Hey meiden Lely Gefeliciteerd met je meisje!! en fijn dat alles goed gaat morgen mag ik! Ben heel benieuwd! Mol Ik snap dat het soms allemaal een beetje teveel wordt weet alleen niet of het aan de clomid kan liggen zou zomaar kunnen.. Succes meid ik duim voor je! Chulla Hoe is het bij jou wanneer ga je testen?Moeilijk weer als er iemand zwanger is snap ik wel had ik ook steeds.. Kop op meid jullie tijd komt ook en wie weet is het al wel. Koolmees wat goed van je dat je je weer zo positief uitdrukt,heb respect voor je! Je verwoord het ook zo mooi! Succes meis! Eevie hoe is het met jou oma? ik hoop dat ze snel beter word! Spuit ze! Xd Ja buikfoto!!! Anne Succes meis komt goed! ik duim dans en strooi hcg hcg hcg... Lydia Drink je wel voldoende want daar kan je ook hoofdpijn van hebben als je te weinig drinkt tijdens je zwangerschap.. Dat had ik nl een paar weken terug ook.. Sas Wat goed zeg succes hopelijk snel weer een zwangere in het vooruitzicht Iedereen verder een dikke knuffel en zodra ik magicman heb gesproken horen jullie ook wat het wordt morgen Liefs Magic
hmm magic ... niet heel heel veel .. hoorde ookal dat het kon komen door de vitamines die ik slik .. dat er aanvullende ijzer inzit..
@Magic dream: Dank je en jij heel veel succes voor morgen, ik ben heel benieuwd wat het wordt! En vooral veel plezier, geniet ervan
@Mol, hier ook meid! heb soms het idee dat ik in een depressie terecht kom, waarna het de dag erna weer goed is, heb eens met de bedrijfspsychologe gepraat, en komt echt wel door de hormonen!!! Het geeft je zoveel stemmingswisselingen dat je jezelf soms niet kent.... Ik heb het al een paar maanden, ben niet meer in balans zo voelt het...dus erg bekend, en erg vervelend.... xxx
Poemel: wat je beschrijft heb ik ook! Ik merk dat de Clomid de meeste impact heeft overdag (ik slik 's avonds tegen 22.00 uur). Rond 18.00 uur is het gevoel weg maar ja, dan slik ik 4 uur later al weer van die zooi. Dit is de laatste ronde voor mij hebben Molman en ik besloten. We zijn óf zwanger, óf er wordt wat anders geslikt (Femara, I hope!). Dit ga ik niet langer doen.
@lely hoera een meisje leuk een zusje erbij @anne kheb niet getest voel het al aankomen jammer genoeg @magic succes morgen en geniet er lekker van laat ons wel snel weten wat het word he ben nieuwsgierig @mol wat vervelend zeg khoop voor je dat een volgende keer niet eens nodig is en het deze ronde gwn raak is @poemel hoe gaat het met je? @lydia wat vervelend zeg die hoofdpijn beterschap kvoel vandaag de hele dag de menst al aankomen nu erge buikkrampen dus et is onderweg jammer genoeg. durfde ook niet te testen ik heb altijd liever ongesteld worden dan zo een neg test doet me altijd dubbel zoveel pijn. nou we wachten geduldig af weltruste dames
@Poemelke/Mol81: Wat balen die gevoelens van de clomid Jullie slikken het natuurlijk ook al heel wat maanden, misschien dat het erger wordt naarmate je het langer gebruikt? Dikke knuff voor jullie meiden! @Chulla: Jammer meid, maar toch nog geen bloed, dus ik blijf nog even voor je duimen dat je toch verrast wordt en de ongi wegblijft! Hier niet veel nieuws. Geduldig aan het wachten op ongi (woensdagavond de laatste Provera gehad).
@ Lely, wat leuk een meid! @ Magic, spannend zeg. Ben benieuwd wat jullie krijgen @ Poemel/Mol, wt vervelend zeg dat jullie je zo voelen. Hopelijk krijgen jullie snel last van andere vervelende hormonen (zw-hormonen) @ Chulla, ongesteld geworden? Of nog geen bloed?? Zou fijn zijn als er geen bloed zou komen maar een mooie test!
Wat heerlijk Magic dream een zoon en wat fijn dat alles goed is geniet ervan. Lely wat leuk een meisje en alles gezond kan niet beter veel geluk Chulla ik blijf voor je duimen voor jullie allemaal. slaap lekker misschien tot morgen
@magic wauww wat leuk en fijn om te horen dat het allemaal goed is geniet er lekker van meid en shop erop los @koolmees hoop dat je snel weer verder kunt hier nog aan het afwachten krampen zijn er nog steeds en normaal gesproken is me cyclus ook een week langer dus moet maar afwachten maar heb niet veel hoop weet wel zeker dat het sit weekend al komt
Hey meiden, nog even n korte post voor t slapen. Lely en magic gefeliciteerd met de dochter en de zoon. Superleuk hoor!! Nu kunnen jullie ook gerichter spullen kopen. Chulla, ik duim ook voor je! Ik ben weer begonnen met spuiten vandaag. Heb ontzettend last VDB m'n rug en buik van de duivels, dus dat is vervelend. Maar goed, hopen dat t snel weer over is. Vrijdag weer de eerste fm. X