Welkom Done, Ik heb ook provera geslikt en op de 3e dag moest ik eigenlijk beginnen met Clomid, maar ivm vakantie is die een maand uitgesteld. Die rotte provera heb ik wel moeten slikken, daar heb ik wel echt last van gehad. Idd wat jij zegt, steken enz. Zijn jullie al lang bezig?? Hoop voor je dat je snel ongi bent en kunt beginnen. Ik was 4 dagen na de kuur ongi. Hoop voor je dat de uitslag van het bloed en zaad goed is!!
@ Done: leuk dat je hier ook komt meekletsen! en bedankt voor je felicitatie bij het andere onderwerp.. Succes met alle behandelingen! hoop dat je snel ongi wordt en met de clomid kan beginnen!! ..En gewoon blijven "oefenen"hè? haha....Je ziet eht wel bij mij! @ allen: heb net de huisarts gebeld en ze zei dat het niet nodig was om nu langs te komen..Ik moet gewoon een evrloskundige bellen en vragen wanneer ik kan langskomen.. Ga er zo eens eentje zoeken in de buurt! Ben er nog helemaal niet bekend mee (en kan het ook nog niet aan vriendinnen vragen) dus ga eens googlen.... en die dansjes hier van jullie zijn helemaal top!!! ..Ik ga ook meedansen voor iedereen.. weet zeker dat het helpt!... ik hou jullie op de hoogte, liefs..
We blijven idd gewoon flink oefenen! We zijn nu 20 maanden bezig (vanaf 1-1-2009) Ik ben maar 7 keer ongi geworden (laatste keer was 3 mei '10) dus ik hoop snel op bloed! Dank jullie wel meiden voor het welkom heten!
Fredje, succes met zoeken. Ken je niemand die zwanger is, of is geweest? Zodat je even kan informeren Ik hoop dat je snel langs kunt komen als je er 1 gevonden hebt. @Done, al best even bezig dus. Gaan jullie ook voor de eerste? En idd oefening baart kunst. Dat zie je wel bij Fredje
Nee voor de 2de,we hebben een zoon van 3,5 jaar oud. Bij hem was het stoppen met de pil na 4 weken testen en bij 6 weken bij de vkl erachter komen dat ik een week verder was... Ik was dus al 7 weken zwanger op de een of ander manier...
@ done.. welkom ik heb net mn rondje provera gehad.. en ben inmiddels ongesteld geworden woensdag start ik met clomid
Fredje: OMG gefeliciteerd joh! Dansen helpt dus echt haha! Heb je de vlos al gebeld??? Wat geweldig nieuws. Ik opende ons topic en kreeg kippenvel van je mededeling. Poemel; nu jij! Done: welkom meid. Ik reageer later even uitgebreid. Zolder aan het leegruimen en moet even helpen. Liefs, Mol
Ja, ken idd genoeg vriendinnen waar ik het aan kan vragen maar wil het liever nog even voor me houden.. Kan nog zoveel misgaan de eerste paar weken! En kan het zelf nog niet eens geloven..ppff.. Heb er wel al een aantal gevonden in de omgeving dus ga straks eens even bellen.... Hou jullie op de hoogte, liefs..
Ja ik snap dat je het voor je wilt houden. Ik zou dat niet kunnen haha Laat maar weten als je er 1 gevonden hebt, ben benieuwd wat ze zeggen. Hoop echt voor je dat je snel een echo krijgt. Ook wel een prettig gevoel denk ik. Ik vind het nog steeds zo'n wonder!! Je bent gewoon zwanger. Trek de fles (kinder)champagne maar open. Hoe reageerde je vriend eigenlijk??
Ik heb er een gevonden. Ga vanavond even met mijn vriend overleggen en dan morgen even bellen.. Ben oko zo benieuwd! kan het gewoon niet geloven..hoop dat ik niet droom!! .. Mijn vriend was helemaal door het dolle heen vanmorgen..hahaha.. Hij is nog nooit zo wakker geweest om zeven uur in de ochtend..hahaha.. Hij kan het ook gewoon niet geloven!! .. Heb hem net nog gebeld en hij loopt nog steeds in de wolken volgens mij..hahahaha.. Denk ook dat familie en vrienden helemaal gek worden als ze het horen. Zou het het liefst nu ook al tegen iedereen willen zeggen..Vind het zo moeilijk om het voor ons te houden! Maar lijkt me leuk om het tijdens de bruiloft tegen de familie te vertellen....Dus nog even wachten en van te voren heb ik dan al een echo gehad!! dus dat is helemaal leuk.. Nou, zal eens ophouden met jullie te vermoeien met al mijn berichten.... Ik laat jullie iets weten als ik met de verloskundige heb gebeld!.. liefs..
Nee mij vermoei je niet met deze berichten, vind het superleuk om te horen Wat leuk ook dat je vriend zo blij is, hoop niet dat het op gaat vallen haha. Idd leuk om dit tijdens de bruiloft te vertellen!!
Dankje voor je lieve reactie.. ben nog aan het zoeken naar een goede vlos in de buurt maar en er nog niet zo in thuis.. ..Ga straks even met mijn vriend overleggen en dan bel ik morgen even.. Als ik gebeld heb laat ik iets weten.... liefs..
Oh Fredje!!! je vermoeid ons helemaal niet, laat die positieve berichten en gevoelens maar komen!!!!! Heerlijk, ook mijn dag maak je helemaal goed!!!! @Done, welkom meid, dus jullie zijn al behoorlijk een tijdje bezig! Gelukkig komt er nu een beetje vaart in! We zullen straks ook voor jouw de bloedingsdans doen haha! @All, hier vreselijk nerveus, ren om de minuut naar de plee, omdat het vochtig voelt...wat waarschijnlijk gewoon komt omdat ik het warm heb.... nog geen bloed te zien, en hopelijk blijft het ook weg! Ik voel eigenlijk vanalles maar geen echte krampen ofzo.. Mn ei was 2 weken geleden al geweest (is nl. ochtends gesprongen) je zou dan verwachten dat je toch al ongi bent? of hoeft dat niet stipt op de dag te gebeuren? wel toch he? Had ik trouwens al vermeld dat de FA nog teruggebeld had gister??! Alles was hartstikke goed in orde, ik had een mooie waarde, en dus een prima eitje gehad! Thnk God....! Dus houdt me maar bezig, dan denk ik niet aan de wc pot..... xxxx
Jaaa poemel, testen Maar ochtendurine is beter toch?! Spannend spannend!! Ik weet niet of het uitmaakt of je ei vroeg springt, zo stipt komt een ongi niet wel? (heb dr geen verstand van, ben zelf nooit ongi)
hey Poemelke: Gewoon testen!..vertrouw op je gevoel! ..Spannend allemaal.. Ik heb de kruitvat test gebruikt 2 voor 5 euro en die kun je volgens mij al 3 dagen voor je NOD gebruiken.. Succes ermee.. Ik duim heel hard voor je en zal Lely ondersteunen bij haar dansje.... liefs..
Ik doe ook mee, ik zweet me kapot van al dat gedans. Maar het werkt hihi dus ik ga vrolijk door. Kom poemel doe s gek, ga testen. Wij (nouja ik zal voor mezelf spreken), ik ben erg nieuwsgierig!! xxx
Hey allemaal, Ben er even tussen uit. Moet voor mijn werk naar Utrecht dus zal een late worden! nogmaals bedankt voor alle reacties.. en poemel heel veel succes met testen!!! ik denk aan je.. zal vanavond laat nog even de site bekijken..en morgen komen de foto er op.... liefs..
Goeie reis naar Utrecht, moet je ver? Weet niet waar je vandaan komt Jij nog lekker genieten vandaag, maar dat zal vast lukken met zon wondertje in je buik!! xxx
Hoi kletstantes, Zo, de zolder is leeg. Heerlijk. Nu even reageren. @Fredje: echt geweldig hoor. Ik snap heel goed dat je het nieuws van de daken wilt schreeuwen. Hopelijk kun je snel en echo krijgen om de zwangerschapsduur vast te stellen. Noem ook even dat je naar Mexico gaat. Het is geen schoon land en je kunt nu niet voorzichtig genoeg zijn. En wat betreft de bruiloft: geen filet, brie, alcohol. Ik zeg: 'karig feestje" Hahaha!!!1 (grapje uiteraard!) @Done: leuk dat je mee komt kletsen. Net in de MMM. Hopelijk word je snel ongi en heb je geen last van de bijwerkingen van de medicatie. @Lely: bloed je al minder? Vandaag Clomid voor het eerst?? @ Poemel: oh, ik kan niet meer wachten op jouw test Poemel. Ik hoop zo dat je nummer 2 bent! @XD: blijven dansen hoor! @Mikky: hoe is het? @Belgische mama: hoe is het? @EsDa: hoe is het? Mijn onderbuik rommelt. Net alsof ik ongi moet worden. Maar de eisprong was afgelopen zaterdag dus het lijkt me sterk dat het nu al kan. Gisteren was ik echt helemaal zat van het ziekenhuis. Steeds weer dat pokke eind rijden. En nu moet ik vrijdag én maandag bloed prikken. Ik heb gevraagd hoe het nu verder gaat: op dag 1 van de ongi (als die er komt) moet ik bellen voor een afspraak op dag 3. Dan weer echo en Clomid starten. Ze begon ook weer over een baarmoederfoto. Nou, die heb ik al eens gehad en dat geen we niet weer doen. We willen gewoon thuis Clomid gebruiken en op dag 15 een echo om te zien of er een eitje is en hoe groot die is. Dan weten we wat beter wanneer we moeten klussen. Ze zou het in het team bespreken. Vandaag voel ik me iets beter. Zeker na Fredjes bericht. Dit jaar worden we allemaal zwanger, afgesproken??? Liefs, Mol