Jezus koolmees , ik had gezegt '' kom ik hier voor de gyn of voor de dietiste'' .. mooi na deze ronde naar t geertgen en hopen dat ze daar je beter kunnen helpen . eevie succes op de wachtbank kooolmees , als de clomid nou goed zn werd deed snap ik dattie t voorschrijft ( ik moest eigenlijk n jaar clomid ) maar als t niet goed werkt.. sommige lui ..
Goedemorgen meiden! @koolmees, hmm meid, het schiet echt niet op bij dat ziekenhuis he! eerst dit dan weer dat... Pff hoop dat er snel een einde aan komt en je fijn kunt overstappen! @Mol, hmm meid, wat een rare uitspraken, kan me voorstellen dat je het nu helemaal niet meer snapt! wat willen ze dan nu gaan doen? @newlywed, hopelijk een positieve uitslag!!! @eevie, hier ook op de wachtbank! @Hier, een vraagje aan jullie meiden! Gisteravond hebben we sex gehad, en daarna was ik aan het bloeden, helderrood, niet veel maar het druppelde wel de wc in.. Zou dit van de sex zijn geweest? denk het haast van wel he? Ik bedoel ze hebben het wel eens over innestelingsbloeding, maar ik geloof er niet zo in, en is wel typisch dat ik het dan niet overdag had... Wel al twee dagen opeens 1 of 2 keer op de dag waterige afscheiding... Wat denken jullie? doet mn lichaam weer raar? Ik hoop maar weer eens dat het een goed teken is! Mn boobs doen nog geen pijn.... xxx
@Lydia1986: Dat zeiden ze in Geertgen ook al. Ik ben precies een half jaar geleden begonnen met de 1e clomid en het heeft maar 1 maand gewerkt en ik zit nog precies op dezelfde dosering. Het wordt dus inderdaad tijd voor wat anders! @Poemelke: Spannend! Als ik hier tussentijds bloed had bleek dat achteraf al het afbreken van het slijmvlies te zijn, maar zoals jij het omschrijft??? Heb je het echt maar 1 keer gehad en inderdaad meteen na de seks? Ik hoop het zo voor je, ik ga weer voor je duimen!!! Hier nog een vraagje: de gyn had het er gisteren over als optie om deze ronde nog een extra dosis clomid bij te geven (dus tijdens deze ronde), hebben jullie ooit gehoord dat dat gedaan wordt met clomid? Ik heb er zelf niet zo'n vertrouwen in en zit niet weer op een cyste te wachten Dus ik denk dat ik aan ga geven dat ik dat niet wil doen als ze dat vrijdag voorstellen.
@ Poemel, in het begin had ik ook na de sex bloed. En mn afscheiding, tja idd net water. Ik hoop echt dat dit iets goeds is!!! Maar maak jezelf er niet gek mee. @ hier, vandaag mn verjaardag!! 25 alweer. En ben ook 25 weken zwager, wel grappig hihi
xd.. gefeliciteerd!!!! de rest van de dames.. KNUF!!! ik reageer later meer.. want ik moet zo naar de arbo arts
hmm poemel durf ik niks over te zeggen ... koolmees , nee nog NOOIT gehoord.. dan eerst provera neem ik aan en dan pas weer in de nieuwe ronde clomid.. wat raar zeg.. XD gefeliciteerd ! lely , succes x
Gefeliciteerd XD!!!! Hihi wel grappig! 25 jaar en 25 weken zwanger!! Ik ben as maandag jarig! dus we schelen precies een jaartje!! (word 26!) Ook een waterman dus!? Fijne dag!! Tja wat betreft het bloedverlies, ik weet het niet....hoop dat het een goed teken is, maar mn lichaam heeft het afgelopen jaar al zoveel signalen gegeven, weet nu nog niks... duimen maar! meer kan ik toch niet doen! xxx
@Lelymupske: Hoe is het gesprek gegaan? Ik hoop goed voor je! @Lydia1986: Nee hij bedoelde echt nog in deze ronde (dus zonder menstruatie er tussen), ik vond het ook al zo raar. @Poemelke: Ga je ook op je verjaardag testen? @Mol81: Hoe is het bij jou, weer bijna FM toch?
@xd gefeliciteerd meid! @poemel het lichaam zit indd raar in elkaar het zou van de sex zijn maar het zou ook heel goed een innestelingsbloeding zijn ik hoop voor jou op het laatste ik ga iig hard voor je duimen @koolmees we lopen gelijk meid.wat de clomid betreft heb dat nooit gehoord en ook nooit over gelezen .wrm stelde ze het voor? @newlywed ik ga hard voor je duimen hopelijk kom jij deze week nog met goed nieuws @eevie succes hier proberen we deze dagen elke dag te klussen hopelijk deze ronde met meer succes maandag naar de gyn om te bespreken hoe het nu verder moet als het deze ronde weer niet gelukt is ik ben benieuwd
Hi meiden! XD gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt er mooi weer op gehad. @hier. Beetje in de war. Ben sinds afgelopen vrijdag aan het ovutesten met clearblue, maar heb m'n ei niet gevonden.. Heb er nog eentje over voor morgenochtend maar verwacht er niets van. Ik ben bang dat ik weer geen eisprong heb, ondanks de Clomid. Dat het dus maar 1 cyclus heeft geholpen. Ik vond het wel fijn dat ik niet steeds naar het zh hoefde voor onderzoeken, maar ik kom daar nu wel op terug. Je weet dan tenminste wel waar je aan toe bent! Wat een zorgen weer..
@ xd, gefeliciteerd met je verjaardag! @ blondy, ik begrijp wat je bedoeld, ze wilden mij eerst ook drie maanden clomid meegeven zonder controle maar ik heb aangegeven t prettig te vinden toch n fm te hebben en dat vonden ze prima! Zou t gewoon vragen... Ik moet vrijdag weer.
Goedemorgen meiden! @blondy gewoon vragen meid, ik heb ook 4 maanden geen controle gehad, omdat alles ok liep, maar fm is toch veel prettiger! Na de miskraam blijkt ook dat ik opeens al rond dag 15 mn eisprong heb, als wij waren blijven klussen zo rond dag 17/18 waren we misschien altijd te laat geweest! Het is voor hun een kleine moeite! @hier, tja tegen jullie kan ik dit soort details wel zeggen toch? Gister was ik op het werk, ik had voor de zekerheid al een inlegkruisje ingedaan, opeens voel ik het lopen.... net alsof ik urineverlies had, zo voelde het (had ik 2 dagen ervoor ook, en toen dat bloedverlies!) Ging naar de wc, was het heel waterig bruinverlies.... nja ik snap er weer officieel niks van! Misschien oud bloed van die bloeding na de sex? Ik meen nu wel te voelen dat mn boobs langzaam wat gevoeliger worden, zo rond de tepels... Nja als iemand een zinnige verklaring heeft!!! Haha!!! Graag!!!! xxx
Hey meiden Poemel wat spannend zeg klinkt als innestelingsbloed maar weet het ook niet zeker heb ik nl niet gehad, maar het zou zomaar kunnen.. houd moed wanneer kan je testen? XD24 Gefeliciteerd! Blondy Mij is altijd geadviseerd geen ovu testen te gebruiken omdat door de clomid dat een valse uitslag zou kunnen geven ik zou ook gewoon om fm's vragen je moet dan wel vaker naar het zkh maar dan weet je wel waar je aan toe bent.. Succes! Chulla klus ze en succes maandag ben benieuwd! Eevie Hoe is het met jou? Olijfje succes morgen! Lely Hoe gaat het met jou? Succes bij de arbo! Mol Hoe is het nu met jou? Alle meiden heel veel succes met alles! Strooi strooi strooi strooi strooi... @Magic Hier gaat het goed, gister nog een keer overgegeven zo uit het niets... heel apart.. Verder niet veel bijzonders over een goed week 18-02 weten we wat het wordt! Spannend misschien laat hij of zij zich niet zien hahhahahah ben heel benieuwd! Liefs Magic
hallo dames even een snel berichtje.. bezoek bij de arbo was goed.. deze week moet ik uitzieken ivm problemen met de luchtwegen.. en volgende week weer aan het werk mits de benauwdheid weg is... en dan ga ik ipv 8 uur per dag.. naar 6 uur per dag om zo de andere klachten te proberen te voorkomen.. nu ff rustig zitten op de bank Knuf voor iedereen!!!
Hallo Vanmorgen weer een samenlevingstest gehad en het krioelde nu van de zwemmende spermacellen Zo ontzettend leuk om te zien. Mijn ei was ook weer gegroeid en zit nu op 22 mm, terwijl hij maandag nog 16 mm was. Myn gyn gaf aan dat ik rustig ovulatietesten kon gebruiken om nu de exacte dag te bepalen en dat de clomid geen invloed zou hebben op deze testen. We hebben zowiezo om de dag sex of zou nu de komende dagen elke dag beter zijn? Ik krijg in ieder geval elke maand gewoon een FM omdat ze willen uitsluiten dat er niet in 1 keer teveel eitjes komen. Hopelijk hebben we deze ronde meer geluk.... ik hoop het echt zo. liefs anne
fijn anne dat de test goed was nu ... is toch echt een moment opname hier gaat t wel goed alleen moeee , zo ff powernappie doen