Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Poemelke gefeliciteerd!!! Ik ga heel hard duimen voor een plakbeeb voor je!

Inderdaad veel zwangeren hier de laatste tijd, dat geeft goede hoop voor de rest van ons!

Hier nog geen nieuws. Gister wel ongikrampen gehad en was ervan overtuigd dat de ongi begonnen was. Maar nee, nog niet. Wel pijnlijke tepels.. Ik hou jullie op de hoogte.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    poemel !! gefeliciteeerdd!!!

olijfje gelukkig! alles goed :)

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Getest maar helemaal niets. Morgen bel ik het ziekenhuis wel en dan hoor ik wel wat de bedoeling is.

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm jammer .. zou toch een leuke verrassing zijn ..

indd maar even bellen hoe nu verder..

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    hoi hoi,
    @ Poemel; heb je toevallig nog zulke dromen over voor mij? Ben het toch wel beu, het wachten!! Vind jij het hcg laag, of de assistente? Eevieman gunt het je ook heel erg. (mijn liefje...)
    @ Magic; krijg jij een meisje? Leuk hoor, zo'n lange echo! ben jaloers op je ;)
    @ Fredje; nog 5 weken meid... jeetje wat snel!!
    @ laurise; je bent er weer even!! hoe is het met jou en de kleine uk? Jij bent ook al ver meis!
    @ Mol; wat klote is dat toch, dat wachten... Ik ben erg benieuwd wat het zh zegt.
    @ Koolmees; fijne dagen, komend weekend. Hopelijk heb je maandag weer een mooie fm.
    @ Nina; 55 dagen is wel heeeel erg lang hoor!! Lijkt mij dat dit niet de juiste dosis of medicatie is voor jou. Met de Clomid en de eerste rondes spuiten, had ik ook 9 a 10 dagen bloed. Sinds die bollen zijn het maar 4 a 5 dagen!! Geniet maar lekker van jullie weekendje weg meid! Daarna weer aan gaan denken. (Alsof dat lukt ;) )
    @ xd; was vast een pijnlijke spuit! En dan miepen wij over die ene cm die we erin prikken.... :)
    @ Blondy; wij kunnen tegelijk testen meid. Er staat wel 7 dagen in mn banner, maar ik heb het ruim genomen!
    @ Lely; wil ook wel een knuffel eigenlijk, kan ze wel gebruiken vandaag.

@hier; ben erg verdrietig. Het is uit tussen mijn broer en zijn vriendin, na 9 jaar. Nu woont hij hier, heel gezellig, maar hij is ook zo verdrietig. Heb net een half uur zitten huilen, kon niet stoppen!! Moest zelfs lachen en huilen tegelijk!! Hormonen?Zwanger? of gewoon verdriet? ik weet het niet...

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zoo he na 9 jaar!
    das ookwel heel heftig!!...

7. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, wow meid, na 9 jaar das idd heftig, dan denk je toch dat het voor altijd is he!! was er al eerder wat mis, of echt plotseling?

tja de hcg, eigenlijk is het teveel info, omdat we er zo met de neus bovenop zitten, weten we soms teveel.. de assisitente vond het absoluut niet te laag, maar vroeg wel of ik nog niet overtijd was, omdat het erg pril was. was dus ook zo, morgen of zaterdag zelfs pas nod geloof ik (weet mn ei niet precies)
    hopen dat het stijgt!! we doen zaterdag weer een testje, als die wat donkerder word zijn we toch wel wat geruster!
    Ik zal hard duimen voor jullie! dat jij volgende week ook zon test hebt!! wanneer ga je testen?

xxx

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja, het is echt heftig. Ik had het niet verwacht, want zij zijn altijd een geweldig koppel geweest, echt n perfecte combi. Maar het ging al langer niet goed en nu hebben ze de keus gemaakt om toch echt te stoppen. Maar dat verdriet van hen is echt groot. Ik heb altijd gedacht dat ons kind naar hen zou gaan als wij er niet meer zouden zijn. Bizar...
    Ik hoop ook dat de hcg stijgt bij je. Zou zo fijn zijn als deze zwangerschap helemaal goed gaat!

Maandag is het 2 weken na de pregnyl. Waag dan maar n test denk ik. Voorlopig ga ik vrolijk door met de bollen en de tranen. Ze vloeien rijkelijk!! Xx

9. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @poemel gefeliciteerd meid!!!!! wat een geweldig nieuws
    @olijfje kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent gelukkig gaat het allemaal goed
    @eevie we gaan allemaal hard voor je duimen op een pos test
    @magic dat lijkt me wel leuk zo een echo egt heerlijk
    @mol wat balen zeg, wat zegt het zh ervan?
    @koolmees hele fijne dagen geniet er lekker van
    @blondy hopelijk blijft de ong weg ik duim voor je

10. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    :) HIEP HIEP HOERA :)

Poemel gefeliciteerd meid geniet ervan en strooien hé:)

Olijfje wat schrikken meid maar gelukkig is alles goed .

Eevie jeetje na 9 jaar ja dat is niet niks ik heb het zelf met mijn zwager meegemaakt (broer van chris)heel veel sterkte hopelijk heb je binnenkort veel beter nieuws.

Mol lastig hé ik hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt dikke knuf

Koolmees lekker genieten meid :)

Magic is dat normaal zo'n lange echo?? wel leuk lijkt me zeg

Hopelijk blijft bij iedereen de ongi binnenkort weg en komen er meer positieve testen aan :D

Ja hier moet ik morgen weer voor de eerste FM ben best nerveus ik hoop dat er gewoon niet meer dan 3 zitten en dat er geen verrassingen zijn we zullen zien.

Ik ga naar bed moet morgen toch nog even werken ik meld me wel:)

Slaap lekker allemaal dikke knuf .

Groetjes saskia

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Eevie.. zit je er klaar voor?? Want Hier komt ie hoor... KNUFFFFFFFFFF... Hihi

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ eevie, jeetje wat erg na 9 jaar. Hele dikke knuf!!
    @ Mol, jij ook een dikke knuf!
    @ Koolmees, fijn weekend:)
    @ Poemel, hoe voel je je? :D

13. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @xd, voel me eigenlijk goed! Werd vanmorgen een beetje onpasselijk van de boerenkool van gister wat in de prullenbak lag, daar kwam me toch een geur uit!!! bah, maar goed daar zouden niet zwangere nog onpasselijk van worden!:p
    Zou ik al een banner maken? of toch maar wachten tot het bloedprikken a.s. woensdag? Misschien wacht ik of de test morgenvroeg wat donkerder is, en dan maak ik dan een mooie banner!!
    Hoe voel jij je? alles nog goed met bruce?:p

xxx

14. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Eevie Ook een dikke knuf van hier knuffffff.. nee hoor krijg een jongen maar de leerlingen van school dachten te zien dat het een meisje werd en toen kreeg ik het toch warm... Hahhah
    Succes meis duim voor een positieve test maandag en sterkte voor je broer!!

Koolmees Fijn weekend wat ga je doen?

Poemelke kan me voorstellen dat je denkt dat de hcg laag is maar denk dat het meevalt want boven de 15 heb je een eisprong gehad dus als je het dan zo bekijkt dan is 51 best hoog, ik weet niet hoe hoog mijn hcg was maar zou anders een bellen met vk of gynecoloog en vragen wat "normaal" is
    Maak je niet te druk komt goed ik duim dans en strooi strooi strooi
    Ennuh dat sterke ruiken hoort wel echt bij een zwangerschap had ik ook vanaf dat ik wist dat ik zwanger was wat een ramp zeg want dan stinkt echt bijna alles hahahhaha...

Blondy Nee normaal duurt een echo zn 15 min 20 weken echo duurde een half uur en op de fontys in eindhoven een uur daar moeten leerlingen oefenen met echo's maken en daarom duurt alles wat langer..
    Hoe is het met jou?

Mol ook een hele dikke knuf van hier, zou ook even bellen hoor dan weet je iets meer hoop ik!

Nina geniet van je vakantie jou plakbeebje komt ook ben maar niet bang!

Chulla Hoe is het meis ben je al aan het idee gewend

Iedereen Fijn weekend!
    Dikke knuff voor iedereen!
    Liefs Magic

15. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Even een egoberichtje sorry:(
    Nou hier ben ik net in het ZH geweest en het is nog verwarrender als de vorige keer mijn baarmoederslijmvlies of hoe noem je het die was 5,9 en de eitjes waren 13mm 14mm 17,5mm en een twijvelgeval van 22,5 wat in verhouding nou niet echt klopt nou twijveld ze of het misschien een cyste is van de vorige keer als dat het geval is houd ik er dus 3 over en gaat het wel door:) is het toch een extreem groot eitje ten opzichte van de rest of als ik morgen weer kom en ze twijveld dan heb ik pech en moeten we een maand overslaan dus maar weer duimen draaien:(

Jullie horen het morgen wel fijne dag allemaal ga zo lekker naar de kapper.

groetjes saskia

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Eevie
    Wat leuk dat je weer naar mij vraagt :) hier gaat alles prima, heb een voorbeeldige zwangerschap en geniet 24 uur per dag van de kleine druktemaker in mijn buik..gaat zeker hard..nog 9 weekjes.. ben wel heeeel nieuwschierig naar de kleine!!

Jij weer op het wachtbankje zie ik..spannend weer..wat vervelend van je broer.. hopelijk ga je over een paar dagen net zo'n mooie test als poemelke plaatsen!

Voor alle oud bekende: ik lees nog steeds mee, ik duim nog steeds voor jullie en denk nog veel aan jullie!! Klaar staan met jullie vangnet: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    sas ik duim weer keihard voor je meis ! , want een onduidelijkheid telkens !

poemel , ik zeg banner maken :D!

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hey meiden!
    @magic, thnx voor je opbeurend bericht betreft de hcg!

ik zal positief blijven! ik voel me nu goed, begin langzaam toch de merken aan kleine dingen dat er iets gebeurd in me! of dat komt omdat je het nu weet, maar goed ik voel het haha! Was vanmiddag moe, heb veel honger, en word beetje duizelig als ik te snel buig/buk of rechtkom! ik gooi het maar op symptomen!:p
    En pijn aan mn boobs joh! tijdens het lopen zelfs!

@sas, tjemig meid wat een onzekerheid! ik hoop dat het gewoon een dominant eitje is, wat morgen of overmorgen gaat springen! voel jij je eisprong of niet? ennuh, ego berichtje mag lieverd!!!

@laurise, Super dat je er nog bent meid!!! strooi maar flink, ik kan nog wel iets gebruiken!!!
    Geniet maar lekker van die frummel in je buik de laatste weekjes! hebben jullie alles al gereed?

@lydia, morgenvroeg maak ik een mooie banner!

xxx

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kom maar op met die mooie banner :D

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Even een kort bericht, vanavond reageer ik op iedereen.

Poemel: meid, wat fijn dat je zwanger bent! En die misselijkheid is een goed teken. De onzekerheid is logisch. Als de eerste echo geweest is, heb je duidelijkheid.

Sas: wat weer een rare situatie zeg! Ik hoop voor je dat je door mag gaan deze maand.

Anderen: vanavond reageer ik.

Hier: gisteren naar de gyn gebeld en moest langskomen. Weer een dikke cyste! 43 mm doorsnee. Ik moet nu twee weken Provera slikken en dan afwachten of ik ongi word. Zo niet, dan moet de cyste geopereerd worden. Klotezooi!

Deel Deze Pagina