@xd bedankt voor je reactie al een hele geruststelling @koolmees ik ga idd morgen even bellen dan is mijn gyn er jij heel erg veel succes morgen met spuiten spannend allemaal
Oh chulla, dat is schrikken zeg. Als je je echt ongerust maakt, toch ff zh bellen. De assistentes zijn altijd heel lief bij ons vind ik, dus die kunnen je vast gerust stellen. Koolmees; succes vanavond. Ik spuit altijd na het eten, zodat ik er de tijd voor kan nemen. En kijk naar mij; ben niet zwanger, maar heb iedere maand n mooi ei. En in combi met de progesteron zelfs een normale cyclus van 28 dagen!! Ik denk aan je, meis. Ik zet vanavond de pregnyl denk ik. Kan me er nuet zo druk om maken. Kom echt tot rust hier; ben helemaal relaxt. Heb net in m'n trui gewandeld; het is zo'n 15 graden in de zon!! Heerlijk! Xx
Hallo dames, Terug van het zh: geen ei te zien. Primolut gekregen om de ongi op te wekken en dan starten met Femara. Ook al pregnyl gekregen. Tjakka! En nu maar hopen dat ik snel ongi word. Ik meot 3 pillen Primolut per dag gedurende 5 dagen! Dat is toch best veel?
Fijn zeg Mol.. Dat alles zo snel in werking gezet word! Hoop voor je dat je idd snel ongi word! En ik erbij, haha! Weet niet of je dosering veel is, heb tnog nooit geslikt.. Liefs Nina!
@ Mol, dat is idd best veel... Maar misschien gaat het dan wel sneller Ze zullen het daar wel weten toch? Fijn en dan straks beginnen met Femara, dit moet een goeie maand worden voor iedereen!
Fijn dat je verder kunt Mol. Ik heb nooit Primolut geslikt, maar ik slikte 5 dagen 2 Provera per dag. Dat gaat idd wel sneller. Hier net de Pregnyl gezet; Auw Auw Auw!! Heb kennelijk andere naaldjes bij en die zijn net n maatje groter dan de normale. Was n pijnlijke bedoening. Ben er eigenlijk n beetje misselijk van... Maar goed, het zit er weer op. Vanavond en morgen aan de klus. (er komt toch weer minder terecht van t minder posten merk ik!)
@Xd24: Dankjewel, hier hoop ik ook nog steeds heel hard op succes de komende ronde! @Chulla: Ik vind het inderdaad wel spannend, maar na morgen ben ik over de drempel en kan het vast alleen nog maar mee vallen. Ik ben benieuwd wat je gyn morgen zegt! @Eevie: Dank je, ik begin morgenavond (niet vanavond) met spuiten, ik denk even voor ik ga slapen. Ik laat jullie weten hoe het gegaan is! Wat balen dat de pregnyl zo'n pijn deed, veel succes/plezier met klussen meid! En die rustgevende omgeving zal daar vast een positieve invloed op hebben @Mol81: Jammer meid, maar wel goed dat ze in dit zkh wat meer van de actie zijn. Ik hoop dat Femara jou ook eindelijk succes gaat brengen! Ik heb 1 keer 5 dagen Primolut gehad, maar dat was toen 1 tabletje per dag. Maar ga er maar vanuit dat je gyn wel weet wat hij doet, toch?
Vervelend meis! Hoop dat je misselijkheid snel over is joh! Succes he met het klussen, haha! Enne, idd; goede omgeving, wie weet heeft het effect!
@eevie ik had al gebeld vandaag en moest van hun toch even naar de huisarts dus morgenvroeg effe een afspraak maken veel succes/plezier met klussen @mol hopen dat je snel verder kunt dit word jullie ronde @koolmees ik laat het zeker weten wat ze zeggen.hoop natuurlijk op goed nieuws maar we wachten geduldig af.succes morgen
Hey meiden Nieuwe dames welkom Olijfje Gefeliciteerd! geniet ervan! Chulla jij ook gefeliciteerd maar dat had ik geloof ik al gezegt.. Succes bij de huisarts hopelijk is het niet ernstig! Anne Jij ook gefeliciteerd snap dat je niet kan wachten tot de 21e maar geduld wordt beloond dus nog ff doorbijten! Mol81 Hoop dat je snel met femara kan beginnen en dat je dan ook snel zwanger bent! Wel gek he dat ze het in ieder zkh anders doen en/ofzeggen? Lely Bijna 22 weken! leuk he het schiet al op! Nina Hoe staat het erbij jou voor? Koolmees Spannend dat spuiten ik duim voor je dat het goed komt komende ronde en dat je een pracht ei en beebje mag verwelkomen tot die tijd dans en strooi strooi strooi ik. Xd24 Hoe gaat ie jij kunt al gaan aftellen... Hihi.. Fredje Hoe gaat het met jou we horen je niet meer... Alle andere alles goed? @Magic Hier gaat het prima alweer bijna 22 wekenwat vliegt de tijd! Magicman komt morgen terug JOEPPIE JOEPPIE eindelijk! Wil hem morgen gaan halen op schiphol, hij land om 8.15! Verder mag ik niet klagen en 15 maart echo bij de fontys!!!! Spannend.. Liefs Magic
Magic en Lely, ik zie nu pas dat jullie precies gelijklopen! Je buik groeit goed Lely!! Magic, fijn dat je vriend/man weer bijna terug is! @ hier alles goed, slaap slecht de laatste tijd maar schijnt erbij te horen. Het breekt me een beetje op, heb ook dagelijks last van harde buiken. Morgen moet ik weer naar de VK, ik wil minder werken maar krijg op mn werk geen vrij (&^&^*bedrijf). Dus ga het nu maar via de VK spelen. Als hun kinderachtig zijn kan ik dat ook zijn he
Wij hebben geen arboarts volgens mij? Is maar een klein bedrijfje, zou niet weten waar ik me moet melden haha.. Maar morgen VK, hopelijk kan ze een brief maken oid. Meld me nu gewoon zo nu en dan ziek ipv vrij als het echt niet gaat.
xd.. als je ziek bent.. is er dan geen instantie die je komt controleren ?? en waar je langs moet als je wat langer ziek bent ?? arbo unie of zo?? je zou je werkgever es kunnen vragen.. ik weet alleen niet zo 123 of het verplicht is voor een werkgever om zich aan te sluiten bij een dergelijk bedrijf.. je zou in je cao of de huisregels van t bedrijf kunnen kijken hoe het is geregeld.. maar goed op jezelf passen hoor!!!
@Chulla: Succes bij de huisarts, ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! @Magic dream: Wat fijn dat je mannetje er morgen weer is! En de tijd gaat inderdaad hard @Lelymupske: Mooie buik Lely @Xd24: Balen meid van die harde buiken, maar zoals Lely ook al zegt, ik zou toch voor jezelf kiezen hoor, jij en je beebje zijn belangrijker dan je werk Goed voor jezelf zorgen en succes bij de VK morgen! Hier is het vandaag dan zover, vanavond de 1e spuit erin, brrrrr.....
Nou als je weet bij wat voor bedrijf ik werk haha, zooitje ongeregeld is het. Zulk soort dingen hebben wij dus niet. Er komt niemand controleren als je ziek bent. Misschien wel als het voor langere tijd is. Mensen worden hier ook nooit ergens ziek gemeld. CAO hebben we niet, huisregels hebben we niet Dus werkgever daarna vragen heeft geen zin. Dan zegt ie rustig aan doen. En als ik dan vrij vraag; nee sorry dat gaat niet. Ik hoop ook in mn verlof ander werk te vinden, dus nog 7 weken en dan zeg ik bye bye baas @ Koolmees, succes met spuiten. Waarschijnlijk valt het wel mee, maar ik zou ook wel even schrik hebben hoor
@Xd24: Kun je niet gewoon naar je werkgever bellen en je ziek melden (ook als je geen brief van de VK krijgt)? Als ik het zo hoor, bekommeren zij zich ook niet om jou, waarom zou je dan wel (ten koste van jezelf) gewoon door blijven werken? En je bent toch al van plan om daar uiteindelijk weg te gaan, ik zou echt voor jezelf en je beebje kiezen hoor.