Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    bedankt meiden hier word de griep alleen maar heviger pff

@magic je hebt vandaag toch een echo gehad ofnie?
    zo ja enn wat word het?????
    @nina een heel fijn weekend
    @olijfje wat spannend meid klus ze en heel veel succes ik duim voor een mooie bevruchting
    @vrouwtje wat balen meid maar geef de hoop niet op meid ook jij zult verblijd worden met een mooi beebje
    @nijn86 succes maandag hopelijk zijn de eitjes dan al wat groter
    @koolmees hoe gaat het met jou meid?

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou meiden,
    Vanuit m'n bed even. Hartstikke witte test.... Dus prachtige maand gehad,top-zaad, top-ei en top-eisprong, maar helaas weer niet raak... Neem komende maand toch maar geen maandje rust, dus ik maak de bollen op en wacht op m'n ongi. Alle kwaaltjes waren van de bollen... Zucht. Ben er weer ns zo klaar mee...
    X

3. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Hier ook vanuit mn bed.. Leef en voel met je mee meis! Echt super vervelend he.. Je bent nog niet ongi toch? Is er nog kans dan toch? Hier vandaag op dag 31 en nog geen bloed en krampen, maar wel n stomme witte test!
    Een dikke kroel hoor!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    He shit 2 witte testen weer:(

Klote dames!! Dikke knuf

5. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Echt klote meiden....hele dikke knuffel van mij.
    X

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Een korte reactie van mij. Druk weekend. Dochter is jarig! Ik kan vandaag testen maar wacht tot maandag. Wil geen witte test! Maar het zal wel weer een teleurstelling worden gezien de symptomen.

Nieuwe dames, welkom!

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Zwangeren na Clomid:
    Fredje
    , uitgerekend 19-04-2011, meisje!
    XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje!
    Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim
    EsDa uitgerekend 26-07-2011
    Magic Dream uitgerekend 15-07-2011
    Lelymupske uitgerekend 13-07-2011
    Lydia, uitgerekend rond 09-09-'11
    Wjb, uitgerekend ???
    ----------------------------------------------------------------------------------

Clomidgebruiksters:
    Mol81: ronde 8 Clomid. Nog 4 maanden slikken. Clomid 100 mg. Nu op wachtbankje. Maandag 21-2 NOD
    Chulla:
    Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid.
    Belgische mama:
    Anne83: PCOS: 3e ronde clomid 50mg.
    07-02: gemeenschapstest+follikelmeting.
    Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn.
    Olijfje: eerste ronde Clomid
    MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan!
    Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari
    Samm: eerste ronde Clomid, NOD ?
    Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid.
    Sas31:42e ronde tweede ronde clomid 4 eitjes dus iui gaat niet door
    -----------------------------------------------------------------------------------

Prikken na Clomid:
    Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 4e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms
    Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 2e ronde puregon+pregnyl
    Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden nu stabiel. 17-02 gestart Provera en na ongi op CD3 starten met 37.5 Gonal-f

8. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Gisteren zo'n ontzettende emo dag.
    Ik was op mijn werk en daar kwam de zus van 1 van mijn cliënten haar pas geboren dochtertje laten zien.
    Tot nu toe kon ik daar altijd wel redelijk mee omgaan, maar toen ik gisteren in mijn auto zat en naar huis reed moest ik zo ontzettend huilen...
    Ik voelde me echt zo verdrietig en ellendig, pff vreselijk gewoon.

Eenmaal thuis nog even een potje onder de douche staan huilen en toen was ik het gevoel weer kwijt.

Verder hier weer gevoelige borsten net als alle vorige rondes, lijkt wel of dat een kwaaltje is na de eisprong. Nog meer meiden last van?

Dus ik heb zo'n flauw vermoeden dat het eind volgende week (weekend) toch weer foute boel wordt.

Ik merk gewoon dat ik de laatste tijd de hoop een beetje aan het verliezen ben en dat terwijl we alleen nog maar aan de clomid zitten. Dat bedoel ik niet verkeerd overigens, maar een vriendin van mij heeft de 1e ivf behandeling achter de rug en dat lijkt me veel zwaarder/heftiger.

groetjes anne

9. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Zwangeren na Clomid:
    Fredje
    , uitgerekend 19-04-2011, meisje!
    XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje!
    Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim
    EsDa uitgerekend 26-07-2011
    Magic Dream uitgerekend 15-07-2011
    Lelymupske uitgerekend 13-07-2011
    Lydia, uitgerekend rond 09-09-'11
    Wjb, uitgerekend ???
    ----------------------------------------------------------------------------------

Clomidgebruiksters:
    Mol81: ronde 8 Clomid. Nog 4 maanden slikken. Clomid 100 mg. Nu op wachtbankje. Maandag 21-2 NOD
    Chulla:
    Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid.
    Belgische mama:
    Anne83:3e ronde clomid. Ei 22mm. Nu wachten tot 1-3 dan testen.
    Blondy: 1e ronde Clomid 50 mg. 06-01 eerste afspraak gyn.
    Olijfje: eerste ronde Clomid
    MissEve: Verdere info; 6e ronde voor een brusje voor onze dochter, 1e ronde clomid, 31-12 mooi 19mm ei, gesprongen op 3 Jan, nod 17jan!
    Maedra:eerste ronde Clomid, NOD 24 januari
    Samm: eerste ronde Clomid, NOD ?
    Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid.
    Sas31:42e ronde tweede ronde clomid 4 eitjes dus iui gaat niet door
    -----------------------------------------------------------------------------------

Prikken na Clomid:
    Eevie: na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 4e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms
    Vrouwtjexxx: na 4x Clomid (50, 100, 150, 100) Nu 2e ronde puregon+pregnyl
    Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden nu stabiel. 17-02 gestart Provera en na ongi op CD3 starten met 37.5 Gonal-f

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Sas31: Wat een flinke reactie heb je op de clomid, had je wel een eisprong voordat je met clomid begon? Ik ga voor je duimen dat je deze ronde toch door kan!
    @Nina85: Balen meid! Heb je wel tussendoor FM gehad (wel zeker een eisprong gehad?) Dikke knuffel jouw kant op!
    @Nijn86: Ik ga voor je duimen dat de eitjes nog mooi gaan groeien!
    @Chulla: Beterschap meid! Hier gaat het prima, ik ben blij dat ik weer ergens naar toe kan leven.
    @Eevie: Oh nee!! Balen meid, ik had het zo gehoopt voor je en nog steeds! Ook voor jou een dikke knuffel!
    @Mol81: Gefeliciteerd met je dochter! En spannende tijden voor jou, ik hoop zo voor je dat je maandag een mooie test vast mag houden!
    @Anne83: Moeilijk is dat als in je omgeving zwangeren en baby´s zijn, heel herkenbaar. Het meest moeite heb ik met mensen die heel snel zonder moeite even zwanger worden. Maar ik ben ervan overtuigd dat het ons allemaal hier gaat lukken en dan springen we een gat in de lucht!
    @Magic dream: Hoe was de echo?!! Ik ben zo benieuwd of jullie nu het geslacht weten!

Hier inmiddels 2 keer Provera naar binnen gewerkt en gisteren met hoofdpijn in bed gelegen. Ik weet even niet meer of ik dat ook eerder met Provera had (met Clomid wel), het zou ook wel te maken kunnen hebben met de zenuwen rondom het gesprekje bij Geertgen afgelopen donderdag. Maar ik ben er weer bovenop, nog een beetje rustig aan doen en dan kan ik er weer tegenaan ;)

11. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi allemaal!

Allereerst een dikke knuffel voor iedereen! Zoals iemand anders al zei: er zijn te weinig positieve ontwikkelingen hier deze maand..

Welkom aan de nieuwe meiden. Lees lekker mee en stel je vragen maar, we zijn bijna allemaal experts geworden (helaas..).

Hier nog geen nieuws. Ik heb besloten om komende week ook nog niet te testen als ik nog niet ongi word. Heb nl mijn ei niet kunnen spotten dus heb er niet zo'n goed gevoel over. Kijk het wel even aan.

Komende week hebben hubby en ik lekker een weekje vrij. We gaan lekker relaxen en leuke dingen doen. Ik zal snel nog op iedereen reageren hoor!

Nogmaals iedereen een dikke knuffel. Jullie zijn ook mij heel dierbaar lieve forumvriendinnetjes!

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Blondy: Spannend nog bij jou dus, merk je wel al iets? Veel plezier komende week!

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou, hier maar weer eens een goede post van mij.

@ Melissa; welkom. Succes met de Clomid.
    @ Chulla; hoe is het meis? Zakt de griep al weer een beetje? Beterschap meis.
    @ Vrouwtje; klote zeg!! Begin je nu vandaag weer met prikken?
    @ Nijn; bij mij groeien de folls ook langzaam, terwijl ik hormonen spuit. Ik heb de eerste 3 maanden ook pas rond dag 20 een sprong gehad, dus niet wanhopen. (Ook al snap ik jouw gevoel helemaal hoor!!)
    @ Olijf; succes maandag met de (hopelijk) laatste fm.
    @ Sas; jij reageert wel flink op de Clomid zeg!! En dat met zo'n lage dosis!! ik duim dat er morgen 3 eitjes te zien zijn!
    @ Nina; geen bloed geeft moed ja. Baklen van de witte test, maar wie weet... Veel plezier in ieder geval dit weekend.
    @ Mol; ik duim gewoon nog voor je, hoor! Gefeliciteerd met je klein meid.
    @ Anne; Ik snap dat verdriet zo goed!! Op het moment zelf gaat het nog wel, maar daarna he... Ik heb ook al zo vaak in de auto of in bed ofzo gehuild. Wij allemaal wel denk ik. Dikke knuffel meid.
    @ Koolmees; thanks. Kan best wel van de spanning komen, hoor meis! Rustig die Provera nemen en dan straks starten met spuiten. Komt helemaal goed!!
    @ Blondy; inderdaad weinig ontwikkelingen... Vreemd dat je eerst een aantal maanden hebt, met iedere keer wel weer een nieuwe zwangerschap en dan opeens een maand niets!! Geniet lekker van je weekje vrij. Hopelijk breng jij deze maand toch nog goed nieuws!

@ Eevie; hier nog geen bloed, maar dat gebeurt ook niet zolang ik de Utrogestanbollen gebruik. Die houden het bms in stand. Ik heb er nog een paar, dus ik maak ze op. Dat is dan maandagochtend de laatste, dan doe ik ook de laatste test en dan is het wachten op de duivels. En dan maar weer starten met prikken.
    Ik weet niet zo goed hoe ik me voel... heb het idee dat ik door deze korte ronde weer te veel hoop heb gekregen. Iedere maand die hoop is echt killing... ben er wel echt klaar mee. Wilde eigenlijk een ronde rust, maar dat doe ik toch maar niet. heb deze maand al meer rust gehad, dus dat scheelt.
    fijn weekend nog, meiden. xx

14. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Wat ik vanmiddag toch had!

Ik ging met hubby bij de tenniswedstrijd van mijn moeder kijken. Ze doet met haar vriendin namelijk mee aan een toernooi in de buurt. Dus wij komen aanlopen en ik kijk naar de andere banen en de mensen die daarop staan te spelen. Wat denken jullie?? Staat op de baan naast mijn moeder mijn gyn te tennissen!!! En ik maar denken; waar ken ik haar toch van?? Haha! Zij keek ook wel, maar laat natuurlijk niets merken. Ik voelde me toch wel een beetje opgelaten hoor.. Haha!

Wilde het toch even delen. Fijne avond allemaal!

Ps de ongi is helaas al begonnen...

15. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Thanks Koolmees!

Dikke knuffel Eevie! Ik snap best dat je doorgaat hoor! Wie weet is het juist wel in deze ronde raak!

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Wat knap dat je nog uitgebreid op iedereen reageert, je hebt in ieder geval wel wat knuffels verdiend! Van onze "deal" is het deze maand ook niet meer gekomen :) Maar ik blijf natuurlijk hopen dat het volgende maand wel eindelijk eens raak is!
    @Blondy: :$ wat raar, wel fijn dat je gyn ook niets liet merken, maar dat levert wel onhandige situaties op! :D Wat balen meid dat je toch nog ongi bent geworden :( Ook voor jou een knuffel!

Wie hebben we nog met bijna NOD? Mol81, Chulla? En Poemelke, hoe is het nu met jou? Ik blijf duimen dat er toch nog dames zwanger worden deze maand!!

17. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @blondy wat vervelend meid,hopelijk de volgende ronde meer succes.
    een hele fijne week geniet er lekker van
    @eevie wat vervelend allemaal zeg ik hoop voor je dat het alsnog raak is.hoe lang moet je die bollen slikken
    @koolmees nou ik denk niet dat het raak is bij mij deze ronde en weet ook niet wnr ik zou moeten testen ik ga nu van de vorige ronde uit maar normaal is mijn cyclus 7 dagen langer dus we wachten nog even af
    @anne83 tijdens het slikken van de clomid had ik ook erg veel last van gevoelige boobs na de eisprong,in het begin niet maar de 2 laatste rondes wel
    @poemel hoe is het met je? al wat meer duidelijkheid

@hier voel me nog steeds zo beroerd en hoopte wat goed nieuws te lezen hier maar helaas.
    de griep word alleen maar erger maar gelukkig heb ik een lief mannetje dat goed voor me zorgt.
    nou ik ga duimen dat er deze maand tog nog positief getest word

18. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Heej,

@sas; teveel eitjes is net zo vervelend als geen eitjes, want je wilt inmiddels maar één ding en dat is zwanger worden!! Wanneer heb je weer een echo?
    @koolmees; succes deze ronde provera/clomid!!

@alle dames die kunnen testen of een witte test hebben gehad; succes in een volgende ronde, ook wij worden wel zwanger, gelukkig zijn er technieken genoeg en we moeten proberen sterk te zijn!! Anders zijn we straks een stel overspannen moeders ;)

Morgen is het voor mij CD16 en krijg ik weer een echo.. Zie er zo tegenop want ga er niet vanuit dat er een eitje te zien is.. Mocht het deze maand niet meer lukken zal de dosering clomid wel naar 100 gaan denk ik.. Ik hou jullie op de hoogte!!

19. mol81

mol81 Niet meer actief

Even tussen de visites door; ben ongi geworden. Was al verwacht maar toch weer k*t!!!!!!!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    shit mol .. :(

Deel Deze Pagina