Dank je koolmees mij lukt nooit de kleurtjes dus thanks! En over de gyn tja had de assistente aan de foon dus die weet niet echt hoe en wat maar ben erg benieuwd wat hij zegt! Ben trouwens erg ego bezig praat alleen maar over mezelf sorry bedoel het niet zo!! Ik gun jullie allemaal een plakbeeb!
oja, ik weet natuurlijk nog niet precies wanneer mn eisprong is, maandag was ie 15 mm.. we klussen wel al om de dag. las dat sommige al een eisprong krijgen met 18 mm. wat is de gemiddelde mm van n ei voor een eisprong bij clomid gebruik? en is om de dag klussen ok? snap dat verhaal van zaad dat elke 3 maanden gemaakt wordt, maar om de 48 uur ook. en sommige zeggen elke dag en anderen weer om de dag
WJB wat geweldig nieuws!!! Geniet ervan en blijf op die roze wolk zitten, hopelijk moge de rest je snel gezelschap houden!!! Enjoy! @ Koolmees: Succes met de clomid, cyste was helemaal weg toch? @ Mol: Is de cyste weg of heb je er nog last van? Al op echo geweest? @ Poemelke: Ja, ik had de assistent aan de lijn, en vroeg voor een IUI, ze zei dat ik t gelijk bij de echo kon aanvragen, want t enige verschil is dat wij proberen die zaadjes daar te krijgen en zij spuiten het gelijk op de juiste plek! Succes meid, ben benieuwd, ik hoop dat ze niet moeilijk doen bij mij en ook niet bij jou! @ Hier: Nou, 1,5 dag ongesteld geweest??!! EEVIE: heb je ook een andere menstruatie nu je puregon gebruikt? Ik heb meestal toch een menstruatie van 3/4/5 dagen, en nu 1,5 dag??? Echt raar, ben helemaal 'schoon'. Maar goed, gisteravond om 22.00uur de eerste spuit puregon gezet, verder geen last ervan, vorige maand ook niet. Ach ja...deze maand WEER hoopvol er tegen aan. Xxx!
Hallo En... vandaag nog steeds geen bloed Het vage is dat de heftige krampen helemaal verdwenen zijn. Ik vind het maar een vage bedoeling. Vandaag heb ik een slaapdienst, dus ik probeer morgen te testen en anders wordt het vrijdag... Blijft spannend. Liefs anne
Hey Anne, ff snel tussendoor op mijn werk, wat spannend!! Kun je niet 14 dagen na je eisprong een test doen? dus op 26-01, dus vandaag!! ik wilde namelijk op 31 januari gaan testen, 14 dgn na mijn eisprong, of heeft dat geen zin en moet ik dit een dag later doen? x
@Magic dream: Ik ga duimen voor je morgen!!! Zorg jij dan ook voor een echofoto? @Newlywed2010: Heb je niet al eerder in dit topic meegeschreven? In ieder geval welkom! Volgensmij springt een ei gemiddeld bij 20 mm, maar dat kan ook eerder of later zijn. Als het goed is groeit het gemiddeld 2 mm per dag, maar ook dat kan bij iedereen anders zijn. En inderdaad over het wel of niet om de dag klussen zijn de meningen verdeeld. Het wordt er zo niet veel duidelijker op he? Wanneer heb je de volgende FM? @Wjb: Tuurlijk praat je vooral over jezelf nu, je bent gewoon helemaal in de wolken! @Vrouwtjexxx: Hier was de menstruatie ook veel minder dan anders, maar bij de uitgangsecho bleek toch alles goed (cyste inderdaad weg). Succes met spuiten! Hopelijk de laatste keer deze maand!! @Olijfje/Anne83: Ik blijf duimen voor jullie, spannend!!!!
Hoi dames, Wat weer een geklets. Ik kan het soms niet meer bijhouden. Probeer zoveel mogelijk te reageren. WJB: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Toch die Femara hè? Ik heb direct aan mijn gyn gevraagd of ik het ook weer mag gebruiken maar in dit ziekenhuis geven ze het niet. Newlywed: een ei springt bij 20 mm en groeit gem. 2 mm per dag. Dus... hard aan de klus! Anne: TESTEN!!!!! Vrouwtje: jij hebt dus ook al zo'n rare reactie op je medicatie? Mijn cyclus was opeens 27 dagen i.p.v. 33 dagen. Vaag! Sas31: wat balen dat je teveel eitjes hebt. Maar wel fijn dát er eitjes groeien. Laurise: wat een schrik, bloedverlies. Ik had met 22 weken zulke erge krampen dat ik dacht dat het weeen waren. Vlos erbij en het waren gelukkig geen weeen. Wat een schrik. Koolmees: weer aan de Clomid! Topnieuws. Ik ben vandaag heen geweest en de cyste is weg. Nu 100mg Clomid. Volgende week woensdag terug (CD 10). Dames, ik heb het druk druk druk dus tot laterz!
Zwangeren na Clomid Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske uitgerekend 13-07-2011 Lydia, uitgerekend rond 09-09-'11 Wjb, uitgerekend ??? ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste is weg! Nu clomid 100 mg en op CD 10 terug. Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste 65 mm. Trage schildklier, waarden nu stabiel. Nu opnieuw clomid 50mg. 27-01 intake second opinion. Chulla: Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Belgische mama: Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan. Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Olijfje: eerste ronde Clomid MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan! Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari Samm: eerste ronde Clomid, NOD ? Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid. Sas31:42e ronde tweede ronde clomid 4 eitjes dus iui gaat niet door ----------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 3e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms, NOD 22 januari: niet zwanger... Nu wachten op de duivels. Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl
@Mol81: Wat fijn dat de cyste nu al weg is!!! Gelukkig hoef je niet zo lang te wachten als ik en kun je gewoon weer verder. Had je eerst ook clomid 100 mg?
Hello! @ Magic; hier alles ok, thank you! De standaard ongesteldheidspijntjes enzo, maar het komt wel goed. Ben gelukkig vrij snel ongi geworden, dus ik start vrijdag weer met prikken. Is het deze ronde niets, dan lekker even rust. Ik merk dat die gedachte me echt een stuk rust geeft! Ik ga duimen dat je morgen een mooi hartje hoort! Wel laten weten he?! @ Laurise; dat is schrikken zeg!! Gelukkig is nu alles toch goed. Rustig aan, he meis?! @Newlywed; welkom. Tussen 18 en 28mm kan ie springen geloof ik. Daarboven wordt het vaak een cyste, weten we inmiddels uit ervaring in dit topic!! Om de dag klussen of iedere dag; dat is nu de discussie. Het schijnt allebei goed te zijn, maar ja... met geen van de 2 manieren ben ik tot nu toe zwanger geraakt, dus ik denk dat het uiteindelijk geluk hebben is! @Vrouwtje; Fijn dat je toch weer hoop hebt meid. Ik ben wel normaal ongesteld. Een week. 7 dagen. achter elkaar. non-stop. bah. Nee, bij mij is daat niet anders dan dat het was. Vreemd dat het bij jou zo kort is. En je had een negatieve test toch? @Anne; ik duim voor je. Wie weet kun jij je bij wjb aansluiten. Ben benieuwd!! @Olijfje; technisch gezien zou je 14 dagen na de sprong kunnen testen... @Mol; Top dat het ding echt weg is!! Nu gauw aan de klus met 100. Hoop dat het snel raak is! Uhm... aan de ene kant heb ik wel wat rust in m'n hoofd doordat ik snel ongi ben geworden en dus snel weer door kan met de volgende ronde. En het vooruitzicht van een maand niets doet ook goed. Maar... Als ik dan weer zie dat er (voor mijn gevoel) wéér iemand zwanger is, dan maakt me dat toch wel onzeker en eigenlijk ook verdrietig. Ik denk dan soms echt "grrrrrrr (ik zal niet vloeken)!! Waarom raken zij met die verrekte pillen zwanger en moet ik al weer aan mijn 4e ronde spuiten beginnen?!?! Waarom zij wel en ik niet!?!?!?!?!" Ik ben zo bang dat ik straks de laatste ben. Of dat het via ICSI zal moeten. Of dat ik de enige ben zonder kinderen. De enige waar het niet bij lukt... Die angst wordt wel steeds groter. En ondertussen probeer ik me groot te houden en hardop te blijven zeggen dat het wel een keer gaat lukken. En ik blijf maar lachen als mensen zeggen dat "mijn tijd nog wel komt". Maar ondertussen... kan ik ontzettend huilen, omdat het niet lukt. En alle zwangere meiden; vat mijn gevoel niet persoonlijk op, he?! Want ik gun het jullie, super super super veel! Het is echt frustratie dat mijn lijf dat kennelijk niet kan. pffffffffffffff.... Ik hoop dat ik niemand kwets, want dat is niet de bedoeling. Ik wil gewoon heel graag een zwangerschap met jullie allemaal doormaken! Dikke knuffel voor alle lieverds in dit topic. Iedereen dus!
Zwangeren na Clomid: Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske uitgerekend 13-07-2011 Lydia, uitgerekend rond 09-09-'11 Wjb, uitgerekend ??? ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste is weg! Nu clomid 100 mg en op CD 10 terug. Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste 65 mm. Trage schildklier, waarden nu stabiel. Nu opnieuw clomid 50mg. 27-01 intake second opinion. Chulla: Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Belgische mama: Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan. Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Olijfje: eerste ronde Clomid MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan! Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari Samm: eerste ronde Clomid, NOD ? Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid. Sas31:42e ronde tweede ronde clomid 4 eitjes dus iui gaat niet door ----------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 4e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 1e ronde puregon+pregnyl
Zwangeren na Clomid: Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske uitgerekend 13-07-2011 Lydia, uitgerekend rond 09-09-'11 Wjb, uitgerekend ??? ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste is weg! Nu clomid 100 mg en op CD 10 terug. Koolmees: 3 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect en met in de laatste ronde een cyste 65 mm. Trage schildklier, waarden nu stabiel. Nu opnieuw clomid 50mg. 27-01 intake second opinion. Chulla: Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Belgische mama: Anne83: PCOS: 2e ronde clomid 50mg. Mooi eitje op 6-1. Nu druk aan de klus. 27-1 testen (bij geen menstruatie). Bij de 3e ronde moet er een gemeenschaps test gedaan. Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Olijfje: eerste ronde Clomid MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan! Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari Samm: eerste ronde Clomid, NOD ? Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid. Sas31:42e ronde tweede ronde clomid 4 eitjes dus iui gaat niet door ----------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 4e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 2e ronde puregon+pregnyl
Eevie: Ik begrijp je helemaal! Ik heb dat gevoel dus ook, stel je voor het lukt steeds bij mij niet? Alle anderen wel? Ontzettend moeilijk en als ik dan zo'n dagje thuis zit, dan denk ik er helemaal continue aan. Pfff...schat een hele dikke knuffel van mij en t komt echt goed...hopelijk krijgen wij ook een kleintje, zo niet....ja...het zij zo. Dikke kus!!!
@Eevie: Je gaat je wel aan onze deal houden he?! Nee even zonder gekheid, ik ben (gelukkig) nog niet zover in het proces dat ik ook al moet spuiten, maar ik herken wel de frustratie wanneer het anderen wel lukt om zwanger te worden. Toch haal ik ook hoop uit deze verhalen: ondanks dat zij ook heel pessimistisch waren over het vervolg (kijk maar naar wjb deze maand die er al vanuit ging dat er een heel ander behandelplan zou komen), toch zijn ze heel blij verrast met hun zwangerschap. Ik weet niet wie het hier al eens heeft gezegd: maar elke maand verder is weer een maand dichter bij je zwangerschap. En dat vind ik een mooie uitspraak en probeer ik tegen mezelf te zeggen als ik weer eens een dip heb! Dikke knuffel meid, ook voor vrouwtjexxx en we blijven hopen dat we met z'n allen zwanger gaan worden in dit topic en gezellig door kunnen blijven keuvelen over de zwangerschap! En tot die tijd is dit ook een plek om ons ei kwijt te kunnen en elkaar te steunen
Wat zijn jullie toch schatjes meiden!! Zo geweldig dat jullie zo snel al zo lief reageren!! Ik ben zeker van plan om me aan onze deal te gaan houden, Koolmees, maar ik sleep Vrouwtje er ook in mee. Dus Vrouwtje; bereid je voor!! Ennuh; dat ei wil ik niet kwijt, hoor, want dat moet bevrucht worden!!
Nou vooruit dan: deze week Olijfje en Anne 83 zwanger en komende maand wij met z'n drietjes, afgesproken!
Koolmees wat superlief van je! En ja, dat spuiten heb ik zelf voor gekozen, want clomid had ik teveel bijwerkingen en geen zwangerschap, dus hoopte op beter resultaat met spuiten, helaas....ach ja...komt goed! Eevie, graag gedaan meis! Ik begrijp helemaal hoe jij je voelt, de ene maand is zwaarder dan de andere, deze maand valt t me wel een beetje mee... Komt goed meis en je mag me altijd meesleuren een zwangerschap in! Hihi. Dikke knuff voor jullie! xx
magis tuurlijk duimen we dat je morgen t hartje hoort ! chulla wat raar dat je dan maar gestart bent met Clomid.. vind het wel apart.. als je toch een goeie eisprong krijgt? hmmz.. wjb waar blijft je banner !! newleywed welkom ! bij mij sprong mn ei rond de 22 mm .. en wij klusten rond de eisprong tijd elke dag maar om de dag raden ze aan .. anne spannend ! zoals ik al zei had ik op 11 DPO echt super erge krampen en 12 DPO posi getest ! spannend ! Eevie ik snap je gevoel hoor .. zo zat ik ook ! , het is gewoon ZOO frustrerend als er weer iemand zwanger is .. meis ik gun het je van harte en hoop echt dat ook jij heel snel zwanger mag raken !
@lydia ja kmoest ergens mee beginnen met de hoop dat het dan wel zou lukken want het zou tog ergens aan moeten liggen en clomid was et enige dat ik kon gebruiken dus vandaar @eevie dat gevoel kennen we allemaal ik gun het iedereen ook van harte maar het blijft pijn doet omdat het bij mij niet lukt en elke x die teleurstelling das niet niks.maar meiden jullie vergeten mij ik wil ook mee deze ronde @koolmees dankje wel meid ik duim ook voor jou @magic succes morgen hopelijk kan je het hartje goed horen @olijfje spanned ik duim voor je @anne succes morgen hopelijk een vette pos hier geen bijzonderheden afwachten tot de menstruatie voorbij is en dan maar volop aan de klus vraagje wie van jullie slikt etos zwangerworden pil ofzoiets denk gwn foliumzuur maar lees er veel over op internet dat het goed is weet iemand hier wat meer over?