Poemel! Wat zag jij er grappig uit! Haha.. Enne, hoop houden hoor, wie weet ist toch raak deze maand! Duim voor je..
@Olijfje: Foto, foto! (van je outfits) @Nina85: Hoe is het met jou? Jij zou toch gaan beginnen met Provera (dacht ik )?
@ Poemel, haha leuk hoor!! Hier een brabander dus ik denk aah wat cool Doe zelf alleen niet meer aan carnaval, wel altijd volop gedaan maar tot ik iets met mijn vriend kreeg... 1x samen geviert en dat liep niet hoe het moest lopen zal ik maar netjes zeggen hahahaha
@sas wat balen meid dikke knuffel ik hoop voor je dat de volgende ronde raak is succes @poemel leuke outfit! hier gaat het wel nog steeds zenuwachtig ik kan het pas egt geloven als ik de echo heb gehad @olijfje ik had het gevoeldat er iets niet klopte en ben toen naar de vk gegaan en die vond het ook raar omdat ikgeen pijn of bloeding had maar verwees me toch door voor een echo en toen zagen ze dat ie met 5 weken al gestopt was met groeien dus egt puur gevoel
Koolmees; Ben vorige week naar de gyn geweest en hij zei toen dat mn ongi waarschijnlijk wel uit zichzelf zou komen, binnen 2 weken.. Dus hij wilde liever geen Provera geven, omdat dat misschien alleen maar de ongi zou uitstellen! Nu alweer 1 voorbij en nergens meer last van! Vind twel lastig; ben nu alweer zolang bezig met deze cyclus, voor nix! Pff.. Heb de gyn net weer gebeld, afwachten tot maandag; dan weer bellen! De assistente overlegt tdan met m en zoja; dan liggen di de medicijnen klaar! Afwachten maar! Hoop zo dat k uit mezelf ongi word! We gaan woensdag op vakantie, heerlijk Turkije.. Ff wat anders!
Hallo dames, Zo, lekker weekend dus nu even tijd om uitgebreid te reageren. Nina: in ieder zh wordt weer anders gereageerd. Ik heb Primolut gekregen. 1x per dag 3 pillen. Vanavond de laatste dosis en dan afwachten. Zou wel lekker zijn als je niet ongi bent op vakantie. Chulla: ik snap de onzekerheid heel goed hoor. Zeker als je al eens een miskraam gehad hebt. Wanneer mag je naar het zh? Poemel; haha, lachen die outfit! Ik heb nog nooit carnaval gezien van dichtbij. Wel op de tv. Als je er mee opgegroeid bent is het vast leuk. Ik heb er geen gevoel bij. XD: ik lees tussen de regels door dat er iets / iemand op je mond kwam met carnaval?? Of zie ik dat verkeerd? Ik hoor ook altijd van die wilde verhalen over vreemdgaan met carnaval. Niets voor mij. Koolmees: hoe is het? Plijfje: al een beetje aan het idee gewend dat er een klein mensje in je groeit? Eerste echo maakt alles concreet hoor! Lydia: Brabo de gekste!! Haha! Heb je nog gehost? En hoe is het met de buik en inhoud? Andere zwangeren: hoe is het? Volgens mij bevalt Fredje al bijna. Iemand nog iets van haar gehoord? Hier: vanavond laatste dosis Primolut. Femara en pregnyl al in huis gehaald.
@ Mol, toevallig heb ik gisteren Fredje gesproken via PB. Ze is nu 34 weken. Gaat goed op de nodige zwkwaaltjes na. Te moe om nog de computeren... Ja weet je carnaval is echt supergezellig, maar de alcohol is aardig aanwezig en er zijn dan van die mannen die denken ach het is carnaval dan mag alles he En mijn vriend kan er niet tegen als er bv iemand in mn kont knijpt haha... Dus dan loopt het al snel uit de hand. (dit is wel alleen maar tijdens het uitgaan en dus de late uurtjes hoor, en daar zijn wij dan van). Vreemdgaan doen we niet hoor, maar om ellende te voorkomen gaan we maar niet meer. En moet ook niet zeggen dat ik het mis, zo geweldig vind ik het niet haha Volgend jaar wel naar het kindercarnaval met een mini clowntje hihi Hopelijk ben je snel ongi mol, dan kun je beginnen!
XD: goed dat je Fredje gesproken hebt. Ik zie haar niet meer op het forum en dat vond ik een beetje raar. Gelukkig gaat het goed. De kwaaltjes zijn voor het goede doel. Laatste primolut zit er in. Nu maar afwachten. Dames, iemand ervaring hoe snel je na de laatste dosis ongi wordt?
@ mol, bij primolut duurde t bij mij een paar dagen, meestal 3... Maar jij hebt er meer per dag gehad he, misschien gaat het heel snel?
Hey Dames, Sorry voor mijn lange afwezigheid!! Had gewoon weinig tijd en vaak ook veel te weinig energie om na het werken nog online te komen!! Gelukkig heb ik nu verlof! Kan ik even bijkomen van alles.. Het gaat goed met me..Alweer bijna 35 weekjes.. Wat vliegt de tijd zeg!..Alles is al klaar voor onze kleine meid! Kan niet wachten.. Tot nu toe verloopt alles volgens het boekje.>Weinig klachten. Beebje is alleen een beetje aan de grote kant en dat wordt even goed in de gaten gehouden.. Volgende controle wordt ze nog eens gemeten en worden mijn bekken gemeten.. ben benieuwd.. Maar goed, over mij! Hoe is het met jullie allemaal? Ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen..Daar ga ik vanmiddag weer eens mee beginnen! Zal vanaf nu weer meer online zijn en meeschrijven. Heb nu weer tijd genoeg.. Liefs
JOEHOE FREDJE, welkom terug! Onze eerste zwangere! Wat goed om van je te horen. Ben je al met verlof?
Jaa daar is Fredje weer Ik hoef ook nog maar 4 weken te werken, dan heb ik ook al verlof. Helaas nu 6 weken van te voren ipv 4 weken...
@Mol; Ja heb nu al verlof..vanaf 34 weken..Ook helaas 6 weken van te voren.. kon het toch niet opbrengen om tot 4 weken door te werken..Werd me allemaal een beetje veel! hoe is het met je? Zie dat je bent moeten overstappen naar femara. hoe gaat dat tot nu toe? En al IUI gehad? Spannend meid! @XD: jij ook 6 weken van te voren?Door de klachten? Liefs
@ Fredje, ja ik ben sinds woensdag begonnen met halve dagen te werken. Werkte eerst 40 uur maar heb erg veel last van harde buiken. Dus werk nu 20 uur. Enja dan zit je gedeeltelijk in de ziektewet dus moet je 6 weken van te voren stoppen. Baal er wel van want had die 2 weken liever na de bevalling dan ervoor. Maargoed, de harde buiken zijn nu wel weg en dat is toch ook wel erg prettig.
@XD: ik had inderdaad precies de zelfde klachten! De stres op het werk is toch niet goed voor je... Ik heb 2 weken extra vakantie achter mijn verlof geplakt (dus nu 5 weken vakantie!)..hoef dus pas in augustus weer te beginnen..Jij? Had ook die 2 weken graag er achter geplakt maar veel harde buiken is natuurlijk helemaal niet goed en toch een teken dat je meer rust nodig hebt! Mijn harde buiken zijn ook vrijwel verdwenen sinds ik thuis zit!..Al mogen ze over 2 weken wel weer langzaam terugkomen..haha.. Nou, ga zo eens douchen en dadelijk ff stadten!!.>even gezellig iets eten en daarna nog meer onnodige spulletjes kopen voor beebje..haha.. Fijne dag allemaal, Liefs
@Xd24: Ja wat sommige mensen kunnen veranderen met carnaval he? Ik snap jullie keuze wel, het is niet echt leuk om zelf problemen te krijgen als het carnaval is, moet toch leuk blijven! @Nina85: Fijn vooruitzicht vakantie! Ik hoop voor je dat je ongi snel komt @Mol81: Bij Primolut ging het bij mij redelijk snel, na ongeveer 3 dagen werd ik ongi, bij Provera duurt het bij mij wel steeds lang. Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt en verder kunt! @Fredje: Leuk dat je weer mee komt kletsen en fijn dat je al lekker verlof hebt! Hier alles goed, het spuiten is helemaal niet meer spannend, hoort er al helemaal bij terwijl ik het pas 4 keer gedaan heb. Komende dinsdag FM, ik ben benieuwd of ik hier anders op reageer dan op clomid. Al heb ik niet teveel hoop, omdat er bij clomid pas steeds laat wat te zien was.
Fredje: ik heb Primolut geslikt en moet nu wachten op de ongi. Dan van dag 3 t/m 7 Femara slikken en op dag 10 naar het zh. Zodra het eitje goed gegroeid is pregnyl zetten en dan IUI! Weer een stap verder maar hopelijk een stap dichterbij een zwangerschap. Koolmees: ik ben heel erg benieuwd hoe het mij bevalt om de pregnyl te zetten. Heb het al in huis en het ziet er spannend uit. Ik krijg vast nog wel uitleg. XD: goed dat je halve dagen werkt! Gewoon luisteren naar je lichaam hoor!
@Mol81: Hier heb ik 1 x eerder pregnyl gehad, maar die is toen door de assistente gezet en dat viel me heel erg mee. Gaat vast lukken meid @Lydia1986: Fijn dat het bij jullie goed gaat! @Eevie: Hoe is het met jou, vakantie inmiddels weer voorbij? Hoe is het verder met de dames hier, wie zitten er nog op het wachtbankje en wie mag als eerste testen?
Zo meiden, Ik ben weer terug in het land en heb eindelijk ook weer de tijd en een laptop voor een goede post! @ poemel; we zitten samen op de wachtbank meid! Nog een weekje en dan heb jij al weer je NOD. Leuke foto van carnaval trouwens. Ik ben wel een Brabantse, maar ik ben niet opgegroeid met carnaval. Ik kan het gewoon niet! Drink ook niet, misschien scheelt dat. Volgend jaar moet ik mee naar Maastircht van een vriendin. Ik ben me al mentaal aan het voorbereiden, hihi! @ Chulla; hoe is het meis? Last van kwaaltjes? Ik hoop dat je inmiddels al wat meer rust hebt en voorzichtig durft te gaan genieten. @ Olijfje; Mooie tests hoor meid. Hoe gaat het met jou? @ XD; fijn dat je minder gaat werken. Beeb gaat nu voor alles he. @ Koolmees; went snel, he, het spuiten. Alvast succes dinsdag. Wie weet werkt dit prima, wie weet moet je ngo eens verhogen. Idd misschien goed om niet te veel hoop te hebben. Daardoor viel het bij mij de eerste ronde spuiten zo tegen... @ Sas; ik weet niet of ik al op je gereageerd had meid, maar wat klote zeg. Wat nu? Nog 1x en dan IVF? Dikke knuffel van mij. @ Nina; hoe is het met jou? Nog geen duivels te zien? Anders morgen de Provera. Lekker woensdag op vakantie. Geniet ervan! @ Mol; al duivels gespot? Ik heb alleen Provera gehad, maar daar werd ik binnen een week ongi van. De Pregnyl is wel te doen. Ik vind het een pijnlijke spuit. Zorg dat je de vloeistof wat verwarmt in je handen (ik stop de ampul altijd tussen mn boobs, haha!) @ fredje; jeetje, jij bent echt al heel ver!! Is er al besef dat je over een paar weekjes een beebje in je armen hebt? @ Eevie; Hier weer op de wachtbank, met alle kwaaltjes die erbij horen. heb weer enorm zere tepels en krampjes onderin mn buik. Ik zie het wel, heb niet het idee dat het raak is, maar ik maakl me er ook niet zo druk om. Weet niet eens op wleke dag ik zit of hoe lang het nog duurt tot ik kan testen! Het prikken is helemaal niet erg. Het hoort gewoon bij je dag. Ik besef soms ook niet meer dat dit mij kan helpen om zwanger te raken. Het voelt altijd gewoon alsof het me alleen maar helpt om mijn lijf normaal te laten werken. Komt wel goed. Nog 1 ronde hierna en dan IUI. Fijne zondag nog!! xxx