Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik zal ook HEEEEEEL hard EN VEEL ;) ! voor jullie strooien !!

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hcg voor iedereen !

3. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hier ben ik nog eens, ik heb van gistere tot vandaag int ziekenhuis gelegen, bloedtransfusie gehad, donderdag curretage
    ik reageer later

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Zoo dat is heftig... succes en beterschap !
    dikke knuffel !

5. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    veel bloed verloren door de mk, 3 zakjes bloed bij gekregen, en donderdag curretage want de BM is niet schoon.

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mol81: Spannend, succes morgen!
    @Vrouwtjexxx: Dat klinkt positief! En ook eindelijk is het slijmvlies dik genoeg (dat was toch eerder een probleem dacht ik? :)). Ik ga weer voor je duimen!
    @Lelymupske en Lydia1986: Bedankt weer voor al het gestrooi :D
    @Belgischemama: Dat klinkt heftig meid, veel beterschap en wat dikke knuffels jouw kant op!

7. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    hey meiden...

sorry even ego, ik reageer later op iedereen:
    ik was even niet meer hier geweest. Ben gisterochtend ongesteld geworden, en hoe, heb nu nog steeds supererge buikpijn. Niet normaal gewoon.....pff. Eerst super teleurgesteld en vervolgens krom liggen van de buik- en rugpijn.
    Ik vond het zo erg dat ik echt een serieuze rotdag en avond heb gehad gister. Ik kon het heel moeilijk bevatten omdat ik eindelijk alles mee had, precies op juiste tijd geklust had etc...

Ben daarom zo bang geworden of het wel gaat lukken, als het al niet lukt als alles goed is? Ik snap er niks meer van. Maar goed morgen weer echo en start volgende ronde clomid. Ik moet dus weer positief kijken en me erover heen zetten. Dat is me aardig gelukt vandaag maar heb nog een licht katertje.

Ik reageer later op jullie hoor meiden....
    liefs

8. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Belgischemama, tjemig meid!!! wat heftig allemaal! zoveel bloed verloren? gaat het wel nu? Laat je nog wat weten? wat er allemaal gebeurd is afgelopen dagen?
    Dikke knuffel!

9. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey Meiden

Belgische mama wat heftig zeg sterkte ermee wel hier blijven kletsen hoor...

Lydia Waar ga je een afspraak maken voor 3d echo?
    Jij komt toch uit noord brabant in son en breugel zit een vrouwtje en die schijnt dat erg leuk te doen dus misschien een tip voor jou..

Koolmees Spannend! wanneer weet je meer?

Vrouwtjexxx wat een goede uitslag komt allemaal goed ik duim strooi en dans!

Poemel wat fijn dat je weer zo posotief bent en een goed gesprek hebt gehad in het zkh succes met de clomid en hier ook wat steun en hcg voor jou en poemelman!

Olijfje Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent.. wat balen zeg en dat je zn pijn hebt...
    Heel dikke knuf van hier..

Mol Gaat het goed daar zo met je drukke bestaan?

Lely Hoe is het met jou ben jij nog wel eens misselijk?

Nina Weet niet meer precies wat je schreef kan het niet zo goed meer bijhouden allemaal sorry..
    Volgens mij gaat het ook bij jou wel goed komen en zoals al iemans meer zei dat zaadonderzoek is maar een moment opnamen en kan de volgende keer als je nog eens moet een heel andere uitslag geven..succes meis

Nieuwe mensen WELKOM!!!
    @Magic Hier gaat het weer redelijk gister niet overgegeven joeppie!
    Verder nog wel erg moe maar het is te hebben nu ga ik er vandoor want ik noet nl op sollicitatie gesprek..
    Spannend!
    Liefs Magic

Mocht ik iemand zijn vergeten sorry! dikke knuf van magic

10. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    magic.. ik ben op zich niet zo heel misselijk meer:)
    gelukkig..

voor iedereen een knuffel.. zodra ik achter de pc zit om te reageren.. eist bas de aandacht op.. dus kan niet op iedereen reageren.. sorry..

vanmorgen controle gehad in het ziekenhuis.. had een leuke verloskundige.. ze legde me uit dat ik onder controle bleef daar vanwege mn bloeddruk en het grote bloedverlies met de vorige bevalling.
    helemaal prima dus..
    echo gemaakt.. maar omdat meneer of mevrouw eigenwijsje niet stil wilde liggen.. duurde het even.. vond ik helemaal niet erg :)
    de placenta ligt ook nog eens aan de voorkant.. dus dat werkt ook niet mee..

wel een fotootje meegekregen..
    24 feb heen voor 20 weken echo.. en dan gelijk erachteraan de controle.. spannend :)
    wil zo graag weten wat het word :)

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Hallo dames,

Belgische mama: heftig joh, sterkte!
    Olijfje: balen, dus toch ongi geworden. Moet je op dag 3 naar het zh?
    Lely: mooie duidelijke echo! Maar je weet dus nog geen geslacht?
    Magic: hoera, nioet overgegeven! Houd dat vol!

Vanmorgen naar het zh geweest. ei is vandaag 22 mm groot! Op dag 10. Ik moest bloed prikken en het is een super ei! Vanavond klussen en morgen opnieuw naar het zh. Samenlevingstest in verband met de vernieuwde dosis medicatie. Zal deze maand m dan worden?????????

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    olijfje dikke knuffel ! , shit zeg ..

Lely mooi !! :D

3d echo , ik kom uit Veghel en heb ik Uden 16 weken de geslachtsbepaling + 3d in juni afgesproken :D !

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Mol success :D !

14. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0

Lief olijfje,

Het zit niet mee he, alsnog ongesteld worden! En dan zo'n last, vervelend meisje!
    Morgen afspraak zh voor echo begrijp ik; waarom op cd3 en wat doet de gyn dan? heb dat zelf nog niet gehad nl.
    Zelf moet ik ook naar de gyn morgen; kijken of cystes geslonken zijn.. Hoop het maar!
    Succes he!

Liefs Nina..

15. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Olijfje: Balen meid, dikke knuffel voor je! Probeer het positief te bekijken: er zijn ook berichten hier geweest die er niet rooskleurig uit zagen, maar waarbij meiden toch zwanger werden. Er kan zoveel mis gaan in een cyclus, dus het hoeft echt niet meteen zo te zijn dat het jullie niet gaat lukken om zwanger te worden omdat het deze keer niet gelukt is. Kop op meid!
    @Magic dream: Hoe is het sollicitatiegesprek gegaan? Spannend!
    @Lelymupske: Mooie echofoto :D
    @Mol81: Dat is al groot, wat fijn voor je! Heb je pregnyl gekregen? Kunnen ze met zo'n bloedtest zien of het een goed follikel (dus geen cyste is)? Aan de klus dus meid! ;)
    @Nina85: Succes in het ziekenhuis morgen!

16. mol81

mol81 Niet meer actief

Ja Koolmees, aan het bloed konden ze zien dat het een goed eitje was. Ik ben dus vanavond niet op het forum....

17. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    #3417 chulla, 2 feb 2011
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
    @mol we lopen indd gelijk nou deze ronde word em klus ze
    @belgischemama wat vervelend allemaal meid heel veel sterkte en beterschap dikkee knuffel vanuit hier
    @lely mooie echofoto
    @magic goed om te horen dat het allemaal goed gaat hoe is het gesprek gegaan ?
    @olijfje wat balen meid hoop dat de pijn snel over is.
    @vrouwtje goed van je meid dat je er tog om gevraagt hebt hopelijk word dit jou ronde ik duim voor je
    @koolmees succes vrijdag
    @anne ik duim voor een goede uitslag maandag
    @eevie wat fijn dat de ongi weer oorbij is dus klusserdeklus we lopen ong een beetje gelijk hopelijk testen we deze ronde allemaal pos
    @newlywed2010 ik duim voor je dat het eitje mooi bevrucht word
    @rozerin welkom hopelijk slaat de 150 wel aan succes
    @nina wat goed om te horen dat je weer pos denkt ook jullie gaat het lukken en ik hoop heel snel ik blijf duimen
    @lydia bedankt voor het strooien hoe gaat het met jou?

zo hehe hoop dat ik niemand ben vergeten
    nou hier volop aan de klus ik hoop tog egt dat we deze ronde allemaal wat meer geluk hebben en wat zou het leuk zijn als we allemaal pos zouden testen:)

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Whoehoe! vanmorgen en net een vet positieve ovulatietest!!! heb ook ei-pijn!! Jullie weten wat ik ga doen!! haha!!!

xxx

19. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,
    Lieve reacties van jullie allemaal! Dat doet me echt supergoed!!!
    Ik voel me vandaag al een stuk beter, ben vanmorgen op controle geweest, weet ook niet waarom ik op cd3 moest komen eigenlijk? Even checken voordat ik weer met clomid begon geloof ik, had ook een andere gyn omdat mijn eigen geen dienst had. Zij is ook fertiliteitsarts dus dat was wel fijn. Alles zag er weer goed uit, heb mijn eerste clomid ook weer ingenomen..Zij gaf ook aan dat ook al is alles goed er altijd wel iets verkeerd kan gaan en dat het wel goed zou komen met mij hihi. Ook t advies gekregen te klussen van dag 11 tm 18 en dan om de dag. Dan heb je de grootste kans en de beste zaadkwaliteit. Haha wat een info weer. Pff ben blij dat mijn buikpijn weer over is..

@ lieve Nina:) jij veel succes morgen, ik hoop dat de cystes helemaal weeg zijn!
    @ koolmees, je hebt helemaal gelijk, ik was ff supernegatief, volgens mij kwam dat ook door mijn hormonen Pff, heb al tijden niet zoveel gejankt...moet jij vrijdag weer naar de gyn? Ik hoop dat dit jouw ronde wordt meis!
    @ mol,ziet er allemaal goed uit! Ik zou zeggen klussen klussen klussen hihi. Samenlevingstest is leuk, moet je even vragen of je ook door de microscoop heen mag kijken, zie visjes zwemmen :)
    @ Lydia, thanx meis, je begint al een mooi buikje te krijgen zeg! Hoe voel jeje?
    @ chulla, ik ben helemaal voor, allemaal lekker zwanger in de volgende ronde! Succes met klussen!
    @ vrouwtje, fijn hè! Succes deze ronde!
    @ magic, bedankt hè voor je hart onder de riem, hoe ging je gesprek?
    @ Anne, maandag een spannende dag voor jou!
    @ eevie, klussen! Op naar een vruchtbare ronde!
    @ Lely, wow mooie echo, het geslacht weten jullie nog niet toch?

@ all, jullie zijn lief! Wilde even zeggen dat ik echt steun heb aan jullie! Ik voel me gelijk weer beter....

@ Belgische mama, heftig zeg! Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat er een goede tijd voor je aanbreekt nadat t afgesloten is.
    @ newlywed, succes met klussen!

20. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Poemel, super voor je! Klussuh!!! Hihi, gordijntjes dicht hè hahaha

Xx

Deel Deze Pagina