Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus nu voor mijn geen puregon en iui en hsg meer joepie nou hopen dat het een plakbeeb is en dat met een dunne bms en een progestron waarde van 22 hoewel ik denk dat ik te vroeg geprikt was. En lang leve de femara!!

Hopelijk volgen er snel meer!

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Wjb: JOEHOE!!!! Eindelijk goed nieuws vanaf het wachtbankje :D
    Gefeliciteerd meid, ook voor je mannetje, geniet ervan!!
    Wat fijn voor je dat de verdere "ellende" je nu bespaard blijft!

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ik zie in een ander topic waar je schrijft de foto van de test, de streep knalt er wel echt vanaf zeg! :D
    Weer iemand hier om mee te helpen met strooien, nu wij nog :p

4. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks koolmees, het is nog erg onwerkelijk en hopelijk volgen er snel meer ik strooi al hoor hcg hcg hcg !

Vangen hè! Net trouwens cb digitaal gedaan en er stond 3+

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeej hoera!! Gefeliciteerd wjb!! We hadden positief nieuws nodig! Fijn hoor. Moet jr nov iets gaan gebruiken voor je bms? Ik merkte nl dat de progesteron wel werkte. M'n bms brak daardoor niet te snel af en bleef dus mooi dik. Geniet ervan meid! Xx

6. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Wow wjb! Gefeliciteerd!! Geniet lekker van het feit dat je nu ZWANGER bent!!!!!! Ik ben druk bezig met hcg vangen :)

7. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Het is voor ons beide heel spannend....misschien komen de krampen wel van een zwangerschap....voel je t vanuit je rug of puur je buik?
    Ik heb gehoord dat als je pijn hebt aan de zijkant van je borsten dat kan komen van ontwikkeling melkklieren, maar ja ik hoor natuurlijk ook alleen maar wat ik wil horen:)

8. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Joepie!!!! Wjb zwanger!!!!! Van harte gefeliciteerd!!! Eindelijk eens goed nieuws! Is het nu gelukt met de eerste iui?

xxx

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    WJB JAAAHH !! gefeliciteeerddd :D:D!!
    foto :D ?

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    WAUW wjb wat een super test ! ( heb m ff opgezocht ! ) je bent al wel even zwanger dan toch ? ookal 3+ GOED man !

11. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 124661 hier ook wel evn dan he!

Ja goed he lydia 3 plus maar ben als het goed is vandaag 5 weken.

thanks meiden voor de felicitaties.
    had er ook nog een van kruidvat die was ook heel erg posi!

poemelke nee het is met de femara gebeurt en mijn bms van 5 mm dus hopelijk blijft het zitten! Ik had teunisbloemoliecapsules van kv geslikt en dat blijkt een dikker bms te maken dus weet niet of dat het is geweest maakt niet uit wat het geweest is het heeft in iedergeval geholpen hihi.

nu jullie nog duim voor jullie meiden en ik had trouwens helemaal geen klachtjes hoor zelfs geen pijnlijke borsten alleen koud en moe een beetje maar dat kan nog makkelijk komen had ik namelijk de eerst 6 weken ook niet bij mijn meisje.

12. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    En eevie nee ik heb niks meer ervoor gekregen maar zie hierboven.

13. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Wjb: Hier kun je echt niet omheen, super hoor! En fijn dat je (nog) geen last hebt van kwaaltjes! Heb je je gynaecoloog al gesproken?
    @Olijfje: Ik hoop dat je je snel bij Wjb kunt gaan aansluiten.

14. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @wjb van harte gefeliciteerd meid eindelijk eens goed nieuws geniet er lekker van en strooi wat hcg rond die kunnen wij wel gebruiken

vandaag gebeld met de assistente van de gyn nou kan pas 13 feb terecht voor een gesprek dus weer een ronde niks
    ik weet niet meer wie het vroeg waarom ik clomid moest slikken?
    maar we waren al meer als een jaar bezig waaronder een miskraam dus zijn we naar de gyn gestapt alle testen waren goed en krijg zoiezo een eisprong zonder clomid maar we wouden graag ergens aan beginnen omdat het maar niet wou lukken maar ja tot nu toe ook met de clomid niks,dus we wachten maar af

@anne en olijfje spannend bij jullie hopelijk voor jullie ook een knallende test

15. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Wjb van harte meid geniet er van

Nou nee want we hebben vorige week voor het laatst sex gehad dus denk niet dat ze zo lang zijn goed gebleven.
    En de verpleegkundige die mij de FM meting deed rade ook sterk af om het deze week zonder voorbehoedsmiddel te doen.
    Dus volgende keer beter.
    Zo te zien is er nog hoop er zijn er toch al best een aantal van de dames hier zwanger geraakt :)

Zou ik er nog meer last van kunnen krijgen deze keer Qua eisprong /menstruatie?

Fijne avond dames misschien tot morgen.

X saskia

16. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks meiden

en ik strooi hoor! hcg hcg hcg hcg vangen meiden!!!

oh ja gyn gebeld ik kan 10 februari terecht! hoop zo dat het goed is!

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Wjb: Hoe reageerde je gynaecoloog, verbaasd?
    @Anne83 en Olijfje: Hoe is het bij jullie, nog steeds spannend??? :D
    @Chulla: Wat balen dat je pas de 13e terecht kunt :( Maar je krijgt ook zonder clomid een eisprong, dus ik ga duimen dat het eitje mooi bevrucht wordt deze maand! En je de 13e helemaal niet meer nodig hebt :)
    @Sas31: Ik kan je niet helpen op de vraag of je meer last kunt gaan krijgen, maar ik hoop het niet voor je. Hopelijk de volgende ronde meer succes!

Hier is gisterenavond clomid nr. 2 erin gegaan, hopelijk blijven ook vandaag de bijwerkingen me bespaard :D

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Zwangeren na Clomid
    Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje!
    XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje!
    Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim
    EsDa uitgerekend 26-07-2011
    Magic Dream uitgerekend 15-07-2011
    Lelymupske uitgerekend 13-07-2011
    Lydia, uitgerekend rond 09-09-'11
    Wjb, uitgerekend ???
    ----------------------------------------------------------------------------------

Clomidgebruiksters:
    Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste van 55 mm in linkereierstok. Ongi op 24-1. 26-1 naar het zh voor echo.
    Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste 65 mm. Trage schildklier, waarden nu stabiel. Nu opnieuw clomid 50mg. 27-01 intake second opinion.
    Chulla:
    Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid.
    Belgische mama:
    Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan.
    Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn.
    Olijfje: eerste ronde Clomid
    MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan!
    Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari
    Samm: eerste ronde Clomid, NOD ?
    Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid.
    Sas31:42e ronde tweede ronde clomid 4 eitjes dus iui gaat niet door
    -----------------------------------------------------------------------------------

Prikken na Clomid:
    Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms, NOD 22 januari: niet zwanger... Nu wachten op de duivels.
    Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl

Ik ben even zo vrij geweest om Wjb op het zwangerenlijstje erbij te zetten :) Het gaat wel al de goede kant op boven de streep, hopelijk komen er nog 2 bij deze maand en wij de volgende maand ;)

19. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

WJB GEFELICITEERD DAT IS WEL DUIDELIJK!!! GENIET ERVAN!

Chulla Ja dat is idd balen als je pas de 13e terecht kunt maar voordeel je hebt wel een eisprong dus wie weet..

Sas31 Ik had ook met 50mg clomid 6 eitjes en moesten deze ronde voorbij laten gaan.. helaas 2e ronde 25 mg 3 eitjes en 3e ronde 1 eitje en zwanger! dus hou moed en ik strooi strooi strooi strooi..

Anne en olijfje wanneer weten jullie meer?

Lely Hoe is het met jou?

Eevie Hoe gaat het nu met je?

Koolmees Fijn dat clomid sávonds minder elende veroorzaakt ik slikt clomid ook altijd s'avonds en had alleen s'nachts het soms erg warm..
    Wel sneller prikkelbaar maar verder niets dus ga er maar voor komt goed strooi strooi strooi..

Mol81 Hoe is het met jou?

Laurisse Wow dat was ff schrikken gelukkig was het niets maar toch.. succes meis!

Meiden die ik vergeten ben sorry maar het zijn er ook zoveel..
    Succes iedereen en strooi strooi strooi vangen hoor hihi...

@Magic Hier alles zn gangetje af en toe misselijk gevoel en echt snel weer honger..
    Ben nog steeds zenuwachtig voor morgen willen jullie voor me duimen dat ze het hartje kan horen?
    THANKS VAST!

Liefs Magic

20. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    hoi meiden!

ik zie dat dit al een heel lang topic is, maar lijkt me fijn om ervaringen met jullie te mogen delen.
    dit is mn eerste maand clomid en moet vrijdag naar de gyn voor de laatste echo. heb er al 4 gehad!

Deel Deze Pagina