Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden,
    Even vanuit m'n werk. Woensdagmiddag he, dan zijn de kids lekker vrij!
    @Magic; ik denk inderdaad ook dat het afhankelijk kan zijn van waar de placenta ligt. Dus dat zal vast goed komen, meis. Maar zulke dingen blijven spannend.
    @ Lely; fijn dat het daar warm is!! Hier in m'n lokaal is het niet te harden, zo koud!! Jij en Magic zijn even ver!!
    @ Lydia; wat een mooie echo. Grappig dat kleine boontje!! Nu lekker gaan genieten, he meis?!
    @ Chulla; spannend. Wanneer weet je meer?
    @ Vrouwtje; wat vervelend!! Mijn cyclus is nog niet veel korter, maar wel wat stabieler nu iedere maand. Mijn lf is er wel korter door geworden. Ik had een prachtige 14 dagen, maar dat zijn er nu maar 10, dus daarom gebruik ik Progesteron. Ook geen pretje! Maar wie weet is het bij jou dus ook korter door het spuiten en is het nu een mooie 14 dagen?
    @ wjb; welkom in de dip... ;) Wij kenne dit gevoel allemaal, dus lekker van je afschrijven. Ze houden je heel goed in de gaten hoor, met spuiten en IUI. Zal vast goed komen, meis. We gaan ervoor!!
    @ Mol; hoe gaat het, meid??

@ hier; natuurlijk nog geen nieuws. Ik vind het wachtbankje niet zo lekker zitten, maar daar hebben er meer last van geloof ik!! Mijn vriend vroeg of ik eigenlijk wel een NOD kan hebben, met die bolletjes. Want die verlengen juist de lf. Eigenlijk net zo lanbg tot je ermee stopt. Dus ik moet gewoon gaan testen en dan vrijdag of maandag het ziekenhuis maar bellen om te vragen hoe en wat?! Want ze zeiden dat ik de bolletjes moest gebruiken, tot ze op waren. Maar dat is 20 dagen!!
    Dus wat te doen? En ik vind het zoooo moeilijk om niet te testen voor mn NOD. Die is zaterdag.... zucht... het ongeduld....

2. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff duim voor je eevie!

Lydia mooie echo hoor!!!

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Ik blijf voor je duimen!!!
    @Chulla: Ik hoop voor je dat het ziekenhuis met een goed plan gaat komen straks!
    @Lydia1986: Hele mooie echo, leuk om je mini-beeb zo te zien!
    @Anne83: Hoe is het bij jou? Al bloed gespot?
    @Magic dream: Probeer je vast te houden aan wat er al gezegd is, het zal vast goed zijn met je beeb!
    @Lelymupske: Lekker rustig aan blijven doen en fijn dat het weer lekker warm is in huis!
    @Vrouwtjexxx: Spannend bij jou!! Nog een weekje en dan weten we meer.
    @Wjb: Knuffel voor jou! Ook hier herken ik het gevoel.
    @Mol81: Hoe is het nu, heb je nog veel last?

Hier nog geen bloed gespot, dus blijf maar ongeduldig afwachten :p

4. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    @hier: nog geen bloed gesignaleerd. Wel knallende pijn in mijn boobs.

5. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hoi Meiden

Bedankt voor alle lieve reactie´s! Wat heb ik toch een geluk met jullie dat jullie altijd iemand weten op te vrolijken en een luisterend oor hebben thanks!

Lydia Mooie echo nu lekker genieten!

Anne Spannend! ik duim en dans en strooi nog steeds strooi strooi strooi

Chulla Mooi dat de rust je goed doet wanneer weet je meer?

Eevie ik snap je helemaal, wat duurt wachten toch lang!
    Ik duim dans en strooi strooi strooi.. vangen hoor hihi..
    Maar het is bijna zaterdag.. dus... spannend!

Koolmees Spannend ook voor jou duim dans en strooi strooi strooi..

WJB Succes meis kan me voorstellen dat het niet mee valt steeds weer kop op meid het is voor een goed plakbeebje!

Mol81 Hoe gaat het met jou?

Liefs Magic

Lely Fijn zeg dat het weer warm bij je is!

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Even een korte reactie van mij; kom net van mijn werk.
    Ik heb nog steeds last maar het voelt iets beter dan de afgelopen dagen. Vraag me alleen af waar het vocht / bloed iot de cyste terecht komt als hij leeg loopt?! Ik reageer morgen uitgebreid.

7. MissEve

MissEve Lid

1 aug 2010
    24
    0
    0
    Receptioniste.
    Nederland.
    Hallo allemaal :D,

Hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat jullie op de wachtbank beter nieuws hebben / gaan krijgen dan ik, want bij mij zijn de duiveltjes vandaag doorgebroken.... :(... Alle, ben allang blij met een regelmatige cyclus van rond de 30 dagen... Is al beter dan 15 weken :p....

Vol goede moed op naar clomid ronde 2.... (ronde 7 in totaal)...

Jullie allemaal succes en ik duim!!!

Fijne avond!

Groetjes,
    Eveline

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #3068 Eevie, 20 jan 2011
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
    Heb net n vroege test gedaan, die was negatief.... Van t weekend nog even proberen, maar ben dus eigenlijk gewoon weer niet zwanger...
    Mijn lief ligt weer naast me te knorren maar die baalt ook... Het duurt zoooo lang. Ik vond deze maand echt slopend, maar goed, nu weet ik hoe ik op al die troep reageer. Alsof je zwanger bent dus!
    Weet niet of ik nou verdrietig ben... Komt vast wel. Maandag het zh bellen om te vragen of ik met die bollen kan stoppen en dan maar wachten tot ik weer kan gaan spuiten...
    Ik wil wel gaan bespreken of ik maart een maand rust kan nemen en daarna eventueel IUI.

Xx

9. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Misseve Oh rode duivels blijf toch weg! maar goed wat je al zegt positief dat je idd een regelmatige cyclus hebt met clomid.
    Ik had voor de clomid ook geen regelmatige cyclus verschilde tussen de 28 en 40 dagen met clomid 27! dus vol goed moed de 2e ronde in succes! ik was bij de 3e ronde clomid te hebben geslikt en 2e ronde dat we ook daadwerkelijk iets mee mochten doen zwanger dus hou de moed er maar in!

Eevie Heb je niet een beetje te vroeg getest?
    Ik dacht nl dat je zaterdag nod zou hebben en dan pas wilde testen?
    Of zit ik nu erg naast?
    Sorry hiervoor dan..

Mol Fijn dat je iets beter voelt, ik heb ook geen idee waar het vocht of bloed heen zal gaan als je een cyste hebt die leeg gaat lopen.. succes meid denk aan je

@Magic Hier alles rustig beetje misselijk maar te hebben verder baal ik vort wel van die blauwe potten van moeders voor moeders maar dan denk ik eraaan dat ik jullie er ook mee help en dan is het we er helemaal goed en vul ze aardig in een week!
    Zijn er meer meiden die urine verzamelen voor moeders voor moeders?
    Iedereen een dikke knuffel
    Liefs Magic

10. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Dames...
    Sorry dat ik niet gereageerd heb, heb twee dagen moeten wachten totdat mn bruinverlies rood werd!! (vanochtend dus..)
    Echt frustrerend! normaal word ik dan direct ongi....
    Mannetje heeft er ook echt genoeg van... we gaan ziekenhuis bellen voor een afspraak.
    Ik wil sowieso weer een fm, en als het even meezit wil ik ten tijde dat mannetje de tabletten voor de poliepen slikt, (omdat die waarschijnlijk het zaad kunnen aantasten) een iui. Mn gevoel zegt wel dat het kan lukken met de clomid, maar wanneer dan!!!! Met IUI hebben we toch ietsje meer kans denk ik... heb dr genoeg van...komt jullie misschien wel bekend voor..!
    Pfffff.

xxx Poemel

11. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Eevie & Poemelke, wat erg allemaal. Dikke digiknuffel voor jullie!
    Hopelijk zijn er inderdaad binnenkort ook wat positieve dingen te melden. Ik denk dat we allemaal wel een opsteker kunnen gebruiken..

@hier, nog niets...We wachten dus weer verder. ;)

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Thanx meiden ik gun jullie alemaal zoeen echo !!

eevie , meis je bent te vroeg.. ik blijf doorduimen !

misseve balen zeg :( .. maar indd wel mooi 30 dagen .. nu op naar een zw-schap !!

poemel dikke knuffel ! , indd misschien is iui een betere optie.. ik zou het er eens goed over hebben met je gyn..

goo blondy , geen ongi !!

hier .. niks bijzonder.. hormonen olé ! , haha huil zelfs bij Gtst

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Denken jullie echt dat ik te vroeg ben? Het was wel n vroege test, dus dat zou moeten kunnen toch? Ik test komend weekend weer hoor, voor de zekerheid. X

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik vind die vroege testen altijd maar onzin.. zou niet meer dan 2 dagen voor NOD testen .. liefst OP nod ..
    maar weet hoe moeilijk dat is ;)

15. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    @ hier nog geen bloed, wel wat meer krampen in mijn buik en meer afscheiding..
    Wachten, wachten, wachten..........:)

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Anne83: Spannend!! Wanneer ga je testen?
    @Magic dream: Hier is het niet spannend hoor ;) van mij mogen de rode duivels juist deze keer snel komen :p
    @Mol81: Goede vraag, ik weet het helaas ook niet, misschien je gynaecoloog vragen? Fijn dat het wat beter gaat!
    @MissEve: Balen meid! :( Wel goed dat je het van een positieve kant kunt bekijken!
    @Eevie: Balen dat de test negatief was, maar zoals de rest ook al zegt: ik zou de hoop nog niet verliezen hoor. Je bent te vroeg en er is nog geen bloed te zien, dus het kan nog steeds. Ik hoop het voor je!
    @Poemelke: :( Ook voor jou balen meid! Ik kan me goed voorstellen dat je over wilt gaan naar IUI, ik hoop voor je dat dat eindelijk een mooi wondertje voor jullie geeft!
    @Blondy: Spannend!! Wanneer ga je testen?
    @Lydia1986: Sterkte met de hormonen!

Hier ook nog steeds geen bloed gespot, heb maandagavond de laatste primolut geslikt, dus maar weer afwachten. Bij Provera duurde het steeds dik een week, dus het kan nog wel even duren. Wel heb ik sinds gisteren snel last van hoofdpijn en dat is meestal wel een teken dat ik snel ongesteld wordt ;)

17. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    @Koolmees, Bij mij duurde het meestal drie dagen na de laatste Primolut voordat ik ongi werd. Kon er bijna de klok op gelijk zetten! Meestal om 15.00 uur! :D

Ik denk dat ik zondag ga testen, mits ik nog niet ongi ben natuurlijk ;)

18. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    @ koolmees: ik wacht tot volgende week donderdag of vrijdag.
    Dan heb ik lang genoeg gewacht. Dat zou dan dag 33 / 34 zijn.
    Laatste ronde duurde 31 dagen.

19. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @poemel wat jammer nou had het zo gehoopt voor je.
    maar kom op meid geef de moed niet op het gaat jullie zeker lukken
    @eevie ik vind ook dat je een beetje te vroeg hebt getest probeer in het weekend nog een test hopelijk isdiewel pos succes meid
    @mol het bloed of vocht uit de cyste die komen er gwn uit als ie leeg gaat lopen net als je menstruatie;)dus meissie maak je niet teveel zorgen khoop voor je dat je dit snel achter de rug hebt zodat je weer verder kunt
    @blondy succes meid
    @anne khoop voorje op een pos test we kunnen wel wat positief nieuws gebruiken geeft ons ookweer wat moed
    @koolmees hopelijk blijven de rode duivels weg en ben je gwn zwanger ik duim voor je

20. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    ik hoor de laatste tijd zoveel nieuws van zwangere vrouwen waarbij het meteen gelukt is en dan denk ik ook wrm bij ons niet gaat het ooit nog wel lukken ik probeer pos te blijven maar het lukt niet altijd ik denk dat ik volgende week maar eens een afspraak ga maken met de gyn om te bespreken wat we kunnen doen.

Deel Deze Pagina