Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oeh belgische mama wat heftig ! , ben benieuwd wat eruit komt .. !
    knuffel !

x

2. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Zo net terug van bezoekje bij de buren.
    Buurvrouw is zwanger en ik was vanavond heel erg jaloers op haar mooie ronde buik...
    Ik wil ook:(
    @ hier vanavond voor mijn gevoel erg zware/gespannen/ gevoelige borsten. Vind het erg moeilijk deze dagen, kan bijna niet wachten.
    Ik hoop zo dat die ongi weg blijft.
    Mijn geduld wordt weer eens op de proef gesteld....

Slaap lekker allemaal, hopelijk morgen voor allen een menstruatie loze dag en/of een positieve test dag:D

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    slaap lekker !

x

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Hier even snel. Ik lees later bij en reageer dan op iedereen.

Hier zijn vanmorgen eindelijk (sneller dan verwacht) de rode duivels gekomen! :D
    Ik zou op CD3 een uitgangsecho hebben, maar dat is dus op zondag.
    Nu heb ik deze maandagmorgen en begin ik (als alles rustig is) op dag 4 opnieuw met de clomid.

Komende donderdag heb ik de Second Opinion. Ik heb er vandaag nog heen gebeld om te vragen of alle gegevens binnen waren en het ziekenhuis wat me nu behandeld, had maar liefst 25 pagina's opgestuurd, dus ik ga er maar vanuit dat daar al een heleboel informatie in staat.

5. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Fijn koolmees, kun je eindelijk weer verder met de volgende ronde, hoop voor je dat het Jouw Ronde wordt....
    Liefs

6. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey Meiden

Nieuwe meiden welkom!

Olijfje Spannend zeg! ik had ook altijd die witte afscheiding na ei..

Chulla Ook voor jou komt er een plakbeebje die rust die je hebt genomen kan daar alleen maar goed aan doen...
    Succes meid

Mol Gelukkig voel je je al beter en heb je geen pijn meer, op naar een plakbeebje dan strooi strooi strooi...

Belgischemama Wat heftig zeg! heel veel succes maandag en hopen dat het alsnog goed is en je 3 februari niet gecurreteerd hoeft te worden ik ga voor je duimen!

Poemel Ik begrijp je helemaal, zou ook tegen Fa zeggen wat je voelt misschien heeft hij-zij wel een ander alternatief dan clomid..
    Succes!

Anne Wat een herkenbaar gevoel, ik had dat ook altijd als ik bij mensen was geweest die zwanger zijn.. is gezonde jaloezie denk ik dan maar..
    Die pijnlijke boobs heb je die altijd voor je ongi wordt?

Koolmees Goed dat je de rode duivels verwacht al hoop je dat het niet zo is..
    Heel veel succes donderdag en met 25 pagina's zulen ze toch wel iets mee kunnen?
    Ik duim dans en strooi strooi strooi

Eevie Hoe is het met jou en eevieman?

@magic
    Hier gaat het weer aardig goed gister avond weer overgegeven..
    Maar nu is het weer over!
    Verder geen bijzonderheden donderdag afspraak bij gynecoloog..
    Spanennd ze gaan dan weer het hartje luisteren hopen dat ze het nu wel hoort!

Liefs Magic
    Fijne weekend dikke knuf voor allemaal!

7. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    @magic dream: normaal voor NOD alleen last van gevoelige tepels, nu voelen mijn borsten heel beurs aan.
    Naja dat zegt natuurlijk helemaal niks en om mezelf te beschermen ga ik er van uit dat ik wel weer ongesteld ga weer worden.

Maar in ieder geval vanmorgen nog geen bloed gespot, nog 4 dagen tegaan. En dan waag ik een testje.

8. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    @ belgische mama: snap thoor, hoop blijven houden! afwachten..
    @ mol: mijn gegevens; 9e ronde, 1e ronde clomid
    @ anne: succes met wachten, moeilijk ja! op naar wo; ga je dan testen? spannend..
    @ poemelke: begrijp wel na 7 rondes met clomid dat je ook wel eens resultaat wil zien; op naar 1 feb. dan maar he!
    @ lydia: hoop maar dat ik er niet zoveel last van ga krijgen, uiteraard.. jij 31/1 naar VK; leuk hoor intake!
    @ olijfje: idd 31/1 is voor ons allebei belangrijke dag; hoop voor ons allebei positief nieuws he!
    @ vrouwtje: nog steeds last van die steken? vervelend joh.. sterkte! waar heb je die tekst van je handtekening trouwens vandaan? n echt smeekbede nl!
    @ eevie: wauw, jij morgen testen! hopen op n postieve tuurluk!

@ hier: gisteren eindelijk verteld aan mn vriendin dat we aant klussen waren, maar dat tnog niet lukte, erg huilen tuurluk, maja nu kan ik tenminste er ook met haar over praten.. dan alleen maar met mn man..
    hoe is dat bij jullie? iedereen ervan op de hoogte of alleen naaste vrienden/familie? ben benieuwd!
    vanavond voor mij 1e keer clomid, goede moed houden dus maar!

9. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nina: Het is een islamitische smeekbede, ik ben moslima...

@ Hier: hele slechte nachten, heel emotioneel, pijnlijke boobs! Oeffff, nog paar daagjes en dan ongi.

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Eindelijk even de tijd om op iedereen te reageren, er wordt hier heel wat afgekletst ;)

@Blondy, Anne83, Olijfje, Eevie, Vrouwtjexxx: veel succes op het wachtbankje. Ik duim dat jullie een mooie test gaan krijgen deze maand!
    @Chulla: Ik herken je gevoel goed. Groot gelijk dat je de gynaecoloog gaat vragen om een plan, die onduidelijkheid kan ook heel verwarrend zijn. Ik merk aan mezelf dat het wel goed doet om ergens naar toe te kunnen leven.
    @Ladyfp: Hoe is het met het bloedverlies, op welke cyclusdag zit je nu?
    @Mol81: Fijn dat je minder last hebt van de cyste, bij mij werd ik gewoon ongesteld maar was de cyste bij de uitgangsecho niet weg. Gelukkig is elk lijf anders, dus ik hoop dat het bij jou anders is en je snel verder kunt!
    @Xd24: Leuk, klussen aan de babykamer, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
    @Lelymupske: Mooi kamertje!
    @Xvlindertje: Welkom! Mijn voorgangers hebben al verteld wat je kunt verwachten, veel succes dinsdag!
    @Lydia1986: Hoe is het bij jou?
    @Sas31: Welkom! Dat zijn inderdaad veel eitjes, succes maandag!
    @Nina85: Welkom en succes met je 1e clomid-ronde!
    @Belgischemama: :( wat balen meid, een dikke knuffel jouw kant op!!
    @Poemelke: Ook voor jou een knuffel, balen zeg. Groot gelijk dat je het met je arts gaat bespreken!
    @Magic dream: Spannend voor donderdag! En fijn dat je je een stuk beter voelt!

Hier geen nieuws, nog steeds ongesteld. Wel merk ik dat het deze keer minder veel is dan normaal. Ik hoop echt dat maandag blijkt dat de cyste eindelijk weg is. Die heeft er nu lang genoeg gezeten! ;)

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Zwangeren na Clomid
    Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje!
    XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje!
    Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim
    EsDa uitgerekend 26-07-2011
    Magic Dream uitgerekend 15-07-2011
    Lelymupske uitgerekend 13-07-2011
    Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11

----------------------------------------------------------------------------------

Clomidgebruiksters:
    Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste van 55 mm in linkereierstok. Nu afwachten of hij zelf verdwijnt.

Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste 65 mm. Trage schildklier, waarden nu stabiel. 22-01 ongesteld, 24-01 uitgangsecho, daarna (hopelijk) opnieuw clomid 50mg. 27-01 intake second opinion.
    Chulla:
    Poemelke,:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid.
    Wjb: 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Waarschijnlijk eerst hsg daarna iui! 7 Jan gesprek gyn.
    Belgische mama:
    Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan.
    Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn.
    Krissie:
    Olijfje: eerste ronde Clomid
    MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan!
    Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari
    Samm: eerste ronde Clomid, NOD ?
    -------------------------------------------------------------------------------------

Prikken na Clomid:
    Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms, NOD 22 januari
    Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl

12. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    pfff buikpijn en ik begin heftiger te bloeden en stukjes te verliezen pfff
    wrm nu is het spontaan gelukt en zit het mis

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Zwangeren na Clomid
    Fredje
    , uitgerekend 19-04-2011, meisje!
    XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje!
    Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim
    EsDa uitgerekend 26-07-2011
    Magic Dream uitgerekend 15-07-2011
    Lelymupske uitgerekend 13-07-2011
    Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11

----------------------------------------------------------------------------------

Clomidgebruiksters:
    Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste van 55 mm in linkereierstok. Nu afwachten of hij zelf verdwijnt.

Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste 65 mm. Trage schildklier, waarden nu stabiel. 22-01 ongesteld, 24-01 uitgangsecho, daarna (hopelijk) opnieuw clomid 50mg. 27-01 intake second opinion.
    Chulla:
    Poemelke,:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid.
    Wjb: 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Waarschijnlijk eerst hsg daarna iui! 7 Jan gesprek gyn.
    Belgische mama:
    Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan.
    Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn.
    Olijfje: eerste ronde Clomid
    MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan!
    Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari
    Samm: eerste ronde Clomid, NOD ?

Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid.
    -----------------------------------------------------------------------------------

Prikken na Clomid:
    Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms, NOD 22 januari
    Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl

14. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Net toch al een test gedaan, ik denk veel te vroeg, maar het resultaat was zeer apart.
    Weet eigenlijk niet goed wat ik ervan moet denken.
    Het testresultaat gebied staat geen duidelijke streep maar een roze brede vage streep.
    Het is een test van de kruidvat, ik denk dat ik er overmorgen nog 1 doe.
    Als jullie deze test zien, wat denken jullie dan?

Groetjes anne

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb de lijst aangepast en Nina85 er in gezet.

Belgische mama: wat zit het jou ontzettend tegen zeg! Sterkte meid.

Meiden, ik reageer vanavond even uitgebreid. Ben niet zo in de mood. Beetje neerslachtig vandaag.

16. mol81

mol81 Niet meer actief

Anne, het lijkt alsof de test niet goed gegaan is. Ik zou morgen opnieuw testen en alvast een voorraadje 2voor5 in huis halen voor de komende dagen.

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Anne, yep deze test is mislukt! heb ik nog niet zo vaak gezien bij kv 2v5!
    Ik zou even een nieuwe doen!

xxx

18. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Ik dacht ook al dat de strepen op de verkeerde plek stonden.
    In ieder geval heb ik nog genoeg voorraad:)

Ik wacht de komende dagen geduldig af (althans dat probeer ik).
    ;)

Groetjes anne

19. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Oh Anne, moeilijk He? Om niet te testen?! Hopelijk morgen een duidelijkere positieve test voor je!

@Me: hier nog geen bloed gespot!! Maar ik vole me ook niet anders dan anders. Morgenochtend ga ik testen!! Ik hoop het zo, maar ga van een negatieve uitslag uit. Heb wel digitale test dus gelukkig geen twijfels.. Duimen jullie voor me?

Ik hou jullie op de hoogte!

Fijne avond allemaal.

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Hé dames,

Zo, nu even wat meer tijd en zin om te reageren.

Dames op het wachtbankje; we willen op zn minst 1 zwangere! Het liefst alleen maar zwangeren. Dus Blondy, Anne en (wie nog meer??) testen maar!

Belgische mama: hoe is het met het bloedverlies? Wat ontzettend balen meid. Sterkte.

Koolmees; de 27ste dus een second opinion. Wat gaan ze allemaal doen? Ik heb ook gekeken of een ander ziekenhuis andere methoden hanteert, maar word er niet veel wijzer van. Ik wil eigenlijk weer Femara gebruiken. Toen was ik (toeval of niet) direct zwanger. Hoe pak je zo'n second opinion aan?

Hier: ik heb echt het gevoel dat de cyste kleiner is en misschien wel weg is (hoop ik). Nu wachten tot de ongi zich laat zien.

Deel Deze Pagina