Het was dinsdag 50.4 en nu is t 47... Ze zeiden dat ze verwachten dat t blijft dalen. Heb ook echt krampen, maar dat kan van de stress komen. Jullie zijn lief... X
@Eevie: Wat ben ik ontzettend verdrietig voor je meid Kost het zoveel moeite om een positieve test in handen te krijgen en dan gebeurt er dit! :x Ik blijf voor je hopen dat er een wonder gebeurt maandag! Hier vandaag een goede FM. Het eitje was maar liefst gegroeid tot 18 mm en slijmvlies was 9.7, dus helemaal super Morgen zet ik de pregnyl en dan wordt dit weekend een feestweekend De laatste keer dat ik echt een eisprong had was in augustus vorig jaar en Geertgen krijgt het de eerste ronde meteen voor elkaar, wat ben ik blij dat ik overgestapt ben!
Oh wat fijn Koolmees!! Ben blij dat het spuiten bij jou ook goed aan lijkt te slaan. Hopelijk heb jij een wat beter resultaat dan ik. We gaan voor een plakbeeb... Weet eigenlijk even niet hoe ik me voel. Ben van binnen zo verdrietig, maar ook zo lamgeslagen. Ik doe er nu al bijna 2 jaar over om een positieve test te zien. Heb ik er één, dan gebeurt dit... Ik weet het even niet meer. Ik duim natuurlijk wel voor de rest hoor.
@Eevie: Wat lief dat je ook nog blij voor anderen kunt zijn. Maar ik gun jou net zo hard een plakbeeb als ik en het liefst allebei zo snel mogelijk! Ik weet verder even niet wat ik moet zeggen, maar geef je nog een dikke knuff extra!
Hey meiden Eevie Dat klinkt niet heel best meid.. ik duim en strooi strooi strooi strooi strooi extra veel zodat je beebje blijft plakken! Dikke knuf van mij meis weet ff niet goed wat ik moet zeggen.. Koolmees Aan de klus jij! hahahahha feest weekend! Fijn dat het spuiten zo goed aan slaat succes meis! Mol Hoe is het met jou? Blondy En met jou? Lydia Wat gaat de tijd toch snel he ga je een pretecho laten doen of heb je dat al gedaan? Poemel Wat fijn dat je je goed voelt, maar snap dat je meer tekenen wil om het bevestigd te hebben maar geloof mij dat is op den duur niet fijn... geniet zolang je niet missselijk bent, ik dacht nl ook laat mij maar misselijk zijn dat heb ik er wel voor over maar als het dan zover is en dat duurt dan 3 a 4 maanden dan niet meer hoor hihi.. maar we hebben het overleeft en nu af en toe nog eens... Chulla Hoe is het met jou? Anne hoe is het met jou? Ben je alweer thuis? Iedereen verder hoe is het met jullie? @Magic Hier gaat het goed, heb wel steeds sneller last van maagzuur iemand tips om dat te voorkomen? Verder mag ik niet klagen alles gaat wel wat trager maar goed dat hoort erbij! vandaag lekker gefietst en met een vriendin gewinkeld, was erg gezellig! Vanavond gewinkeld met magicman en een mooie babyfoon en nog wat andere dingetjes voor de babykamer gekocht! Was ook erg gezellig! Liefs Magic
Hier gaat alles Okee. Slik braaf mijn pilletjes en wacht weer af tot de klusdagen. Ik reageer inderdaad niet altijd, maar lees wel alles mee hoor!! Ik heb net als Eevie standaard deze pagina openstaan op mijn telefoon. Lieve Eevie, alle knuffels en lieve wensen gaan deze dagen jouw kant op. Ik duim voor jullie meis. Inderdaad, beter een witte test dan dit..
Goedemorgen! Ook hier vanaf mn telefoon! @ magic, melk wil ooit wel helpen tegen maagzuur. En als je het hebt als je ligt? Extra kussen gebruiken dat je ietsje hoger ligt @ eevie, hoe gaat het met je? @ koolmees, yeuuhh goed nieuws! Op naar een mooie plakbeeb @ poemel, bij mij begon de misselijkheid zo rond week 8 daarvoor nergens last van gehad. Maar idd, wat magis zegt, dat vervloek je straks wel als je het al krijgt. Ik kon nog geen tandenborstel in mn mond doen. En tandenpoetsen kun je niet overslaan Maar goed het is wel zo dat je dan echt zeker weet dat je zwanger bent! Xxx
Tja, ik heb vandaag n Vrijgezellenfeest en er zijn er 6 zwanger... En het gaat natuurlijk de hele dag over zwanger zijn. Ik denk dan alleen maar "tja en ik zal dit kindje nooit zien..."
@eevie, bah meid dat is wel heel slechte timing ook, kun je dan niet beter afzeggen? ik bedoel dat is wel heel confronterend nu! Ik heb ook toen heel veel tijd voor mezelf gepakt, en dan mag je verdrietig zijn, zo kun je het ook beter verwerken, denk aan jezelf meid! jij bent nu belangrijk! @xd, en ja hoor vanochtend was het dan zover! Ik werd op het werk vreselijk onpasselijk van een bepaalde geur, en hing boven de wc! Toch kreeg ik kennelijk weer frisse lucht binnen en toen kwam er niks! Bah wat een vies gevoel was dat! Ik kreeg in de auto op weg naar huis nog een misselijk gevoel als ik aan die geur dacht! net alsof ie nog in mn neus zat! @magic, oh heerlijk shoppen voor de baby! ik hoop dat wij na de eerste echo ook wat leuks mogen kopen, en hopen dat alles goed is! @koolmees, goed nieuws! succes dit weekend! veel klusplezier, in de zin van baby maken dan hè! @hier, tja zoals gezegd vanmorgen erg misselijk van een geur, ben de hele dag al kapot moe, toenstraks even gaan liggen... Kan ook van mn slaapdienst komen afgelopen nacht.. nja we geven er vrolijk aan toe! prettig weekend nog dames! xxx
Hallo dames, Mag ik met jullie meekletsen? Er zit zoveel ervaring hier! Kort mijn verhaal: Sinds juli 2010 gestopt met de pil. Jan 2011 naar de gyn. Lichte vorm van pco. Febr 2011 1e ronde clomid 50. Dit ging volgens het boekje tot 7 dagen na de eisprong toen heb ik 2 dagen een bloeding gekregen. Afgelopen donderdag weer naar het ziekenhuis geweest. Gister gestart met clomid 75. Ze hopen dat mijn 2e fase (luteale fase) wat langer duurt nu. Hebben jullie daar ervaring mee?
Welkom Kimsel, Je vindt hier inderdaad genoeg ervaringsdeskundigen waarvan de meesten ondertussen al zwanger zijn! Ik heb zelf 9 maanden Clomid gebruikt maar nu iets anders. Ook overgestapt van ziekenhuis. Momenteel heb ik een cyste en slik ik medicatie om ongi te worden. Daarna weer los. Ik heb geen ervaring met een korte LF. Mijn LF was altijd 14 dagen en dat was netjes. Helaas zonder zwangerschap. Eevie: meid, wat k*t voor je dat je vanavond 'gezellig' moet doen. Hoe voelt je lijf aan? Maandag weer prikken en dan zal je duidelijkheid hebben. Wat ontzettend moeilijk. Poemel en andere zwangeren: oh, wat was ik de eerste 13 weken misselijk. Alles eruit kotsen en helemaal raar worden van alle geurtjes. Eten lukte niet. Het enige wat ik lekker vond en wat er in bleef waren frikadellen haha! Anne: lig je nog in het zh?
@Eevie: Wat erg voor je meid!!! Ik blijf toch nog even duimen! En dat vrijgezellenfeest is idd niet prettig nu! Heel veel sterkte.. Liefs
Het is inderdaad fijn om te lezen dat er al verschillende zwanger zijn. De arts zei ook dat het even zoeken is naar de juiste behandeling omdat ieder lichaam weer anders is. Het is dus maar afwachten hoe het deze ronde gaat, meer kan je toch niet doen. De eerste helft ging de vorige keer prima. Hopelijk gaat dat nu ook zo in de 2e fase. Ze hehebben nog voldoende andere mogelijkheden maar willen eerst dit proberen.
Zo ben weer wakker. Erg vreemd, maar ik slaap weer normaal sinds vrijdag... (Hoewel ik vannacht 4x naar de wc moest!) Vrijgezellenfeest gisteren was wel heel erg gezellig. Moeilijk maar gezellig. Er zijn er 3 hoogzwanger en 2 zo rond de 12 weken. Steeds werd er gezegd dat er 5 zwangeren waren en ik dacht dan alleen maar "nee het zijn er 6!!!!" Maar een heel aantal meiden weten hoe het bij zit, dus die waren erg lief. En bij het maken van foto's van de zwangeren heb ik me maar omgedraaid. Het is eigenlijk wat ik gisteren al zei; ik zal dit kindje niet zien. En iedereen zegt wel dat ik positief moet denken enzo, maar dat is echt moeilijk. Er spookt van alles door m'n hoofd wat ik zo graag zou willen zeggen tegen deze uk. Ik weet t, ik ben pas 4,5 week, maar dan nog. Ik kijk al 2 jaar uit naar dit kindje. Loop al weer n jaar in het zh. Maar goed, we wachten morgen maar af. Heb soms zo'n vlaagje hoop dat ze verkeerd hebben gekeken en dat het morgen gestegen is. Zeker als m'n boobs weer ns zo zeer doen. Want dat lijkt weer erger te worden. Ik kwam trouwens gisterenavond thuis en toen stond er een boeket met roze gerbera's op tafel (mijn favoriete bloemen). Van m'n lief, omdat we vrijdag 6 jaar samen waren, maar het door verdriet niet hebben gevierd. De schat! Kon wel huilen! Meiden ik ben blij dat ik met jullie zo kan praten! Misschien toch maar duimen voor n wonder? Xx
@ Eevie, aah wat lief een bos bloemen. Dat doet je dan goed he Ik blijf iig duimen voor een wondertje voor jullie! Het is je zo gegunt!! @ Poemel, hehe eindelijk misselijk geniet ervan hihi... Ik was net als Mol ook de eerste 13 weken misselijk. Vooral als ik wakker werd, en dan nog je tandenpoetsen. Aaargh als ik er nu weer aan denk @ Hier, de meubels zijn van de week geleverd. Eindelijk! Ze moeten alleen nog in de goeie kleur geschilderd worden. Vandaag gaat mn vriend met mn broertjes alles in elkaar zetten en zaterdag worden ze dan door iemand geschilderd. Dan is alles hier klaar Zal dan een foto plaatsen van het eind resultaat. xxx