Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL

2. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ poemelke, ze mag het niet vertellen. Dat mag alleen een arts. Ik had dat vorige keer ook.

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Oh goddank, dus het is eigenlijk maar een simpele reden.....! wat ben ik blij, ik hoop dat alles alsnog prima in orde is!

Thnx Mikky!!!!

4. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Nou weekendje weg geweest en heb een hele hoop gemist zo te lezen!!:$...

@mol: hoe was het in het zh, of moet je nog gaan!! Spannend hè??

@Poemelke, spannend allemaal!! Oh zou ook niet kunnen wachten! Leef me je mee!! En de ass mag geen uitslag geven..;).>Dit heeft niets te maken met de uitslag zelf dus maak je niet ongerust!:)...

@ XD ; Hoe is het nu meid je meid??

@ Esda; welkom terug.. ook voor jou een spannende tijd hè?..

@ Lely: Wat vervelend al die bijwerkingen!! :$.>Hoe lang moet je nog??

liefs,

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Nou meid, meteen even reactie op jou! Sorry..
    Op welke cylcusdag zit je dan nu? rond de 14?dan is het eitje nu nog redelijk klein idd, maar alles kan nog gewoon groeien, volgens mij!
    ja de samenlevingstest, zou heel goed kunnen dat die daardoor nog niet positief is hoor, je baarmoederslijmverlies is nauwelijks toegankelijk voor zaadcellen als je niet in je vruchtbare periode zit! dus dat zou heel goed kunnen! Ik ga keihard voor je duimen dat er donderdag beweging zit in het eitje! maar ook de zaadjes!

xxx

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mikky, shit balen zulk nieuws! Maar iedere cyclus is weer anders vaak, dus geef het niet te snel op. Ik duim voor donderdag!

Poemel, ik heb ook ooit een bloedtest gehad bij de ha waarvan ik echt zo graag de uitslag wou weten. Lieten ze ook de ha terugbellen, toen zat ik ook in de stress, maar idd dit mag alleen een arts doorgeven.

Fredje, lekker weekend gehad?
    Met mij gaat het goed hoor, niet met clomid gestart ivm vakantie (wel balen maar moest van vriendlief even mn verstand gebruiken ipv mn gevoel :))

7. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ XD; het weekend was geweldig!! :D..Echt een super tijd gehad!!Meid goed hoor, je keuze.. Is een hele moeilijke beslissing geweest hè? maar denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt!!:)...

@ iedereen; dacht vorige week een eisprong gevoeld te hebben! Heb toch maar geklust want je weet maar nooit!.. Nu heb ik al de hele week last (begonnen paar dagen nadat ik mijn eisprong dacht te voelen) van een soort menstruatiepijn, lage rug pijn, mijn tepels zijn erg pijnlijk! :$, (heb ik nooit gehad) en heb af en toe last van maagzuur! Het is in ieder geval niet prettig allemaal..
    Vandaag is de menstruatiepijn nog erger, ppfff..
    Ik kan toch niet zwanger zijn hè? :(..De artsen zeiden dat de kans 0 is bij ons..dus heb de hoop op een spontane zwangerschap eigenlijk een beetje opgegegeven... Zou het allemaal in mijn hoofd zitten?..Ben er misschien te veel meebezig waardoor ik deze klachten zelf opwek! of kan dat niet!...ppff, wat een stress..hahaha..

liefs..

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fredje, klachten zelf opwekken dat kan volgensmij niet. Misschien let je er nu meer op dat je het daarom voelt... Spontaan zwanger worden kan altijd, wonderen zijn de wereld nog niet uit! :D Misschien als je het blijft voelen van de week vragen om een bloedtest oid? Of nog even wachten tot je zelf kunt testen. Zou wel erg leuk zijn zomaar spontaan.

9. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank je..:D..ik wacht het nog wel even af. ;)..Zou idd echt fantastisch zijn maar ga er maar even niet van uit! Anders is de teleurstelling ook zo groot hè? :(..Ik wacht het deze week gewoon even af..Merk wel dat de pijn in mijn borsten meer wordt.. Is niet echt pijnlijk maar wel gevoelig aan de zijkant..
    Nou, deze week gewoon ff afwachten.. We zien het wel! :)..

bedankt..liefs..

10. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ fredje.. provera is afgerond.. nu op naar de eerste cyclus :) zit in spanning af te wachten op de eerste druppies bloed :)

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Spannend Lelymupske, bij mij duurde het 4 dagen! Ben benieuwd hoelang jij moet/mag wachten.
    Denk je dat je daarna gewoon een eisprong krijgt... Want tegen mij is nl verteld dat door provera je alleen een bloeding krijgt en dat het niet helpt voor je cyclus?!
    Of ga jij ook clomid slikken, ben het even kwijt sorry:)

12. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    xd24.. ik heb de clomid al klaar liggen :)

reis is geannuleerd trouwens.. maar heb wel mn zin gekregen.. en 35% van het betaalde gedeelte! zo! hoppa.. zeiken helpt

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Spannend. hoop voor je dat het meteen aanslaat!
    Ik ga met goed geluk op vakantie haha, en anders starten wij volgende maand...
    Hopelijk ben ik dan wel een x ongesteld geworden want moest eigenlijk de pil gaan slikken om volgende maand weer een ongi te hebben, alleen wil alle kansen benutten en met een pil is de kans 0,0;)

14. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lely: Spannend hoor!! hoop dat je snel ongi bent zodat je kunt beginnen met de clomid!

@ XD: Zou de vakantie idd ook optimaal benutten.. En wie weet heb je wel een eisprong zonder clomid! Niets is onmogelijk. Positief blijven denken :)..

liefs..

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fredje, voor jou hetzelfde. Jij hebt nu toch ook even geen behandelingen enz? Zou toch leuk zijn he, als we nou allemaal spontaan zwanger worden (met of zonder clomid).
    ik hoop het zo!!

16. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ lelymupske, spannend nu, nog een paar daagjes en dan kan jij ook aan de clomid! En gelukkig dat je toch je zin hebt gekregen. Zeiken helpt blijkbaar :D

17. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    mikky182, scheelt dat ik werk op een juridische afdeling :) dus had ze zowieso onder de tafel geluld... maar fijn dat ik niet al te veel capriolen heb hoeven uithalen voordat ik kreeg wat ik wilde

18. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Weer terug van het zh en het eitje is weg. Vrijdag én maandag bloed prikken om te bepalen wat de kwaliteit van de sprong was. Lekker dan. Dit moet omdat het eitje in het weekend gesprongen is en in het weekend kunnen ze geen bloed prikken. Zucht!

@Mikky; je vruchtbare dagen moeten nog komen dus vandaar dat de samenlevingstest nog niet lukte denk ik. Een eitje kan doorgroeien hoor. Mijn eitje is in het weekend gesprongen en toen zat ik op cyclusdag 20. Uiteindelijk werd hij 23 mm.

@Poemel: heeft de FA al gebeld??

@Fredje: terug van je weekend! Top dat het leuk was.

@Lely: laat het bloed maar vloeien! Bloedingsdansje?

Ik neem plaats op het wachtbankje. Mag ik uit gaan van nog 14 dagen wachten tot na de eisprong? Zo ja, dan kan ik evt. zaterdag over een week testen.

19. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    mol81.. we blijven dansen zo :) whahahaha

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Blijven we slank, van al dat dansen haha!

Deel Deze Pagina