mol81: morgen clomid.. dan is het de derde dag... het valt mij eerlijk gezegd nog mee met de heftigheid.. maar wie weet komt dat nog hahahaha... en ik stem voor hoor.. dat we dit jaar allemaal zwanger zijn
Spannend Mol, bij jou rammelt er ook iets. Ik ben nog steeds een klein beetje ongi. Verwacht dat het vandaag de laatste dag is. En ik hoop dat ik net zo'n geluk mag hebben als Fredje, zonder medicatie zwanger worden Wel rot idd dat julle ver moeten rijden voor het ziekenhuis, ik ben blij dat ons ziekenhuis om de hoek is. Dat is een goed voornemen, dit jaar allemaal zwanger! Lelymupske morgen aan de clomid, hoop voor jou dat het ook snel gaat allemaal. Jij doet niet aan echo's toch?? 8)
xd24.. nee.. echo's doe ik niet aan.. ben spontaan op vakantie hahaha.. of spontaan vergeten hahahahaha...
He dametjes!!! Nou 14uur en nog steeds geen bloed !!! WOehoe! haha nou wat een steun hier zeg...jullie horen allemaal te zeggen dat ik idd beter kan wachten, want als ik nu test en het is negatief is het zon teleurstelling, en als ik een dagje wacht ben ik ook echt overtijd enz enz enz..... naja wie hou ik voor de gek hahahahaha!!!! Ik hoop echt zwaar dat het niet doorzet, en ik idd de 2de mag zijn... we zullen zien morgenvroeg.... Beetje balen heb morgenvroeg ook nog om 9:30 een afspraak van het werk.... naja Fredje is ook gaan werken, met haar goede nieuws, dus ik moet niet zeuren eigenlijk, maar als het negatief is, heb ik zo'n slechte zin....! Ohhh Fredje wat moet je zweven op dit moment!!!! Ik moet de hele dag aan je denken, en ik ken je geeneens hihi....! @Xd, oh meis, ik ga echt zo keihard voor je duimen dat jou hetzelfde mag overkomen! gewoon een spontane eisprong op vakantie en BAM raak! @Mol, idd nog beetje vroeg voor ongi meis, zou ook niet goed zijn, als je dat nu al wordt, klopt er iets niet met je luteale fase, en dan moeten we niet hebben! Hou dat bloed maar binnen! (liefst de komende 9 maanden ook!) Ik stem ook vóór! allemaal zwanger dit jaar!!! Dat worden mooie 2011 baby's! xxx
Poemel, nu 16.00 uur. Nog geen bloed te zien?? Ben je altijd regelmatig ongi? Ik vind het zo spannend he, heb je de testen al in huis. Met goed nieuws zit je morgen vol energie op je werk, is het slecht nieuws moet je je werk maar als tijdverdrijf zien. Je bent dan wel bezig (ja of het wat uitmaakt weet ik niet). We gaan gewoon voor een 2e zwangere in ons midden!! @ allen, In het begin van het forum zeiden we dat augustus onze maand zou worden... De eerste is er al, hopelijk volgt Poemel morgen... Hoelaat staat jou wekker morgen Poemel, dan ga ik dan op het forum kijken hihi Raar eigenlijk, we kennen elkaar niet zoals je al zei Poemel. Maar toch heb ik iedereen in mn hoofd zitten xxx
Hey Meiden! Pff nu 18uur en nog steeds geen bloed Woehoew!! het gaat de juiste kant op....! Manlief is ook niet echt van het goede commentaar vandaag...is natuurlijk ook hartstikke zenuwachtig, en maakt het bij mij nog erger! Hij zegt net tijdens het eten....nou schat je hebt nu de eerste keer een echt ei, kan natuurlijk ook dat je cyclus daarna (dus luteale fase) een keer langer is....... Ja HALLO! dat willen we niet horen!!! we worden ook morgen en overmorgen niet ongi! @ XD, morgen staan we om 7:30 op , manlief heeft vrij, ik moet om half 10 op het werk zijn, dus eerst testen! Ik zal echt mijn uiterste best gaan doen hier z.s.m. te posten!!! xxx
Haha mooi Poemel, mijn wekker gaat toevallig (en dat is echt) ook om 7.30. Mocht ie posi zijn wel eerst ff samen blij zijn he, voel je niet verplicht het meteen te posten Mannen kunnen altijd van die heerlijke opmerkingen maken he... Mijn duimen maken overuren voor jou!! xxx
proficiat fredje en nu hopen dat we alle volgen verder gaat het gewoontjes, heel veel last van wit verlies, af en toe rommelende darmen, grotere (.)(.) die pijn doen, maaarja we wachten af,mijn nod is zaterdag
oh spannend Poemel en Belgische mama. Ik kan op zijn vroegst volgende week zaterdag testen. Heb nu veel last van mijn darmen. Gaat wel weer over.
ook heb ik af en toe last van maagzuur, ik denk niet dat ik zwanger ben maar voel me wel anders, maarja heb ik nog wel al is gehad.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Fredje wat is dit!!!!!!! GEWELDIG, SUPER, ONGELOOFLIJK MOOI id dit zeg!!!!!!!!!! Ben echt oprecht heel blij voor jullie!!!!!! Het mooiste huwlijkscadeau wat je kan krijgen he!!!! Welkom done, wel mee doen he met onze dansjes. Die helpen namelijk!! @ poemelke, ik ben gewoon helemaal zenuwachtig voor jou. haha en ik ken je niet eens. Grappig he. ZO SPANNEND!! @ mol, moet je op dag 3 een echo?? Dan ben je toch nog ongi? En wat schrijven jullie veel zeg . Kunnen jullie op je werk op internet? Of werken jullie niet? Ik werk in een winkel heb daar niet eens een computer. Dus heb `s avonds veel bij te lezen elke keer. Nou ik ga weer ff dansen...
@ Mikky: ik heb vakantie vandaar dat ik snel kan reageren en mee kan lezen. Dat is over twee weken wel anders helaas. Wat betreft dag 3; ja dan krijg ik een echo en dan ben ik nog ongi. De vorige keer ook en het is best een beetje vies voor mijn gevoel maar de gyn keek er niet van op. Het is om te controleren hoe dik je slijmvlies is geloof ik. Hopelijk komt er geen dag 3 van de nieuwe cyclus. We gaan voor zwangerschap! In wat voor soort winkel werk je?
Ik heb trouwens in dit topic een foto van mezelf gezet wel met zonnebril maar goed dat is om toch een betje tegen te gaan dat ik herkent word voor zover dat nog mogelijk is http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/217382-show-hier-tattoo-eventuele-piercings-33.html#post7981140
Hey Allemaal, nou heb alweer het een en ander gemist zie ik!!! Ik heb mijn foto's online geplaatst bij fotoalbum.. Kan het nog steeds niet geloven.. Wilde vandaag weer een test doen maar mijn vriend zei "doen toch niet zo gek, je hebt er al 3 gedaan"..hahaha.. Blijft zo spannend.. heb ook last van een zeurende (soort) menstruatiepijn en lage rugpijn dus ben steeds bang dat ik toch ongi wordt en ren dan ook 10x per dag naar het toilet.. Heb gelezen dat de pijn normaal kan zijn maar blijf het toch erg spannend vinden.. @Poemelke: wat spannend !!! Oh leef echt met je mee!! Ben echt voor je aan het duimen op dit moment! ..succes meid.. Werken gisteren was idd niet makkelijk..en vandaag eigenlijk ook niet..hahaha..heb niet veel gedaan ! Erg hè? We hebben internet op het werk dus heb veel op het forum gezeten ..Gelukkig is het redelijk rustig op het werk (vakantieperiode) dus dat is dan wel fijn.. @Mol: Mijn bruiloft wordt nu idd een karig feestje..hahaha..Moet trouwens nog eens opzoeken wat ik wel en niet mag eten..daar heb ik me nog helemaal niet in verdiept! Goed dat je het even aangeeft.. geen alcohol wist ik natuurlijk maar ook geen brie? ..ga maar eens ff googlen.. Wat vervelend idd dat je steeds zo ver moet rijden! Kan me voorstellen dat het onzettend tegen gaat zitten! Maar hou vol! Het is voor een goed doel moet je maar blijven denken!! Weet dat die gedachte het niet altijd redt maar toch...Hoop dat de eerste ronde een prachtig eitje bezorgd!! En natuurlijk een super bevruchting!!,..Ga voor je duimen!! @Mikky; Dank je ! Ik heb idd internet op het werk! geen goede zet nu..hahaha.. want ben alleen maar bezig met het forum en googlen over zwanger zijn..hahaha.. Ben er echt helemaal niet bij!!..maar goed, nog 3 dagen en dan heb ik eindelijk vakantie! Goede timing.. liefs..
Nou Meiden, goedemorgen allemaal! Om kwart voor 7 opgestaan, gaan plassen, met zn twee naar beneden gerent. En testje gedaan...... Snik snik weer naar boven gerend, want was negatief.....! Ik heb wat gehuild in bed. Ben daarna even naar de wc gegaan, en zag al een ietsiepietsie bruinverlies met afvegen.... Mn mannetje stond koffie te maken beneden, toen ik aankwam zei hij 'schat, hoelang mag je die test aflezen?' Toch maar 10 minuten ofzo? Je raad het al, er stond dus een zichtbaar streepje....naja indroogstreepje zullen we maar zeggen.....MAAR, de test was de goedkope van kruidvat.....! die rotdingen hebben toch g@#$$dver@##$mme geen indroogstreepjes??????? Heb ik weer....... Afwachten maar of het doorzet ja of nee.... Ik zal proberen foto te maken.... xxxx
Hey poemelke, Wat erg voor je!! Leef me je mee! maar geef de hoop nog niet op hè?.. wanneer was het 2de streepje er?? Na 10 minuten pas?? De goedkope hebben volgens mij een indroogstreepje!! Het zou nog best kunnen meid! Hou hoop.. Blijf voor je duimen!! .. liefs..
Goedemorgen, @ Poemel, ik heb die testen vanhet kruidvat ook vaak gebruikt maar heb eerlijk gezegd nooit een indroogstreepje gezien... Probeer eens een foto te maken. Wel balen dat je niet een dikke vette duidelijke streep hebt:'( Ik had het zo gehoopt voor jullie. Vanochtend toen ik wakker werd moest ik echt aan je denken!! Geef niet op!! Iedere ronde is er weer 1 dichter bij jullie kindje @Mikky, net als Fredje heb ik heb ik ook toegang tot internet hihi en idd dat is niet goed!! Ben secretaresse dus ik zit veel achter de pc, en druk is het hier ook niet door de vakantie periode. Vrijdag is ook mijn laatste dag voor mijn vakantie, dus deze week ben ik sowieso niet echt into het werken @Fredje, hoe voel je je verder. Die menstruatiepijnen zijn normaal hoor. Ik denk altijd dat je beter maar iets kunt voelen als niets, er is nu vanalles aan het veranderen in je buik, dit kan niet ongemerkt voorbij gaan!! Mijn ongi is over, nu hopen/duimen/dansen voor een vetter eisprong!!!!!!! xxx
Ohja en ik heb ook nog 's een blackberry haha, dus als ik niet achter mn pc zit dan maakt mn blackberry overuren hahaha. Wat erg eigenlijk als ik er over nadenk