Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    Hoi meiden
    ik dacht laat me maar eens kijken hoe het met jullie gaat.
    Lydia gefeliciteerd meid met he zwangerschap:D.
    Nou meid ik ben in de war door me PCOS zit ik bij de gyn. Nou zat ik gister bij de gyn en wat blijkt groeit er een eitje dat komt zoiezo door de clomid die ik slik maar nu ga ik net naar de wc heb ik bloedverlies ik vloei niet maar heb een rode vlek en een kleine stolsel verloren. Heb maar een maandverband in me ondergoed gelegd. Snappen jullie dit nou ik niet. kusjes en een dikke knuffel.

2. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden, ben ik weer, drukke week met werk ed. Dus niet echt kunnen kijken. Veel geschreven weer zeg:)

@ eevie, ik denk dat je te vroeg bent idd, wacht nog even misschien is t wel raak! Welke test gebruik je dan?
    @ poemel, balen zeg.....dikke knuf
    @ Anne, spannend zeg, je zit net een week voor mij, wanneer ga je testen?
    @ chulla, ik weet hoe je je voelt .... T komt echt wel goed meid, voor ons allemaal hier.
    @ mol, hoop voor je dat t snel weggaat zodat je verder kunt naar de volgende kans. Knuf voor jou!
    @ koolmees en blondy, spannend, duim duim duim duim :)
    @ Lydia, hihi heb je nog gehuild vanaaf toen Lorena teleurgesteld werd door Jack bij gtst:)

Hier, pijnlijke tepels en temperatuur is voor de 2 e keer met 0,2 gestegen. Eerst na eisprong van 36,5 naar 36,8 en vanmorgen naar 37!! Zit nu drie dagen na eisprong en moet maandag progesteron prikken....moet er de hele tijd aan denken en kan t niet uit mijn hoofd zetten...:(
    Zucht...wachten....

Liefs

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Even kort, vanavond weer n goede reactie. Ik gebruik predictie vroege test. Helaas is die niet altijd betrouwbaar, omdat ik daar vorige x vals positief mee testte. Nog geen bloed, komt ook door de progesteron, maar ik heb ergens ook n klein beetje hoop... Zondag testen. Zus van Eevieman heeft nooit n positieve test gehad terwijl ze toen wel zwanger was. Ben ook pas sinds afgelopen weekend zo moe. En heb t idee dat t gedeelte boven m'n schaambotje wat harder is ofzo. Maar goed het zegt allemaal niets. We blijven wachten. En anders in maart n maandje rust...
    Werk ze vandaag! Xx

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@Eevie: er is hoop! Spannend. Hopelijk heb je snel (positieve) duidelijkheid. En dan willen we als eerste meegenieten hoor!
    @Olijfje: wachtbankje duurt lang meid. De uitslag van het prog heb je die snel binnen?
    @Poemel: hè nee, wat ontzettend k*t dat de rode duivels weer zijn gekomen meid. Ik snap jij en je vriend helemaal wat betreft de teleurstelling. De hoeveelste ronde Clomid is dit? En wat gebeurt er bij jou na 6 maanden slikken? Sterkte!
    @Ladyfp: ik kan je niet helpen door te zeggen wat het kan zijn. Oud bloed? Vraag het je gyn maar gewoon hoor.
    @Chulla: oh, je gevoel ken ik maar al te goed. Ik dacht dat deze ronde onze ronde zou worden maar het is nu nog minder goed dan ooit tevoren. Medicatie moet omhoog maar eerst moet de cyste weg.Bedankt trouwens voor je uitleg over het leeglopen van de cyste.
    @Anne83: nog een week wachten. Duurt lang hè? Alles voor het goede doel.
    @Blondy: volgens mij ben jij de volgende tester. We willen een zwangerschap!
    @Koolmees: al ongi geworden? Denk je dat ik ook iets moet nemen als mijn cyste niet verdwijnt? Ik heb bloed geprikt om te kijken of er ondanks de cyste toch een eisprong is geweest. Maar als er geen sprong is geweest moet ik toch op de een of andere manier ongi worden. Tot nu toe werd ik wel iedere maand ongi. Heb geen idee hoe het nu gaat.
    @MissEve: wat goed dat je zo positief bent!
    @Samm: hoe gaat het met jou?
    @alle zwangeren: hoe is het? Fredje: je nadert de 30 weken al! WOWW! Alle dames al aankopen gedaan en tijd om babykamers, kinderwagens etc. te showen. Kom maar op.

@Mols place: ik heb het gevoel dat de cyste kleiner is geworden of weg is. Wel voel ik druk onder mijn ribben ter hoogte van mijn borst. Geen idee of dit ergens mee te maken heeft. Ik moet volgende week ongi worden. Ben benieuwd of dit ook uit zichzelf komt. Ik heb nog geen bloed of vocht verloren van de cyste. Heb op CD 3 een echo en hoop dat hij dan weg is. Ik word volgende week gebeld of er een eisprong plaats heeft gevonden.

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Zwangeren na Clomid
    Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje!
    XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje!
    Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim
    EsDa uitgerekend 26-07-2011
    Magic Dream uitgerekend 15-07-2011
    Lelymupske uitgerekend 13-07-2011
    Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11

----------------------------------------------------------------------------------

Clomidgebruiksters:
    Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste van 55 mm in linkereierstok. Nu afwachten of hij zelf verdwijnt.

Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste. Trage schildklier, waarden nu stabiel. Start 13-01 met Primolut, daarna opnieuw clomid 50mg. Op CD3 uitgangsecho. 27-01 intake second opinion.
    Chulla:
    Poemelke,:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid.
    Wjb: 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Waarschijnlijk eerst hsg daarna iui! 7 Jan gesprek gyn.
    Belgische mama:
    Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan.
    Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn.
    Krissie:
    Olijfje: eerste ronde Clomid
    MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan!
    Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari
    Samm: eerste ronde Clomid, NOD ?
    -------------------------------------------------------------------------------------

Prikken na Clomid:
    Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms, NOD 22 januari
    Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl

Dames, ik heb de lijst weer aangepast en zal deze laatste lijst in mijn handtekening zetten.

6. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hey dames,

He shit al dat rotbloed!!! Blijf nou weg!!!
    Ik wil meer zwangeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier gaat alles goed, morgen weer klussen in de babykamer to be. Ik probeer al dagen het behang van de muren te krijgen maar het lukt niet. DUs morgen ff naar de bouwmarkt om speciaal spul te halen en dan hopen dat ik het er morgen af krijg. Dan wil ik (als alles meezit) zondag schilderen. En de meubels komen van de week.
    Zodra het klaar is plaats ik een foto:)
    Wel balen mijn vriend werk door de week veel, op zaterdag doet hij een opleiding voor rijinstructeur en op zondag moet hij dan oefenen in de auto van de rijschool. Tijd om te klussen heeft hij dus niet, dus alles ligt bij mij. Wel klote maargoed het is uiteindelijk voor het goede doel die opleiding!

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Haha XD; eerst klussen voor een kind en nu wéér klussen voor het kind maar dan op een andere manier. Ik ben benieuwd naar jullie kamertje.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hahaha ja idd, ben zo al een jaar aan het klussen:p
    Ik ben ook benieuwd naar het kamertje, heb allemaal leuke ideeen:) Zodra alles klaar is krijgen jullie het te zien!!

10. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Ook vandaag nog geen bloed, wel een kop vol met puisten (ik lijk wel een paddenstoel) en ontzettende gevoelige borsten.:D
    Vannacht wel veel krampen, zelfs een paar keer naar het toilet geweest omdat ik dacht dat mijn menstruatie zou doorzetten, maar nope nog helemaal niks te zien.

Zelf heb ik een hele onregelmatige cyclus, de eerste ronde met clomid was voor het eerst dat ik een redelijk normale cyclus had (31 dagen).
    Daarom vind ik het nu zo lastig om te bepalen wanneer mijn nod is, ik hou mijn laatste cyclus dus maar aan.

We wachten af, (nog 4 a 5 dagen).

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    het babykamertje word hier zo als met bas..
    zal even een foto opsnorren :)

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Ik ga a.s dinsdag voor de 1e keer naar de Gyn. Mijn huisarts verwacht dat ik Clomid moet gaan slikken.
    Maar nu mijn vraag : Kregen jullie dit bij de 1e afspraak gelijk al mee, of eerst een aantal afspraken met onderzoeken.. ? ;)

13. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    @ vlindertje: Bij mij was het eerst onderzoeken en uiteindelijk kreeg ik de clomid mee.

groet anne

14. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vlinder: dat ligt echt aan je gyn! De mijne is heel makkelijk, eerst wat onderzoekjes gehad uiteraard de volgende afspraak gelijk clomid gekregen. Inmiddels slik ik geen clomid meer. Succes meid!

@ Hier: ik lees wel altijd mee, soms moeite met reageren. Gisteren ontzettende steken echt teveeeeel, gebeurt vanalles daar, maar heb dat iedere maand. Mn cyclus is dus niet korter door de pregnyl en verwacht dinsdag of woensdag mn ongi. Veel succes nog op de wachtbank meiden! En degene die de rode duivels op bezoek hebben, hopelijk is t deze ronde raak dan! xxx

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    vlinder hier moest ik bloedprikken na mn verwachtte eisprong om te kijken of ik die wel had gehad.
    ik had geen eisrpong gead dus kreeg ik meteen Clomid mee ( en daarbij kreeg ik dan de echo's om te kijken of de clomid aansloeg + een week na de eisprong progesteron om te kijken of t eitje goed was gesprongen )
    succes !

hoi vrouwtjuhh .. knuffel voor die rot steken ..

16. mol81

mol81 Niet meer actief

XVlindertje, spannend hè zo'n eerste bezoek aan de gyn.
    Ik werd de eerste ronde gevolgd d.m.v. echo's. Moest op cyclusdag 3 komen en toen op dag 10, 12,14,16 etc. net zolang totdat ik ongi werd. De gyn keek of ik een eisprong had zonder medicatie. Na de eisprong moest ik bloed prikken om te kijken wat de kwaliteit van de eisprong was. Ook kreeg ik een baarmoederfoto (HSG) om te kijken of er verstoppingen in de eileiders zaten. Pas toen dit allemaal gezien was kreeg ik medicatie.

Succes!

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm lady fp wat raar ... nee dat snap ik ook niet ..

haha olijfje nee niet meer gehuild :p

eevie , pedictor geeft indd geen goeie verhalen .. waarom haal je niet gewoon KV ?! succes met wachten .. (bloed blijf weg ! )

anne , ik had de dag voor ik posi testte ( op 11DPO) ook echt super erge krampen .. spannend !

XD leuk he ideen opdoen en klussen enz.. ik weet ookal precies hoe ik de kamer wil maar ze wachtn even tot na de 12 weken .. ( waarom ?! weet ik t haha ) we hebben al wel de wagen/badje/bedje/kast enz enz enz ! )

lely , GAVE kastt :D !

18. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Lydia1986 : Thnx voor het beantwoorden. Ik ben erg benieuwd naar a.s dinsdag.. Zie ik nou goed dat je met je 2e kuur clomid zwanger ben geworden of.. ? In ieder geval gefeliciteerd meid :D

Mol81 : Jaa vind het erg spannend. Het verschild inderdaad erg per gyn volgens mij, wat ze van plan zijn. Ik ben erg benieuwd a.s dinsdag.. :)

19. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo mijn naam is saskia ik ben 32 jaar en wij zijn nou al weer bijna 3 en een 1/2 jaar bezig om zwanger te raken.
    Vorig jaar zijn we begonnen met iui en nou slik ik sinds vorige maand clomid 50 mg die keer hielp het niet,
    maar nu ben ik vanmorgen geweest voor een FM en nou heb ik 5 eitjes :$ tussen de 11 en 13 mm nou moet ik maandag weer terugkomen om te kijken hoeveel er nog zitten ik hoop niet meer als 3 anders gaat het hele feest niet door.

Zal ik hier nog last van krijgen zoveel eitjes?

Zo moest even mijn ei kwijt:)

groetjes saskia

20. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    #3100 Nina85, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
    Ha meiden,

Nog plaats in jullie club voor mij?
    Ik zou graag met jullie mee willen kletsen over ervaringen enz.
    We zijn al bijna een jaar bezig om zwanger te worden..
    En het wil maar niet lukken! :(
    Nu morgen voor de 1e keer Clomid slikken (50 mg) en dan maar afwachten.. :)
    Hoop het zo..

Deel Deze Pagina