Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Chulla: gefeliciteerd meid. Wat fijn dat het hartje klopt! Megagoed nieuws.

Koolmees: voor jou ook positief nieuws. Moet het ei springen met pregnyl of willen ze een natuurlijke sprong afwachten?

Eevie: heel normaal hoor dat je nu zo onzeker bent en niet kunt genieten. Dat komt pas als je een kloppend hartje gezien hebt op de echo rond de 7 weken. Je moet welk vertrouwen hebben hoor!

Zwangeren: wat zijn jullie al met veel! De niet-zwangeren zijn in de minderheid. Wij willen ook!

Hier: geen nieuws. Vandaag pil 4 Provera geslikt. Ik heb niet zo veel last van de cyste als de vorige keer. Toen was mijn buik helemaal opgezwollen. Ik ben verdrietig dat het zo lang duurt. Hopelijk helpt de Provera en hoef ik niet geopereerd.

Ik lees mee maar zal wat minder reageren aangezien ik niet zoveel te vertellen heb. Ik merk dat het me moeite kost om te reageren. Sorry.

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Mol, ach meis toch, ik kan het me zo goed voorstellen!
    Neem de tijd voor jezelf, en reageer als je zin hebt meid!
    Ik heb ook zo'n fase gehad, en opeens kom je dr weer een beetje in, en kost het je ook geen moeite meer...
    Ik duim keihard dat we bij jouw ook snel een positieve test zien meid!!

@koolmees, super goed nieuws! En nu bevruchten die handel!!:p

Als iemand van jullie lieverds even genoeg heeft van vragen over zwanger zijn oid, dan geef aub een gil! denk dat we soms niet in de gaten hebben dat het daarover gaat..

Misschien een idee om een clubje te starten, zodat we onze zwanger vragen niet hier neer hoeven te leggen? ik weet niet misschien ook niet zo'n goed idee... ik wil hier ook lekker blijven meekletsen! voel me thuis hier!!!;)

xxx

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Lydia, gefeliciteerd met jullie meisje!!! helemaal super!!!!

xxx

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Dankjewel dames voor het duimen, we gaan ons best doen ;)
    @Mol81: We hebben het niet over pregnyl gehad, dus ik denk dat ze een natuurlijke sprong willen afwachten. Nog een dikke knuffel voor je meid, ik kan me heel goed voorstellen dat je het even moeilijk vindt om te reageren en gelijk heb je. Maar als je wel even je hart wilt luchten hier, gewoon doen he!
    @Poemelke: Van mij hoeven jullie geen apart groepje te starten hoor met alle zwangeren (anders wordt het groepje hier wel erg klein :p), ik herken wel dat ik er soms moeite mee heb om te lezen dat het iemand wel gelukt is. Maar ik kan ook heel blij zijn, omdat ik weet hoeveel moeite het jullie ook heeft gekost en daarmee geeft het me ook weer hoop. Dus wat mij betreft: gewoon blijven schrijven, we hebben zo'n leuk groepje hier! En als iedereen hier zwanger is, gaan we het topic gewoon anders noemen ;)

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Strak plan koolmees!ik blijf lekker hier plakken hoor!!end of story! ;)

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Lydia, leuk een meid!! Nu shoppen:D

@ Chulla, ooh super een hartje:)

@ Mol, ik begrijp je helemaal. Over een tijdje ben jij ook zwanger. Dat moet gewoon!!

@ Koolmees, yes goed nieuws hopelijk binnenkort nog beter nieuws!

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lieve lieve Mol, wat begrijp ik ontzettend goed hoe je je voelt. Het is zo irritant als er wéér iemand zwanger is en je bent dat zelf niet ook al doe je er minstens zo veel voor!! Iedereen blij terwijl jij daar met n stomme cyste zit. Ik hoop zooooooo ontzettend hard dat jij binnenkort ook weer zwanger bent en dat er een brusje komt voor jullie mopje.

En Koolmees, voor jou geldt natuurlijk precies hetzelfde. Het moet jullie gewoon gaan lukken!! Ik zou trouwens wel om Pregnyl vragen; jd hebt al zo lang geen sprong gehad. Alsof je lijf nu opeens wél weet wat het moet doen. Ik duim voor vrijdag voor n ei van 22 en dik bms. Grow grow grow!!!

Dikke knuffel, liefjes!

8. mol81

mol81 Niet meer actief

NEEEE Poemel, gewoon hier blijven kletsen hoor! Veel te gezellig.

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Mol, ja hoor ik blijf lekker hier!!!
    Ik dacht dat het misschien vervelend werd voor de meiden onder ons die nog niet zwanger zijn, als wij af en toe wat hier neerzetten enz....
    Kan me zo vreselijk goed voorstellen dat het niet altijd even makkelijk is om daarmee geconfronteerd te worden!

Al zal ik rijkelijk gaan strooien met HCG!!! (maar nu eerst even een klein deel voor mezelf bewaren!:p;))

xxx

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eevie waar is je banner ??

mol , dikke dikke knuffel voor je meis !! ik merkte het ook dat je op een gegeven moment zo moeilijk kunt reageren als je al die zwanger verhalen ziet , en die banners..
    maar jullie tijd komt ook lieverd ! echt.. !
    dikke knuffel !

thanx voor de reacties op ons meisje trouwens:)

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik laat vanmiddag bloed prikken, dan bellen ze me morgenochtend met de uitslag. Vandaag was de test ook wel positief, maar ik had hele lichte urine dus hij was licht. Maar wel positief. Vind t nog erg spannend meiden. Xx

12. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eevie: Geweldig meid! Gefeliciteerd!!:D

@Lydia: LEUK! ook een meisje...Nu kun je flink gaan shoppen hè?.:D.

@Mol: Begrijp helemaal hoe je je voelt hoor meid! Al die zwangeren maakt het natuurlijk niet makkelijk! Ik duim heel hard voor je..dat je ook snel zwanger mag zijn!! :)
    @Koolmees (en alle anderen die ik misschien vergeet!:)); Voor jou natuurlijk het zelfde!:)

Liefs

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    foto eevie ? , na de bloeduitslag heb je iig zekerheid :) *voor jezelf

ja fredje dat gaat zeker goed komen !

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    De foto staat in mn album. Het wordt al een echt rijtje. Ja, ik denk dat het dan misschien echt gaat bezinken... Hoop dat die dan ook positief is... Zal toch wel als de thuistest goed is?

Hoe is het met de rest van de meiden??

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja meis je mag t echt geloven :) , en dat zul je ookwel doen na je bloedtest :)

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja hoor Eevie je test wordt alleen maar donkerder en dat met 1 dag ertussen, je hcg verdubbeld per 2 dagen. Dus die bloedtest is ook gewoon harstikke positief! Moeilijk te geloven he..

17. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Even gauw een berichtje vanaf de i-phone van manlief vanuit het ziekenhuis.
    Zondag opgenomen in verband met uitdroging.
    Hier gaat het echt beroerd, zo misselijk en zoveel overgeven.

Gisteren wel een echo gehad, en het hartje gehoord, alles was verder in orde. Dus dat is wel mooi.

Voorlopig even geen berichtjes van mij, zodra ik me weer wat opgeknapt voel, klets ik weer gezellig mee.

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Alle zwangere dames: wordt het niet tijd om het overzichtje weer bij te gaan werken? Ik ben benieuwd hoeveel dames inmiddels naar de "goede" kant van de streep zijn verhuisd :D Trouwens dankjewel voor de lieve meelevende reacties. Mol en ik gaan ons (hopelijk snel) ook bij jullie lijstje aansluiten, afgesproken!
    @Eevie: Ja hoor, de testen worden steeds donkerder, ik denk ook echt dat het tijd gaat worden voor een banner! ;) Dankjewel voor de tip m.b.t. pregnyl, als het eitje vrijdag nog niet gesprongen is, zal ik het er eens over gaan hebben.
    @Anne83: Goh wat vervelend meid! :( Ik hoop dat de misselijkheid snel weg gaat en dat je ook een beetje kunt gaan genieten van het zwanger zijn, sterkte meid!

19. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anne: Wat vervelend voor je meid! Hoop dat het overgeven snel stopt zodat je echt kunt gaan genieten..

Liefs

20. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo allemaal

Eevie meid begin er nou maar in te geloven van harte gefeliciteerd ik duim voor een plakbeeb:)

Anne jeetje meid dat is schrikken ik hoop dat het gauw weer beter met je gaat dikke knuf van mij.

Hier ben ik gisteren voor de FM geweest raar genoeg zat ik in de wachtkamer en had de beslissing al genomen dat ik er gewoon even genoeg van had en deze kans gewoon thuis aan de klus ga en dan zien we wel(ik had dit natuurlijk al wel besproken met chris)

De cyste was inmiddels gegroeit naar 3,3 cm en het ene eitje wat er nog zat was 18,5

Nou heb ik dit met de verpleegkundige besproken en zij kon zich hier ook in vinden nou moet ik dag 3 weer terug komen om te kijken of de cyste er nog zit en dan weer met de clomid verder.
    Ik vind het even goed zo ben moe ,op :(

Nou gaan we natuurlijk wel verder thuis en het klusschema is al opgesteld:)

Nou dames voor degene op de wachtbank succes en dikke knuf
    en voor de zwangere geniet ervan.

veel liefs saskia

Deel Deze Pagina