Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zwangeren na Clomid:
    Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje!
    XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje!
    Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim
    EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje!
    Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje!
    Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje!
    Lydia, uitgerekend 05-09-'11
    Wjb, uitgerekend ???
    Anne83, uitgerekend 08-11-2011
    Chulla, uitgerekend 03-11-2011
    Olijfje, uitgerekend 07-11-2011
    Poemelke, uitgerekend 25-11-2011

Zwangeren na prikken:
    Eevie, uitgerekend 30-11-2011??

----------------------------------------------------------------------------------

Clomidgebruiksters:
    Mol81: Terug naar oude zh: Femara, Pregnyl en IUI. Wachten op ongi na vijf dagen primolut
    Belgische mama:
    Blondy: 3e ronde Clomid 50 mg, NOD 20-3
    Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid.
    Sas31:44e ronde vierde ronde clomid

------------------------------------------------------------------

Prikken na Clomid:
    Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden inmiddels stabiel. 1e ronde met 37.5 Gonal-f, opgehoogd naar 75 Gonal-f.
    Vrouwtjexxx:

Ik heb de datum er maar bij gezet... Heb toch n beetje hoop he...

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Zwangeren na Clomid:
    Fredje
    , uitgerekend 19-04-2011, meisje!
    XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje!
    Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim
    EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje!
    Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje!
    Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje!
    Lydia, uitgerekend 05-09-'11
    Wjb, uitgerekend ???
    Anne83, uitgerekend 08-11-2011
    Chulla, uitgerekend 03-11-2011
    Olijfje, uitgerekend 07-11-2011
    Poemelke, uitgerekend 25-11-2011

Zwangeren na prikken:
    Eevie, uitgerekend 30-11-2011??

----------------------------------------------------------------
    Clomidgebruiksters:
    Belgische mama:
    Blondy: 3e ronde Clomid 50 mg, NOD 20-3
    Nina85: 9e ronde, eerste ronde Clomid.
    Sas31:44e ronde vierde ronde

Prikken na Clomid:
    Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden inmiddels stabiel. 1e ronde met 37.5 Gonal-f, opgehoogd naar 75 Gonal-f.
    Vrouwtjexxx:

Femara + pregnyl + IUI:
    Mol81: Terug naar oude zh: Femara, Pregnyl en IUI. Na 5 dagen Primolut geen ongi, cyste! Nu 14 dagen Provera slikken en afwachten.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Eevie mooie banner :D !!

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Sas31: Succes met klussen en hopelijk dat het deze maand toch nog een mooi wondertje oplevert!
    @Mol81: Hoe is het nu met jou meid, dikke knuff!
    @Eevie: Staat je goed zo'n banner! :D
    @Nina85: Succes met de samenlevingstest! Het is alweer even geleden, maar ik geloof dat we het hier de avond van tevoren hadden gedaan en daarvoor 3 dagen er tussen, maar dat weet ik niet meer zeker.
    @Fredje: Succes met het aftellen en de laatste loodjes!
    @Poemelke: Jeeeej wat een mooie waarde, geniet ervan meid!
    @Lelymupske: Fijn dat de controle goed was!

Mooi zwangerlijstje dames, het lijstje is voor het merendeel blauw, een goed teken! :D
    Morgenmiddag heb ik weer FM. Ik ben benieuwd of het eitje wel goed door gegroeid is. De gyn had het er maandag over dat ik veel slijmverlies zou gaan krijgen, maar dat is eigenlijk nog niet echt opvallend veel, waar ik me dan weer zorgen over ga maken.... Dus ik hoop maar dat het eitje toch gewoon goed is gaan groeien en op springen staat morgen!

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @koolmees ik duim voor een mooi eitje morgen
    @mol hoe is et met jou?
    @eevie ik duim voor je meid het zal wel goed zijn maak je niet teveel zorgen (hoor mij praten ik doe niks anders da zorgen maken:D)

sorry een vraagje aan de zwangere sinds dinsdag voel ik me heel erg goed daarmee bedoel ik niet misselijk alleen even in de ochten maar de rest van de dag niks is dat een slecht teken????

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee hoor geniet er maar van :) en hopelijk blijft t zo :D

7. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi meiden. Het is weer even geleden, maar ik ben er weer! Helaas kan ik me niet aansluiten bij de vele zwangeren hier. Wij gaan weer een ronde verder...

Ik zal weer proberen meer aanwezig te zijn. Sorry voor mijn afwezigheid!

Liefs van mij

8. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    bedankt voor je reactie
    ja ik hoop het ook maar zolang het maar goed zit

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zucht... Ik ben al vanaf 5 uur wakker... Mijn lijf snapt niet dat ik rust nodig heb, ben namelijk al de hele week voor 6 uur wakker!! Heb ook wel spanning voor straks. Heb nog n flinke blauwe plek van de laatste x prikken, maar bij de andere arm zijn de aders minder zichtbaar...
    Zie er zo tegenop, ben zo bang dat ze straks bellen en zeggen dat het hCG niet gestegen is...
    Ik ga nog maar even proberen om te slapen... Xx

10. mol81

mol81 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Eevie: je bent nog steeds of al weer wakker zie ik (zie dat je actief bent in dit onderwerp momenteel). Vandaag weer prikken? Het komt allemaal goed meid!

Blondy: welkom terug hoor. Ik lees ook meer mee dan dat ik typ. Geen probleem.

Chulla: geen zorgen over maken hoor. De eerste weken zijn zo spannend omdat je niets ziet en voelt. Maar de echo was goed toch? Daar gaat het om.

Koolmees: succes bij de FM vandaag. Ik duim voor een mooi ei.

Lydia: ook al weer 16 weken zwanger! Ik kan me nog zo goed herinneren dat je in Disney zat hahah!

Hier: geen nieuws. Nog een week Provera slikken en dan maar afwachten. Heb geen klachten gelukkig. Hoe snel moet je ongi worden na het slikken van Provera?

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey Mol, ik heb deze pagina standaard in m'n telefoon open staan, hihi. Ik zit al klaar om te laten prikken maar de assistente zei dat het misschien nog steeds te vroeg is om te prikken. Maar goed... Heb toch echt wel 7 positieve testen inmiddels. Het kan toch bijna niet zo zijn dat het niet raak is?
    Ik werd steeds binnen een week na provera ongesteld. Maar ik slikte er 2 per dag, en dan maar 5 dagen. Misschien maakt dat nog uit. Xx

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Chulla: Wat moeilijk die onzekerheid, ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoop voor je dat de zwangere dames hier gelijk hebben, geniet ervan meid!
    @Blondy: Balen dat je ongi bent geworden meid :( Dikke knuff!
    @Eevie: Nachtbraker! :p Wat moeilijk die onzekerheid, maar die positieve testen heb je vast niet voor niets. Succes met prikken vandaag meid, wanneer krijg je dan de uitslag?
    @Mol81: Volgensmij moet je normaal ongeveer na 3-7 dagen ongesteld worden, bij mij duurde het minimaal 7 dagen steeds, de laatste keer zelfs 11! Dus ik denk dat ik een uitzonderingsgeval ben. Ik duim voor je dat je snel ongi wordt en die stomme cyste dan ook weg is!

Hier niet veel te melden, ik laat jullie weten hoe de FM gegaan is als ik weer thuis ben. En als ik vanavond niet hier ben, moeten we misschien wel weer aan de klus :p

13. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @koolmees succes met de fm
    @mol hopelijk duurt het niet lang bij jou en ben je snel ong zodat jullie weer verder kunnen
    @eevie wat vervelend he die onzekerheid weet er alles van.maar al 7 testen joh ik heb er maar 1 gedaan pos is pos tog.
    en wrm heb je geen afspraak gemaakt bij de gyn tegen mij zei ze als je overtijd bent kan je gwn hier komen en doen wij voor je testen zodat je zekerheid hebt,ik heb het niet gedaan maar het kan dus wel gwn hier iig succes ik duim voor je

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb de gyn gebeld en ik moest n bloedtest doen. Maar die was dus nog niet overtuigend, dus moest ie vandaag weer. Daar wacht ik nu op. En waarom 7 tests? Omdat ik elke x denk dat heg niet waar is en dat ik een negatieve krijg. Ik yen nog nooit n positieve test gehad he. Word hier gewoon super onzeker van. Heb ergens het gevoel dat ik maandag wéér moet prikken. Kan me niet voorstellen dat het raak zou zijn...

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, hoelaat krijg je de uitslag meid? ik ben aan het duimen voor je!

@chulla, hier ook veel testen gedaan hoor, ik geloofde het ook niet, zeker na mijn miskraam, deze keer meer testen gedaan om te zien of ze donkerder worden! en ja hoor!:p

@mol, hopelijk komt je ongi snel meid!altijd maar dat wachten! vreselijk!

@koolmees, duimen voor een mooi eitje meid!

@hier, voel me goed eigenlijk! heb wel steeds meer last van mn boobs, en beginnen langzaam te groeien! Gistermiddag in de auto was ik niet zo lekker, lijkt wel alsof ik dat elke keer heb, en dan eet ik wat en dan trekt het weg! maar nog geen last van ochtendmisselijkheid! ben benieuwd wanneer dat opzet, van mij mag het, dan merk je echt dat je zwanger bent! heb het er voor over!!

xxx

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hcg is gedaald... Maandag weer, ze verwachten dat t verder zakt.

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Poemelke: Fijn dat je je goed voelt, geniet er nog maar even van dat je (nog) niet misselijk bent! ;)

@Eevie: Oh nee toch! g*dver :x:x:x Ik steek een kaarsje voor je aan en ga heel hard duimen dat er toch een wonder gebeurd en je beebje blijft plakken!! Dikke knuff meid!

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ow Damn meis.....
    Wat een k*tzooi!!!!
    een vmk dan toch? want dat streepje stond er echt wel!!
    Weet helaas in wat voor vreselijke tijd je nu zit...
    hele dikke knuffel voor nu!weet niet zo goed de woorden te vinden..

liefs

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Pffff.... Ben weer n beetje rustig, maar man wat zijn wij verdrietig... Ik kreeg iedere dag wat meer hoop, omdat de tests positief bleven... Maandag afwachten, ik verwacht dat het dan echt laag is. Dan stop ik met de bollen zodat ik ongesteld kan worden. Ik voel me zo klote... Dan liever een witte test....

20. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, he meid wat shit nou! had echt verwacht dat het ook wel goed zat!
    Wat was de hcg eerst en nu?
    Ik zal heel hard duimen dat het goed komt, maar ben er bang voor..
    Nogmaals, ik denk de hele dag al aan je, weet precies hoe je je voelt!
    Idd dan liever een witte test!

xxx

Deel Deze Pagina