En nu ga ik KEI en KEI hard duimen voor Mol en Koolmees, dat zijn de laatste 2 van de 'oude garde' toch?? Jullie moeten gewoon ook snel een mooie test in handen hebben!!! De rest natuurlijk ook hoor
Oh maar ik geloof nog niet dat het zo is, hoor, dus ik wacht echt nog tot morgen / overmorgen. Even afwachten wat die tests doen. Ik sta nog niet te springen in ieder geval. Dus ik zit nog in het groepje van Mol en Koolmees. Ik duim nog steeds voor jullie, meiden!!!!! hele dikke knuffel voor jullie. xx
meis kijk maar in mn album.. Mijnes was net zo maar die van 12dpo was al opedroogd maar net als die van jou
Beetje vertrouwen hebben he Maar ik snap je wel. Hopelijk heb je van de week een duidelijkere test dan krijg je iets meer zekerheid. Al twijfel ik niet aan die test van je hoor! Die is helemaal positief!
@Eevie, en toch is het een goed test meid! kan me haast niet voorstellen dat die vals is, ik heb nog nooit een vals lijntje gehad op de kv 2v5! Ik denk dat ie alleen morgen misschien nog niet veel donkerder zal zijn, overmorgen wel weer een beetje, dus vergeet dat niet! maar een lijn zal er morgen zeer zeker staan!!!! Heb zelf ook nog angst dat het niet goed zit, hoop dat morgenvroeg mn test weer iets donkerder is! Mijn boobs doen ook heftig zeer! met slapen is echt een gedoe! en traplopen moet heel voorzichtig!!! xxx
@ poemel; dat heb ik ook!! 's ochtends is het wel minder erg, maar ik kan 's avonds niet op m'n zij liggen, want dat doet echt pijn!! En ik moest ze van de week ook echt vasthouden, bij het traplopen. Ik heb trouwens wel een zeurende rug....
Hey meiden Eevie Wooooeeei!!! Die is zeker niet mis! Ik snap dat je een slag om de arm wil houden maar denk als ik kijk naar de tests van Lydia dat je wel degelijk zwanger bent!!! Ik strooi strooi strooi strooi nog even meer dan kan je nog wat vangen voor een duidelijkere test! Poemel Hoe voel jij je? Mol Wat balen zeg!!! Ik duim en dans en strooi ook voor jou ook jij krijgt een mooie plakbeeb alleen shit dat je nu weer zo lang moet wachten omdat je provera hebt gekregen.. Maar zie het positief (al is dat kei moeilijk) met femara ben je wel gelijk zwanger geworden dus dat kan nog steeds en weer gebeuren! Koolmees Hoe is het met jou? Wanneer moet je ook weer terug voor een fm meting? Lydia Spannend morgen weten jullie wat het wordt ben benieuwd!!! Succes en we horen het wel he? Blondy Heb jij al getest? Anne Hoe is het op vakantie geniet ervan meis! @Magic Geen bijzonderheden dinsdag weer even op controle bij de vk en Magicman is dan Jarig!!! Ga morgen een kwarktaart bakken jammmm!! Dikke knuf voor iederenn en xxx Magic
@eevie, haha ja, komt me bekend voor! s'morgens voel ik en dan denk ik ojee, het gaat mis, ze doen minder pijn... als ik dan een uurtje op ben, is het weer heel heftig! @lydia, ben benieuwd morgen! alvast heel veel plezier! @magic, ik voel me eigenlijk prima, van mij mogen de klachten wel erger worden, dan heb ik tenminste een bevestiging dat het wel goed zit! Vanaf wanneer begonnen jouw klachten wat meer? Hadden jullie veel slijmverlies helemaal in het begin? want eigenlijk kan ik nog niet zoveel signaleren hier... misschien komt dat nog? xxx
Bij mij begonnen de 'klachten' bij week 8/9... En dat slijm... Dat had ik in het begin niet extra ofzo. Ik word er inmiddels gek van, soms voel ik het gewoon lopen en dan denk ik ooohhh ik ben ongesteld!! Maar dat is gewoon slijm, schijnt er ook bij te horen. Fijn is anders.
Ik ben dus ook bang dat ik gewoon ongi word. Heb ook veel slijm, maar dat komt ook door de bollen. Alsof je lijf de buitenkant van die bol er weer uit werkt. Boobs lijken ook groter, om m'n tepels heen lijken de aders ook wat duidelijker. We zien t morgen wel weer. Ga nog steeds van n negatieve test uit. Zelfbescherming!!
Haha ja ik doe het ook maar met inlegkruisjes. Het is bij mij altijd als ik naar de wc ben geweest, dan hijs ik me in mn broek, en jahoor... Dan begint het te lopen, broek weer uit.. Zucht, maargoed moet er wat voor over hebben he @ Eevie, ik snap de zelfbescherming! Ik heb maar 1 test gedaan, ik durfde niet eens nog 1 te doen, veel te bang dat daarop niks te zien zou zijn. Ik duim iig voor je!
Eevie, meid: hartstikke zwanger hoor! Kan niet missen. Die tweede streep is duidelijk te zien! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
@mol wat balen meid dat het allemaal zo lang duurt,ik hoop voor je dat de ong snel komt en de cyste vanzelf verdwijnt. @lydia veel plezier morgen laat je ons weten wat het word? @olijfje hoe gaat het met jou? @poemel indd een mooie banner @sas wat vervelend allemaal wanneer weet je nu of de iui door gaat? ik duim voor je meid dikke knuff @eevie gefeliciteerd meid ik zie ook duidelijk een streep en na een paar dagen zal die wel donkerder @koolmees hoe is et met jou? hier morgenochtend de echo ben zo zenuwachtig duimen jullie allemaal voor mij. moet daarna gelijk werken dus laat jullie in de middag weten hoe het is gegaan
Hey lieverds, lief dat jullie zo reageren. Ik ben blij dat de dag voorbij is, wat n stress zeg! Nu ga ik slapen (eigenlijk verder slapen, sliep al op de bank) en dan morgen maar weer testen. Vind dit de ergste maand die ik heb gehad tot nu toe. Ik verwacht morgen n witte test, en dat vind ik doodeng! Dus misschien nog even wachten met feliciteren tot ik écht n posi test heb. @chulla; succes morgen! Ik duim zo hard voor een prachtige echo!! Truste lieve lieve meiden!
@eevie, meid ik ga hard voor je duimen dat je morgen weer een vet positieve test hebt!!!! dan ga ik je lekker feliciteren! Slaap lekker! xxx