Eevie meid ik duim zo ontzettend hard voor je dat je morgen maar een hele duidelijke dubbele streep krijgt dikke knuf Chulla ook voor jou duim ik dat je morgen maar een hele mooie echo zult hebben knuf ook voor jou Voor de rest duim ik natuurlijk ook dat alles maar goed zal gaan Ik ga zelf morgen maar voor de FM nog niet wetende wat ik ga doen. Misschien een hele rare vraag maar weet een van jullie iets over dat gerucht dat ze de ivf maar 1 keer zouden gaan vergoeden? Is dat echt zo voor volgend jaar of is dat al weer van de baan??? Maar goed ik ga lekker slapen ben moe spreek jullie morgen weltrusten allemaal dikke knuffel. Ben wel heel knuffelig vandaag saskia
Hey meiden, je ziet t al aan de tijd; ik ben wakker en heb getest. Ik denk dat ik wel wat zie, maar het is echt veel lichter dan gisteren. Morgen nog een keer en dan verwacht ik eigenlijk een écht witte test... Het streepje werd ook pas n beetje zichtbaar toen de controlestreep goed zichtbaar was. Wel al iets zichtbaar na 5 minuten, maar nu is ie echt wat donkerder... Ik zal straks weer een foto posten, als jullie dat niet vervelend vinden. Ben zo onzeker... Ik wacht met blij zijn tot morgen! @sas; ja dat zijn wel de plannen. Kijk maar eens op de site van Freya. Er zijn maar een paar partijen die dat niet willen, zoals D66 en SP. De grote partijen wel... Maar wanneer en of het door gast? Dat weet ik niet. Succes vandaag meid! Xx
Hey meiden Poemel mijn klachten begonnen ook ongeveer bij week 7-8 en iddd nu veel slijm verlies ene dag wel andere dag minder echt heel gek.. en vies hahahha Eevie ik snap je bezorgdheid alleen is je hcg ten opzichte van gister waarschijnlijk niet veel hoger dus geef de hoop en moed niet op! Geen bloed geeft moed! En ik vond jou test echt wel duidelijk je kan niet maar een beetje zwanger zijn he. Lydia Veel plezier ik heb voor Magicman nog niks gekocht hij wil graag een hangmat voor in de nieuwe tuin dus moeten we een keer samen gaan shoppen als de tuin af is hihi wil wel nog een grote bos rozen geven of is dat afgezaagd? Chulla Succes meis, denk aan je! Sas succes vandaag duim dat alles goed is en dat je iui gewoon door kan gaan over de ivf weet ik niks af... sorry! XD Wanneer ga jij met verlof? Koolmees Hoe is het met jou? Wanneer weet jij weer iets meer? Mol Gaat het een beetje meis? Iedereen dikke knuf en xxx van Magic
Goedemorgen! Pff kon om 6:45 al niet meer slapen, zwangerschapssymptoom, spanningen... ik weet het niet, maar heb me toch een nacht gehad, veel rare dromen! @magic, hmm dan ben ik benieuwd of dat slijm nog komt! @eevie, meid foto!!!! idd ik heb in hetzelfde schuitje gezeten, elke dag scheelt niet veel, om de dag wel, je zou die van morgenvroeg eens moeten afwachten en dan vergelijken met de eerste... Ben benieuwd naar de foto! Een streep is een streep toch? kan me voorstellen na zoveel maanden dat je het nog niet geloofd! xxx
Hey meiden, hier is een foto van vanmorgen, met beide tetst erop. Ik denk dat ik een klein beetje blij kan zijn?? Vanavond zal ik op iedereen reageren, ben nu wel erg ego bezig!! Weet ook dat dit moeilijk is voor de meiden die ook al zo lang bezig zijn!! Dikke knuffel voor jullie, lieverds!!!! xx
meiden, heb vanmorgen nog eens getest, ben echt blij, hij springt van het scherm! hieronder foto van 17 mrt, en die van vandaag, toch een duidelijk verschil al he? is een beetje een bevestiging voor me dat misschien toch echt alles ok is!
@eevie, wow!!! die zijn echt wel duidelijk, en nou niet gaan twijfelen maar die van vandaag is echt wel duidelijker! al is het maar een beetje! Gefeliciteerd!!! We posten tegelijk zie ik.. Je hebt wel gelijk, ik denk dat we onze testen even ergens anders moeten neerzetten, kan me voorstellen dat er meiden tussen zitten die nu wel iets anders aan hun hoofd hebben... idd erg ego... sorry lieverds! xxx
Poemel en Eevie, hartstikke zwanger Proficiat!! Bij jullie beide zie ik dat de testen donkerder zijn als de eerste. Goed teken dus! @ Magic, 8 april is mijn laatste werkdag alweer. Ik stop nu 6 weken van te voren.
Hey meiden Poemel JOEPPIE!!!!! ZWANGER!!!!! LEKKER VAN GENIETEN!!! Eevie JOEPPIE ZWANGER!!!! LEKKER VAN GENIETEN!!! Ego berichten mag nu wel hoor!!! xx Magic
Jaaaaaaaaaaaaaa ik kan weer inbreken!!!! EEVIE GEFELICITEERD!!!!!! En Poemelke wat een heerlijke knaltest!!! Alle twee lekker zwanger!!! Geniet ervan meiden en dat jullie kleintjes maar lekker groot mogen groeien en over 8 maanden op jullie buik liggen ipv in jullie buik
whoei.. het geluk hier kan niet op.. super joh.. nu de overblijvende ladies ff volstoppen met hcg whahahaha strooooooooooooooooi
@eevie meid je ziet een duidelijk verschil je bent gwn hartstikke zwanger geniet er lekker van @poemel geniet van je zwangerschap meid bedankt voor het duimen de echo is goed verlopen we hadden een kloppend hartje,en zijn weer helemaal verliefd hier zijn we helemaal in de wolken de dag kan niet meer stuk. nu hopen dat het zo blijft over 2 weken krijgen we weer een echo kan niet wachten weer.
Ben ik even een paar dagen weg en lees ik hier veel goed nieuws en ik zie hele mooie testen voorbij komen!!! Eevie ZWANGER!!!! Wat geweldig voor je meid! Als het iemand gegund is, ben jij het wel. Geniet ervan en ik ga heel hard voor je duimen dat het mooi blijft plakken Ik heb even vluchtig alles bij gelezen, dus ik hoop dat jullie het me vergeven dat ik even niet op iedereen reageer @Mol81: :x meid wat balen!!! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen en ga je een hoop dikke knuffels sturen. Hopelijk is die stomme cyste snel weg en kun je hopelijk een succesvolle ronde tegemoet gaan! @Xd24: Dankjewel voor het duimen, ik hoop dat iedereen van de "oude garde" snel een topic kan openen waarin iedereen van ons zwanger is @Lydia1986: Wat leuk een meisje!! Geniet ervan Mag ik het goede nieuws nog even uitbreiden? Ik had vandaag FM en er was een mooi ei te zien van 13 mm met slijmvlies van 7.4 mm!!! Komende vrijdag weer FM en hopen dat het dan gesprongen is. Ik hoop zo dat het lukt om deze maand wel een eisprong te hebben met spuiten! (de laatste eisprong was in augustus vorig jaar ) Ik heb er een goed gevoel over deze maand!! Nu maar hopen dat deze ronde verder goed af gaat lopen....
Hey meiden, Nu maar even een goede post maken, we hebben weer veel getypt de afgelopen dagen!! @ Mol; hoe is het meid?? @ Chulla; wat ontzettend fijn dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien!! ben zo blij voor jullie! @ Sas; hoe is de fm afgelopen? Ik hoop op een mooi ei. @ Magic; slijm is vies, bah!! @ Poemel; holladijee meid!! superfijn dat de test steeds donkerder wordt bij je! Het is echt een mooie test. Ik duim zo hard voor een plakbeebje bij jullie. @ XD; jeetje, dat is al bijna, 8 april. nog even dan heb je rust. hoe is het met de buik? @ laurise; jij breekt niet in, jij hoort erbij!! @ lely; al dat gestrooi en gedans heeft nut denk ik. Nog even doorschudden met die buik! @ Lydia; je had het dus toch goed!! Leuk hoor, een klein meisje! @ Koolmees; ik durf het nog niet te zeggen, maar dank je wel. Ik durf nog niet te geloven dat het echt zo is. Ik wacht de test van morgen maar weer af... Ik hoop zo dat het spuiten net zo veel nut heeft als bij mij, meid. (Zwanger of niet!) Ik merk echt een heel duidelijk verschil; nu hebben we eindelijk de juiste combinatie van medicijnen gevonden. Maar dat bms ziet er al goed uit. Nu maar hopen dat het lekker doorgroeit, zodat er een mooi beebje kan nestelen. Lieverds, ik kan de posts niet aanpassen, ook die van mezelf niet. Ik wilde de foto's eruit halen, maar dat gaat niet, sorry! Wij durven nog niet te geloven dat ik misschien wel zwanger kan zijn. Zo vreemd! Ik had verwacht dat ik ontzettend blij zou zijn enz, maar dat is eigenlijk nog helemaal niet. Raar toch? xx