Lely: wat een stomme actie van de nieuwe manager. Laat hem de annuleringskosten dan ook maar betalen! Kan je man er niet nog een keer over praten? Is toch belachelijk? XD: Ik geloof dat het een week duurt totdat een evt. zaadje in het eitje genesteld is. Je kunt dus nog niets zien. Ze zien alleen dat het eitje gesprongen is (dan zie je niets meer in de eileider zitten). Misschien kunnen ze het met bloedprikken een week later al wel zien maar dat zal ook wel niet.
@Mol81: Bedankt voor de info In het ziekenhuis weten ze mijn geschiedenis al dus dat hoeft hij dat niet meer te vragen! Zal mijn vriend blij mee zijn om zijn zaadjes in te leveren hahaha maar dat heeft hij er gelukkig wel voor over Ik ben benieuwd en ik hou jullie natuurlijk op de hoogt van alles! @Lelymupske: dat is flink balen meid. hopen dat je toch nog een andere keer op vakantie kan gaan, als het nog lekker weer is! Hier ook genoten van een rustige zondag! huisje opgeruimd en schoongemaakt, wasje gedaan enz... X
de vrije dagen waren hem mondeling toegezegd... helaas niet op papier... hij gaat het morgen nog een keer proberen.. en anders zit er niks anders op dan de boel te annuleren..
He meiden, weer ff bijlezen. Ben net klaar van een dagje werken. Wat kunnen jullie kletsen zeg @ lelymupske, ik zou echt super boos zijn. Dat kan die nieuwe manager toch niet zomaar doen. Mondeling is ook rechtsgeldig hoor! Ik zou nhem op laten draaien voor de anuleringskosten. Kom nou is die gek geworden ofzo.. @ esda, welkom terug @ poemel, ik hoop dat wij niet zo rustig op het wachtbankje kunnen zitten als jij. Beetje een gekke vraag van mij: ik las hier op het forum dat je voor een samenlevingstest niet mag douchen . Nou moet ik dus morgen naar de gyn voor die test. Ze halen toch wat baarmoederslijmvlies weg. Wat heeft douchen daar nou mee te maken? Hebben jullie hier wel eens van gehoord???
He meiden! Pff Mikky, geloof me haha, ik zit echt te stuiteren hier haha!!! Maar ik probeer me geestelijk niet zo gek te maken, dat heb ik zoveel maanden gedaan, daar draai ik van door die laatste dagen.... Ik moet het mezelf echt verplichten hoor Ik voel sinds gister wel vanalles...maar weet gewoon echt niet of het door de flinke verkoudheid komt!? Oh trouwens dat heb ik ook gelezen van dat niet douchen, maar ik heb dat wel gedaan hoor, anders had de FA er wel wat van gezegd, ik wilde toch echt fris naar de arts toe hoor! En even alles bij gehouden daar beneden! Als je maar niks gaat gebruiken als lactacyd of opeens goed gaat boenen daar beneden met douchegel, is er niks aan de hand denk ik zo! xxx
@ poemel, en bij jou was die test positief. Ik dacht al vond het echt geen fris idee. En ik heb goede hoop voor jou hoor. Als je nu al wat dingetjes voelt... spannend!!
Mikky, Ik heb er nog nooit van gehoord maar het lijkt me wel verstandig om geen lactacyd o.i.d. te gebruiken. Gewoon spoelen moet kunnen hoor. Bij ons was de test goed en ik had ook gedoucht. Poemel: de Kruidvat 2 voor 5 euro kunnen al ruim voor NOD zwangerschap aantonen hoor haha! Gemeen van me, nu breng ik je in de verleiding.
Foei Mol niet doen haha!!!!! Ik weet het, ga deze wel dinsdag halen (heb de testjes al vaker gehad)! dus als die positief zijn dan zijn ze het ook! prima testjes heb ik zo gelezen! Maar ik ga het nog niet doen!het is een mega teleurstelling als het negatief is, en bloed vind ik echt minder erg, tis net alsof het dan ook echt zo is, een test blij ik over twijfelen...daar kan ik helemaal niet tegen... Dus dit is echt zelfbescherming haha!!!! Maar je kunt er wel gek van worden!! ik heb gewoon zo'n raar gevoel, en weet niet of ik mezelf dit 'aanpraat'... herkennen jullie dat? xxx
@Mikky, gewoon lekker douchen. Lijkt mij geen fris idee om gesext te hebben en dan niet te kunnen douchen. En het slijm komt van binnenuit dus ik neem aan dat douchen geen probleem is Mol, ik hoop eigenlijk dat je Poemel in de verleiding aan het brange bent hihi Ik ben ZO nieuwsgierig!!
Poemel, dat 'aanpraten' ken ik. Ik heb al zovaak dingen gehad waarbij ik dacht ik zou wel eens zwanger kunnen zijn... Je lichaam houd je niet voor de gek, dat geloof ik niet. Maar omdat je er erg mee bezig bent valt ook alles op denk ik. Ik denk dan altijd ja ik voel hier een pijntje en daar, maar misschien heb ik dat normaal ook wel maar let ik er nu meer op?! Irritant is het wel. En het is nog maar eventjes, wie weet hoe je er over een week voor staat
oehh.. spannende dingen hier allemaal.. hahaha.. ik zou het ook niet kunnen laten om te testen hoor denk dat ik ook al zeker 4 of 5 dagen voor NOD de test doe whahahaha maar goed.. beetje op de zaken vooruitlopen... eerst maar es ongesteld worden... ik heb voor mezelf inmiddels al besloten dat ik de reis ga annuleren.. jammer dan.. maar ik ga me niet meer gefrustreerd laten zijn door alles dan dat ik nu al ben... dan maar wat geld kwijt.. wel ga ik proberen om 35% van die 380 te moeten betalen ipv de 591!!! stelletje loeders daar bij holland international
hoi dames hier 2 dagen feest gehad, zoontje verjaart. verder, volgende week zaterdag mijn nod, moet me inhouden om te testen, maarja is nog een week dus ik ik weet zeker dat de test negatief is, verder voel ik me anders, zo kriebels, en heel veel wit verlies en volgens mijn man zijn me (.)(.) groter en zwaarder geworden, maar wss zien en voelen me die dingen omdat we het zo graag willen.
@ mol81, hahaha zit jij poemelke nou te verleiden tot een testje @ lelymupske, als je er zo goed bij voelt dan maar wat geld kwijt. Maar het blijft balen natuurlijk. @ belgischemama, spannend hoor. Ik duim voor je. Nou ik ben weg hier, heb huiswerk van de gyn gekregen tot morgen
Succes met je huiswerk Mikky! Wij gaan zo ook nog even. Poemel; ik wil je echt niet verleiden hoor haha! Gewoon bloednieuwsgierig (slechte woordkeuze) Belgische mama: de keer dat ik zwanger was wist ik het pas na 7 weken en toen had ik wel grotere borsten. En blauwe lijnen over mijn borsten. Een duidelijk teken. Truste dames!
Haha, nee Mol weet ik wel! Lukt ook niet.... Ik heb trouwens bijna elke maand wel pijnlijke grotere borsten gehad, alleen deze maand kan ik er niet eens op liggen, echt heftig... gek he! Dus vraag me af wat dat nu betekent dan.... is zo oneerlijk he, dat alle symptomen ook kunnen wijzen op gewoon ongi worden! Nou dames, ik duik ook onder de wol! veel plezier en succes allemaal met oefenen!!! xxx
ja het is frusterend hoe je lichaam je voor de gek kan houden door die symptomen waardoor je wel gaat denken is het dan toch en je dan ongesteld wordt
Goedemorgen, Allemaal netjes jullie huiswerk gedaan? Belgischemama, nog proficiat met je zoontje! Mol, vandaag weer controle toch? xxx
hoi dames, Nou net terug uit het ziekenhuis. Gekijk een k.. dag. :x Ik was er een beetje vanuit gegaan dat er een ei op springen zou staan want vorige cyclus was dat rond deze dag. Maar er was maar 1 klein eitje te zien. 12 mm. Vorige keer waren er 3 grote eitjes ( 24 mm ) waarvan 2 goede. Samenlevingstes negatief maar dat komt waarschijnlijk doordat mijn vruchtbare periode nog moet komen. Hoop ik tenminste. Donderdag weer terug voor een follikelmeteing en samenlevingstest. De gyn hoopt dat dit eitje doorgroeit. Nou vraag ik me af, zou het dus ook kunnen dat het niet doorgroeit??? Dat vergeet ik dan weer te vragen op zo`n moment. Iemand ervaring??
oh dames heb even jullie hulp nodig! Heb net naar het ziekenhuis gebeld, voor uitslag van de progesteronwaarde, die ik afgelopen dinsdag heb laten prikken! De assistente was even wat aan het opzoeken en zei toen, ja de waardes zijn binnen...ik laat de FA vanmiddag tussen 12 en 13uur even terugbellen!!! Ik bedoel??huh??? zeg het gewoon!!! Nu maak ik me dus zorgen he! Ik heb een duidelijke eisprong gehad?tenminste de fa zag een 23,1mm eitje, en de dag erna veranderde de positieven ovu-test naar negatief, dan kan ik er toch wel vanuit gaan dat ie gesprongen is he!!!? En als mn waardes niet goed zouden zijn heb je geen fatsoenlijke luteale fase, maar ik ben morgen al 2 weken verder, en dat is precies perfect.... Tjemig, ik snap het niet.... Of MAG ze het niet vertellen??? weet iemand dit?? xxx