Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Dat is al snel! Kan het kwaad dat het ei al zo vroeg springt dan? Is dat niet alleen maar gunstig (minder lang wachten) of kan het ei dan niet rijp genoeg zijn of zo? Ik duim voor je meid dat het niet erg is en mooi gaat springen!

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Koolmees, kijk niet teveel naar de reactie van de arts. Bij mijn eerste echo kreeg ik echt het gevoel alsof het mis zou zijn.
    Nouja kijk naar mn banner;)
    Maargoed ik snap je gevoel!

@ Eevie, ik duim ook voor je!

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Dank je voor je oppeppende woorden! Je hebt ook gelijk, ik moet ook zo gaan denken. Valt alleen niet altijd mee op dit soort dagen :)

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou, zo bizar!! Ben echt ff ondersteboven!
    Ik zit daar bij de gyn, had hem al een tijd niet gehad. Leuke, jonge kerel, altijd gezellig! Dus ik zit daar, in m'n blote tuut, op dat papier op die stoel. Heel gesprek dat ik de volgende maand toch wel graag een maand rust zou willen en dat m'n ei altijd pas laat is, maar dat het fijn is dat ik toch iedere maand een sprong heb. Ik dacht, kopje thee en een koekje erbij en dan is het helemaal gezellig, hahaha!!

Dus hij kijkt met de echo, en zegt: "Zo, dit is je bms. Mooi al 3 lagen, 7,9 dik. Nou eens rechts kijken." Nou, serieus, ik zag het meteen!! Wat een ding zeg!! Maar ik dacht dat ik misschien een ader zag ofzo.
    Dus hij zegt: "Nou, dit is al groot. 21,5 x 21,6mm!! Dus uhm, je moet vanavond vrijen." Whahahaha!!
    Maar ik zei dus dat ik echt shocked enzo, dus hij ging toch maar even overleggen met een andere gyn. Maar ze vonden toch echt dat het een mooi bms is en dat het toch een goed ei is. Dus ik heb werk te doen vanavond!!

Vind het echt heel vreemd..... ik heb gewoon een goed ei en vanavond zet ik de Pregnyl. Vriendinnetje van mij heeft mijn foto aan een vrouwtje gegeven wat kan magnetiseren. Ik weet nooit of ik er in geloof, maar goed, zij wel en baadt het niet dan schaadt het niet. Dus... Zij is de afgelopen weken veel met mijn foto bezig geweest en toen ik doorheen zat, was zij ook allemaal aan het zichten enzo. Kan toeval zijn, maar ok. En nu zei die vriendin net dat dat vrouwtje heeft gezegd dat ik mijn oorbellen uit moet doen, want dat brengt me uit balans. En serieus; ik had me vanmorgen bedacht dat ik toch wle echt heel erg vaak met mijn oorbellen aan het spelen ben!! (Draai er vaak aan). Is toch vreemd? Ik vond het heel erg bizar....
    Maar goed meiden, dit was allemaal erg ego. Ik ga voor radiostilte de komende dagen, dus ik denk aan jullie en een dikke knuffel voor allemaal!!
    (PS vrouwtje: ik duim voor een mooie IUI vandaag!)

Dikke kus!!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    whoehoee eevie goed nieuws dus:)
    aande klus !

x

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm koolmees dat was niet wat je wilde zien ..
    raar dat je bms wel goed was dan...

vrouwtjuhh nou fijn dat het meeviel , nu hopelijk met een heel goed resultaat :D !

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier : blegh ziek..ben ook eerder van mn werk naar huis gegaan .. hartstikke hoofdpijn en kots misselijk ..
    maar ff wat proberen te eten want kan t moeilijk overslaan..
    dat een lichaam je zo over kan nemen zeg..
    ik was nooit ziek/zwak/misselijk ...
    maja..

8. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Eevie, klus ze!! Wonderen bestaan echt!
    Lydia, beterschap!

Andere ladies, fijn weekend allemaal!

9. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Koolmees nou dat klinkt idd vreemd bms wel dik ei klein mmmm....
    Kan nog wel toch?
    Succes meid en anders naar die kliniek?

Eevie Wow wat een goed nieuws tuurlijk ben je blij succes en ik strooi strooi strooi strooi strooi...
    Aan de klus jij!

Lely wat een misselijke mensen zijn er toch ze doen net of je een of andere misdaad hebt gepleegd, goed dat je het via de arbo nu regelt dan heb je het op papier en sta je sterker, maar ik snap dat je je nu er rot over voelt hoop dat de mensen bij pno ook een slechte dag hebben dat is hun eigen schuld het is toch logisch dat je aan jezelf denkt!

Vrouwtjexxx Gelukkig dat het mee viel nou hopen dat de zaadjes de eitjes vinden en dan komt het helemaal goed! Succes!!!
    Strooi strooi strooi strooi...

Blondy Hoe is het met jou?

Lydia Beterschap!! weet als geen ander hoe het is om zo ziek te zijn..

Mol Hoe is het met jou?

XD24 Hoe is het met jou?

Nina Hoe is het nu met jou?

Alle andere Hoe is het met jullie? Moet er nog niemand testen of op de wachtbank of broekloerderijen? hahaha wie had dat ook weer bedacht?

@Magic Vandaag naar kinderdagverblijf geweest, wat een moeilijke keus is het toch..pffff...
    Denk dat het toch de 1e optie wordt waar ik vanmiddag was was het erg oud en zag er niet echt uitnodigend uit... kreeg ook niet echt de indruk dat het meisje/vrouwtje nou echt precies wist waar ze het over had dus ja...
    Maar goed heb nu lekker het weekend om daarover na te denken hihi...
    Volgende week een dag meelopen bij mn mogelijk nieuwe baan!!!
    Spannend!!
    Fijne weekend allemaal!
    Ik ga lekker naar bed heb heel mn huis gepoetst en ben kapot en hoofdpijn.. maar ja morgen weer een nieuwe dag!

Liefs Magic

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmmm lastig magic om dan t goeie kdv te kiezen ..
    ik heb vandaag ook ons kleintje aangemeld , keuze was een eitje ;) !
    mn eigen KDV :D !

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Wat een supernieuws! Dat heb je ook wel eens verdiend! Veel plezier met klussen en hopen dat dit mooie ei eindelijk jullie langverwachte beeb gaat brengen!
    @Lydia1986: Beterschap meid!
    @Blondy: Hoe is het met jou, volop aan de klus?
    @Magic dream: Dus het sollicitatiegesprek is goed gegaan, wat goed! Wat voor baan is het? En je mag komen meelopen ondanks dat je zwanger bent, wat fijn voor je!

Hier nog steeds een dipje, ben bang dat ik opnieuw de enige ben die niet eens zover tot het wachtbankje komt :)

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    wou dat ik meer kon zeggen maar heel veel grote knuffels !
    en hoop dat je eitje toch nog groeid ..

en anders ben ik heel benieuwd naar wat ze bij het Geertgen voor je kunnne betekenen ..

1 ding is zeker , ik hoop gewoon heel hard dat ook jij binnenkort een wondertje mag verwelkomen als mini in je buik !!

xx !

13. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koolmees: moppie toch, ik wil je wel ff een boost geven hoor! Ik lees op verschillende topics over andere meiden die hun ei ook pas rond dag 23/24 hadden en zwanger waren die cyclus! Mops je BMS is mooi dik, weet je hoe belangrijk dat alleen al is? En mocht het deze ronde niet raak zijn, lekker gaan spuiten, dat valt reuze mee, echt weer. Ik spuit liever dan dat ik pilletjes slik. En verder, niet kijken naar de bijwerkingen, ik ben gewoon een emotiebom en heb altijd al last van hoofdpijn, dus dat was nu alleen ook weer. Dus meid, keep your hope on! Er zijn zoveel behandelingen mogelijk, misschien kun je ook iets zelf aanvragen? Ik heb tot nu toe alles zelf aangevraagd, verhoging clomid, puregon spuiten, IUI. Ik ga echt niet wachten totdat een gyn eindelijk zegt misschien moet je dat of dat doen. Ik doe wat ik denk dat goed voor mij is en uiteindelijk ben je zelf je beste arts. Jij kent je lichaam het beste! En besides, mijn vaste gyn heb ik 3 keer gezien sinds ik in de MMM zit....haha!

Xxx

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik reageer morgen even. Heb wel alles gelezen.
    Moet nu aan de klus haha!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi mol :)
    tja er zijn nu eenmaal belangrijkere dingen he ;)

16. mol81

mol81 Niet meer actief

Jeetje, wat een rust hier. Het is weer weekend:D. Dan is het hier altijd rustig.

Hier wordt nog steeds druk geklust. Ik heb het gevoel dat mijn ei vandaag gesprongen is. Maandag weer naar het zh voor een echo. Zal me benieuwen of het toch niet weer stiekem een cyste is.

Vrouwtjexxx: wat spuit je precies en is dit hetzelfde idee als Clomid slikken?

Eevie: wat een goed nieuws! Een groot ei en al vroeg in de cyclus. Doe je best!

Koolmees: kop op meid! Ik hoop dat we samen het wachtbankje halen maar bereid me voor op weer een tegenvaller in de vorm van een cyste. Mijn ei was donderdag al weer 28 mm en volgens mij moet hij toch echt eerder springen.

Magic: het lijkt me ingewikkeld om een KDV te kiezen als ze meerdre opties hebt. Is er een wachtlijst? Hier niet namelijk. Je kunt zo terecht.

Lely: zorg goed voor jezelf en laat je niet gek maken door je werkgever hoor. Je staat in je recht en moet goed naar je lijf luisteren.

Lydia: al weer wat opgeknapt?

anderen: hoe gaat het?

Ik heb Fredje trouwens een PB gestuurd, Had haar al een tijd niet meer gezien. Ze is toch onze meest verre zwangere. Ze komt binnenkort even weer bij ons buurten.

17. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Het is inderdaad rustig hier. Ik ben morgen weer van de partij, ga nu aan de klus ;)

Fijne avond vriendinnetjes!

18. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Zo even een paar dagen niet met zwanger worden bezig geweest en de gedachten lekker op nul.
    Dan mag nu het feest weer beginnen:D
    De clomid zit er weer op, ik merk dat ik door de clomid snel emotioneel ben (nog meer mensen last van?)
    Er hoeft dan maar iets te gebeuren en ik zit weer te janken (vreselijk).

Morgen de samenlevingstest en gelijk een FM, dus vanavond weer aan de slag en vandaag de beentjes maar weer eens glad scheren;);)
    Haha, is heel stom maar voordat ik naar de gyn ga, zorg ik altijd dat er geen haartje te bekennen is. Naja ieder zijn ding.

Afwachten maar, maar ik ga ervan uit dat morgen alles in orde is.

Hele fijne zondag allemaal.

Liefs anne

19. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Haha Anne dat herken ik! Ik zorg ook altijd dat alles netjes geschoren is onder de gordel ;)

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    HaHaha!! Hier ook hoor!! Maar ja, dan Kim je daar en is alles netjes bijgepunt enz en dan kijken ze er toch niet naar!! Xx

Deel Deze Pagina