@lydia hoera een meisje wat leuk zeg @anne wat vervelend voor je meid hopelijk knap je snel op en kun je lekker gaan genieten sterkte @koolmees idd goed nieuws,nou je weet wat je te wachten staat klusserdeklus @sas hopleijk zal de cyste vanzelf verdwijnen en veel succes deze ronde ik duim voor jullie @fredje ik zie dat je nog maar 4 weken moet wat spannend zeg @ de rest hoe gaat het met jullie hier weinig te melden voel me vandaag goed het weertje is lekker dus genieten maar
oehh anne das niet zo mooi! .. hopelijk kun/mag je snel weer naar huis! xx pff jeetje sas. ookal zoeen rotnieuws... ik hoop toch op een groot wonder deze maand! xxxx
Beterschap Anne! Sas: ik herken je gevoel helemaal. Ik hoop dat je cyste verdwijnt en dat het eitje dat er zit springt.
@Fredje; jeetje wat ben jij al weer ver! Is het nog te doen meis? @ Anne; wat tot dat je zo ziek bent meid! Hopelijk voel je je snel weer beter! @Koolmees; ik ben benieuwd naar vrijdag ! @ sas; wat fijn dat de ass. die zo meedenkt @ chulla; fijn dag je goed voelt! Hier natuurlijk geen nieuws, morgen bloeduitslag. Erg spannend dus. Wanneer hebben jullie het aan je ouders verteld?; Xx
Ff vraagje: Hoelang van te voren mag je niet vrijen bij samenlevingonderzoek? 1 van jullie misschien ervaring? Heb m aanstaande maandag nl. en vrijdag komen we pas terug van vakantie! De assistente had wel nog gezegd dat we 2-4u van te voren moesten vrijen, omdat dan het zaad nog van goede kwaliteit was.. dat hopen we dan maar! Bij het zaadonderzoek moest er 2-4 dagen tussenzitten,nu ook? Hoop dat jullie me antwoord kunnen geven.. @hier verder geen last gehad van 100 mg clomid, heb afgelopen maandag alweer de laatste geslikt! reageer uitgebreid op jullie allemaal hoor als ik weer terug ben!
Het hcg in m'n bloed was wel wat verhoogd, maar nog niet genoeg. Ik heb te vroeg laten prikken, dus nou moet ik vrijdag weer. Ik hoop zo dat het dan wel goed is. Nou heb ik voor het eerst positieve testen en ik ben zo bang dat het dan niet goed is... Pfffff wat een stress. Xx
@eevie, meid rustig aan! je hebt te vroeg laten prikken, ik had ook maar een waarde van 51, alles kan nog gebeuren! Ik zal heel hard voor je duimen dat ie vrijdag lekker gestegen is! Duim jij voor mij? ik ben nl vanochtend weer wezen prikken, moet om 14uur bellen! @Nina, ik zou er toch zeker 2 dagen tussen laten,dus maandagochtend samenlevingstest, vrijdagavond laatste keer sex.. tenminste zo hebben wij het toen gedaan. Natuurlijk dan wel de maandagochtend nog sex hebben he! Nog veel plezier op vakantie! xxx
@ Eevie en Poemel, spannend voor jullie beide!! Komt vast goed @ Eevie, wij hebben het gelijk dezelfde dag verteld aan beide ouders en ik tegen 2 vriendinnen (die ook pas zwanger waren heel toevallig). Ik kon het echt niet voor me houden haha...
@Eevie en Poemelke: Spannend voor jullie allebei!Maar heb er een goed gevoel bij! Zit vast helemaal goed met jullie beebjes.. @Chulla en Eevie: idd nog maar 4 weekjes..nu is het echt aftellen.. pff. Laatste loodjes zijn toch wel erg zwaar! Heb veel last van vocht en hierdoor geen gevoel meer in mijn handen en vingers.. Beetje slaperig gevoel!!ppff! Maar verder gaat alles prima.. Onze meid is aan de grote kant en vrijdag wordt ze weel helemaal gemeten..ben erg benieuwd hoe groot ze is! (tenslotte moet ze er ook nog uit! hahaha).. @sas: Vervelend nieuws meid! Duim voor je deze maand!! liefs
Whoehoe!!!! de waarde was gestegen naar 672! ik had uitgerekend dat ie sowieso naar 400 moest! dus helemaal super!! ben helemaal blij!!!!! manlief meteen gebeld, die viel ook bijna van zn stoel! heb 13 april de eerste echo! pff lijkt nu nog zo ver weg!! haha! xxx
@ Poemel, op welke dag was jouw waarde 51? Wat een geweldige stijging bij jou zeg!! Helemaal top!! Bij mij moet het vrijdag van de assistente in ieder geval 150 zijn... @ Nina; ik zou het niet weten meid. Anders even de gyn bellen voor de zekerheid? @ XD; ik heb m'n moeder net toch ook maar gebeld. Had er zo'n behoefte aan!! Nog niet voor het hoera-verhaal, maar voor de steun. @ Fredje; ik hoop dat jouw gevoel juist is!! Spannend, de meting!! ik kan me voorstellen dat het zwaar is, als je ook veel vocht vasthoudt. Misschien maar blij zijn dat je niet zwanger bent als het hoogzomer is. Deze temperaturen zijn veel beter te doen!! @ Laurise; duimen!!! Ok, weer even ego. Ik weet dat het moeilijk kan zijn voor de niet-zwangeren, ik had er ook veel moeite mee... Maar ik voel me zo onzeker meiden... Dan heb ik liever gewoon een witte test, zodat ik weet hoe het zit. Maar goed, nu hoop ik alleen maar op steeds donkerdere tests. Ik ben vandaag mogelijk nog niet officieel overtijd. Mijn sprong is waarschijnlijk in de nacht van dinsdag op woensdag geweest, dus dan ben ik morgen officieel te laat. Vandaar dat de assistente zei dat dat de verklaring kan zijn waarom het hCG nog zo laag is. Het is wel een verhoging, maar nog niet voldoende om zeker te zijn. Dus ik mag nog niet wanhopen. Het moet gewoon gaan stijgen nu. Ik ben zo ontzettend emotioneel!! Al een hele week hoor, niet alleen vandaag. Kan om alles huilen... Was vanmorgen ook misselijk van de spanning. Dat is ook nuiet helemaal gezond hoor... Ik heb daarstraks mijn moeder dan ook maar opgebeld, omdat ik zo'n stress voel. Eevieman kan dat toch niet helemaal wegnemen, kennelijk kan alleen je moeder je een beetje gerust stellen. Dat is in ieder geval bij mij zo. Heb haar dus verteld dat ik denk dat ik zwanger ben, maar dat het allemaal zo spannend is tot nu toe. M'n moeder is zo'n schat. Die gaat dan niet überblij en positief doen, maar heel nuchter. Ze zei dat ze toch wel een huppeltje in d'r buik voelde, maar dat we nog maar even moeten afwachten voordat we echt gaan huppelen. Schatje! Ik ben al weer zo lang bezig en heb dit nog nooit meegemaakt. Ik kan er niets aan veranderen, het zegt nog niets, nu allemaal keihard hopen en duimen dat het vrijdag beter is.
Jaaa Eevie mijn duimen draaien op volle toeren en ik snap je onzekerheid meis! Maar ik geloof wel in positieve gedachtes al is het lastig maar het klinkt gek maar als het niet goed is kun je er nu toch ook niks aan doen. Als het wel goed is heeft je beebje er meer aan als je probeerd je rustig te houden..nogmaals ik snap het helemaal en het is makkelijk praten maar meer kun je nu toch niet doen...blijven hopen, duimen en positief denken. Dikke knuffel!
@eevie, meid ik snap het helemaal, maar ook ik kan helaas die onzekerheid niet wegnemen. Dat lukt me bij mezelf al niet! ben het eens met wat laurise zegt, als het fout gaat kun je er toch helaas niks aan doen, was het maar zo! bij mijn miskraam toen was het ook allemaal zo onzeker, het enige wat je kunt doen is idd proberen om rustig te blijven... ook voor je kindje.. het is snel vrijdag en dan weet je meer! Test in elk geval morgenvroeg nog eens, als de test wat donkerder word geeft misschien toch wat meer gemoedsrust! wat was je waarde eigenlijk? Die 51 van mij was ook heel vroeg, volgens mij 1 dag voor nod, dus op 3w6d. Alles kan dan nog gebeuren, dat zie je wel, nu een waarde van 672, nog geen week later! Ik zal voor je duimen meid! O trouwens, mn afspraak is net verzet naar 8 april! ietsje eerder! Jippie!!! xxx
@Poemelke: Wat geweldig nieuws!! Nu gaan genieten! En voor je het weet is het 13 april..Tijd gaat zo snel..Kijk maar hoe snel het allemaal bij mij gaat!! @Eevie: Ik begrijp die onzekerheid maar al te goed! Blijft zo spannend tot die tijd.. Ik kon het ook gewoon niet geloven de eerste periode..Maar probeer positief en rustig te blijven meid en voor je het weet is het alweer vrijdag en weet je meer. Mijn duimen blijven draaien tot die tijd en mijn gevoel is gewoon goed.. Liefs
Zwangeren na Clomid: Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-'11 Wjb, uitgerekend ??? Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla, uitgerekend 03-11-2011 Olijfje, uitgerekend 07-11-2011 Poemelke, uitgerekend ?? Zwangeren na prikken: Eevie, uitgerekend ?? ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: Terug naar oude zh: Femara, Pregnyl en IUI. Wachten op ongi na vijf dagen primolut Belgische mama: Blondy: 3e ronde Clomid 50 mg, NOD 20-3 Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid. Sas31:44e ronde vierde ronde clomid ------------------------------------------------------------------ Prikken na Clomid: Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden inmiddels stabiel. 1e ronde met 37.5 Gonal-f, opgehoogd naar 75 Gonal-f. Vrouwtjexxx: ik heb m maar even aangepast, om mezelf ook wat moed in te praten zeg maar... x
eevie.. ik strooi nog ff voor je.. en schud met mn dikke buik whahaha ik heb vanmiddag weer controle gehad.. alles was prima.. en het is nog steeds een meisje hahahahha.. nou.. nu ff de kleine naar bed doen.. en dan relaxed op de bank met een bakje frozen yoghurt jammie
Zwangeren na Clomid: Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-'11 Wjb, uitgerekend ??? Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla, uitgerekend 03-11-2011 Olijfje, uitgerekend 07-11-2011 Poemelke, uitgerekend 25-11-2011 Zwangeren na prikken: Eevie, uitgerekend ?? ---------------------------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Mol81: Terug naar oude zh: Femara, Pregnyl en IUI. Wachten op ongi na vijf dagen primolut Belgische mama: Blondy: 3e ronde Clomid 50 mg, NOD 20-3 Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid. Sas31:44e ronde vierde ronde clomid ------------------------------------------------------------------ Prikken na Clomid: Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden inmiddels stabiel. 1e ronde met 37.5 Gonal-f, opgehoogd naar 75 Gonal-f. Vrouwtjexxx: Ook aangepast! kan alleen tzt nog wijzigen! xxx