Blondy toch ongi dus ... wat een klote nieuws allemaal deze maand !.. wel apart van je gyn zeg ! ... hihi dan schrik je wel ff haha
Hier niks bijzonders .. chille dagje en morgen 12 weken echo ..ben benieuwd ! voel me verder wel goed
zoo.. kom ik ook ff weer om de hoek kijken gisteren naar mn zus geweest.. mn neefje was jarig.. werd 3 scheelt maar 4 maanden met bas.. zo grappig.. op de terugweg.. we waren nog maar een paar minuten van mn zus weg... kotste bas alles onder.. zichzelf.. maar ook mn moeder die naast m zat.. wij dus weer terug naar mn zus.. bas onder de douche.. mn ouders maakte inmiddels de auto schoon.. en mn moeder dr zelf natuurlijk bas helemaal overstuur.. hij schaamt zich als ie moet spugen.. zo sneu.. maar goed.. kleren aan van mn neefje en van mn nichtje gezien het wel iets moest wezen wat ze ff konden missen.. en toen het moeilijkste.. bas zn tuttel was ook vies.. waar ie mee slaapt.. dus.. op de kop bij mn zus in de kast.. op zoek naar een nieuwe een leen tuttel.. lang leve de hydrofiele luiers.. eerst moest bas er niks van hebben.. want hij voelde en rook niet zoals zn eigen.. maar een 10 minuten later liet ie m niet meer los.. eenmaal thuis heb ik m in bed gelegd en hij heeft heerlijk geslapen.. zonet even zijn kamer opgeruimd en gestofzogen.. wasjes draaien al weer en bas ligt al een poosje lekker te slapen.. zometeen nog even de babykamer aanpakken.. heb de commode eindelijk verhuisd naar de babykamer.. maar er ligt allemaal zooi op.. ff opruimen.. plank indelen.. zodat ik bas vanavond daar in ieder geval kan verschonen... en afdrogen als ie in bad is geweest.. dan nog project schone kleding in onze eigen slaapkamer.. er ligt wel voor een heel weeshuis aan schone kleding op onze slaapkamer.. heb het fut er niet voor om alles op te vouwen.. en het moet dan ook nog eens in de kast... zo maar es kijken hoe ik dat ga rondbreien.. want de schone wasjes van vandaag komen er ook weer bij.. word alleen maar meer ipv minder... grrrr en ik wil ons bed nog ff voorzien van frisse omtrekken.. dus ik moet nog ff aan de bak... en t is nog vroeg.. pff.. heb t idee alsof het al een uur of 4 is.. komt vast omdat ik om 7 uur al naast mn bed stond.. hahaha.. kreeg net al van mn gastouder aangeboden om eens samen met haar en een stagaire de boel aan te pakken.. omdat het gewoon te veel word om alleen te doen.. maar goed.. eerst zelf nog ff proberen.. lukt dat niet.. trek ik wel aan de bel.. KNUFFIES voor jullie allen!!!!!
Hey meiden, Ff een snel berichtje, heb mijn ei gevonden en een positieve test! Wij gaan lekker aan de klus! Ik reageer later op jullie.... Liefs en knuf
phoee lely .. arme bas .. maar gelukig alles weer schoon olijfje ! klusserdeklus ! succes en hopelijk over 2 weken een mooie test ! x
@Olijfje; wow, super, succes @Nijn: Succes morgen!!! @Blondy & Mol: wat klote ooit is het ons allemaal een keer gegund! Daar ga ik in ieder geval wel vanuit Positief blijven denken, hoe moeilijk dat soms ook is... maar snap dat het balen is @Sas; ik hoop dat je maar 3 eitjes hebt, we willen allemaal die mooie positieve PLUS zien! Hier alles goed.. ik heb enorm gespannen borsten, ze doen geen pijn. Mijn tepels echter zijn sinds gisteren ontzettend gevoelig en pijnlijk Ik kan niet achterhalen of dat komt omdat ik voor, tijdens of na mijn eisprong zit.. Google levert me niks op Merken jullie iets van je eisprong? Vannacht in ieder geval geklust Baadt het niet, dan schaadt het niet toch
Anne het blijft moeilijk als je er telkens weer mee geconfronteerd word hoeveel je het een ander ook gunt sterkte meid hou de moed erin dikke knuffel van mij. Chulla beterschap meid hopelijk voel je je gauw wat beter en met die goeie zorg van je mannetje zal dat vast lukken Nijn heel veel succes morgen met de echo hopelijk zit er een mooi groot eitje Blondy, Mol wat balen meiden blijft elke keer weer moeilijk dikke knuf lydia 12 weken echo wat leuk, dan kan je toch nog niet zien wat het word toch. Lelymupske wat zielig dat je kleine mannetje zo ziek is geweest hopelijk zet het niet door . Nou olijfje veel plezier met klussen Divalicious nou ik aan de clomid ben voel ik ze wel zitten maar ja met 3 eitjes links kan het ook niet anders toch maar voorheen wist ik ook niet wanneer mijn eisprong er aan kwam nu wel want dan kom ik voor de echo dus dan zie je het wel ach ja en het moet wel leuk blijven dus klussen mag altijd toch Nou hier is het toch weer afwachten ben vanmorgen weer geweest voor de FM er waren nog steeds 4 eitjes te zien RECHTS zat er 1 van 17 mm en LINKS zaten er 3, 2 van 16 mm en 18 mm dus die doen mee en 1 eitje was nog 12 mm net als vrijdag dus hopelijk blijft die achter moet morgen terug komen om 11:15 dus we wachten maar weer. Oja wie vroeg dat, nou weet ik het niet meer maar ik ben aan de clomid gegaan om de kansen te vergroten ik heb normaal altijd al wel 1 eitje iedere maand maar we willen proberen om er dus 2 te krijgen om zo meer kans te hebben, maar ja nou reageer ik blijkbaar iets tegoed op clomid we zijn nou met ronde 5 van iui bezig dus ja als dit niet gaat dan komt ivf wel dichter bij en dan moeten we naar nijmegen. Nou zo heb ik wel weer genoeg geschreven allemaal een fijne zondag toegewenst. Dikke knuffel allemaal tot morgen duim voor me
@ Mol, nog proficiat met je dochter!! Wat een bloed en slecht nieuws deze maand Ik had gehoopt op een babyboom, maar helaas. Shit zeg!! Ik blijf voor iedereen duimen! Dikke knuf!
@sas succes morgen ik duim voor je @lydia spannend morgen kunnen jullie weer mooi jullie kleine wondertje zien laat je ons een echofoto zien? @olijfje klusserdeklus en hopelijk over 14 dagen een mooie pos test @mol wat klote zeg hopelijk de volgende ronde meer succes @nijn succes morgen
hmm sas , kun je dat niet beter 1 ei hebben die ze goed kunnen benutten dan vaker meer dan 3 .. ?! hoop dat er nog 1tje slinkt ..
Hey meiden Wat een geklets hierzo ik ga probereb te reageren maar weet nu al niet meer wie er wat en hoe dus.. Ik zal even beginnen met mezelf we zijn helaas niet naar de echo gekunt omdat ik ziek was heel erg overgeven diarree koorts etc (sorry voor de details) dus nu hebben we een nieuwe afspraak voor komende vrijdag! Helaas kan magicman en niet bij zijn hij is nl net vertrokken naar Costarica voor 18 dagen zn laatste "grote" reis voordat de kleine er is.. Snif snif wat heb ik het moeilijk vandaag, ach ik moet maar zo denken over 18 dagen is ie er weer.. Eevie balen zeg van je witte test maar ben je ook niet erg vroeg geweest met testen? Nina Hoe was je weekend, ben jij ook niet erg vroeg met testen ik snap wel dat je dat samen wilde doen had ik ook gedaan hoor maar misschien is er nog hoop Ik duim dans en strooi Mol wat balen zeg.. Gefeliciteerd met je dochter! hopen op een goede volgende ronde dan maar! Lely balen zeg dat Bas zo ziek was hopelijk isie snel weer beter succes met je was enz.. Erg he als er geen einde aan lijkt te komen.. Chulla Hoe is het met jou? Lydia succes morgen! Anne ik snap echt dat het soms zo moeilijk is en dat er zoveel mensen om je heen zomaar zwanger worden dat je er gek van wordt.. Ik sprak van de week een vriendin van me en die hebben maar een kans en dat is al meteen ixi ofzoiets en dat 3 keer en dan is het voor hun al klaar.. nou daar schrok ik wel van dus houd moed meis hoe moeilijk het ook is begrijp me niet verkeerd maar ik bedoel te zeggen dat wij gewoon onderaan zijn begonnen en zo langzaam aan omhoog gaan of zwanger worden en dat zij alleen die 3 kansen heeft.. Blondy Hoe is het met jou? Koolmees Fijn dat je eengoed gevoel hebt over de geertegen kliniek ik ga voor je duimen dansen en strooien! Alle nieuwe meiden welkom en klets mee het is erg fijn om je hart te kunnen luchten en dat kan hier echt wel ook ik ben heel blij met deze forumdinnetjes! Iedereen op de wachtbank succes ik strooi strooi strooi Iedereen die ik ben vergeten SORRY Maar weet ff niet meer wie wat en hoe er wordt hier zoveel gekletst.. p.s Hoe kan ik foto's verkleinen en plaatsen ik ben echt zn oen dat ik zelf dat niet voor elkaar krijg wie kan me helpen? Liefs Magic
magic , ohh das niet fijn zeg.. maar het is zo vrijdag wel jammer dat je mannetje er niet bij is .. 18 dagen .. das lang indd .. ik heb vorig jaar mn lief van december tot eind april gemist .. phoee zou er niet nog een keer aan moeten denken ! ik verklein mn foto altijd in word .
@Chulla: Heel veel beterschap!! En we blijven hier voor je duimen, want het kan nog steeds @Nijn86: Hier geen clomid de komende ronde maar toch bedankt! Ik ga voor je duimen op een mooi eitje morgen!! @Mol81: Oh neeee wat balen Dikke knuffel voor je meid! @Lydia1986: 12 wk echo alweer, veel plezier morgen!! Wel fotos plaatsen he? Oh ik zie al dat je dat gaat doen, ben benieuwd!! @Lelymupske: Zo jij hebt genoeg te doen! Wat een mooi aanbod van je gastouder, daar zou ik zeker gebruik van maken. Logisch dat je er nu niet de puf voor hebt toch? @Olijfje: Wat goed! Veel plezier/succes met klussen en duimen voor een mooie test aan het einde van deze ronde! @Divalicious079: Hier heb ik nooit een eisprong gevoeld, dus daar kan ik je niet bij helpen. Heb je geen FM tussendoor zodat je ongeveer weet wanneer je ei gaat springen? @Sas31: Duimen dat er 1 ei niet mee gaat doen en het toch nog door kan gaan deze ronde! Luxe dat je FM op zondag kunt doen. Ik snap alleen niet helemaal de keuze clomid in jouw geval Ik dacht namelijk dat er normaal gesproken ook meestal maar 1 eitje per maand springt en dat dat toch goed is of zit ik er nu zo naast? Ik zie nu trouwens ook een vergelijkbaar berichtje van Lydia1986. @Magicdream: Wat balen dat de echo niet door kon gaan en je mannetje er nu niet bij kan zijn Voel je je inmiddels wel wat beter?
@ magic, wat balen dat je zo ziek was! Ik heb vandaag m'n NOD, maar ik test morgen voor de laatste x. Heb net de laatste bollen gebruikt en dan maar wachten op de duivels zodat ik weer kan gaan prikken. Xx
Ook nu niets te zien. Toch jammer van de mooie maand. Hopelijk kan ik van t weekend weer starten met prikken. X