Bedankt voor alle felicitaties Ik ben echt heel erg verwend gisteren @ Poemel spannend, bruin is sowieso oud bloed. Nog een week en dan kun je testen toch?? @ anne, tijdens onze bevruchting hebben wij echt iedere dag sex gehad Voor ons heeft het gewerkt hihi @ Lely, fijn ff wat minder werken. Ik ga volgende week naar de vk, bij mij moet er ook iets gebeuren. Ik heb echt heel erge last van harde buiken. En de baby schopt echt de hele dag en op een gegeven moment doet me dat gewoon zeer... Werk nu 40 uur, slaap slecht. Het breekt een beetje Maar komt goed, alles voor de kleine
Hallo lieve dames, Mag ik me aansluiten bij jullie? Korte intro: Ik Joos en woon samen met mijn vriend in Den Haag. Over 2 weken krijgen we een labrador puppie.. We zijn al een hele tijd bezig om zwanger te worden (3 jaar nu). Wat is er niet goed: Ik heb een geblokkeerde eileider die ze niet doorgankelijk kunnen maken, PCOS en endometriose +paar vleesboompjes. Ik heb heftige bloedingen maar omdat ik al een paar keer geopereerd ben aan de vleesbomen, willen ze daar nu even niks aan doen i.v.m. schade/littekens in de baarmoederwand die de kans op een miskraam zou kunnen doen verhogen? dus neem ik de heftige bloedingen maar voor 'lief' ... Clomid: Ben begonnen in oktober/november met clomid 50, dat deed helemaal niks voor me. In december dosis verhoogd naar 2 x 50 en eind januari kreeg ik de uitslag dat ik voor het eerst in m'n leven een eisprong heb gehad.. ik was en ben nog steeds, ontzettend blij! Ik werd ook helemaal uit mezelf (nou ja, bijna dan..) ongesteld. Nog nooit meegemaakt en dolgelukkig al was de bloeding vreselijk heftig en pijnlijk... Nu ben ik net de 2e ronde ingegaan met clomid 2 x 50. Bijwerkingen zijn vreselijk, heb er erg veel last van, maar het werkt en daar gaat het om! De bijwerkingen waar ik last van heb zijn vooral: - misselijkheid - om de 2 dagen ong. hoofdpijn - enorme (echt ENORME) moodswings... jantje lacht, jantje huilt, zeg maar... mijn vriend kan niks goed doen.. alles wat hij zegt of doet is verkeerd en ook wat hij NIET zegt of NIET doet, is verkeerd... kan ook om alles janken... Gelukkig gaat het vanaf de 2e dag na inname van mijn laatste tabled Clomid beter met me, tot nu toe elke cyclus. Ik merk dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is op de vruchtbare periode. Ik vind m'n vriend ineens superlief, de knapste man op aarde en kan wel naar 'm blijven kijken... Vorige cyclus was ik rond mijn eisprong (die achteraf dus ook echt sprong *woopie*), enorm 'in the mood' zeg maar Hopelijk deze keer ook weer!!! Een week voor ik ongesteld moest worden, verviel ik weer in mijn moodswings (PMS?) t/m gisteren... Afijn, hier ben ik dan hopend op het grote wonder in 2011!!!! @Anne; gaaf zeg! Mijn vriend moet vrijdag zijn sperma inleveren t.b.v. de kwaliteit en volgende week hebben we ook een samenlevingstest. Ben heel erg benieuwd. Dan kunnen we ook gelijk kijken of mijn eitjes weer goed groeien deze cyclus! We zitten nagenoeg gelijk volgens mij kwa cyclus?! @XD24: Gefeliciteerd, super gaaf Enne... goed te horen dat elke dag sex ook werkt, ik moest me vorige cyclus inhouden omdat ik elke dag wel wilde maar had gehoord dat om de dag beste is.. nu hoef ik me dus niet meer in te houden Liefs, Joos
@divalicious (zullen we je diva noemen?) welkom! @All, Hmm, werken ovutesten nou wel of niet goed als je Clomid slikt??
@Diva, welkom meid! wat een heftig verhaal!! mijn schoonzusje heeft ook endometriose, dus ik weet/heb gehoord wat voor vreselijke pijn het met zich meebrengt! Hopen dat er voor jou een wondertje klaarzit in 2011!!! @blondy, bij mij werkten ze ook altijd meis! je kunt het allicht proberen! xxx
@Eevie: Hoe is het op het wachtbankje, al signalen? @Chulla: Hij stelde het voor als optie voor als deze dosis niet genoeg doet, maar mij lijkt dat ze de ronde dan toch normaal gesproken afbreken, ik ga het gewoon niet doen Succes met klussen, hopelijk een mooie eisprong deze maand (ook al zonder clomid)! @Blondy: Ik zou het toch gewoon doen en verder sowieso 1 keer per 2 dagen klussen voor het geval de test niet goed werkt. Hier heb ik nooit ovutesten gebruikt, omdat ik nog steeds elke keer FM heb gehad. @Olijfje: Succes met de FM morgen! @Poemelke: Het is weer spannend bij jou! @Magic dream: Jullie weten al bijna het geslacht, spannend! Fijn dat het inmiddels weer beter met je gaat. @Lelymupske: Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en nu naar 6 uur per dag kunt! @Anne83: Leuk is dat zo'n samenlevingstest, ik vond het ook heel interessant om te zien (soort biologielesje) En lekker aan de klus, jouw ei staat op springen! @Lydia1986: Lekker rustig aan doen @Xd24: Balen meid dat het op begint te breken, misschien ook wat rustiger aan doen met werken? Succes alvast bij de vk! @Divalicious: Welkom en wat een moeilijk verhaal! Ik hoop dat jullie snel een wondertje mogen verwelkomen dankzij clomid! Hier morgenmiddag FM, ik verwacht er weer niet veel van. Ik voel deze ronde maar weinig aan mijn lijf (ook minder dan anders tijdens de clomid-dagen), we zullen zien of dit wel definitief hier het laatste ziekenhuisbezoekje is Ik had vandaag al een brief in de bus van Geertgen die ze aan mijn huisarts hebben gestuurd met de mededeling dat ze onze behandeling hebben overgenomen
Hey ladies, Weer geen tijd voor een lange reactie; heb zo een vergadering. Sorry; denk nog steeds aan jullie hoor! Koolmees; ik zou geen extra dosis Clomid doen, als ik in jou schoenen zou staan. Ik krijg bij jouw verhalen heel erg het gevoel dat het zh maar wat doet... Erg slecht gevoel erbij.... @ Hier nog geen nieuws, heb bijna de eerste helft van de wachtweken erop zitten. Op naar de volgende week. Voel wel gerommel en had gisteren zere boobs, maar dat kan ook van de progesteronbollen komen. Ik zie het wel. Merk dat ik deze maand al een stuk relaxter ben, dan normaal. M'n oorbellen zijn nog steeds uit. Baadt het niet, dan schaadt het niet!! x
divalicious welkom ! hmmm 1e deel clomid is niet fijn 2e wel wel lastig.. als je er heel veel last van blijft houden kun je ook overgaan op spuiten volgens mij .. heeft een kennis van mij ook gedaan .. blondy , bij mij de 1e ronde wel precies maar de 2e ronde (zwanger) heb ik er mn ei niet mee gevonden terwijl ik wel op tijd getest heb .. koolmees, haha die gyn van jou zal wel denken maar ben benieuwd morgen.. eevie spannend.. ik duimm !
Hoi dames, Welkom Diva! Reageer morgen even uitgebreid. Molman is jarig. Vandaag echo en zoals het nu lijkt is het ei toch gesprongen. Vandaag en maandag bloed prikken om prog te bepalen. En dan maar weer afwachten! Tot morgen lady's!
Goedemorgen dames! Bij jullie ook zulk stralend weer? Lydia: groei je al goed? Eevie: ik heb niet helemaal meegekregen waarom je je oorbellen uit hebt. Hopelijk betekenen de boobs iets goeds. Volgens mij ben je een van de eersten die deze maand kan testen. Koolmees: dus Geertgen komt steeds dichterbij. Wat vindt je huidige gyn er van? Ik voel ook helemaal niets van de Clomid. Zwaar frustrerend omdat ik niet het gevoel heb dat dit de juiste medicatie is. Bloedonderzoek moet uitwijzen of er een eisprong geweest is. In ieder geval geen cyste deze ronde! Blondy: ik gebruikte ook ovutests in combinatie met Clomid. Vond soms een ei en soms ook niet. FM zijn toch handiger. Diva: wat een aangrijpend verhaal meid. Je hebt al een hele lange weg vol tegenslagen afgelegd. Hoe gaat het emotioneel met je? Kun je de teleurstellingen aan? Wat naar dat je zoveel last van de Clomid hebt. Poemel: zit je een beetje rustig op je wachtbankje??? Lely: wat fijn dat je 6 uur kan gaan werken. BEdrijf moet luisteren naar de Arbo. Het gaat om je gezondheid. XD: 40 uur werken! Wat ga je na de bevalling doen met je werk? Minder werken? Anne: iedere dag klussen dus. Ik houd het niet vol en heb er ook geen zin in. Om de dag is mooi genoeg. Hopelijk werkt het. Fijn dat de zaadjes in grote aantallen zwommen! Magic: goed om te lezen dat je je wat beter voelt. Olijfje: succes vandaag! Hier: maandag weer bloed prikken en dan afwachten.
@ Diva, welkom! @ Mol, proficiat met Molman!! Ik ga na mn verlof 31 uur werken. 3 dagen van 9 uur en 1 dag van 4 uur. Dus 3,5 dag. Mijn vriend gaat 4 dagen werken. Dus oppas voor 2,5 dag nodig. Mijn moeder 1 dag en schoonmoeder 1,5 dag Eigenlijk vind ik 31 uur teveel, maar we hebben het helaas financieel nodig. Wie weet komt dat nog @ Koolmees, succes met FM
hoi hoi mieden! Even voor jullie een vraagje: mijn progesteronwaarde was 55 en de gyn zei dat dat hoog is en ik een goede eisprong heb gehad.. kun je hieruit ook misschien al opmaken dat ik eventueel zwanger kan zijn? Of zeker niet he... zit nu op 9/10 dpo en hou t niet meer van de zenuwen
hoi Dames, slecht nieuws gehad. Er was nauwelijks iets te zien....enige dat ze zag was 5 mm en dat op dag 12....kan wel janken. mijn bms was we 6,5. Ze zei zelf dat het nog kon deze cyclus en ik moet dinsdag a.s. terugkomen. heeft iemand hier ervaringen mee? dat het erg laat is? x
Newly: prog van 55 is super! Je hebt een sprong gehad als de waarde 20 of hoger is. Volgens mij kun je er niet uit opmaken dat je zwanger bent. Daar is het nog te vroeg voor. Olijfje: kakzooi! Maar ik moet zeggen dat ik ook wel eens een ei van rond de 10 mm gehad heb op dag 10 en dat hij daarna mega snel groeide. Nu had ik opeens op dag 10 een ei van 22 mm! Ook weer raar. Moed horen hoor!
@diva welkom @newlywed wow das harstikke mooi en nu hopen dat ie mooi bevrucht word succes @mol gefeliciteerd met molman @eevie spannend zeg succes meid ik zal maandag eens vragen naar die samenlevingstestmiss dat het in een ander ziekenhuis kan @we hebben ons best gedaan deze ronde bijna elke dag geklust tenminste rondom de vruchtbare dagen elke dag dus we hebben ons best gedaan nu maar hopen op een pos test
Hoi meiden, Ik ben nieuw op deze site en zou het fijn vinden om ook over mijn probleem en ervaringen te kunnen kletsen.. Ik zal eerst mijn verhaal doen. Nadat ik gestopt ben met de pil kreeg ik helemaal geen ongi meer, dus ben na een half jaar doorgestuurd naar de gyn. Deze zei dat ik waarschijnlijk PCO heb hoe ze op de echo kon zien. Beetje vreemd, want heb helemaal geen overige symptomen zoals overgewicht, acne of veel haargroei.. Maar goed, de uitslag van het bloed moet nog komen. Ik heb provera gekregen waarvan ik meteen na 2 dagen ongi van werd, op CD3 heb ik bloed laten prikken en ben ik met Clomid50 gestart, die ik alleen morgen nog moet nemen. As dinsdag de eerste echo op CD10. Weet iemand mij te vertellen wat ze op CD10 al kunnen zien?? Hoop zo dat het aanslaat, heb namelijk geen voelbare bijwerken..
@Eevie: Spannend!!! Ik blijf voor je duimen!! @Mol81: Ik duim voor je dat je een mooie progesteronwaarde hebt! @Xd24: Goed geregeld toch en kan je vriend ook nog een dagje genieten van de beeb straks @Newleywed2010: Helaas kun je nog niet zeggen of je ook zwanger bent, maar het klinkt al allemaal heel positief! Ik hoop voor je dat je straks een mooie test krijgt! @Anne83: Heel goed!! En nu gauw aan de klus @Olijfje: Balen meid Bij mij was er in de 1e ronde pas op dag 16 voor het eerst voldoende groei te zien en daar is uiteindelijk ook een eisprong van gekomen. Maar ik heb ook rondes gehad waarin de clomid helemaal niets deed. Maar het kan nog best, ik ga voor je duimen meid!! @Chulla: Spannend, succes op het wachtbankje! @Nijn86: Welkom! Ik kan je helaas niet van tevoren zeggen wat er dan waarschijnlijk te zien is, dat verschilt per persoon en per cyclus (zoals ik hierboven al schreef). Ik hoop dat de clomid goed gaat werken voor je! Zo hier weer terug van de FM. Uit de bloeduitslag bleek dat er inderdaad eerder nog geen eisprong is geweest, ook was te zien dat er niet genoeg oestrogeen (dacht ik?) aanwezig was wat weer wijst op te weinig follikelgroei. Dit liet de FM ook zien, inmiddels CD 22 en nog steeds te kleine follikels. Het slijmvlies was ook alweer wat dunner, nog maar 8 mm. De echoscopiste wilde gaan overleggen met de gyn voor een nieuw plan, maar toen heb ik aangegeven dat ik overstap naar Geertgen en ben ook heel eerlijk geweest in de dingen die me tegen zijn gevallen in dit ziekenhuis. Zij kon het gelukkig heel goed begrijpen en gaf aan dat ik bij Geertgen in hele goede handen zal zijn. En zij gaat de boodschap overbrengen naar mijn gyn Ik heb Geertgen vanmiddag gebeld en heb a.s. donderdag alweer de 1e afspraak! Ik ben blij dat de overstap zo snel geregeld is
@ Koolmees, jammer... Maar fijn dat jullie zo snel naar het Geertgen kunnen!! Hopelijk kunnen ze jullie daar snel helpen aan een mooi beebje!!!!
Zwangeren na Clomid: Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske uitgerekend 13-07-2011 Lydia, uitgerekend rond 09-09-'11 Wjb, uitgerekend ??? ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste is weg! Nu clomid 100 mg en op CD 10 terug. Chulla: Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Belgische mama: Anne83: PCOS: 3e ronde clomid 50mg. 07-02: gemeenschapstest+follikelmeting. Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Olijfje: eerste ronde Clomid MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan! Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari Samm: eerste ronde Clomid, NOD ? Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid. Sas31:42e ronde tweede ronde clomid 4 eitjes dus iui gaat niet door ----------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 4e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 2e ronde puregon+pregnyl Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden nu stabiel. Komende ronde over op spuiten. Ik heb het lijstje weer eens geupdate. Ergens ben ik wel blij dat ik van het clomid-lijstje af ben, nu maar hopen dat spuiten wel betere resultaten gaat geven! Het was even zoeken om deze lijst te vinden, Mol kun jij de pagina weer in je handtekening zetten?