Helaas er zitten er nog 4 . 15,16,22,26 mm dus een te groot risico op een meerling. Nou moet ik dag 3 terug komen om te kijken of alles gesprongen is ivm evt cyste. En dan mag ik ipv 50 mg 25 mg gaan slikken kijken of dat helpt Ik ga even lekker hangen voel me er niet zo lekker bij ben gelukkig vrij verder vandaag. Fijne dag allemaal groetjes saskia
knuffel ad dames met minder goed nieuws. amaai xd al 23 weken, het vliegt. hier ook minder, vanmorgen op mijn werk veel bloed verloren en weer 2 grote proppen, nu iets minder bloedverlies, maar nog altijd teveel om hoop te hebben. om 14u naar de dokter.duimen jullie?
Hallo dames, Later uitgebreide reactie maar ik ben ongi geworden. Op dag 27! Belachelijk! Nu opeens maar een cyclus van 27 dagen i.p.v. 33 dagen. Zh gebeld en moet woensdag komen om te kijken of de cyste weg is. Progestronuitslag was er ook; geen eisprong. Tot vanavond!
Zwangeren na Clomid Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske uitgerekend 13-07-2011 Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11 ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste van 55 mm in linkereierstok. Ongi op 24-1. 26-1 naar het zh voor echo. Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste 65 mm. Trage schildklier, waarden nu stabiel. Nu opnieuw clomid 50mg. 27-01 intake second opinion. Chulla: Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Wjb: 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Nu wachten op ongi dan bellen in die ronde hsg en daarna aan de puregon en iui Belgische mama: Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan. Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Olijfje: eerste ronde Clomid MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan! Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari Samm: eerste ronde Clomid, NOD ? Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid. Sas31: ----------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms, NOD 22 januari: niet zwanger... Nu wachten op de duivels. Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl wjb zie hierboven!
sowee, ik ben gisteren gestopt mety die bollen en ik heb nu al bruinverlies!! Echt een teken dat ze toch wel werkten die dingen! Hopen dat het snel doorzet, zodat ik deze week nog kan gaan prikken.
Hoi Dames! Wat een geklets weer sinds vanochtend! @eevie, ik ga het dalijk proberen met de tekst dankje! @vrouwtje, wow alletwee op 1 februari! hier gaan we ook een evt. iui bespreekbaar maken. Ben benieuwd! xxx
Zwangeren na Clomid Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske uitgerekend 13-07-2011 Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11 ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste van 55 mm in linkereierstok. Nu afwachten of hij zelf verdwijnt. Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste 65 mm. Trage schildklier, waarden nu stabiel. Nu opnieuw clomid 50mg. 27-01 intake second opinion. Chulla: Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 3de ronde clomid. 1 Februari gesprek Fertiliteitsarts voor evt. IUI. Wjb: 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Nu wachten op ongi dan bellen in die ronde hsg en daarna aan de puregon en iui Belgische mama: Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan. Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Olijfje: eerste ronde Clomid MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan! Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari Samm: eerste ronde Clomid, NOD ? Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid. Sas31: ----------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms, NOD 22 januari: niet zwanger... Nu wachten op de duivels. Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl wjb zie hierboven! Het is gelukt!!!!!
bij dokter geweest, miskraam dus zoals gyne zei baarmoeder zit nog vol met bloed en volgens haar zal dat er zo wel uitkomen maar kan 2 weken duren. ik heb allesinds 1 feb afspraak gyne om te laten kijken of bm schoon is of niet, anders 3 feb de curretage. ze heeft bloed genomen om hcg waarde te weten.
Oh Belgische mama, wat heftig zeg! Eigenlijk is het nu te hopen dat het snel voorbij is. Nu word je steeds met je neus op de feiten gedrukt, dat is ook niks. Hoe is jouw man eronder? Hoop dat jullie dit samen kunnen verwerken. Xx
hij praat er niet echt over zal mss wel komen? hij is savonds ook veel weg avondschool etc dus ben dan alleen, ik weet niet hoe ik het moet verwerken eerlijk gezegt,ben er echt het hart van in. en begin nu meer en meer te denken dat het echt niet meer gaat lukken, in mei al 2j bezig
mol nu al shit zooi ! sas grrr wat klote .. volgende maand indd met minder stimulatie minder follikels .. !
Jeetje al met al niet bepaald positieve berichten. Het is ook wat met dat lichaam van een vrouw...werkelijk een mysterie. Hopelijk in februari wat positieve berichten... @hier: nog steeds geen ongesteldheid, wel veel krampen. We wachten rustig af tot donderdag.
belgische mamma... gewoon moed houden.. bas is er uiteindelijk ook gekomen.. duurde ook even... ook 2 jaar bezig geweest
ja die moed houden is moeilijk als je er niet meer ingeloofd, hoe is bas er uiteindelijk gekomen? woensdag moet ik contact opnemen met de fertiliteitsarts, kijken wat hij zegt want ik moest daar nog altijd een echo laten maken maarja dat moest als ik ongesteld was en niet nu, maar mss wil hij toch dat ik langskom.
Hey dames, Belgische mama: wat een rotnieuws zeg! Maar wat Lely ook zegt, je moet moed houden. Erg moeilijk maar wel belangrijk! Lely: is Bas ook met behulp van de MMM gekomen? Anne: zijn krampen een voorteken van ongi? Bij mij namelijk wel. Eevie: ik wil ook met je deal met XD meedoen!!! Poemel: hoe gaat het meid? Ben je al weer aan het opladen voor deze ronde? Anderen: ben jullie verhalen even kwijt. Superdrukke werkweek en nu tussendoor even snel reageren. Excuus!!!!
Yep.. bas is er ook met behulp van de mmm er gekomen.. zonder was het niet gelukt.. ik moet zeggen dat de moed me ook in de schoenen zakte hoor.. elke negatieve test.. heb er misschien wel 100 gehad voordat ik die ene positieve test in handen had...
dat is het hem net, mijn gyne zei terug met clomid beginnen, de fertiliteitsarts zegt wachten, en natuurlijk lukt het niet, allez wel maar loopt het fout. en ik wil ook niet al te lang meer in die medische molen lopen, het wreet enorm aan me...
@Xd24: Flink geklust dus? Begint het al ergens op te lijken? @Lelymupske: Lekker rustig aan doen hoor! Lijkt me inderdaad heel bijzonder om het hartje te kunnen horen. @Sas31: Balen meid! Dikke knuffel! @Belgischemama: Heel veel sterkte voor jou en je man! Ik kan me voorstellen dat je even geen hoop meer hebt. Maar het kan gaan lukken, ook bij jou! Ook voor jou een dikke knuffel! @Mol81: Ik duim voor je dat de cyste bij de echo weg is! En zo'n cyste kan je cyclus in de war schoppen, misschien dat je daarom zo vroeg ongesteld bent geworden? Weg met dat rotding! @Eevie: Dat is snel! Duimen dat het inderdaad snel doorzet! @Poemelke: Hoe is het nu met jou? @Anne83: Onze hoop is op jou gevestigd voor deze maand, er zal toch wel iemand van het wachtbankje zwanger gaan worden?! Hier gaat vanavond de eerste clomid weer naar binnen. Voor het eerst dat ik ze 's avonds slik. Ik ben benieuwd of de bijwerkingen dan ook minder zijn deze keer.