@Kimsel:Welkom! Er zijn nu idd al een hoop zwangeren..Dus laat je niet ontmoedigen door alles! @Eevie: Goh meid, dat is idd een vervelende dag met die zwangeren allemaal.. Maar wel erg lief dat een aantal dames rekening houden met je situatie! En erg lief hoor van die bloemen.. We hopen nog steeds op een wonder en ik blijf voor je duimen meid!! Liefs
@eevie, he meid toch, ik blijf ook voor je duimen hoor! ik hoop zo van harte dat stiekem toch alles goed is!!! Misschien geeft het je steun dat je nu wel weet dat het mogelijk is!? Tenminste zo dacht en denk ik, gelukkig heb je nu het bewijs dat jullie dus wel zwanger kunnen raken, al gaat het misschien niet goed (wat we niet hopen) dan toch KUN je wel zwanger raken en is het misschien een kwestie van tijd? @xd, ben heel benieuwd snel showen die spulletjes!! @Kimsel, welkom meid! @hier, Gister teveel gedaan, we zijn boven laminaat aan het leggen, en het werd me even teveel, kreeg opeens ook soort van spierpijn in mn buik, dus ben rigoreus gestopt en in bed gaan liggen! Sinds vanmorgen zo'n akelig gevoel of alles wel goed zit, en stel nu dat het weer fout gaat, straks is er niks te zien op de echo.... Heb ook het idee dat mn boobs vandaag minder pijn doen, maar wel toch gewoon ietwat pijn.... Nja al met al jullie horen het al, ik ben er goed in mezelf gek te maken! Zo onzeker Gister was ik nog zo misselijk, en vanmorgen niks... Komt iemand het een beetje bekend voor? Ik zit echt te wachten op heftige misselijkheid of erge klachten alleen maar om zeker te zijn dat ik nog steeds zwanger ben! pfff... xxx
@eevie ahh meid wat vervelend voor je ik kan zo niet de juiste woorden vinden het enige wat ik kan doen is je sterkte wensen en ik ga keihard voor je duimen dat het tog nog goed zit. ik heb het zelf meegemaakt dus kan me voorstellen wat er nu allemaal door je heen gaat dikke knuffel meid en we duimen voor een wonder @poemel meid dat heb ik ook de ene dag misselijk dan weer niks de ene x gevoelige boobs dan weer niet. begin van de week schreef ik nog dat ik al 3 dagen niks voelde en me zo een zorgen maakte nou de dag erop begon het weer. dus maak je niet teveel zorgen meid en probeer er een beetje van te genieten
@eevie, vervelend zeg. Sterkte ermee! Hoeveel rondes duurde het bij jullie voordat ze de juiste behandelmethode te pakken hadden?
eevie wil heel graag voor je duimen ! , maar als de HCg gedaald is .. ... ik hoop dat ze t indd verkeerd gezien hebben of wat dan ook ..
Dank je. De eerste keer, dat is wel fijn. Ik dacht dat het eerst bij mij ook zo zou gaan omdat alles perfect verliep. Tot ik dus 8 dagen na de eisprong al een bloeding kreeg. Nu dus proberen of ophoging van de Clomid helpt en anders volgende maand waarschijnlijk echt medicijnen om de luteale fase te verlengen. Elke maand dus maar even afwachten maar wat duurt wachten dan lang he
Kimsel, welkom. Ik heb ook een korte lf, dus ik gebruik Utrogestanbolletjes om m'n lf te verlengen. Werkt erg goed voor mij. Zolang ik die gebruik, word ik niet ongi. Deze maand zelfs zwanger, ook al blijft dat waarschijnlijk niet zo. Hopelijk werken ze ook voor jou. Ik heb al wel vaak gelezen dat Clomid je lf kan verkorten, dus dan zou dit een goede optie zijn. Ik heb trouwens alle verhogingen Clomid gehad. Nu spuit ik al weer 5 rondes en heb ik in de 3e ronde daarvan de juiste combi gevonden. Succes!
@Magic dream: Fijn dat het goed gaat met jou @Blondy: Leuk weer wat van je te horen, succes met deze clomid-ronde! @Eevie: Nog wat knuffels voor jou meid en alvast veel succes/sterkte voor morgen!! @Poemelke: Mooie testfoto en succes met de kwaaltjes @Kimsel: Welkom! Bij mij was clomid niet het goede middel, het heeft in verschillende rondes maar 1 keer een eisprong op geleverd. Ik heb nu 1 ronde gespoten en kreeg wel een eisprong, nu maar afwachten. Ik hoop dat clomid een goed resultaat voor je gaat geven! @Mol81: Hoe is het nu met jou? @Xd24: Wat leuk de meubels, ik ben benieuwd naar het eindresultaat! @Chulla: Bijna 2e echo zie ik, leuk vooruitzicht! Hier hebben we ons "huiswerk" wat we van de gyn hadden gekregen gedaan en nu op naar het wachtbankje! Het zetten van de pregnyl gisteren ging goed, alleen ben ik er naderhand wel misselijk van geweest. Gelukkig is dat weer weg, dus op naar een paar weekjes rust (wat de hormonen betreft dan)
Hey meiden Eevie heel veel succes vandaag denk aan jullie!!!! Ik zal nog ff extra strooien strooi strooi strooi ik hoop zo op een wondertje! Koolmees Fijn dat het zo goed gaat ook met deze methode nu maar hopen op een plakbeebje! Duim dans en strooi Xd24 Fijn dat de kamer er nu is kun je eindelijk vooruit! Succes ben benieuwd naar het eindresultaat! Kimsel Welkom en succes met clomid! Mol Hoe is het met jou? Chulla Bijna 2e echo spannend! Poemel Ja dat gaat bij mij ook op en af ene keer wel misselijk en andere keer weer pijnlijke boobs snap dat dat je onzeker maakt maar het schijnt heel normaal te zijn.. Komt helemaal goed lekker genieten en vooral zolang je niet misselijk bent want daar wordt je niet vrolijk van hahahahah.. Anne Hoe is het met jou lig je nog in het ziekenhuis ik hoop van niet heel veel succes meis! Lydia Hoe is het met jou? Lely Hoe gaat het bij jou? Blondy Hoe gaat het bij jou? Fredje De laatste loodjes en dan heb je dadelijk je kleine uk in je armen! Wat een raar idee he? Is dit jullie 1e? Laurisse Jij bent toch ook bijna uitgeteld hoe gaat het met jou? @Magic Hier vanmorgen misselijk/geen eetlust.... dus zometeen werken! Beetje op mn gemak doen ben nl erg moe en merk dat het zwaar begint te worden maar ja dat is mn eigenschuld heb gister ons eigen huisje ff helemaal gepoetst pffff moet echt voortaan in 2 of 3 keer... Hahahaha maar goed verder geen klachten! Dikke knuffel voor iedereen!!!!! Liefs Magic
@Eevie: Ik ben hard voor je aan het duimen meid!!succes vandaag! @Poemel: Dat is allemaal heel normaal! Ik heb de eerste dagen last gehad van mijn boobs maar daarna ging het in een keer weg en kreeg ik heftige menstruatiekrampen.. Schijnt er toch allemaal bij teb horen maar maakte me zo'n zorgen!..NA de 8ste week begonnen bij mij de echte klachten pas (overgeven,misselijk, pijnlijke boobs, etc..) dit heeft tot de 4de maand geduurd!.. Probeer je dus niet gek te maken! (weet dat het moeilijk is).. @Magic: Ja idd: nu nog maar 3 weekjes! VInd het nu zelf zo spannend worden..Veel last van vocht de laatste dagen waardoor mijn vingers en tenen gevoelloos worden..dat is wel vervelend, maar goed, hoort erbij.. Dit is idd ons eerste kindje! Ze is er in ieder geval klaar voor.. Onze beeb is aan de grote kant (vooral haar hoofdje (Heeft ze toch al iets van haar vader, haha)) dus wordt nu elke week helemaal gemeten!.Hoop niet dat ze nog heel lang blijft zitten en blijft doorgroeien want ben erg bang dat het dan een keizersnede gaat worden..Maar we wachten het maar even af.. Donderdag wordt ze weer gemeten.. Doe vandaag idd maar rustig aan!Werken kan nog lang genoeg. Denk aan jezelf en aanje beebje.. Liefs
Het is gestegen naar 123, dus dat is een verdubbeling. Vrijdag moet ik naar de gyn, dan krijg ik n echo. Zo kunnen niets zeggen... Kan alle kanten op. X
OH GEWELDIG EEVIE!!..Blijft spannend natuurlijk maar wat een geweldig nieuws!! Ben benieuwd naar de echo maar meid dit is echt al geweldig!! Ik blijf duimen hier! Zo te zien werkt het heel goed.... Liefs
Eevie wow!!!!!!! dat is hoe dan ook best goed nieuws! waarom stel je niet voor dat je nog een keer gaat prikken! je mag toch best wat eisen in deze onzekere situatie!?? Misschien is het woensdag al weer goed gestegen! Pff idd dat duimen werkt!! maar wat duurt vrijdag nog lang!!! xxx
@Magic dream: Rustig aan doen he meid en lekker genieten van je wondertje in je buik @Fredje: De laatste loodjes, wat spannend! Ik tel hier ongeduldig met je mee af @Eevie: Jaaaa wat fijn meid! En nu duimen dat dit zich door gaat zetten, beebje blijven plakken hoor!!!
Hey meiden Eevie wow klinktr goed! Vind ook dat je wat mag eisen dus zou zeggen prik woensdag nog een keer! Succes meis!! duim dans en strooi strooi strooi Dikke knuf van Magic
Tja ik weer eigenlijk niet hoe ik me nu moet voelen... Fijn dat het stijgt, maar dat geeft nóg meer onzekerheid. Vrijdag verder kijken hoe en wat... Maar goed, positief denken! X
Yes Eevie, dat is goed nieuws Stijgen van je hcg kan maar door 1 ding komen zou ik zeggen. Maar ik snap je onzekerheid. Hopelijk kunnen ze je snel meer duidelijkheid geven, en dus GOED nieuws! Ik blijf duimen!
@eevie wow meid wat een super nieuws ik blijf hard voor je duimen en hopen op een wonder. en jij moet proberen rustig aan te doen niet teveel stressen das ook niet goed hopelijk komt het allemaal goed xx ik reageer vanavond op de rest moet nu snel weg tot vanavond lieve meiden