Hoi Allemaal, Dit gaan jullie niet geloven maar moet het echt ff kwijt! Voelde me zo raar de laatste dagen (pijnlijke borsten, menstruatiepijn als 6 dagen, misselijk, etc.) en heb toch maar een zwangerschapstest gedaan en jullie raden het nooit! ZWANGER!! Dikke vette roze streep..Kon het niet geloven en heb nog een andere gedaan waar een kruisje op komt als je zwanger bent!! en ook hier weer een dik vet Kruis!! AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH,,, Wordt helemaal gek!Kan het zelf niet eens geloven.. weet ook helemaal niet wanneer het nou gebeurd is (mijn cyclus is namelijk niet regelmatig!)..Kan het ook niet geloven..denk steeds dat ik droom....Dat kan toch ook niet!! Als het echt zo is, is het echt een wonder!! Zo'n slecht zaad en ook nog PCO en dan gewoon zwanger.. Snappen jullie er iets van! Ga dadelijk om 9.00uur de gyn bellen om het te vertellen en om te vragen hoe we nu verder kunnen gaan! Ik hou jullie op de hoogte! Maar dames, geef de hoop dus niet op!! Het kan dus toch! .. liefs..
fredje.. WTF!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!! WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEE dit noem ik nog es echt top nieuws!!!!!!!!!!!!
@Lely; Dank je..Kan het zelf echt niet geloven.. denk steeds dat er iets mis is met die testen. Snap er helemaal niets van ..ben eens benieuwd wat de gyn straks zegt!! Ben natuurlijk SUPER BLIJ!!!!!!!!!!!!! liefs..
die gyn valt straks zo te pletter van zn stoel hahahaha.. die zal het ook wel niet geloven hahahaha hoop dat je snel heen kan voor een echo.. om te kijken hoe of wat maar top joh!!! whoehoe
Fredje!!! WHAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!WAHAAAAAAAA!!! Fredje!!!!!! Dit meen je niet!!! wat ongelofelijk, prachtig geweldig fantastisch nieuws!!! Oh MY God meis, dit is je zo ontzettend gegunt!!! De tranen springen me ervan in de ogen!! Ik kan het ook bijna niet geloven haha! Kan me voorstelle dat je helemaal de weg kwijt bent!! Snel Gyn bellen, die zal ook wel van zn stokje vallen!! Zo en nu weet ik het zeker! Wonderen bestaan!!!!!! Ik hoop dat ik je snel mag volgen!!!! Houdt ons op de hoogte vandaag!!! EN het meest belangrijkste!!!! waar blijven die foto's van die testen!!! ik wil meegenieten!!!? Xje!!
GEFELICITEERDDDD!!!!!! Woooowwwwwwww wat goed!!!! Ik zit gewoon te shaken op mn stoel, wat SUPER kreeg er zelf kippevel van!! Heb je foto's van de testen!? Hoe voel je je.. Waaauuuwww wat een mega wonder!!!
Heb net de gyn gebeld!! en die viel idd bijna van zijn stoel ..hahaha.. Kon het niet geloven en heeft me zeker 2x gevraagd of ik 2 testen had gedaan..hahaha.... Ben echt helemaal door het dolle heen vandaag.. Heb er gewoon geen woorden voor!! .. 27 augustus (de dag voor de bruiloft!) mag ik helaas pas langskomen voor de echo.. tot die tijd kunnen zie helaas nog niets zien! . Moest eigenlijk nog een weekje wachten maadar dan ben ik in Mexico..ze zijn bang dat ze de 27ste ook nog niet veel kunnen zien want dan zou ik (volgens normale cyclus, wat ik dus niet heb) pas 6 weken zijn...Dus moet nog een paar weken wachten!! Maar heb echt de neiging om elk uur een nieuwe test te doen..hahaha.. erg hè?.. Oh poemel! Voor jou wordt het ook spannend hè? Zal zo voor je duimen!! wanneer ga je testen?? Merk je al iets?? Hoe kan ik foto plaatsen.. wil ze er wel bij zetten want heb idd een foto gemaakt van beide testen.... ben nu op mijn werk en de camera ligt thuis maar zal ze er morgen dan meteen op zetten! ... ppff, spannend allemaal. Ga bijna van mijn stokje..haha..Kan het gewoon niet geloven! Ik ga voor iedereen hier hard duimen!! Want als het bij mij kan gebeuren kan het bij jullie ook!! dus positief blijven denken en geloof in wonderen! want die bestaan dus echt!! liefs..
Fredje, jeetje moet je zolang op een echo wachten. Ik zou een verloskundigepraktijk bellen wie weet kun je daar eerder terecht Ik kan het gewoon niet geloven, de eerste zwangere in ons midden ik hoop dat de rest zsm volgt, dan zijn we allemaal een beetje tegelijk zwanger (ja sorry dames ik hou van dromen hihi). Poemel, jij test morgen toch? Ik zit echt vol spanning!! Wel een mooi idee voor je bruiloft, jullie trouwen met je kleintje als getuige! WAAUUUWWWW. Trouwens, die dansjes van ons die werken wel goed!
Hey XD, kan ik gewoon een verloskundige praktijk bellen??..Zou het liefst zo snel mogelijk willen gaan ..Moet ik ook nog langs de huisarts denken jullie? Of is de gyn alleen voldoende.... Het komt idd mooi uit..Toch met een klein buikje trouwen ! Heb ik altijd van gedroomd! En idd..positief blijven. Hoop dat dit voor iedereen Het jaar is!! Dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn! Ik ben een kaarsje gaan aansteken in de kerk..het heeft mij geholpen.. weet niet of jullie er in geloven maar zal voor iedereen eentje aansteken! ..wie weet! .. Super bedankt voor jullie positieve reacties! Weet dat het niet makkelijk is om te horen want heb het zelf ook genoeg meegemaakt! ... Volgens mij heb ik gevonden hoe ik foto's kan plaatsen (bij fotoalbum) ga ze morgen plaatsen.... liefs..
Je kunt idd even je huisarts of verloskundige bellen om te vragen hoe en wat. Dat kan nooit kwaad, en volgens mij hoef je echt niet zolang te wachten. Je bent nu ong 4 weken zwanger, dan is er echt al wel een iniminibeetje te zien hoor! Ooh serieus, je hebt heel mijn dag goed gemaakt Ik hoop dat je kaarsjes voor ons ook werken!!
Ik zou ook even bellen naar de gyn,ze kunnen dan vast wel zeggen wat je moet doen. Ik kom me hier ook melden alvast. 3 aug is bij mij pco geconstateerd en ik ben begonnen met provera (moet nog 3 tabletjes incl die voor vandaag) en op dag 3 van de cylcus mag ik gaan beginnen met clomid. We vinden het allemaal super spannend en we moeten nog even afwachten wat er uit de bloeduitslag komt maar ik gok dat die goed zal zijn aangezien die al vaker geprikt is en toen ook goed was. Mijn man heeft ook een "donatie" moeten doen in een potje en daar krijgen we de uitslag ook nog van. Van de provera heb ik al een paar dagen flinke krampen soms dus ik denk dat die wel goed aanslaat. Hebben jullie veel last van bijwerkingen van de clomid gekregen? Ik had al wel een blunder begaan want ik noemde het altijd glomit ipv dat ik het als klomit uitsprak