Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik moest ze altijd voor de nacht nemen en niet zoveel bijwerkingen gehad..

succes! x

2. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    @mol81: het zijn meestal voortekenen van een naderende menstruatie. Daar ga ik ook van uit.
    Maar we wachten nog tot donderdag en als ik dan nog niet ongesteld ben, dan een testje.
    Op naar dag 31, hopelijk zonder bloed.

Groet anne

3. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    @ Anne, ik hoop t van niet meis..ga je tot de 27e wachten met testen? Ik heb sinds vandaag last van mijn Boobs aan de zijkant! Zo raar... Had jij dat ook aan de zijkant?

Vanmorgen bloed geprikt en morgen de uitslag, temperatuur is nog steeds 37,1....

4. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    @ koolmees, ik nam de clomid ook s'avonds in en had geen last van bijwerkingen. Het enige dat ik misschien ervan heb gehad is dat ik t superwarm had en zwetend in mijn bed lag...succes!

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @belgischemama wat vervelend meid dikke knuffel
    @anne hopelijk kom jij met goed nieuws
    @vrouwtje wat balen meid. hoe is je gesprek gegaan?
    @magic en olijfje bedankt voor de uitleg ik krijg die test niet hoor was alleen benieuwd maar nu ik weet wat het inhoud ga ik het zeker aanvragen
    @poemel succes deze ronde
    @koolmees gelukkig goed nieuws en hopen dat die voorgoed wegblijft
    @sas wat jammer nou maar er is tog nog wel kans dat je zwanger kan worden ofniet
    @mol word je cyclus nu ineens korter hier ook al snap er niks meer van

nou dames hier ook al slecht nieuws had het ook al verwacht maar tog de duivels zijn geariveerd
    nu ineens een cyclus van 30 ipv 36 snap er niks van
    met de clomid werd mijn cyclus elke maand een dag later nu zonder clomid korter snap er niks meer van mogen maar effe bellen met de gyn

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Anne83: Spannend, nog steeds geen bloed. En het is al bijna donderdag! :D
    @Olijfje: Bij jou klinkt het ook goed, ik duim voor je voor een mooie uitslag vandaag!
    @Chulla: Balen meid :( Wat was bij jou de reden waarom je eerder clomid hebt gekregen? (omdat je zonder ook een korte cyclus hebt?)
    Ik kan het niet terugvinden in het namenlijstje. Succes met de gynaecoloog vandaag!!

Hier weinig nieuws, nog geen last van bijwerkingen van de clomid en goed geslapen, maar wat niet is kan nog komen ;)

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    olijfje dat had ik indd ook echt opvliegerd maar verder niks..

8. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Jaaaaa!! mijn progesteron uitslag was prima zei de gyn, waarde was 59, weet niet wat ik met de waarde zelf kan, weet iemand daar iets van?

9. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    @ Olijfje: yep, dat heb ik nog steeds, niet super gevoelig maar gewoon gevoelig.
    Ik ga nu wachten tot de 27e.
    Vannacht zulke krampen gehad, niet normaal meer.
    Nauwelijks een oog dicht gedaan, maar tot nu toe nog geen bloed.
    Krampen zijn nu weer minder, vage bedoeling dus hier.
    Nog 2 dagen....

Spannend hoor olijfje, ben benieuwd naar de uitslag.

Groetjes anne

10. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Sorry, ik lees er over heen....;)
    Ik zou het ook niet weten...

anne

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

Laurise breekt even in voor olijfje

@Olijfje..dat is inderdaad en prima waarde!! Bij 20 heb je een eisprong, boven de 30 een goede eisprong!! Ik duim voor je dat het eitje bevrucht is!! (al had ik een waarde van 19.6 als hoogste waarde en ook zwanger geraakt met deze waarde, voor de clomid was het bij mij 0.8 )

Laurise breekt uit en denkt nog steeds aan jullie

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Nou vanmorgen voor de 1e bij de Gyn geweest ; moet stoppen met ovu-testen & tempen. Want dat is volgens hem niet te doen met mijn cyclussen. Ik moest bloed laten prikken & manlief binnenkort potje inleveren. Ik heb al een recept voor Clomid meegekregen, mocht ik tussen nu en onze vervolgafspraak ongi worden. Dan mag ik er alvast mee beginnen :D Uitslagen krijgen we bij volgende afspraak.

Dus de kop is eraf ! :p

13. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    @ Laurise: thanx thanx thanx voor het goede bericht, ik hoop zo dat het gelukt is! nu een hele zenuwslopende week tot aan het weekend....hihi!

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Olijfje: de waarde moet inderdaad boven de 20 zijn, dus dat zijn goede berichten! Ik ga voor je duimen dat je een mooie test hebt over een klein weekje!
    @Anne83: Spannend hoor, geen bloed geeft moed!
    @xVlindertje: Fijn dat de 1e afspraak geweest is! Heb je een echo gehad? En kon de gynaecoloog al iets zeggen over een diagnose, of komt dat pas als de uitslagen binnen zijn?
    @Laurise: Leuk dat je even langs kwam waaien ;) Hoe is het nu met jou?

Hier blij dat ik de clomid 's avonds heb gepakt. Waarom heb ik dat nou niet eerder gedaan? :) Normaal last van hoofdpijn, opvliegers en ben ik prikkelbaar en nu: nergens last van! Hopen dat het zo blijft :) vanavond clomid nr. 2.

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Koolmees
    Ja lees nog steeds mee en als iemand een vraag heeft die ik weet vind ik het fijn om die te beantwoorden. Gaat super hier (wel flinke bloeding gehad met 22 weken maar alles oke) buik groeit enorm en kindje voel ik nu steeds beter schoppen.

Fijn dat je wat beter voelt nu je de clomid 's avonds slikt! Goed om te onthouden mocht ik nog voor een 2de gaan en weer aan de clomid moet (wat ik natuurlijk niet hoop, na zw schap kan je hele huishouding veranderen). Duim op een mooi bevrucht eitje!!

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Laurise, een bloeding?? Hoe kwam dat? Jeetje dat is schrikken!!

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd24
    We waren aan het vrijen en toen zaten we beide helemaal onder (sorry voor de details) wist wel dat het soms voor kwam bij het vrijen maar niet zoveeel en met 22 weken... Waarschijnlijk bloeding baarmoedermond of toch de placenta want die ligt naast de uitgang 1 a 1,5 cm er vandaan..meteen ctg (kijken of ik geen weeenactiviteit had :$) in en uitwendige echo maar beebje lag heerlijk te relaxen en heeft er niks van mee gekregen. Ook de kweken waren goed..kan nog vaker gebeuren als het van de placenta is maar hopelijk is het eenmalig.. Het deed me ook meer als dat ik dacht, vanaf moment wilde ik genieten en heb ik dat ook gedaan en een beetje verdrongen dat het fout kon gaan (natuurlijk wel in achter hoofd) en toen kwam opeens het besef dat het allemaal anders kan gaan..maar gelukkig alles goed!

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Jeetje Laurise dat moet schrikken geweest zijn! Gelukkig is met je beebje alles goed :)

19. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Zwangeren na Clomid
    Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje!
    XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje!
    Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim
    EsDa uitgerekend 26-07-2011
    Magic Dream uitgerekend 15-07-2011
    Lelymupske uitgerekend 13-07-2011
    Lydia , uitgerekend rond 09-09-'11

----------------------------------------------------------------------------------

Clomidgebruiksters:
    Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste van 55 mm in linkereierstok. Ongi op 24-1. 26-1 naar het zh voor echo.
    Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste 65 mm. Trage schildklier, waarden nu stabiel. Nu opnieuw clomid 50mg. 27-01 intake second opinion.
    Chulla:
    Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid.
    Wjb: 1ronde clomid 100mg nu ronde 2 femara maar nog steeds dunne bms. Nu wachten op ongi dan bellen in die ronde hsg en daarna aan de puregon en iui
    Belgische mama:
    Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan.
    Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn.
    Olijfje: eerste ronde Clomid
    MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan!
    Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari
    Samm: eerste ronde Clomid, NOD ?
    Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid.
    Sas31:42e ronde tweede ronde clomid 4 eitjes dus iui gaat niet door
    -----------------------------------------------------------------------------------

Prikken na Clomid:
    Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms, NOD 22 januari: niet zwanger... Nu wachten op de duivels.
    Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl
    wjb zie hierboven!

20. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

ben ik weer!
    Xvlindertje hey jij nu ook hier? Maar gelukkig heb je al iets meegekregen.

Hier vanmorgen getest en ik had een dikke vette streep yoehoe!

Ik ben zwanger!

Deel Deze Pagina