@ Poemel, neeeeeee ik hoop echt zo dat het niet doorzet bij je. Ik gun je zo graag een plakbeeb!!! @ Nina, ik zou idd ook testen met je man erbij. En mocht het niks zijn heb je dan het weekend mooi wat afleiding toch. Al hoop ik dat er morgen natuurlijk goed nieuws is bij je!! Ga je iets leuks doen? Nog meer die binnenkort gaan testen, ik blijf hoop houden op een aantal plakbabys!
@Nina85: Ik sluit me bij de rest aan, ik zou ook morgen gaan testen Weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad ondanks de cystes dan? Ik ben alweer vergeten of je tussendoor FM hebt gehad Spannend in ieder geval!! @Poemelke: Balen meid, toch blijf ik hopen dat er stiekem toch een wondertje voor jullie is deze maand!!! @Divalicious079: Wat goed dat jullie een afspraak gaan maken, hopelijk krijgen jullie dan wat meer duidelijkheid @Xd24: Je hebt gelijk, het is hier wel weer tijd voor wat plakbaby's, want dat is alweer even geleden (Lydia het laatst nog of niet?)! Hier niet veel te melden, straks de afspraak bij Geertgen, ik ben benieuwd!
Hey Meiden Eevie jij vroeg iets over dat ik morgen pas 19 wkn en 2 dagen ben ja normaal doen ze de 20 weken echo pas met 20 weken, maar omdat manlief zondag voor 3 weken naar costarica vertrekt om een laatste motorreis te maken, mochten we morgen al komen.. Spannend ben heel benieuwd! Poemel Nee he, maar bruinverlies heb je dat altijd als je ongi wordt? Ik duim voor je en zal nog een keer strooien strooi strooi strooi.. Nina ik zou ook testen voor het weekend dat je weg gaat, ja man kan je dan idd steunen mocht het negatief zijn en dan kun je denk ik ook makkelijker van je weekend genieten... Ik duim ook voor jullie.. Diva Succes met de nieuwe afspraak, ben benieuwd laat maar weten.. Koolmees Succes vanavond bij geertgen! Lely hoe is het met jou? Blondy Hoe is het bij jou? Mol weet jij al iets meer? Anne Hoe staat het er bij jou voor? Alle anderen hoe is het met jullie weet ff niet meer allemaal wie en wat er wordt hier ook zoveel gekletst... haahhahhaha @magic Hier gaat het goed, zometeen even eten koken en dan een mevrouw haar haren knippen en daarna lekker uitrusten! Morgen ECHO MEISJE OF JONGEN Ik heb echt geen idee.... Ik laat het jullie weten als ie zich niet verstopt hahhaahahha... Iedereen dikke knuffel! Liefs Magic
Heej meiden, Bedankt voor jullie reacties, ik had ze helemaal niet gezien.. Want als ik op mijn onderwerpen keek zag ik mijn bericht als laatste dus dacht dat niemand meer gereageerd had.. Fijn om te lezen dat dat toch wel zo is!! ik heb afgelopen dinsdag mijn FM CD10 gehad, hier was nog niets op te zien, mijn baarmoederslijm was dun en er zaten zoals de eerste keer heel veel kleine zwarte rondjes maar niet iets wat aan het groeien was.. Balen! Morgen is CD13 en krijg ik weer een echo, maar heb er niet zoveel vertrouwen in.. Hoe was dit bij jullie, was er bij jullie wel al duidelijk iets te zien op dag 10? Groetjess Nijn86
kijk door je uitsleg snap ik er meer van ferdi heeft ook 2 keer zn kwakkie niet warm gehouden .. hebben ze niks over gezegt .. alleen dat het binnen een bepaalde tijd daar moest zijn ..
Voor mol ook wel spannend dus .. hier buikfoto van afgelopen maandag , en maandag weer echo ! Bekijk bijlage 130940
las dat eevie nog even een dikke knuffel verdient !! nina ik zou indd morge testen ! poemel dikke knuffel ! , hoop dat het toch niet doorzet !
divalicious , ben benieuwd.. goed dat je goed weet wat je wilt vragen , ben beniuewd .. neem aan dat ze nog een test doen hoor ! magic spannend !! eevie ik duimmm !!
@Magic dream: Alvast heel veel plezier voor morgen, geniet ervan!! Een leuk vooruitzicht @Eevie: Oh wat goed! Spannend, ik ga voor je duimen meid!!! @Nijn86: Balen dat er nog niet veel te zien was meid. Maar blijf moed houden hoor, hier was er pas op dag 16 wat te zien in de ronde dat de clomid goed werkte, dus het kan best nog! @Lydia1986: Een heel mooi buikje! Hier weer terug van Geertgen. En meteen vanavond mogen beginnen met de Provera. Die een week slikken en dan wachten op ongi. En dan op dag 3 beginnen met dagelijks spuiten Gonal-f en terugkomen voor FM op dag 10. We hebben vanavond alle spullen meegekregen en instructie gehad. Ik vind het wel heel spannend, maar het gaat vast lukken
Hey koolmees, Dat is fijn hè dat je gelijk mag beginnen en t allemaal zo snel gaat! Heb een vraag, hoef je maar 7 dagen provera te slikken? Ik moest dat toen tien dagen namelijk. Ik moet morgen denk ik ook weer daarmee beginnen. Heb nog een fm en als er weer niks te zien is wordt t afgebroken. Anders havik ook vragen of ik korter provera mag, scheelt weer
@Olijfje: Toevallig heb ik dat vanavond ook aan de gyn nagevraagd, omdat ik in het vorige zkh ook 10 dg provera moest slikken, maar ook wel eens 5 dg primolut heb moeten slikken. Zij vertelde dat dat per zkh of arts kan verschillen en dat zij normaal gesproken 7 dg Provera doen. Ik vind het eigenlijk wel fijn dat het een paar dagen korter is, scheelt toch weer iets Ik hoop voor je dat er morgen stiekem wel wat te zien is hoor, we gaan hier weer duimen!!!
@ koolmees; fijn dat je nu weer "actie" kunt ondernemen meis! Hoe vond je het prikken? Viel het mee? Komt vast helemaal goed! @ Lydia; thanks. Mooi buikje al hoor! Heb er vanmiddag nog wel n restje tegenaan gegooid. Nog iets te vroeg en niet het juiste moment. Maar goed, toch maar proberen. Helaas sneeuwwit... Denk dat het echt niet raak is... Wordt er zo moedeloos van. X
hallo dames mijn vraag was of ik hier mee mocht kletsen want ik ga vanaf volgende maand chlomid slikken word de eerste keer dat we dat gaan doen groetjes melissa
@Eevie: Ik heb alleen uitleg gekregen met een "voorbeeldspuit", maar de spuit zelf is nog niet gezet (kan pas op dag 3 nieuwe cyclus), maar ik heb in het vorige zkh wel al gezien hoe het werkt met een pregnylprik, dus weet wel een beetje hoe je de spuit erin moet zetten. De uitleg was verder heel duidelijk en we hebben nog een instructieboekje meegekregen. Mijn man heeft goed mee gekeken, dus met z'n tweeen moeten we daar vast wel uit gaan komen denk ik Balen meid van de test van vanmiddag Maar het was overdag en nog vroeg, dus wie weet?? Even wachten tot NOD en dan een ochtendtest? Ik blijf voor je duimen meid!!! @Melissa: Welkom hier!
Zwangeren na Clomid: Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011 Magic Dream uitgerekend 15-07-2011 Lelymupske uitgerekend 13-07-2011 Lydia, uitgerekend rond 09-09-'11 Wjb, uitgerekend ??? ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 7 Clomid. Nog 6 maanden slikken. Cyste is weg! Nu clomid 100 mg en op CD 10 terug. Chulla: Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Belgische mama: Anne83: PCOS: 3e ronde clomid 50mg. 07-02: gemeenschapstest+follikelmeting. Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn. Olijfje: eerste ronde Clomid MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan! Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari Samm: eerste ronde Clomid, NOD ? Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid. Sas31:42e ronde tweede ronde clomid 4 eitjes dus iui gaat niet door ----------------------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 4e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 2e ronde puregon+pregnyl Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden nu stabiel. 17-02 gestart Provera en na ongi op CD3 starten met 37.5 Gonal-f Ik heb het lijstje weer even geupdate. Mol kun jij de pagina weer in je handtekening zetten?
@ koolmees, thanx lief van je! Heb morgen vrij genomen om te winkelen daarna, just in case hihi @ eevie, wat shit voor je...maar misschien ben je wel gewoon te vroeg idd. Moed houden. @ Lydia, wow! Echt een mooi buikje! @ Nina, morgen testen denk ik hè ! Spannend