Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Lydia.. wat leuk...!!!! Echos zijn altijd mooi om te zien.. ik heb donderdag de 20 weken echo

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    leukk !

3. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    lydia wat mooi om te zien zo'n echo wat duidelijk ook :)

Lelymupske geniet ervan donderdag wil je weten wat het word?

Nou ik ben vanmorgen weer voor FM geweest het spant erom ze zijn 13,7 mm 17,5 19,5 en 20 mm ze wachten ook niet langer en ik mag vanavond 19:30 pregnyl spuiten.

Dus veel hopen en duimen draaien tot die tijd woensdag 11:30 doen ze de inseminatie.

Voor de volgende keer doen we het zonder clomid.
    Fijne dag allemaal

4. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @sas heel veel succes ik ga hard voor je duimen en hopelijk is een volgende keer niet nodig en is het deze ronde raak
    @magic wat balen meid ik dacht al die laat niks meer van zich horen
    veel beterschap meid en het is zo weer vrijdag kan je jullie kleine wondertje zien
    @lydia wat een mooie foto en al zo duidelijk
    @eevie wat balen meid dikke knuffel.Maar ben je al ongesteld of is er nog een beetje hoop?
    @lely spannend donderdag krijg je dan ook gelijk te horen wat het word? of willen jullie dat niet weten.
    @koolmees hoe gaat het met jou?ben je nu al begonnen met spuiten en hoe gaat dat?

hier nog thuis griep wil maar niet weg maar merk dat het vandaag gelukkig wel wat minder is.

5. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    sas.. ja.. ik wil dolgraag weten wat het is :)
    hopelijk is het te zien.. want ik heb de placenta aan de voorkant.. en nog een laagje spek ervoor :) hahaha

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    sas ik zal keihard voor je duimen !

spannend lely ! :D

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Zo, de verjaardagsdrukte is voorbij. Nu weer tijd voor het forum haha!

Lydia: mooie echo! Wat al een mensje hè? Is de uitgerekende datum ook veranderd?

Lely: wat denk je dat het is, jongen/meisje?

Sas: ik hoop dat dit je maand wordt. Bizar eigenlijk. Jij hebt gewoon 4 eieren en sommigen niets. Allebei is lastig. Mocht je direct over op inseminatie of heb je eerst al een tijd Clomid gebruikt? Weet het niet meer.

Chulla: beterschap meid. Ik ben ook lang niet fit. Sinds donderdag al snotverkouden en mijn hoofd vol snot. Hoofdpijn en rillingen. Leef op para's.

Eevie: balen dat ook jouw test niet positief is. Wat een slechte maand voor ons zeg! De laatste zwangere is al weer even geleden!

Blondy: jij ook ongi lees ik. Wat weer balen. Kun je het wel aan of word je er erg verdrietig van?

Anne: voor jou ook sterkte. We gaan deze rond weer gelijk op met veel meiden. Het moet toch een keer raak zijn?!

Olijfje: heb je goed je best gedaan? Laat jij dan de eerstvolgende zwangere zijn! Doe het!!!

Diva: ik dacht altijd dat ik mijn sprong voelde, maar tijdens de FM bleek dat mijn ei niet eens sprong. Valse gedachte dus. Ik heb ook nooit last van mijn borsten. Behalve toen ik zwanger was. Dat was het eerste symptoom.

XD: je moet weer dansen voor ons! Toen ging het goed! Kom op, swing it out!

Magic: wat balen dat de echo niet door ging. Met wie is je man op pad? 18 dagen zonder kerel, das niet niets!

Koolmees: hoe gaat het met je? Al ongi?

Zo, ik heb mijn best weer gedaan:p. Hier trouwens bloed en verder weinig bijzonders. Morgen naar het zh voor echo op dag 3. Ik ga vragen om andere medicatie. Ben zat van de Clomid en geloof er niet meer in. Ben ook benieuwd of ik een eisprong gehad heb. Morgen zijn de bloeduitslagen binnen.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee mol ,

ja nu de 7e dat was in eerstenstantie al de datum maar werd de 1e echo door de gyn 2 dagen terug gezet maar nu met de termijn echo ( en de vorige ook ) weer vooruit dus hou dit aan :)

succes bij de gyn met vragen , hoop dat ze erin meegaan en dat ze over willen gaan op iets anders..

9. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Ik klets al mee op een aantal andere fora over IUI, maar wil mijn vraag toch hier neerleggen.

Wij starten met de eerste ronde IUI en die zou deze week plaatsvinden. Ik heb van dag 4 tot dag 9 voor het eerst Clomid 100mg geslikt. Nu heb ik vanmorgen (CD11) mijn eerste FM gehad en daar zijn 6 eiblaasjes gezien tussen de 15 en 20mm. We kregen direct te horen dat we deze maand geen gemeenschap meer mogen hebben en dat de IUI ook niet doorgaat door de hoeveelheid eiblaasjes. Ik mag pas weer bellen op de eerste dag van de volgende menstruatie. Pff...

Iemand ervaring?

10. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Nee Mol ik heb de eerste 4 keer zonder hormonen gedaan maar om de kansen te vergroten zijn we begonnen met een lage dosering clomid eerst 50 mg en nou 25 mg maar blijkbaar reageer ik hier zo sterk op dus heb ik al wel besloten om de volgende keer weer zonder te doen anders komen we geen stap verder.
    Er is ook nog een wachtrij van 3 maanden dus ja we mogen gewoon weer wachten niks nieuws hier:)

11. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Hallo puravida

Tja lastig hé weer een stap terug ik heb nou ook 2 keer achter elkaar teveel eitjes vorige maand 5 deze maand misschien geluk en heb ik er 3 als nummer 4 zo blijft:)

12. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sas31, Tja, had dit eerlijk gezegd niet verwacht. Bij ons in het ziekenhuis doen ze vrijwel altijd IUI met milde hyperstimulatie, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat de hormonen zo zouden aanslaan! Hebben jullie je ook aan die gemeenschapstop gehouden? Met 25mg heb je nog steeds veel eiblaasjes zeg!

13. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Ja wij mochten ook niks doen het risico op een meerling was tegroot
    en ook wij hadden ook niet gedacht op zo'n reactie met toch zo weinig stimulans snap er nog steeds niks van en ik hoop zo dat het deze keer door gaat.

14. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    He ladies,

Vandaag FM CD16 en wederom geen dominant eitje te zien :(
    As vrijdag CD20 nog één keer echo en dan zal de clomid wel naar 100mg gaan verwacht ik... Voor mij dus weer een baaldag vandaag!

15. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Balen meid :( Dus maar weer wachten op de duivels, ik blijf toch voor je duimen!!
    @Lydia1986: Wat een mooie echofoto :)
    @Lelymupske: Alvast succes voor donderdag, spannend!!
    @Sas31: Spannend! Ik duim voor je dat de inseminatie door kan gaan en het deze maand raak is!
    @Chulla: Nee hier nog niet begonnen, eerst provera afmaken en dan wachten op ongi, pas op dag 3 de eerste keer spuiten. Wat een hardnekkige griep bij jou, beterschap meid!! En over 3 dagen al testen, merk je verder al iets?
    @Mol81: Groot gelijk dat je om iets anders gaat vragen, je bent al zo lang met clomid bezig zonder resultaat. Alvast veel succes voor morgen, spannend!
    @Puravida: Welkom!
    @Nijn86: Balen meid :( Ik ga heel hard voor je duimen dat er vrijdag wel een mooi eitje te zien is!!
    @Poemelke: Hoe is het bij jou meid? Al even niets gehoord, gaat alles nog wel goed? :)

Hier niet veel bijzonders: woensdagavond de laatste provera naar binnen werken en dan hopen dat de rode duivels snel komen. En dan beginnen met spuiten op CD3, brrrr..... :)

16. MissEve

MissEve Lid

1 aug 2010
    24
    0
    0
    Receptioniste.
    Nederland.
    Dag lieve mensen,

Ik ben alweer even niet geweest, maar ik wilde toch nog even komen buurten om jullie te laten weten dat ik afgelopen weekend een positieve zwangerschapstest in handen heb gehad :). Vandaag bloed laten prikken en mijn hcg zit nu op 246, wat voor een prille zwangerschap mooi op schema is. Hopelijk gaat dat verder in een stijgende lijn ;).

Ik kom af en toe nog wel eens buurten en ik wens iedereen van jullie een voorspoedige zwangerschap toe!!! En voor de klussers; klus ze!!!! Met hopelijk een goed resultaat!

Groetjes
    Eveline

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    MissEve: Wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!!! Eindelijk dan toch nog een positieve test hier deze maand. Helemaal geweldig, geniet ervan! :)

18. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    misseve van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er samen van heel veel geluk samen.

dikke knuf saskia

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    balen nijn :(

misseve ! gefeliciteerd !!
    haha zwanger en dan kom je niet meer ;) .. wel jammer

koolmees , oeh lijkt me wel eng spuiten .. maar alles voor een beebje ! hoop dat het snel en goed werkt ! :)

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ koolmees; ik ga niet meer van een zwangerschap uit, hoor, deze maand!! alle symptomen zijn ook weg. Ik hoop gewoon dat de duivels er snel zijn, kan ik tenminste weer verder. Beginnen we samen aan de prikkerij meis. Je kunt het best!!
    @ missEve; gefeliciteerd meid! We waren al zo verbaasd dat er gewoon geen één zwangerschap was, deze maand. Geniet lekker van de zwangerschap.

Hier dus niets te melden!
    x

Deel Deze Pagina