wjb, ik heb ook een HSG gehad en vond het echt reuze meevallen. Ook geen pijnstillers genomen en net toen ik het pijn vond doen, was het klaar. Hier dus wat positiever dan vrouwtjexxx. Maar idd, de HSG werd bij mij gemaakt tussen mijn ongi en mijn eisprong. Je mag na de HSG gewoon klussen. Sterker nog, de kans om die ronde zwanger te raken is hoger dan anders.
WJB: Wat is een roesje? Mol: Oh echt, nee, ik had echt pijn, teveel. Maar ja, iedereen reageert er anders op, ben blij dat het bij jou meeviel.
Wjb, ik vond het ook echt heel erg naar maar het duurde wel heel kort die pijn. Echt nog geen minuut en daarna voelde ik me wel weer beter. Ik zou wel iemand meenemen, je kunt na afloop een beetje slap zijn.
Zo, ik ga weer eens een poging doen om fatsoenlijk te reageren. Vind het wel moeilijk, met zo veel meiden... Nieuwe meiden; welkom. Hopelijk hebben jullie snel een positieve test. Ik zag dat een paar "nieuwe" meiden van hier (Momhairy, anne, blondy) ook een eigen topic hebben gestart, omdat deze al zo lang draait (al bijna 3000 berichten meiden!! Bizar!). Misschien is dat ook wel wat; zij zijn nog zo nieuw? Hier schrijven kan natuurlijk ook gewoon he! Dit is wel een heel fijn topic! http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/238369-wie-binnenkort-beginnen-clomid.html @iedereen die met mij heeft meegeleefd (oma); thanks, schatjes! @wjb; waarom röntgenstraling? Heb ik dat gemist of hoort dat bij de HSG? Ik hoor trouwens wel dat het beter is om met iemand samen te gaan. Al is het alleen al om daar niet zo alleen te liggen... @de meiden die tempen; hier heb iik echt geen verstand van. Heb dit maar 1 maand gedaan, toen ik net in de mmm zat. Volgens mij verstoren de hormonen juist je temperatuur. Ik merk dat ik veel last van opvliegers heb, maar dat is met het spuiten veel meer dan met de Clomid. @Vrouwtje; een lange LF is een lange lutheale fase. Dan zit er veel tijd tussen de eisprong en het innestelen. Of dit goed of slecht is weet ik niet. Ik heb juiste een korte lf en dat is niet goed omdat niets zich dan kan nestelen. @Mol; kan het ziekenhuis geen Pregnyl zetten?? Dit is wel een heel groot ei?! Ik zag trouwens dat Momhairy zwanger is!! Jeej!! Hoera!!! Goed nieuws voor deze wachtbank!! Wie weet is dit m wel. Voelt iedereen zich nog positief, mede-broekloerders van me?? Ik nog wel, heb niet echt hoop ofzo, maar voel me ok. Ik heb wel al sinds de eisprong wat krampjes ofzo, vooral aan de rechterkant. En natuurlijk witte afscheiding van die bolletjes... Maar goed. Ik zie het wel. Hopelijk zie ik voorlopig geen bloed.
@Maedra: Welkom! Hier pas een eisprong gehad rond CD 20, maar dat is bij iedereen anders. @Eevie: Fijn dat je een positief gevoel hebt deze maand! Hopelijk heb je dat gevoel niet voor niets! Sterkte met het verlies van je oma! @Chulla: Ik heb inderdaad een lange cyclus, maar heb deze maand ook geen clomid gehad, dus dat kan veel verklaren. Voor de MMM had ik ook cyclussen van 3 tot 6 maanden. @Vrouwtjexxx: Interessant die studie en ook wel handig om met de behandelingen ook een beetje achtergrondinformatie te hebben. @Poemelke: Ook ik heb de afgelopen maanden geprobeerd signalen te herkennen, maar het is steeds anders. Ik herken alleen meer slijm rondom de eisprong. @Magic dream: Fijn dat je je goed voelt, geniet ervan! @Groenling: Welkom! En wachten kan inderdaad frusterend zijn, ik hoop dat je snel ongesteld wordt! @Olijfje: Fijn een ei! En nu maar blijven groeien! @Anne83: Veel plezier met klussen! En hopen op een mooie eisprong en bevruchting! @MissEve: Succes op de wachtbank, bijna NOD, spannend! @Wjb: Hoe is het bij jou? Spannend hoor die HSG! @Mol81: Veel plezier met klussen, ik hoop dat je ei snel springt! Krijg je geen pregnyl om het een handje te helpen? @Momhairy: Gefeliciteerd, geweldig nieuws!!! Het kost inderdaad meer moeite om overal op te reageren, maar ik ben weer een beetje bij Hier kan ik eindelijk wat meer melden. Gisteren heb ik een telefonische afspraak met de (assistente) van de internist gehad. Mijn schildklierwaardes zijn goed en ik heb pas over 3 maanden weer een afspraak en mag deze dosering blijven houden! Vandaag had ik een telefonische afspraak met de gynaecoloog. En het was weer heel anders dan een maand geleden Er werd niets gezegd over gewicht en ik heb primolut gekregen om mijn menstruatie op te wekken en dan gaan we nog een ronde clomid proberen! Omdat het de 1e ronde wel goed was aangeslagen. Op CD3 krijg ik wel een uitgangsecho om zeker te weten dat de cyste helemaal weg is. Verder was het zaad opnieuw goed (2e zaadonderzoek gedaan). Ik moet nog wel voor de zekerheid een testje doen voor ik met de primolut begin, maar de verwachting is dat het negatief is (slechte progesteronwaarde en negatieve test rond oudjaar). De 27e hebben we de afspraak voor de Second Opinion, die laten we toch nog maar even staan. Een tweede mening kan geen kwaad. Maar ik ben wel blij dat er eindelijk weer wat te gebeuren staat
Zwangeren na Clomid Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11 ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Mega ei op dag 16. Druk aan de klus. Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste. Trage schildklier, waarden nu stabiel. Start 13-01 met Primolut, daarna opnieuw clomid 50mg. Op CD3 uitgangsecho. 27-01 intake second opinion. Chulla: Poemelke,:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Wjb: 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Waarschijnlijk eerst hsg daarna iui! 7 Jan gesprek gyn. Belgische mama: Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan. Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Krissie: Olijfje: eerste ronde Clomid MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan! Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari ------------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl
De test was vanmorgen zoals verwacht negatief en de 1e primolut zit er al in. Fijn dat ik er 2 per dag mag nemen, zodat het maar 5 dagen duurt. We gaan er weer voor! Nog nieuws vanaf de wachtbank? En hoe gaat het met de zwangeren?
@ Koolmees, rotspul primolut vind je niet? Ik werd daar altijd erg emotioneel van! Hopelijk jij niet en gaat dit jullie ronde worden!!
@ Eevie: ik weet ook niet of lange LF dus goed of slecht is @ Koolmees: Heel veel succes, ik gun het jou zo! @ Hier: vandaag, gisteren ook al, zoveel last van mn borsten, voelen groot, jeukerig en beetje pijnlijk aan...zal vast door de pregnyl komen, krijg altijd van die neppe zwangerschapsverschijnselen. Xxx
@Lydia1986: Ik hoop het ook, dankjewel @Xd24: Ik heb eerder Provera gehad en nog nooit Primolut, dus ik ben erg benieuwd en hoop dat de bijwerkingen mee gaan vallen! @Vrouwtjexxx: Dankjewel Hier had ik na de pregnyl ook valse verschijnselen, vooral misselijkheid, ik hoop voor je dat het deze ronde eindelijk eens raak zal zijn!
@hier: sinds vandaag gespannen , gevoelige borsten. Mijn ovutesten zijn sinds vandaag ook weer negatief. Dus ik denk dat mijn lichaam een signaal geeft dat mijn vruchtbare periode voorbij is..... Ik heb ook geen krampjes meer onder in mijn buik. Nu de komende 2 weken afwachten.... Op het wachtbankje duss.... Liefs anne
Hey ladies, Ik heb echt al sinds de pregnyl steken rond m'n liezen... Weet niet wat ik ervan moet denken!! Heb dit nog niet eerder gehad. @ vrouwtje; het is ook logisch dat je die verschijnselen hebt. Die pregnyl is hcg, dus je kunt je daar inderdaad zwanger van voelen... Nu maar hopen dat dat zo blijft!! Xx
Zwangeren na Clomid Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske uitgerekend 13-07-2011 Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11 ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Mega ei op dag 16. Druk aan de klus. Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste. Trage schildklier, waarden nu stabiel. Start 13-01 met Primolut, daarna opnieuw clomid 50mg. Op CD3 uitgangsecho. 27-01 intake second opinion. Chulla: Poemelke,:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Wjb: 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Waarschijnlijk eerst hsg daarna iui! 7 Jan gesprek gyn. Belgische mama: Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan. Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Krissie: Olijfje: eerste ronde Clomid MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan! Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari ------------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl zoo... ik heb ff niet gereageerd.. zo druk hier... en nu is de cv ketel stuk.. dus het is stervenskoud hier in huis.. dus vroeg naar bed.. morgen hopelijk weer verwarming en warm water.. wat knudde zeg.. ik denk dat het nu in huis rond de 15 graden is.. brrrrr verder voel ik me goed.. en alle bloeduitslagen waren ook goed.. gelukkig.. bloeddruk was weer in orde.. weet niet of ik dat al had gemeld verder een dikke knuf voor alle meiden..
@ Koolmees, oh wacht ik haal Provera en Primolut door elkaar. Haha Provera vond ik rotspul en Primolut niet... Iets minder sterk spul dacht ik. Ik hoop voor je dat het meevalt idd
Hé dames, Even ego: net in het zh geweest en er zit een ei van 40mm. Dit komt niet goed. Het is óf een cyste óf een ei dat straks in elkaar klapt en dus niet springt maar gewoon leeg loopt. Bloed geprikt om te kijken wat de waarden zijn en maandag terug komen. Ik heb gewoon pijn in mijn eileider van de grootte. Weet niet zo goed wat er nu gaat gebeuren, zal ik maandag horen.
Zwangeren na Clomid Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske uitgerekend 13-07-2011 Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11 ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. 14-1 was het ei 40mm. Niet goed. 17-1 terugkomen. Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste. Trage schildklier, waarden nu stabiel. Start 13-01 met Primolut, daarna opnieuw clomid 50mg. Op CD3 uitgangsecho. 27-01 intake second opinion. Chulla: Poemelke,:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Wjb: 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Waarschijnlijk eerst hsg daarna iui! 7 Jan gesprek gyn. Belgische mama: Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan. Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Krissie: Olijfje: eerste ronde Clomid MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan! Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari ------------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl
@Anne83: Succes op het wachtbankje! @Eevie: Spannend bij jou zeg! Het klinkt wel positief dat je je in ieder geval anders voelt dan anders, ik duim voor je! @Lelymupske: Wat balen van de CV ketel! Is die inmiddels gemaakt? En fijn dat de uitslagen goed waren en je je goed voelt! @Xd24: Ik heb geen idee wat het verschil is tussen die twee, ik weet ook niet waarom de gynaecoloog deze voor heeft geschreven, want ik kreeg het recept thuis gestuurd (ik had dus Provera verwacht). Nou ja, als ik er maar weer ongesteld van wordt, dan is het allang goed @Mol81: Oh nee wat balen!!! Helaas weet ik een beetje hoe je je nu moet voelen, ik was bij mij toen erg blij dat het ei zo mooi groeide en kreeg daarna de klap dat het een cyste was. Dikke knuffel voor je meid! Ik wil je geen verdere hoop geven, maar mijn gynaecoloog zei toen dat een zwangerschap ook soms kan beginnen met een cyste, dat er dan toch een ei is vrijgekomen, maar die cyste over blijft of zoiets. Bij mij was dat niet het geval, maar ik hoop natuurlijk voor je dat je snel goed nieuws krijgt en het anders daar binnen in ieder geval snel weer rustig wordt! Ik kan je helaas verder geen tips geven, bij mij was het gewoon afwachten tot het ding weg was (ik weet nog steeds niet of het helemaal weg is, dat hoor ik pas bij de uitgangsecho). Sterkte!! Hier weinig nieuws, bezig met dag 2 van de Primolut, nog 3 dagen te gaan en dan hopen dat de rode duivels snel komen!
Hoi Meiden! @Mol, shit meid, je had zon mooi eitje! ik had echt hoop voor je! je was zelf er ook zo positief over! Helemaal niet fijn als je pijn hebt, ik hoop dat ze gauw wat ondernemen, en dat je ook vooruit kan! Misschien iui of iets dergelijks...! @Lely, ik hoop dat je huisje ondertussen weer lekker warm is? @Hier, ik heb vreselijke testdrang, maar wil me inhouden.... Borsten doen weer pijn, een paar symptomen die ik had toen het raak was, heb ik nu niet... dus ben benieuwd!Heb aan de ene kant een goed gevoel erover, maar aan de andere kant weer niet... erg verwarrend... xxx