Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Hey rozerin,
    Sorry, had je berichtje over t hoofd gezien, heel veel succes en natuurlijk kun je meekletsen. We steunen elkaar hier allemaal, is erg fijn!
    Welkom!!

2. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    morgenvroeg om 7u moet ik binnen, laten jullie een kaarsje branden of duimen dat de uitslag positief is?

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik denk aan je, Belgische mama. Knuffel!!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik brand een kaarsje in mn hoofd voor je meis !
    hoop dat t goed is..

xx

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    poemel goed geklust dus :);)

hoe het hier gaat ? wel goed hoor .. wel nog kei moe en misselijk en mn gezicht ziet er niet uit met al die puiste enz.. maar goed..
    is voor ene goed doel ..

6. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Belgische mama, ik hoop dat alles goed is gegaan.....

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi dames,

Wat een drukte hier... Ik moet iedere x zoveel bijlezen. Lukt me echt niet meer om op iedereen te reageren...

@ Poemel, klusze:) Hopelijk raak
    @ Mol, dit MOET jullie ronde zijn!!
    @ Lydia, ik woon dichtbij je;) Eindhoven, tegen Best aan...
    @ Belgischemama, jee wat heftig! Sterkte!!
    @ Magic, fijn niet hoeven overgeven he!! Daar ben ik helemaal vanaf gelukkig. Alleen soms sochtends als ik wakker word een x kokhalzen. Maar zolang het daarbij blijft... :)

@ hier, alles gaat goed. Voel me prima:)

8. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hey olijfje

Ik las net pas dat je toch ongesteld bent geworden. Balen hoor.
    Ik had het zo voor je gehoopt.
    Hoe vervelend het nu mag klinken, hopelijk is het deze ronde wel raak.

Liefs anne

9. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Ha meiden,

Ff update van mij..
    Vanmorgen weer bij eigen gyn geweest; hij vond het logisch dat ik zo geschrokken was, maar zei dat hij het goed in de gaten gaat houden dus dat ik er echt op moest vertrouwen, wel fijn dus!
    Inwendige echo weer gehad; geen goed maar ook geen super slecht nieuws; cystes waren wat geslonken, beetje maar..
    Maar ja iig niet groter geworden, maar ook niet weg wat ik hoopte..
    Nu moet ik op cd 3 terugkomen, net als jij Olijfje; dit idd om te kijken of ze dan weg zijn die cystes en zodat ik weer met clomid mag beginnen!
    En net als Anne; komende cyclus samenlevingstest.. Kijken hoe dat gaat!
    Zaadonderzoek van Ninaman mag niet as. maandag, Lydia jij gaf het al aan he, moet nu pas echt over een maand.. Nouja, we wachten af..
    Dus wachten, zoals altijd! Nou, zegtie wie weet maak je wel een afspraak bij me strakjes omdat je zwanger bent; dat kan ook! Haha, laten we dat hopen! Maar denk tuurluk niet dat die eitjes dat kunnen; 10-12 mm afgelopen maandag.. Ze groeien toch 2 a 3 cm per dag? Had er 5 stuks!
    Had nu mn eisprong al gehad, waarschijnlijk gisteren; toen had ik er echt last van.. Nou ja, we hebben iig di en wo geklust, dus wie weet?

Succes allemaal he, met wachten, testen, klussen en zhbezoekjes!

10. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

hier is de eisprong geweest! tepels doen namelijk zeer! Hebben jullie dat ook? en dan voor of na de eisprong? Ik denk na.. omdat er dan een hormoonwaarde flink zakt?

nou ik hoop dat ie gister gesprongen is, dan maak ik heel misschien nog een kansje. zondagmiddag voor het laatst geklust.. mannetje ging op vakantie:(

als t niet raak is, moet ik vlgnd x aan de 100 mg. met 50 mg had ik een eisprong op dag 22 en dat vond de gyn te laat

11. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi meiden!

Hoe is het hier allemaal?

@Poemel en Mol, lekker geklust? ;)
    @Belgischemama, ik hoop dat alles goed met je gaat en het is meegevallen. Het is niet niks wat je meemaakt met al dat bloedverlies! Hou je ons op de hoogte?
    @Newlywed, ik hoop voor je dat het nog raak is deze maand.
    @Nieuwe meiden, welkom! Het is hier heel gezellig hoor!
    @Lely en Lydia, mooie buikjes! Plaatsen jullie regelmatig een nieuwe? Ook al is het confronterend (ik ben eerlijk ;)), het is wel heel leuk om te volgen!
    @Anne, hoe gaat het met jou? Lang niet gehoord! 8)
    @alle anderen, sorry dat ik niet iedereen heb benoemd...

@hier, weer druk aan de klus. Morgen begin in (voor het eerst!) met ovutesten. Heb die van clearblue gehaald. Wel duur, maar ik word gek als ik streepjes moet zoeken:).. Ik denk dat ik, als ik uitga van de vorige cyclus, maandag mijn ei heb.

Schoonzus is inmiddels gecurreteerd. Ze is opgelucht en gaat er vol goede moed weer tegenaan volgende maand (neemt even een rustperiode). Ze zei: Nu moet ik weer zo lang wachten tot het raak is. Tja ik weet het meis! (maar dat heb ik niet gezegd want ze weet het niet van ons).

Veel liefs!

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
  13. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames!!!

Goedemiddag, ff een egobericht: Ik had begin middag een afspraak bij de gyn, de 2e FM meting, nou afgelopn dinsdag kon hij mn rechtereierstok niet vinden en zei dat daar dan vast niks zat en er zat eentje van 14 mm in mn linkereierstok. Nouuuuu, vandaag zaten er rechts ZES, gelukkig maar een grote van 15/16 en de rest van onder de 14, en links zat een grote van 18,5 en 4 kleintjes van onder de 14. Ik was zoooo bang dat hij ging zeggen dat we deze cyclus moeten afbreken. Mijn BMS was 8,6mm Dus dik genoeg.

Maar daar zat ik dan angstig dat ik deze cyclus moest afbreken. Maar nee hoor, hij wilde geen risico's nemen en kreeg gelijk van de verpleegkundige daar een pregnylprik, moet morgen voor 8.30uur sperma van mn man inleveren en heb om 12.30 de IUI! Ging zooooo snel ineens. Maar de IUI is dus 24 uur na de pregnylprik, meestal wordt dit 36 uur later gedaan, maar de gyn zei al dat dat niet uitmaakt, ook had ik zelf gelezen dat je evenveel succes hebt na 24uur als na 36 uur....

Dus dames, ik ben zenuwachtig!!!

Xxx

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Even snel, moet zo weer weg en moet nog prikken.
    Oh wat spannend Vrouwtje!! Ik zal morgen aan je denken, lieverd.

Morgen weer de eerste fm van deze ronde. Ik wil eigenlijk ook bespreken of een maand rust en daarna eventueel IUI mogelijk is. Plus een samenlevingstest! Ik zie wel.

Xx

15. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mol81: Super dat het een goed eitje is en nu maar hopen dat het klussen goed is gegaan en het mooi bevrucht wordt!
    @Chulla: Veel succes/plezier met klussen!
    @Poemelke: Bij jou gaat het ook al goed, ook voor jou ga ik duimen meid!!
    @Olijfje: Fijn dat je je weer wat beter voelt!
    @Belgischemama: Spannend, hoe is het nu met jou? Dikke knuffel voor je meid!
    @Eevie: Succes morgen!
    @Lydia1986: Succes met de kwaaltjes, inderdaad je weet waar je het voor doet!
    @Xd24: Leuke namen! Ik vond Loek heel leuk, maar dat is inderdaad lastig met de 2e naam. Dan zou ik persoonlijk voor Thom gaan, ik hou wel van kort maar krachtige namen ;)
    @Anne83: Hoe is het bij jou, de clomid-dagen goed doorstaan?
    @Nina85: Ik ga voor je duimen dat er toch een wondertje voor jullie is deze maand!
    @Newlywed2010: Ook voor jou ga ik duimen op een mooie bevruchting!
    @Blondy: Veel succes/plezier met klussen!
    @Vrouwtjexxx: Dat klinkt veelbelovend, ik ga ook voor jou duimen!!

Hier morgenmiddag FM, hopen dat er nu wel wat te zien is, maar bij mij duurt het meestal lang voor er echt wat gebeurd. Gisteren wel nog even geklust voor de zekerheid :D

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Blondy ja daarom doe ik dat niet te vaak .. zou t zelf ook niet heel leuk vinden ..
    maar in mn album zet ik ze wel elke week :)

vrouwtjuhh heel spannend ! heeeeeel veel succes :D !!

koolmees ik duim op een mooie FM

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    XD is indd in de buurt :D !

newleywed ik had dat de 1e keer niet 2e keer wel (tietpijn ;) )

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Vrouwtje, ik zal morgen kei en keihard voor je duimen meid!! hoepnlijk is er een superzaadje wat dat supereitje gaat vinden!

@koolmees, ook voor jou draaien de duimen meid! hopelijk een mooi eitje morgen!

Hier, onze taak is weer volbracht! :p
    Hopelijk hier ook een superzaadje, in combinatie met/ en in samenwerking met..een supereitje!

@Mol, vraagje, jij zit toch ook al best lang aan de clomid nu, heb jij niet ook zo'n vreselijke last de laatste tijd van bijwerkingen? en meer in de zin van stemmingswisselingen? Soms herken ik mezelf echt niet meer, vind ik vreselijk...maar ja wat willen we hè!
    Vrouwtje aan jou dezelfde vraag eigenlijk, weet toevallig jullie twee die al heel lang clomid slikken!
    Iedereen die dit ook merkt, sta vrij om te reageren natuurlijk!!!;)

xxx

19. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx everyone!

Eevie: veel succes morgen, hopelijk is er wat te zien!
    Koolmees: ook jij succes!!! Goed nieuws hier melden ladies!

Poemelke: lekker en nu achterover leunen mops!
    Nou ik heb 4 maanden clomid geslikt, vond t vreselijk al die hormonen jankte om t minste geringste vreselijk gewoon! Daarna puregon gespoten, eerste maand geen problemen, deze maand: ik ben een emotiebom! Vreselijk die horMONSTERS! Oefff...

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Vrouwtje, ik duim voor je!!
    @ Koolmees/Eevie, succes morgen met FM
    @ Poemel, alles gelukt met klussen:D

Deel Deze Pagina