Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Heel veel succes allemaal ik kan het ff niet bijhouden...
    Alle nieuwe welkom!
    Fijn weekend allemaal dikke knuffel van Magic!

Liefs Magic

2. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    En en newlywed, wanneer ga je testen?
    Spannend!!!

X

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Magic dream: Hoe is het met jou, kun je nog een beetje geduld bewaren tot aan de 20 wk echo? :p
    @Olijfje: Dinsdag weer FM zie ik, ik ga duimen voor je dat er dan wel wat te zien is!!

Hier gaat het goed :) Ik ben helemaal niet teleurgesteld dat deze maand opnieuw geen resultaat heeft gegeven, ik denk dat ik zelf van binnen al wist dat het in het vorige ziekenhuis toch niet zou gaan lukken. Ik ben blij dat de knoop is doorgehakt en heb eigenlijk wel heel veel vertrouwen in Geertgen :) En ik ben ook helemaal blij dat ik eindelijk kan stoppen met Clomid, ik ben wel een beetje zenuwachtig voor het spuiten (zal ik het durven om het zelf te doen?), maar ik heb hier bij Eevie en Vrouwtjexxx gelezen dat dat achteraf best wel meevalt. Hier dus wel spanning, maar gezonde spanning :D
    Wie is hier de eerstvolgende die mag gaan testen: Newleywed, Eevie, Poemelke??? Ik ga weer duimen voor de dames op het wachtbankje!!

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Zo wat een rust hier :$
    Nog steeds geen nieuws vanaf het wachtbankje? Newleywed heb je al getest???

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik moet nog n week wachten!! Maar ben vandaag heerlijk in de Efteling geweest, dus dan sta je er minder bij stil. Drukke week voor de boeg, ga er niet vanuit dat t raak is, dus ik zie t wel. Xx

6. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    @ koolmees, fijn dat je er zo relax onder bent, ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen. Ik ken mezelf niet meer.....onze relatie lijdt er ook onder en dat vind ik echt erg. De hormonen gieren door mijn lijf en die onzekerheid maakt me gek! Nu idd wachten of er dinsdag iets te zien is. Ik hoop t zo, dan kan ik daar weer wat hoop uit putten.
    Ik ben benieuwd hoe t geertgen bevalt!
    @ eevie, leuk! Een dagje Efteling, kun je idd goed je gedachten ff verzetten!

7. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey Meiden

Hier ben ik weer ga proberen op iedereen te reageren...

Koolmees Hey je vroeg of ik kon wachten tot de 20 weken echo nou ik zal je vertellen dat ik er eigenlijk niet heel erg mee bezig ben geweest..
    Maar nu het dichterbij komyt vind ik het wel heel spannend, ik heb nl zelf helemaal geen voorgevoel..

Fijn dat je deze maand geen verwachtingen had dan is je teleurstelling ook beter te verwerken ook al weet je dat het niets wordt, toch even slikken..
    Wanneer mag je naar Geertgen?
    En wat gaan die dan doen?
    Ben heel benieuwd zal voor je duimen dansen en strooien strooi strooi strooi...

Olijfje Morgen weer fm, Spannend altijd weer heel veel succes en ook voor jou duim dans en strooi strooi strooi ik

Eevie Nog een weekje wachten wat duurt dat wachten toch altijd lang he? grrrr.. Maar goed ook voor jou duim dans en strooi strooi strooi ik!!!!

Newlywed Spannend wanneer ga je testen?

Mol Hoe is het met jou?

Poemel Hoe is het met jou?

@Magic hier gaat het erg goed, spannens vrijdag 20 weken echo!!
    Dan weten we als het goed is wat het wordt!!

Iedereen die ik vergeten ben sorry knuf van Magic hoe is het met jullie?
    Liefs Magic

8. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi,

@Magic, je bent mij vergeten! ;):D Hihi geeft niet hoor, je kunt het ook niet allemaal bijhouden!

@Eevie, leuk de Efteling! Wordt echt eens tijd dat wij ook weer gaan, is al weer te lang geleden. En ik woon er nog wel zo dichtbij..;)

@Anne, hoe is het met jou?

@De rest, hoe is het met iedereen, wie zit er allemaal bij mij op het wachtbankje?

9. grootste wens

grootste wens Nieuw lid

11 feb 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag iedereen, Ik ben nieuw hier en zit al een tijdje de forums mee te lezen.
    Bij mij is een paar dagen geleden pcos geconstateerd en nu nog 2,5 week wachten op al het bloed onderzoek. Ben hier echt heel erg van geschrokken, maar blijf goed vertrouwen houden :)
    Moet binnenkort met clomid beginnen en aangezien ik niet echt een fan van medicijnen was, vind ik dit best eng. Weet ook niet precies wat ik er allemaal van moet verwachten, maar we zullen zien!
    Ben niet zo gewend aan forums dus moet hier een beetje inkomen, ben blij jullie gevonden te hebben heb er nu al baat bij.

Veel liefs :)

10. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Wat een mooi overzicht. De dames die zwanger zijn geworden na clomid, na hoeveel rondes was dit?
    Voor mij is het ronde 1 met Clomid50. Morgen mijn CD10 echo, zo spannend, hoop zo dat ik goed reageer op de Clomid..

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @nijn86 bij mij was het ronde 2 van de clomid..

@ de rest... zal ff mn verhaal overtypen van hyves :)

ben wat afwezig... mn luchtwegproblemen gaan maar niet over..
    vanmorgen weer heen geweest.. situatie word nu zorgelijk volgens de huisarts.. dus in overleg met longarts krijg ik voor de laatste keer prednison... en word dan overgedragen naar de longarts voor controles hiervoor..

en zolang ik me niet goed voel.. mag ik niet werken..
    stond ik net bij de apotheek.. was mn inschrijving bij mn nieuwe zorgverzekering niet goed doorgevoerd.. (volgens de apotheek)
    ik naar huis.. vgz gebeld.. nee hoor mevrouw.. u staat juist in het systeem..
    apotheek weer gebeld.. nee hoor.. wij kunnen u niet vinden..
    weer vgz.. die verzekerde me dat het juist stond.. en dat ik anders op de zorgpas moest wachten..
    pfff.. daar ga ik voor mijn medicatie niet op wachten..
    word weer een leuke rekening om vooruit te betalen..

es even kijken waar ik dat geld vandaan kan plukken..

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Nijntje, bij mij was het een gelukje... Ik wachte op een bloeding om te kunnen starten met clomid maar bleek zwanger te zijn:D
    Dat is dus ook nog mogelijk;) (maar wel uitzonderlijk natuurlijk!)

@ Lely, het zit jou ook niet mee he

13. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Nieuwe meiden Welkom!!!

Lely wat een ellende is dat soms he ze sturen je van het kastje naar de muur heel irritant en idd waar pluk je ff geld vandaan voor deze medicijnen..
    Moet je prednison zelf betalen?

Nijn86 ik ben in aug begonnen met 50 mg clomid maar omdat ik daarop een overreactie had (6 eitjes) moesten we deze ronde overslaan grrr..
    Maar goed ronde 2 25 mg 3 eitjes beter! maar niet raak..
    Ronde 3 25 mg 1 eitje en ZWANGER!
    Dus in theorie in combi praktijk ronde 2 maar als je de 1e ronde toen we dus geen sex mochten hebben mee zou tellen omdat ik de medicijnen wel heb geslikt is het ronde 3!

Blondy Het spijt me hoe is het ermee jij zit op de wachtbank wanneer kan je testen of moeten je duivels komen?

XD Hoe is het meid? alweer 26 weken wow wat gaat dat snel!
    Ik las dat je 36 uur werkt dat is nog behoorlijk denk je wel een beetje ook aan jezelf?
    Wel doen hoor!

Anne Hoe is het met jou?

Nina En met jou?

Hier weer ff misselijk moet zo eten gaan koken bah..
    moet om half 6 in st oedenrode zijn...

Liefs Magic

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    #3554 koolmees, 14 feb 2011
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
    @Eevie: Leuk zo'n dagje Efteling :)
    @Olijfje: Alvast veel succes voor morgen, ik ga voor je duimen!
    @Magic dream: Donderdagavond is de afspraak bij Geertgen, de vorige gynaecoloog gaf het advies om over te gaan op spuiten. Nog een paar daagjes en dan heb je de echo al, spannend!!!
    @Blondy: Hoe is het op het wachtbankje? Merk je al iets?
    @Grootste wens: Welkom! Voor jou gaat het spannend worden. Er zijn hier al een aantal dames zwanger geworden dankzij clomid, ik hoop dat het voor jou ook goed zal gaan werken!
    @Nijn86: Succes bij de FM morgen!!
    @Lelymupske: Wat vervelend voor je meid, veel beterschap! Ik hoop dat je je dankzij de medicatie beter gaat voelen!

Hier weinig nieuws, vol vertrouwen wachtend op de afspraak bij Geertgen a.s. donderdag!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee magic ik kom net uit sintoedenrode had studie dag van t werk ;)

koolmees spannend !! , ben benieuwd donderdag :)

lely, pff zit indd niet echt mee met je ...

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    bolndy nog een weekje ! spannend :)

groote wens welkom :D !

Nijn , ikke de 2e ronde zwanger ..
    succes morgen met de echo :)

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lydia1986: Ik zie dat jij over een weekje ook alweer de 2e echo hebt, spannend! :)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jehh :D , ben ook nieuwd eindelijk een echt ;) beebje te zien .. ( afgelopen keer lag die met zn rug naar ons toe ;) )

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Magic, ja 26 weken alweer! Ik werk geen 36 uur maar zelfs 40.
    Moet zeggen dat ik het nu wel zwaarder vind worden. 40 uur is opzich wel te doen want ik voel me goed maar je hebt ook thuis er nog bij, huishouden, klussen voor de babykamer. En ik kan niet stil zitten.
    Dus merk nu wel dat alles bij elkaar teveel is hoor, heb ook wel regelmatig last van harde buiken. Woensdag naar de VK en dan geef ik dat wel even aan.

Je misselijkheid wil maar niet weg gaan he?!

@ Lydia, leuk de kleine weer zien!! Ik pas over een paar weekjes dan krijg ik een liggingsecho. Met 35 weken ofzo, dus dat duurt nog wel even.

20. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    @all: wij hebben ons "klus" weekend achter de rug, maar we gaan deze week nog even door:D
    Ik had vrijdag een knallende ovutest en zaterdag was deze ook nog positief (wel iets minder knallend dan die van vrijdag). "dag 16 en 17"
    Hierna dus 2 weken wachten...pfff
    Volgens mijn laatste cyclus kan ik 1 maart gaan testen.
    Dus hopen dat het nu eindelijk raak mag zijn.

Volgens mij zitten er wel meer nu op het wachtbankje..

Ik hoef voortaan niet meer op cyclusdag 12 een fm meting te doen omdat nu al een paar keer bleek dat het dan nog te vroeg was.
    Volgende keer pas op dag 14/15.

Groetjes anne

Deel Deze Pagina