Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Olijfje knuffel ! , maar indd probeer positief te blijven :) !!

magic ben benieuwd naar je kamertje ..
    ik heb een coole barok kast die nu nog beetje creme is en die ga ik zelf wit schilderen :D heb er zin in ,

x

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Blondy lief van je indd , pff wat zal dat moeilijk zijn zeg.. !

olijfje gefeliciteerd met jullie half jarig huwelijk :D

3. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    zoo.. kom ook ff om de hoek kijken.. zo druk de laatste tijd.. komt er gewoon niet van om rustig alles bij te lezen..
    nou ja.. lezen wel.. maa rniet om te reageren..
    ik lees mee op mobiel.. dus dat gaat niet zo vlot..

het gaat verder goed.. buikje groeit gestaag :) (zie foto)
    voel me verder wel aardig... alleen mn rug en bekken beginnen nu zeer te doen.. dus vrijdag moet ik naar de fysio...
    en woensdag controle bij de klinisch verloskundige.. dus de verloskundige in het ziekenhuis.
    ik hoop eigenlijk op een echo.. want ik wil graag weten wat het is.. voordat ik naar de 9 maanden beurs ga :)
    en ik heb de 20 weken echo net een week na de beurs... lekker handig :)

knuffels

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Groeit goed lely !
    wij doen een extra geslachtsbepalings echo ;) !

om maar te spammen dan hier een foto van eergister ;) !
    Bekijk bijlage 125928

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden, ik lees ook mee op mobiel. Heb weinig tijd om te reageren, maar ik kan t ook echt niet meer bijhouden met zo veel meiden...
    Hier geen nieuws. Was na 3 dagen eigenlijk al niet echt meer ongesteld, dat was wel heel erg snel voor mij!! Maar goed, al weer 3 dagen aan t prikken, voelt als vanouds. Draai er m'n hand niet voor om!! Vrijdag weer voor de eerste fm. Zal niet veel te zien zijn denk ik. Dat is nooit zo snel. Maar ik heb lekker 3 weken geen zh of gyn gezien, dus had al ontwenningsverschijnselen!!

Ik lees wel mee, denk ook aan jullie, schrijf alleen wat minder!
    Xx

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Wat een mooi kamertje! Wel balen voor je dat de levertijd zo lang is.
    @Olijfje: :( Balen meid, ik blijf toch voor je duimen!! Alsnog gefeliciteerd met je jubileum!
    @Chulla: Zijn de duiveltjes eindelijk weg bij jou?
    @Blondy: Wat een mooi gebaar naar je broer en schoonzus!
    @Poemelke: Spannend! Alvast succes voor dinsdag! Wat willen jullie gaan voorstellen, IUI?
    @Nina85: Succes morgen bij de FM en ik hoop op een mooie uitslag!
    @Magic dream: Fijn dat het goed gaat bij jou en nu toeleven naar de 20 wk echo, spannend!
    @Lydia1986: Leuk zo'n barokkast, ik ben benieuwd! Mooi buikje!
    @Lelymupske: Mooi buikje!
    @Eevie: Goed weer wat van je te horen, alvast succes bij de eerste FM!

Hier morgenmiddag FM, ik ben er nog niet echt mee bezig omdat ik er toch nog niet teveel van verwacht. We wachten maar weer gewoon rustig af ;)

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    succes morgen koolmees , toch fijn om te weten of er iets groeid :)

8. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden hier nog zo iemand die wel meeleest maar niet echt reageert sorry sorry!

Xd leuk kamertje hoor wel balen nog 12 weken wachten.
    Eevie succes bij de fm en misschien is het nu wel wat eerder te zien
    koolmees ook jij succes met de fm!
    Olijfje balen meis maar kop op hè!
    Lelymupske mooi buikje hoor!
    Lydia had die van jou ook al gezien bij de septemberbuikjes ook al een mooie buik hoor!

Hier echt heel erg last van hoofdpijn gister heel veel geslapen en in bed gelegen maar jae genoeg nog niet over! Maar ik mag niet klagen hè !

9. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Dag meiden,

Hier een heel verdrietige Nina.. Vanmorgen bij gyn geweest.. Inwendig onderzoek was te zien dat Clomid niet gewerkt heeft, heb in linker eierstok 5 eitjes (hadden weinig plaats) met een cyste van 5 cm en in rechter eierstok een cyste van 10 cm (!)..
    Echt erg! Was best pijnlijk omdat er veel vocht zat.. Baarmoederslijmvlies was wel 8 mm en dat was goed zei ie..
    En toen de uitslag van zaadonderzoek: a; 12 b; 7 c; 10 en d; 70
    Nou als je weet dat normaal a 25 moet zijn en/of a en b samen 50 is dit niet echt n goede uitslag..
    Gyn zei dat het op het randje was, wel kans, maar niet super! Ninaman moet nu nog n keer potje inleveren wie weet is dat beter van kwaliteit, is tuurluk maar momentopname..
    Gyn begon over iui, dat dat misschien voor ons goed was, zelf vind ik dat, uiteraard, erg jammer.. Hoopte gewoon dat ons beebje dmv. vrijen er kon komen als jullie begrijpen wat ik bedoel.. Ja met iui moet het toch uit het gewassen zaad komen uit het potje, klinkt zo he! Eerst afwachten of die cysten weggaan vanzelf..
    Zei dat misschien mn eileiders doorgespoten moesten worden..
    Pff wat een verhaal he, sorry lekker ego.. Maar vind het echt erg! Dat zaad komt naar alle waarschijnlijkheid echt van de operatie..
    Nu moet ik donderdag weer naar mn eigen gyn; die kijkt of de cysten geslonken zijn.. Ja afwachten, meer kan niet.. Echt balen joh!

@allemaal: Succes met wachten, slikken, vk bezoek, testen en fmmetingen..
    Andere keer weer uitgebreider voor allemaal, goed?

Liefs Nina..

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lydia1986: Dankjewel!
    @Wjb: Succes met de hoofdpijn, vervelend meid. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
    @Nina85: :( Wat balen voor je meid! De clomid heeft wel erg goed z'n best gedaan bij jou :( Hebben ze bij jou eerder een cyclus gevolgd zonder clomid en werd je wel regelmatig ongesteld? Ik weet hoe vervelend een cyste kan zijn (heb er zelf eentje van 65 mm gehad), ook Mol81 en Chulla hebben een cyste gehad gehad en bij ons allemaal zijn ze vanzelf weg gegaan. En wat betreft het zaad zijn er in dit topic ook succesverhalen geweest terwijl het zaad niet optimaal was. Ik zeg het eigenlijk om je op te peppen, maar ik kan me voorstellen dat je nu verdrietig bent, dikke knuffel!!! Succes alvast voor donderdag!

Hier straks FM, dus verder nog niet veel te melden hier.

11. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @magic wat goed om tye horen dat het allemaal goed met je gaat geniet lekker van je zwangerschap.willen jullie weten wat het word?
    @xd prachtige kamer wnr krijgen we jou buikje te zien;)
    @lydia en lely mooie buikjes hoor prachtig die groeien al aardig
    @olijfje een lichaam kan raar in elkaar zitten dat weten we nu denk ik allemaal wel khoop voor je dat je tog te vroeg hebt getest en alsnog pos zult testen ik blijf voor je duimen.nog gefeliciteerd met jullie jubileum
    @poemel succes morgen
    @blondy ahh wat een lief gebaar van je
    @nina hopelijk zijn donderdag de cystes geslonken.
    probeer pos te blijven er zijn meerdere met zwak zaad waarbij het ook is gelukt dus geef de moed niet op het komt hopelijk allemaal goed ik duim voor een wondertje voor jou en dat de iui je bespaart blijft een hele dikke knuffel meid

hier de ongi eindelijk voorbij dus we kunnen weer volop aan de klus
    en hopelijk deze ronde met meer succes

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Chulla: Fijn dat de ongi weer voorbij is en je weer door kan.
    @De rest: wat een rust hier, iedereen op de verschillende wachtbankjes??

Hier vanmiddag FM gehad en zoals verwacht nog niet veel te zien, slijmvlies was ook nog maar 5,5 mm. Komende vrijdag weer terug en hopen dat er dan wel wat te zien is. We wachten geduldig af.

13. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Zo hier is de menstruatie weer voorbij :D:D:D
    We gaan er weer vol tegen aan (haha)

Ik heb wel het idee dat sinds de clomid mijn menstruatiedagen korter zijn geworden (voorheen 7 dagen, nu maar 4).
    Mij hoor je overigens niet klagen, ben allang blij dat het weer voorbij is.

Maandag de 7e, fm en samenlevingstest.

Groetjes anne

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Anne & Chulla , dus fris een nieuwe ronde in !
    duim voor je dat dit HEM word !! deze ronde ;)

Koolmees , op naar de volgende FM

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Balen zeg nina dat was niet t nieuws waar je op gewacht hebt ...
    Ferdi zn eerste zaadonderzoek was toen 19 en toen hij t 2 maanden later nog een keer moest doen wel 50 .. dus hoop dat deze moment opname van ninaman een dipje was en de volgende keer wel goed is !

x

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou meiden,
    Ik doe weer een poging om op iedereen te reageren. Ik ga er eens voor zitten!! ;)

@ Olijfje; hoe is het nu meid? Duivels al gearriveerd? Nog gefeliciteerd met het eerste kleine jubileumpje!
    @ Anne; zo meid, weer een ronde Clomid. Ben benieuwd naar de samenlevingstest. Hoop houden, he!
    @ Koolmees; jij hebt ook pas laat een sprong he? Ik tot nu toe ook iedere keer rond dag 21. Ik moet vrijdag ook voor een fm. Jij en ik; wij gaan zo vaak gelijk op!! Nu samen die zwangerschap in!!
    @ XD; mooi kamertje hoor. Ziet er stevig uit. Is niet het juiste woord. Robuust misschien? Wel klote dat je er nog zooo lang op moet wachten. Hopen dat de beeb niet eerder komt! Ik ben ook meer van het echte wit. En leuk grijs met zilver. Zie je vaak tegenwoordig. Ik vind dat wel heel erg mooi! Maar ik vind eigenlijk vrij veel mooi...
    @ Chulla; eindelijk weer aan de klus!!
    @ Nina; dikke knuffel voor jou meis. Ik kan me helemaal voorstellen dat je verdrietig bent. Heb je er last van? 10cm is echt heel erg groot. Zo groot hebben we hier nog niet meegemaakt. Hebben ze ook gezegd hoe ze de cystes kleiner willen laten worden? Want dit is zo groot? Laat je niet afleiden door 1 uitslag. Het kan natuurlijk een momentopname zijn. Ik duim voor je dat dat zo is! Ik snap dat IUI meteen een flinke stap is. Je bent eigenlijk pas net begonnen en nu ga je een grote sprong maken. Het zou natuurlijk geweldig zijn als die beeb er met klussen komt. Aan de andere kant; je zult er echt niet minder van houden he meis. Het is alleen je gevoel. Je zult moeten wennen aan het idee en dat kost wat tijd. Dikke knuffel voor jou, nogmaals.
    Je zult trouwens wel vaker verschillende gyns tegen komen. Dat is echt afhankelijk van de dag waarop je moet en wie er dan toevallig werkt.
    @ Blondy; Wat ontzettend erg va je broer en schoonzus. En wat geweldig lief van jou zeg! Dat zal haar vast steun geven.
    @ Poemelke; hoe is het, lieverd?? Morgen naar de gyn he? Wat wordt jullie voorstel?
    @ Magic; ik ben erg benieuwd naar jullie kamertje. Foto's!! Wat worden jullie kleuren?? Laten jullie ook aan andere mensen weten wat het wordt, of houden jullie het geheim? Ik weet bijvoorbeeld al dat ik tante wordt van een klein nichtje en ik weet zelfs haar naam al!!
    @ Lydia; ik houd wel van barokkasten. Voor jou geldt ook; foto's!! Dat is trouwens al best wat buik daar bij jou!
    @ Lely; wat vervelend dat je al zo'n last hebt van je rug en bekken. Hopelijk helpt de fysio. Waarom ga je naar de vk in het zh?
    @ wjb; Zo schattig, jouw banner. Dacht dat je al veel verder was, maar jij bent gewoon onze nieuwste zwangere!! Lekker rustig aan, hopelijk is de hoofdpijn snel over.

Nou, dit was het wel denk ik!! ik heb eigenlijk niets te melden. Ben toch echt niet meer ongi. heeft maar 4 dagen geduurd. En dat terwijl ik vorige week nog tegen Vrouwtje zei dat ik altijd een volle week ongesteld ben!! Zul je altijd zien. nu op naar weer een rij fm's. Dus ben benieuwd. We kunnen in ieder geval weer aan de klus. Eindelijk!! Kan heel eerlijk zeggen dat ik het gemist heb; 3 weken niets kunnen doen!! :$
    fijen avond ladies!!
    xx

17. mol81

mol81 Niet meer actief

Hé Eevie, je bent mij vergeten:D:p! Slechte zaak dame!

Hallo allen,

Zo, ik ga ook proberen te reageren. Maar ik kan het soms echt niet meer bijhouden hoor.

@Nina: jeetje meid, wat balen dat de Clomid niet werkt zoals je hoopt. Ik heb een cyste van 55 mm gehad en die deed al mega zeer. Ik hoop dat je snel van je cyste af bent. Zaadonderzoek nog een keer? Wat een onzekerheid.
    @Koolmees: jammer dat er nog niets te zien was. Dag 10? Ik moet woensdag ook op dag 10. Is er ook nooit iets te zien. Vanaf dag 17 wordt het interessant.
    @Lely: mooie buik! Wil je het geslacht ook weten?
    @Lydia: jeetje, een dikke buik voor het aantal weken. Dat kun je niet meer stil houden hè?
    @Eevie: klusserdeklus! Kunnen jullie het nog leuk maken of is het ook een beetje sleur geworden op commando?
    @Olijfje: hoera, een half jaar getrouwd, gefeliciteerd! Ik ben in juni 5 jaar getrouwd en we bedenken nu wat voor leuks we gaan doen.
    @Anne: heb ik ook met de Clomid, ongi duurt nog maar 4 dagen. Heerlijk!
    @Chulla: we gaan weer gelijk op. Dit wordt m hè!
    @WJB: allemaal kwaaltjes, maar het hoort erbij en je doet het er vast voor. Lekker genieten.
    @Poemel: morgen naar de gyn? Benieuwd wat er besloten wordt.

@zwangeren: Hé Fredje, waar zit je?????????

@Mols place: Clomid is weer naar binnen gewerkt en nu weer op naar de FM's.

18. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Eevie... ik loop bij de gyn.. maar omdat mn bloeddruk Goed was.. mag ik voor de tussendoor controle naar een verloskundige.. maar dan wel.eentje in t ziekenhuis.. mocht er wat zijn.. dan kan ze hem erbij roepen...

Mol.. Jaaaa. Ik wil echt wel weten wat het is.. liever nu nog dan morgen.. Haha...

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh lieve mol!! Ik had 5 bladzijdes terug gelezen, maar het zijn zo veel meiden!! Maar lieverdje, ik denk ook aan jou hoor!! Ik vind t klussen nog steeds leuk, hihi, maar we houden het zelf gelukkig ook leuk! Komt goed bij ons!! Jij ook weer aan de klus zo te zien!

@ lely; ik snap! Krijg je iets voor de bloeddruk??

Xx

20. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Eevie.. Nee.. nu mn bloeddruk Weer netjes is.. hoef ik geen medicatie gelukkig. maar moet wel daardoor bij gyn onder controle blijven..

Deel Deze Pagina