Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi kolmees dank je wel

volgende maand ga ik beginnen voor de eerste keer met chlomid

mijn vriend proberen nu 2jaar om zwanger te worden, maar het lukt niet erg hard

ik ben begin januari naar het ziekenhuis gegaan op doorverwijzing van de huisarts...
    de dokter in het ziekenhuis bevestigde dat me cyclussen heel erg onregelmatig waren en kan dus volgende maand beginnen

wat kan ik precies verwachten met chlomid en hoe neem ik dat in
    want heb er niet zo veel informatie over gekregen

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Melissa: Als je in dit topic wat verder terug leest kun je een heleboel ervaringen over clomid lezen. En als het niet duidelijk is, gewoon blijven vragen aan je gynaecoloog! Bij elk ziekenhuis kan het toch weer anders gaan. Hier begon ik met 50 mg clomid en moest dan 1 tabletje per dag slikken op cyclusdag 3 t/m 7. Maar ga er maar vanuit dat je daar straks in het ziekenhuis nog wel uitleg over gaat krijgen. Succes!

3. dank je wel
    ik zal zo is even terug lezen
    in ieder geval bedankt voor de info!!

4. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    @ Melissa, welkom en gezellig dat je mee kletst!
    Als t goed is krijg je eerst provera om je ongi op te wekken, meestal tien dagen lang en dan op de derde ongi dag met clomid starten. Dat vijf dagen lang slikken. Vervolgens moet je op controle om te kijken met inwendige echo of er een eitje groeit.

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hallo dames

ik heb gisteravond een heel verhaal geschreven en zie nu dat er niks staat erg vreemd kostte al zoveel moeite om op iedereen te kunnen reageren.mischien vergeten te versturen erg slim iig

hou het nu maar kort want kan het niet meer bijhouden ik moet wat vaker de site bezoeken:)

alle nieuwe dames welkom en veel succes met de clomid hopelijk slaat het snel aan en zullen jullie verblijd worden met een klein wondertje

voor allen op de wachtbank ik duim voor pos testen deze ronde
    en een dikke knuffel voor alle dames

ik begin ziekjes te worden griep te pakken dus voel me niet zo lekker
    dus kruip me bed in
    weltruste dames

6. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Beterschap chulla, truste...

7. hey olijfje

ja dank je wel voor de uitleg ben er super blij mee:D
    heb namelijk een hele onregelmatige cyclus en ik betwijfel of ik wel ongesteld ben als ik daar aan kom in het ziekenhuis op het gesprek...
    dus ik ben benieuwd

ik ben wel blij dat ik een forum heb gevonden waar dit bespreekbaar is want ja met vriendinnen kan ik er niet echt over praten want die snappen toch niet precies wat ik bedoel en zo, en ben daarom wel blij dat er een forum er over is:)

8. hey chulla

heel veel beterschap er mee en ik hoop dat je snel opknapt!!

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Beterschap Chulla!

10. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff een heel raar berichtje!

Vandaag een extreem drukke dag gehad, maar ik had wat ongesteldheidsbuikpijn in de ochtend en dacht, laat ik maar een maandverbandje doen voor de zekerheid en je raadt t al: bloed! Nog niet helderrood, maar zo is t vorige maand ook begonnen en de volgende dag: kassaaaa! Vreemd, nog nooooooit een cyclus van 26 dagen gehad, nog nooit! ff balen hierzo! Maar denk dat kindjes mij gewoon niet gegund zijn! dikke kussss

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Vrouwtjexxx: :( balen weer meid! Een dikke knuffel jouw kant op!

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ik kom toch nog even spieken hier, nog steeds geen positief nieuws vanaf het wachtbankje??? Ik blijf voor jullie duimen dames!!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Vrouwtje, shit zeg waarom dat bloed!!!
    @ Koolmees, fijn dat je meteen aan de slag kunt!

@ de wachtende, nog geen goed nieuws?!

@ Magic Spannend, wat zal het zijn een jongen of een meisje?!

@ hier, alles gaat goed. Lekker rustig aan:)

14. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @koolmees: bedankt voor je reactie, want mijn vertrouwen is niet meer zo aanwezig voor deze ronde. Heb vandaag CD13 een echo gehad, mijn baarmoederslijm was wel dikker geworden maar nog steeds geen eitjes te zien die groter zijn dan 1cm, wel ontzettend veel kleintjes weer te zien... Nu moet ik as maandag weer terug, CD16. Ik heb er echt de balen in zo iedere keer weer, en om me heen hoor ik maar dat mensen zwanger zijn.. Maarja als ik jou reactie lees is er nog een kans dat er maandag wel iets groeit, laten we het maar weer hopen!!

15. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    lieve nijn,

niet wanhopen, deed ik ook....Ik kom net terug van de gyn en er was bij mij op dag 16 ook niks te zien en vanmorgen in eens op dag 19 een ei van 16 mm!!!!! we gaan niks afbreken zegt de gyn., goed klussen en maandag terug komen! mijn weekend kan niet meer stuk, op naar de klus!!! hoop dat het voor jou ook gewoon iets later is deze ronde.

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Groot gelijk, lekker rustig aan doen :)
    @Nijn86: Je hebt gelijk, kijk maar naar Olijfje! Ik ga voor je duimen meid!
    @Olijfje: Jaaaaa helemaal goed! :D En nu aan de klus dit weekend en hopen dat het eitje mooi bevrucht gaat worden daarna!

17. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo dames hoe gaat het hier?

Ben even een tijdje afwezig geweest met 4 eitjes ging de iui vorige keer niet door maar afgelopen maandag dag 3 gecontroleerd alles was schoon dus op naar de volgende ronde ben gelijk begonnen met 25 mg clomid.

Omdat bij mij alles vrij snel gaat ben ik vandaag dag 7 voor een FM geweest nou zitten er toch nog 4 eitjes 1 van 15 mm en 1 van 15,5 mm dus die doen zeker mee en 2 van 12 mm en nou moet ik zondag terug komen ik heb er zo genoeg van tranen staan me in de ogen weet even niet wat ik moet doen :( ja wachten maar ik word er een beetje moedeloos van ik hoop zo dat er zich zobijzo 1 van de eitjes afhaakt want hier doen ze iui behandeling met max 3 eitjes.

Sorry van het ego berichtje maar ik moest het even kwijt.

Hele dikke knuf voor jullie allemaal en ik hoop dat het ons allemaal gauw lukt.

groetjes saskia

18. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Nou meiden, kan hier het forum, jullie dus, niet opvrolijken! Ik hoor niet bij de babyboom deze maand, want had een negatieve WITTE test! Tss, echt vreselijk zeg! Gelukkig maar vanmorgen gedaan, was mn mannetje er nog bij iig.. Heb geen traan gelaten.. Ook wel weer goed van mezelf, maarja voel me gewoon beetje leeg.. Waarom nou weer niet? Hoopte zo dat die Clomid me kon helpen, krijg ik er cystes van en een negatieve test; niet wat ik hoopte natuurlijk! Zit eraan te denken, misschien wel tevroeg getest.. Geen bloed geeft moed zeggen jullie toch? Heb ook nog helemaal geen last van ongikrampen, voel me nog steeds raar, mn lijf voelt zo anders, vreselijk zenuwachtig nog ofzo, kan het niet onder woorden brengen.. Wie weet vant weekend wel ongi en anders maandag weer testen; kom ik dicht bij de 40 dagen cyclus dan gyn bellen zei die; gaan tuurluk niet onnodig lang wachten, dan liever beginnen met nieuwe ronde nieuwe kansen.. Afwachten dus maar! Sorry voor al dit gepraat over mezelf, maar moest t ff kwijt, jullie snappen t tenminste! Ga proberen heerlijk van mn weekendje weg te genieten; lekker met vrouwen bij mij uit de kerk, heb er zin in, ga vanmiddag weg, lekker zondagavond pas thuis.. Zal vast wel ff op mn blackberry meelezen daarzo, maar reageren vind ik dan lastig om te typen.. Dus dat zal ik vast pas maandag doen denk ik..

Nou meisjes, bedankt dat jullie twillen lezen, veel succes met klussen allemaal, en degene die op het wachtbankje zitten; hopelijk hebben jullie meer geluk deze ronde!

Dikke knuffel van Nina..

19. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Heej Olijfje,

Wat een goed nieuws!! Ik begrijp dat jou weekend niet meer stuk kan! Goed om te lezen dat er toch misschien nog hoop is.. Misschien is het wel al een goed teken dat mijn baarmoederslijm al dikker is, weet niet of dat betekend dat er ook eitjes gaan rijpen, hoop het zo maar zie er wel tegenop om maandag weer te gaan, bang dat het tegenvalt en dat komt iedere keer zo hard aan, heb vanochtend alleen maar gehuild, gelukkig voel ik me nu weer wat beter :)

@sas, hoop dat er maar 3 dominante eitjes zijn voor jou deze ronde.. Tis ook niet eerlijk, de een heeft teveel eitjes en de ander krijgt er geen..
    @nina85, heel erg veel succes meid en idd proberen je te richten op de leuke dingen om zo wat afleiding te zoeken.. Al is dit vaak makkelijker gezegd dan gedaan.. Geniet van je weekendje weg!

Bedankt dames voor jullie steun, zo fijn om er met iemand over te kunnen praten!!

20. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem

Ja ik hoop ook dat niemand het verkeerd opvat want ik ben me er maar al te goed bewust van dat ik van geluk moet spreken dat ik wel eitjes heb en krijg en dat een ander dat geluk niet heeft ik zou willen dat ik er wat weg kon geven maar ja het blijft moeilijk als het niet lukt om zwanger te raken.

veel liefs saskia

Deel Deze Pagina