Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Heeft er wel ns iemand ongi-krampen midden in de cyclus gehad? Dacht dat ik alle trucjes van m'n lijf en de bollen wel kende (zere boobs, goed ruiken, vreselijk moe) maar deze heb ik nog niet gehad. Heb al n paar dagen last van ongi krampjes, terwijl dat er echt niet aankomt...
    Herkent iemand dit?

2. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Nee Eevie, helaas niet... Wellicht is het je eisprong? Ik weet niet of dat zou kunnen?

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nee, ik heb maandag de Pregnyl gezet, dus dinsdag was m'n sprong. Zit al weer op de wachtbank.

4. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eevie Ik schrijf mee op een ander forum, maar zag je vraag...vandaar dat ik even *inbreek* ;)
    Ik herken het. Het is zelfs zo dat ik sinds gisteravond gewoon harstikke ongi ben...ik snap er helemaal nix van. Begin deze week mijn 'vermoedelijke' eisprong gehad (1e ronde Clomid50).
    Weet nu niet of dit mijn menstruatie is en dus morgen weer met 2e ronde Clomid moet beginnen. Of een doorbraakbloeding.
    Heb in ieder geval ontzettend krampen, kan nauwelijks liggen, staan of zitten...en voel me heel slapjes...nooit gehad tijdens ongi.

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ha zazu, thanks voor je bericht. Technisch gezien kan ik niet ongesteld worden, omdat ik progesteron gebruik. Ook vreemd bij jou, Ik zou morgen de gyn bellen als ik jou was. Ik word zonder de progesteron ook na n week ongesteld, dus t kan best zijn dat je nu echt ongi bent! Succes meis!

Ik had trouwens vrijdagnacht echt erge steken in m'n tuut zeg maar. Echt alsof er met iets scherps in gestoken werd... Erg eng, was na een kwartiertje gelukkig wel over. Xx

6. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @koolmees succes dinsdag hopelijk werkt het prikken beter dan de clomid deed
    @mol al ong geworden? zo niet hoop ik voor je dat het snel komt zodat je weer verder kunt
    @fredje welkom terug nog een paar weekjes spannend.
    @eevie ik kan je helaas ook niet helpen heb wel vaker krampen maar heb het ook aan me darmen dus weet nooit waar de pijn precies van komt.
    @lydia goed om te horen dat bij jou alles goed gaat
    @de rest hoe gaat het met jullie

manlief kon zoals gewoonlijk zijn mond niet houden en heeft de kids verteld over de zwangerschap,die zijn in de hemel en hebben het over niks anders meer dan onze baby.
    dus nu maar hopen dat alles goed zit.
    verder gaat het hier wel ok alleen erg moe zodra ik de kans heb lig ik op de bank zo moe ben ik en misselijk maar ik eet als een gek

fijne avond nog meiden en dikke knuffel

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zazu heb je wel een Fm daarvoor gehad dan .. anders vind ik het wel gek dat je meteen weer moet beginnen aan de Clomid..

Hihi Chulla ! , dus toch verteld :D
    maar wel leuk hoe ze reageren :) !

8. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lydia Ik ben wel gevolgd met echo's, maar dit gaf helaas nog geen duidelijkheid. Op dag 10 een eiblaasje van 10mm, op dag 14 een eiblaasje van 13mm, op dag 16 niets meer te zien. BMS was wel 10 op dag 16.

Ik zou aankomende woensdag bloed moeten prikken voor progesteron waarde, maar weet niet of dit nog zin heeft nu ik ongi ben???

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm dan denk ik indd dat de clomid niks heeft gedaan .. en je ongi bent geworden ..
    wat raar dat je follikel dan afgebroken is..
    krijg je dan nu wel 100 clomid ?

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Zazu , zou het wel laten doen om te kijken wat voor uitslag daaruit komt .. om zeker uit te sluiten dat je geen ei hebt gehad..

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Fijn dat je niet meer zo bewust bezig bent met welke cyclusdag, wanneer testen, etc. Het is te hopen dat je deze maand verrast wordt! Misschien zijn de krampjes wel een goed teken omdat het anders dan anders is, innesteling misschien? Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus kan je helaas niet helpen. Ik blijf voor je duimen!!
    @Zazu: Ik zou morgen even je gyn bellen voor advies en als je zeker wilt weten of je een eisprong hebt gehad, kun je toch de bloedtest doen, dan heb je misschien wel wat meer zekerheid. Succes!
    @Chulla: Wat leuk dat je kids het weten! Succes met de kwaaltjes!
    @Lydia1986: Leuke profielfoto weer, hoe is het bij jou?

12. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eevie:Nee, kan me idd nog steeds heel moeilijk voorstellen dat het hummeltje er straks echt is! BEn zo nieuwsgierig naar haar! Kan bijna niet wachten tot april.
    Misschien zijn die ongikrampjes juist een goed teken! Even afwachten! Duim voor je meid..:)

@Chulla: Leuk dat de kids het weten! De kwaaltjes zijn idd de eerste maanden erg vervelend maar het vertelt je ook dat je zwanger bent! Vond het altijd erg dubbel..sterkte ermee..

@Lydia: jij ook al 15 weekjes nu zie ik! En al een leuk buikje zie ik op de foto..LEUK!:) Willen jullie weten wat het gaat worden?

Liefs

13. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Hier ben ik dan weer lekker een weekend niks gedaan last van maagzuur gehad en een beetje te druk geweest zaterdag op een kinderfeestje..

Eevie Spannend hoor ik duim voor je dat het nu echt raak zal zijn!

Koolmees Fijn dat het spuiten mee valt en dat je dinsdag alweer een fm hebt succes ben heel benieuwd!

Fredje Spannend hoor nog ff geduld en dan komt jullie meisje!
    Zeker leuk he shoppen voor met name onnodige spullen hihi..

Lydia Alweer 15 weken en volgende week weer je wat het wordt...
    Spannend meis ben benieuwd!

Poemelke Hoe is het met jou?

Mol Fijn dat je nu bijna kan gaan beginnen met femara wat een verschil per ziekenhuis he?
    Succes meis en ik duim dans en strooi strooi strooi

Chulla Wat leuk dat je kinderen zo enthousiast waren hoe oud zijn jou kids?
    Succes volgende week nog een weekje meis en dan heb je je beebje gezien!

Nina Fijne vakantie vast hoe gaat het met je?

Anne waar ben je?
    Hoe is het met je?

Zazu Ik zou ook even contact opnemen met het ziekenhuis en advies vragen beter een keer teveel als te weinig!

Lely Hoe gaat het met jou?

Xd Fijn dat je nu minder werkt harde buiken zijn niet goed voor de beeb, stom dat je baas na een afspraak bij vk je wel gelooft wat een zakhooi!

@magic morgen echo bij de fontys spannend! ben heel benieuwd hoe dat gaat!
    Verder geen bijzonderheden op het maagzuur na maar goed we moeten er wat voor over hebben!

Iedereen die ik ben vergeten SORRY! Hoe is het met jullie?

Liefs Magic

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej ! Fredje ja dat willen we weten 21e hebben we de geslachtsbepaling :)

hier vandaag naar de VK geweest alles goed :) ! kan niet wachten tot volgende week !!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    leuk magic ! , ik had daar toen ook voor gemaild maar toen hadden ze nieman nodig :(

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx koolmees , met mij ist goedd :D !

17. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo meiden ben er weer bedankt voor alle lieve berichtjes :)

Ik ben afgelopen zaterdag toch weer begonnen met 25 mg clomid toch om ook de laatste kans goed te benutten ik heb er nou wel last van opvliegers en koppijn maar ja.
    Ik moet nou vrijdag dag 9 weer terug voor de FM en dan maar hopen op een goede uitslag van max 3 eitjes en dat we volgende week onze 6de iui mogen proberen en dan begint onze rollercoaster aan emoties weer :(:D:(:):x ik word er wel een beetje moe van maar ja we moeten wel weer door voor ons wondertje:)

@Eevie En als deze keer ook niet lukt dan moeten we helaas naar nijmegen voor IVF vind het toch wel erg eng hoor maar ja nog even niet aan denken.

We hebben gisteren een heel lief cadeautje gekregen van mijn ouders en zusje en vriendje we mogen 1 april een weekendje weg naar een huisje van landal bij de holterberg, in de buurt van zutphen om even bij te komen van alles heerlijk heb er zo'n zin in en dan hebben we ook nog 6 mei dat we een weekje met pa en ma meegaan naar centerparcs :D wat een verwennerij ik dacht nou al aan gourmetten samen kaarsjes aan enz enz

Moet vanavond weer werken maar er vallen al wat mensen af begreep ik dus ben ook lekker wat eerder thuis.
    Nou ik wens jullie een fijne dag en tot later

Dikke knuf saskia

18. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @:Lydia: spannend de 21 ste!! Vond het zo spannend om te horen wat het zou worden.. Mijn gevoel zij vanaf het begin een meisje..

@ Saskia: Ga extra voor je duimen meid!! Hoop dat dit jullie maand wordt! Wat een lief cadeau..Kunnen jullie idd even bijkomen van alles!

Liefs

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh sas wat lief :) lekker even genieten :)

fredje ja ik ben ook echt benieuwd !! , zou er zo versteld van staan als het een jongetje blijkt te zijn :)

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Fredje: Ongelofelijk hoe snel de tijd is gegaan, nog maar een paar weken en dan is het bij jou al zover! :D
    @Magic dream: Heel veel plezier morgen met de echo! Ik ben benieuwd :)
    @Lydia1986: Fijn dat alles weer goed was bij de VK :)
    @Sas31: Wat een lief cadeau en ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak is meid!

Deel Deze Pagina