mol 81 na de klonterige(sorry) bedoening ben ik in bad gegaan want voelde me beetje vies, ben op de zetel gaan liggen en voorlopig geen verlies, ik ging net naar de wc en bij het afvegen licht roze bloed, de uren ervoor liep het eruit.
Belgische mama: echt een miskraam dus... Wat een ongelooflijk verdriet. Je had geen zwangerschap verwacht maar had hem toch en nu ben je het kwijt. Dat doet pijn. Heel veel sterkte meid!
Belgische mama heel veel sterkte lijkt me toch wel heel moeilijk hoor ook al verwachte je het niet dikke knuff en doe rustig aan! Dag meiden zal het lijstje nog even updaten want afspraak is al lang geweest! Liefs
Re: Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt! Zwangeren na Clomid Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske uitgerekend 13-07-2011 Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11 ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste van 55 mm in linkereierstok. Nu afwachten of hij zelf verdwijnt. Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste 65 mm. Trage schildklier, waarden nu stabiel. 22-01 ongesteld, 24-01 uitgangsecho, daarna (hopelijk) opnieuw clomid 50mg. 27-01 intake second opinion. Chulla: Poemelke,:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Wjb: 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Nu wachten op ongi dan bellen in die ronde hsg en daarna aan de puregon en iui Belgische mama: Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan. Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Olijfje: eerste ronde Clomid MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan! Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari Samm: eerste ronde Clomid, NOD ? Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid. ----------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms, NOD 22 januari Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl wjb zie hierboven! Het lukt mij niet echt met de kleurtjes dus als iemand dat voor mij zou willen doen graag.
ja verwachte het niet omdat ik het echt van me aan het afzetten was en er niet meer op hoopte, drm ook minder hier aanwezig. wachten wat de ha maandag zegt en of ziet
@Belgischemama: Wat balen meid, veel sterkte!! @Anne83 en Blondy: Ik duim voor een positieve test voor jullie! @Mol81: Ik heb gewoon gebeld met Geertgen en een afspraak gemaakt. Dit was in de periode dat de gynaecoloog aan had gegeven dat ik een paar maanden naar huis gestuurd zou worden om af te gaan vallen. Omdat ik hier niet achter stond, wilde ik een tweede mening horen. Nu is de mening ineens veranderd en mag ik waarschijnlijk toch weer gewoon clomid slikken (misschien nadat ze de aanvraag om gegevens op te sturen hadden ontvangen?), dus nu heb ik er weer een beter gevoel over. Toch laat ik de afspraak donderdag doorgaan, alle gegevens zijn al daar en ik ben toch wel benieuwd naar een 2e mening, omdat clomid bij mij steeds een andere reactie heeft gegeven. @Wjb: Hoe is het nu met jou?
Hey meiden, heb heel slecht geslapen, veel wakker. Onrustig omdat vandaag m'n NOD is en ik zou testen. Dus 5 uur vannacht was ik t beu. Ik moest toch naar de wc, test erbij, hartstikke negatief... Dus alle dingen waar ik last van heb, zijn bijwerkingen. Ik wist t al door de test van donderdag, maar ik had toch nog n beetje hoop... Morgen het zh bellen en vragen wat nu. Stoppen met die bollen denk ik en dan hopelijk snel ongesteld worden. Dan maar ns verder praten met de gyn wat nu. Misschien dat ik ook maar ns om n samenlevingstest moet vragen. Waarom prikken enz als t zaad niet zou overleven? Ze doen dat alleen niet in ons zh. Ook vragen om n maand rust en misschien ook maar om de IUI daarna... Ik weet t nog niet. Ben toch wel teleurgesteld, had toch weer hoor gekregen, daar moet ik echt vanaf. Elke maand die hoop, iedere maand die stress en iedere maand de teleurstelling. Ik denk dat ik dus vandaag maar goed met m'n lief moet gaan bespreken wat we willen... Aan de rest die moet testen, hopelijk bij jullie wel raak!! Reageer straks uitgebreid... X
Eevie, wat erg meis. Dikke knuffel! @hier: een negatieve test... En natuurlijk gelijk daarna begint de ongi te komen. Het lijkt wel of er iemand mee speelt. Kan wel janken. Zal later meer reageren, heb er even geen zin in, sorry..
hoi allemaal, vandaag eindelijk bijgelezen, had een drukke week (nieuwe baan) en ben net verhuist dus had nog geen internet, alleen op mn blackberry maar is lastig forum lezen vind ik. nou ik ben inmiddels op dag 10 van mijn cycles. ik zu vandaag een follikelmeting hebben, maar dat hoefde niet meer volgens de fertiliteitsverpleegkundige omdat ze dat ik mijn ziekenhuis alleen doen als je 150 mg clomid slikt.. :S had ik me er vor niks op verheugd. maargoed ik moet weer naar de gyn. op 8 febr. als ik ongesteld ben geweest (of niet natuurlijk ) ik weet niet wanneer mijn NOD is, aangezien mijn cycles varieert tussen 31-43 dagen, dus ben benieuwd!! ik merk dat ik van de clomid nogal chagrijnig ben.. vooral mijn vriend merkt het zeg maar ben ook bezig met tempen, vind dat maar lastig hoor. elke ochtend lig ik te hannessen met dat ding. ik snap ook niet helemaal wat je nou moet zien tijdens de eisprong, dat je temp ineens omhoog gaat? ik had op dag 8 een temp van 36.7 en op dag 9 37.0, en vandaag 36.9. is dit iets of is het normaal? want een eisprong zou wel erg vroeg zijn toch? @ blondy meis dat is echt rot he. het is toch elke keer weer hopen en denken zal het zo zijn? en dan weer niet.. sterkte xx sam
Hey meiden, Shit zeg lees alleen maar slecht nieuws hier de laatste tijd.....niet leuk....sterkte allemaal!! Wij willen ook goed nieuws.... Morgen moet ik progesteron prikken en di bellen ze me met de uitslag, het enige dat ik dan hoor is of mijn eisprong goed is gegaan toch? Vannacht is een vriendin bevallen van een dochter, vind t super voor ze maar kan t niet bedwingen te janken....binnenkort ook al mijn schoonzus en in nov vorig jaar ook al een schoonzus.... Weet iemand of ik nu, een week voor mijn nod ook al last van hormonen kan hebben? Liefs
@olijfje; en dat terwijl we allemaal zo positief waren aan t begin van de maand!! Logisch dag je moet huilen, dat is allemaal leuk voor hen maar weer heftig voor jou! Als er iets bevrucht is, dan zou g nu ongeveer kunnen gaan nestelen bij jou. Afwachten meid! X
Eevie & Blondy:Ah meiden, dikke knuffel vanuit hier! Hopelijk is t deze ronde raak. Eevie hoeveel puregon spuit jij? Ik heb deze maand 75eh gespoten en had maar 1 groot eitje, met clomid had ik er meer... Nou hier nog geen bloed gespot...verder voelde ik me paar dagen terug wel erg misselijk, moe en menstruatieklachten nu helemaal NIKS. Dus denk dat ik dinsdag gewoon ongi ga worden, ben die teleurstelling iedere maand al wel weer zat, 2 jaar bezig inmiddels! Zucht... Ps. Ik had de afgelopen week wel 2 maal bloed/roze afscheiding bij het klussen...
Dag meiden! Wat een rot nieuws weer hier allemaal. Dikke knuff voor iedereen. Hier wacht op me ongi maar dat zal wel morgen ofzo worden! Balen maar ja dan bellen voor een hsg afspraak en daarna de iui met puregon. Liefs
@ Blondy en Eevie: Jeetje wat balen zeg, kan me voorstellen dat je er even goed klaar mee bent. @ Hier: nog steeds geen bloed, maar wel zulke krampen, dat ik alvast maandverband en schoon ondergoed in mijn tas heb gedaan. Gaan dadelijk naar vrienden en dan zul je net zien dat het doorzet. Iedereen heel veel sterkte en hopelijk bij iemand nog positief nieuws. liefs anne
Meiden, wat een verdriet en ellende hier toch! Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte. We moeten moed houden hoor. Ik kom net van de wc en verloor behoorlijk wat bloed. Maar voor mijn ongi is het erg vroeg. Zou het de cyste zijn? Kan dat Koolmees / Chulla / andere ervaringsdeskundigen? Of zou ik gewoon ongi zijn geworden? Ik snap mijn lijf niet meer!!! Help!