Ben ff n paar dagen weg meiden. Had vandaag al n ei van 16, zet maandag de pregnyl. We zien t wel. Nu vakantie!! Xx
Hallo dames zo ik hoor het al genoeg carnavalvierders hier nou ik wens jullie een heel fijn weekend Eevie fijne vakantie meid hopelijk een hele vruchtbare Sorry infinity ik kan je hier niet bij helpen maar ik wens je heel veel succes hopelijk heb je gauw een mooie positieve test in handen. Koolmees ik vind het raar om te wensen maar ik hoop dat je gauw ongesteld word. Chulla fijn om te horen dat je je al wat beter voeld maar ja dat hoord er bij hé het is toch wel een voordeel dat we in het zh lopen om zwanger te raken mag je teminste vroeg komen voor een echo Voor de dames die ik gemist heb sorry veel succes met jullie FM meting,iui en met wachten. Hier gaat het wel ja wel in spanning ik heb sinds gisteren wat vlagen van lichte misselijkheid verdeeld over de dag, onrustige buik veel lucht, moe erg moe wat steekjes en krampjes in mijn buik. Ach ik weet het ook niet maar ik durf het hier niet zo hardop te zeggen en te hopen dus schrijf ik het maar van me af Dames een heel fijn weekend en tot gauw dikke knuffel saskia
Hoi dames, Allemaal aan de hos in de carnavalsoptocht? Dat principe kennen we hier niet. Hier gewoon lekker een lazy weekend. Vanmorgen naar de kapper geweest. Knippen en kleuren dus weer helemaal fris! Ik ben gisteren gebeld door het oude zh. Ze wilden graag weten waarom we de overstap maken. Ik heb uitgelegd dat de reistijd ons opbreekt. Zei die verpleegkundige dat ik ook gerust 3 maanden thuis Clomid 100mg mocht gebruiken want ik deed het er zo goed op. Nou, niet dus! Er is geen ei te zien. Hadden ze me gewoon weer 3 maanden weggestuurd en thuis laten kloten terwijl er helemaal geen effect is. Ben blij dat ik weg ben en weer in mijn vertrouwde zh zit. Maandag heen voor echo maar waarschijnlijk is er geen ei. Dan Primolut slikken en nieuwe cyclus afwachten. Ik heb trouwens een rare gedacht: ik denk dat ik misschien in de overgang ben. Heb steeds opvliegers en een droge doos (sorry). Omdat er ook geen ei meer te zien is, kwam deze gedachte bij me op. Ik ga het maandag vragen aan de gyn. Zou natuurlijk ontzettend slecht nieuws zijn maar wil het wel weten. Wordt gek van die opvliegers. Infinity: ik kan je niet helpen meid. Ik heb geen ervaring met jouw medicatie. Sas: jij bent de eerste die mag testen geloof ik. We willen meer baby's! Eevie: fijne vakantie! Koolmees: gewoon voor dinsdag ongi worden hoor! Chulla: misselijkheid voor het goede doel! Heerlijk dat je zwanger bent! Lydia: Fenne, een mooie naam! Ik vind voor een jongen Mauron heel mooi. Eerst maar eens zwanger worden.
Ff een snel berichtje, kan het allemaal niet meer bijhouden meiden... Mijn nod is maandag en ik durf niet te testen....denk dat ik gewoon wacht tot ik ongesteld wordt of niet hoop ik natuurlijk...
Nou zo te zien mag olijfje eerst spannend meid, ja ga je wachten tot je ongesteld word ! Nou ik deze keer niet als ik dinsdag of woensdag het nog niet ben ga ik wel testen ik kan deze keer niet wachten met al die kwaaltjes ik was vannacht zo misselijk dat ik heb moeten spugen ook nu over de dag door heb ik het idee dat ik misselijk ben van de honger maar dat kan niet heb gewoon gegeten nou ja we zien wel. Ik ga verder krijg vanavond eters mijn zusje komt met haar vriend dus moet nog wat opruimen. Fijne avond tot later saskia
Dames die bijna hun NOD hebben, we gaan weer voor nieuw leven! Op z'n minst ''eén nieuwe zwangerschap hoor!
Ik hoop het ook! Ik ga nu carnaval vieren met een wijntje hihi hoop dat ik de muziek dan nog steeds waardeer
@mol het zal tog wel niet joh komt miss gwn door de clomid en de zenuwen heb ik ook zo vaak dit x gaat het je gwn lukken met femara je geluksmedicijn succes meid en ophouden met je rare gedachtes @olijfje spannend meid hopelijk blijven de duivels weg en ben je gwn lekker zwanger @sas khoop zo voor je dat die misselijkheid inderdaad door een zwangerschap komt spannend meid ik duim voor je @koolmees hoe is het met je? hier voel niet veel ben zo zenuwachtig kan niet wachten tot de echo khoop zo dat het dit keer goed zit
Ik reageer later wat uitgebreider, maar ik kom even melden dat ik vandaag eindelijk (11 dagen na de Provera) ongi ben geworden!! Dinsdagavond de eerste spuit dus, ik ben er wel wat nerveus voor, maar dat gaat vast lukken. Morgen dus maar even de afspraak bij Geertgen weer afbellen en meteen een nieuwe maken voor CD10
Oh koolmees, super voor je!!! Kun je eindelijk weer verder! Ik zit met een dilemma, wel of niet testen vandaag. Ik ben zo bang voor een teleurstelling wat zal ik doen? Liefs
Ik kan het niet geloven!!! Ik ben zwanger!!!! Yes!! Twee positieve testen ik mijn handen, post straks ff een foto... Liefs
Dag dames, Hoe is het hier. Ik las net dat olijfje zwanger is, echt super. De afgelopen dagen vrij druk geweest, (niet met carnaval). Nu weer even tijd om bij te lezen. Hier weinig kwaaltjes: gevoelige boobs, met klagen wat misselijk en af en toe een steek in mijn lies. Maakt me wel onzeker, ik zou blij zijn wanneer het 21 maart is want dan krijgen we een vroege echo. Ik weet ook niet wat je wanneer hoort te voelen, zal per persoon wel verschillen. Ik duim voor jullie dat deze maand jullie maand gaat worden. Meer zwangeren, dat zou echt super zijn Liefs anne
Fijn koolmees; hopelijk gaat het spuiten bij jou ook goed werken! Succes dinsdag. Gewoon alle stappen rustig doorlopen en even diep inademen. gaat vast lukken. Olijfje; als je tóch ongi zou worden, is er zowiezo de teleurstelling... Ik duim gewoon dat je n mooie test hebt. Mol; fijn dat je gewoon bij je oude gyn zit. Laat je niet meer afschepen; hop aan de femara en zwanger raken!! Chulla; wanneer heb je echo? Sas; spannend. Ik duim ook voor jou. Hier alles goed. We zitten in Engeland, weer bij m'n schoonouders. Kan hier niet bellen enz. Heb hier in t dorp geen bereik! Maar internet via de wireless gaat wel. Dit is dus even mijn contact met de buitenwereld, haha! Alles lekker rustig, heerlijk geslapen en geklust. Zit alleen in dilemma over de pregnyl. Heb nog geen vruchtbaar slijm zeg maar. En dat heb ik wel altijd bij n groot ei. Dus ik kijk morgen ff aan en dan kijk ik ff of ik morgen de pregnyl zet. Waarschijnlijk wel. Beetje lastig zonder fm, dus ik zie t wel. Heb deze maand minder hoop en dat is wel lekker!!
Jeetje olijfje!! Ik typ net dat ik voor je duim en ondertussen post jij dat je zwanger bent!!! Goed zeg, gefeliciteerd! Dat wordt n drukke babymaand zo! Echt veel zwanger deze x. Nu wij nog. Geniet er van meis!!
@ Olijfje, Proficiat!!! Genieten nu maar @ Koolmees, yes ongi. Nu kun je verder, hopelijk een goede maand voor jullie! @ Eevie, klusze!
Geen zorgen maken! Dit had ik ook allemaal in het begin. Ik dacht iedere x maar zo, alles moet nu beginnen te groeien en ontwikkelen. Dat kan niet ongemerkt voorbij gaan!
YES Olijfje! Gefeliciteerd meid! Poemel, Eevie, Belgische mama, Koolmees en andere dames die al vanaf het begin meeschrijven; we moeten hoop houden dat we ook snel zwanger zijn. Maar de hoop vervliegt bij mij de laatste tijd. Merk dat ik er depri van wordt en ik herken mezelf soms niet. Helemaal nu ik steeds opvliegers heb. Word er gek van! Ik ben verdrietig maar kan er niet om huilen. Manlief snapt me gelukkig goed. Hoop doet leven, toch?
Zwangeren na Clomid: Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-'11 Wjb, uitgerekend ??? Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla Olijfje ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: ronde 9 Clomid. Nog 3 maanden slikken. Clomid 100 mg. Terug naar oude zh: Femara, Pregnyl en IUI Poemelke:Na 4 rondes Clomid zwanger,Miskraam, nu 2de ronde clomid. Weer door voor 4 maanden clomid. Belgische mama: Blondy: 3e ronde Clomid 50 mg, NOD 20-3 Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid. Sas31:43e ronde derde ronde clomid 3 eitjes NOD 9 maart ------------------------------------------------------------------- Prikken na Clomid: Eevie: Ronde 20. Na 3X Clomid (50,100,150mg) nu 5e ronde Menopur + Pregnyl, + Utrogestan vanwege snel afbrekend bms Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden nu stabiel. 17-02 gestart Provera en na ongi op CD3 starten met 37.5 Gonal-f Vrouwtjexxx: Ik heb de lijst weer eens tevoorschijn gehaald en de zwangeren bij elkaar gezet. Ook heb ik een aantal dames die ik nooit meer zie meetypen of lezen weggehaald voor het overzicht. Belgische mamal; je bent er vanaf het begin bij. We zien je niet vaak meer, maar je hoort bij ons! Als er iets niet klopt, laat het dan even weten of pas de lijst aan.