Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja het zegt wel dat ik zwanger ben, dus dat is ook zo. Maar de waarde is nog steeds te laag, dus ze kunnen me geen zekerheid bieden. Grote kans dat het mis gaat.... Xx

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik hoop zo erg voor je dat je beebje toch blijft plakken! Ondanks die vervelende waardes :x
    Kan het ook niet zo zijn dat je een latere eisprong hebt gehad en minder lang zwanger bent? Omdat het toch verdubbeld is sinds de laatste keer? Ik weet het niet hoor, ik denk met je mee, maar ik kan me enigszins voorstellen dat je je nu alleen maar onzeker voelt!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee meiden ,

magic hier wel goed.. af en toe nog hoofdpijn .. maar goed ;)
    vandaag voor het eerst mini gevoeld !! :D !

ohh fredje nog 3 weken ! spannend zeg !
    over 3 weken ben ik op de helft :D !

Eevie , oehh toch nog gestegen ! spannend meis , snap dat je heel onzeker blijft.. ( zou ik ook zijn ... )
    dikke knuffel meis!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fijn gevoel he Lydia! Ik heb zo nu en dan zoiets van doe ff rustig aan daar binnen please;)

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hihi ja nu int begin is t natuurlijk super :D!

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He meiden!

@eevie, ik blijf duimen meid, hopelijk een plakbeebje voor jullie, maar toch blijft het gek dat de waarde eerst gezakt was! Ik hoop op snel goed nieuws!

@Lydia, wow! dat lijkt me zo bijzonder!! geniet ervan meid!

@xd, heb je al foto's gemaakt?

@hier, vandaag prima! wel weer gewoon pijn aan mn boobs, maar niet meer misselijk geweest! Ik voel wel bijna elke dag mn buik meer opzwellen! Het zijn natuurlijk mn darmen, maar pff kan m niet meer inhouden joh!

xxx

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poemelke, nee nog geen fotos. Ga alles deze week wat aankleden, bedje opmaken enz. En dan maak ik het weekend denk ik fotos haha... Erg he. Tis nu nog een rommeltje nl;)

Ik had ook al heel snel dat mn broek niet meer dicht wilde, idd darmen in het begin. Maar ik vond het echt een zwangerschapsbuikje:) Leuk he!!
    Weet je wat trouwens leuk is, als je er van houd om je zwangerschap bij te houden...
    dit boekje:
    bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Nederlandse boeken

8. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lydia heerlijk gevoel is dat he geniet er lekker van
    @xd ben benieuwd naar de fotos
    @magic hoe gaat het met jou
    @fredje spannend bij jou
    @koolmees ik duim voor een mooie bevruchting
    @mol hoe is het bij jou al klaar met de pillen?
    @ de rest hoe gaat het met jullie

hier misselijk maar verder goed te doen,ik merk aan mezelf dat ik wel heel erg veel eet hadden jullie dat ook in het begin

9. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eevie:Hou hoop meid!! Het is een goed teken dat het gestegen is dus laat de hoop nog niet los!Ik blijf duimen meid:)..

@Lydia: GEweldig he als je je beebje voor het eerst voelt! Vond het zo bijzonder..weet ook de datumnog steeds..haha.. nu kun je er echt niet meer omheen.. Rond deze tijd heeft ze haar moment en gaat de hele buik heen en weer..:Dhaha.. Zo leuk om te zien!..Nog maar even 3 weekjes van genieten:D..

Liefs

10. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @XD; dat boekje heb ik idd ook! Vind het erg leuk..en ook erg leuk voor de beeb als het straks groter is..

Liefs

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey lieverds,
    Even vanuit m'n bed. Heb oudergesprekken op m'n werk, dus dat zijn dagen van 8 tot 22 uur! Bah...
    Maar goed, ik durf geen hoop te hebben. Ergens had ik echter wel het gevoel dat het gestegen was, omdat m'n boobs zó zeer doen. En ik heb ook last van m'n darmen. Positieve last trouwens; normaal kan ik maar om de dag naar de toilet zeg maar en nu 2x per dag! En m'n buik is 's avonds dik van de darmen. Maar dat heb ik misschien wel vaker. Heb trouwens eigenlijk ook n andere bh nodig; deze passen niet goed meer...

Het zou zo fijn zijn als het vrijdag weer gestegen zou zijn, maar we gaan er niet vanuit. We zien het wel. Slaap lekker schatten!!

12. mol81

mol81 Niet meer actief

Eevie, allemaal zwangerschapsklachten! Ik duim voor je dat je vrijdag een duidelijke plakbeeb ziet in je buik of via het bloed.

Werk je trouwens in het onderwijs? Vanwege de oudergesprekken.

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dikke knuffel voor eevie .. blijf voor je duimen meis

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    xd dat boekie heb ik ook :) leuk !

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja ik sta inderdaad voor de klas!
    Ach ja, we kunnen alleen maar duimen, ik vind het zo vreemd. Zh zei dat het iedere dag moet verdubbelen, maar op internet lees ik juist dat het iedere 48 tot 72 uur moet verdubbelen. En dan zit ik binnen de tijd... Xx

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    volgensmij ook om de 2 dagen. Want ze zeggen ook altijd als je gaat testen dat het geen zin heeft om dat iedere dag te doen maar om de dag:)
    Ik duim kei en kei hard voor je eevie

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    vond dit tabelletje :
    niet zwanger : minder dan 5 hcg
    21 dagen (nod) : 0 -5 hcg
    28 dagen (week na nod) : 3 - 426 hcg
    35 dagen ( 2 weken na nod ) : 18 - 7.340

nog best onduidelijk zie ik ... licht er ver uit elkaar./

18. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @eevie we blijven voor je duimen meid

hier gisteravond weer eens flink lopen overgeven was er zo ziek van geworden heb bijna de hele nacht geen oog dicht gedaan.

19. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lydia1986: Wat bijzonder dat je je beebje hebt gevoeld :D
    @Poemelke: Goed om te horen dat je je goed voelt en al volop last hebt van kwaaltjes ;)
    @Xd24: Ik ben benieuwd naar de fotos!
    @Chulla: Succes met de misselijkheid!
    @Fredje: Op naar de laatste loodjes!
    @Eevie: Mijn duimen draaien hier overuren voor je!

Even een vraagje dames: hier heb ik zaterdag om 18.00 uur de pregnyl gezet, dus de eisprong zou allang geweest moeten zijn. Vanmiddag heb ik met vlagen steken aan de kant waar het eitje zat. Zo'n late eisprong kan toch niet en het is toch nog veel te vroeg voor innestellingskramp? Ik hoop maar dat het gewoon goed is gegaan en ik niet straks weer met zo'n stomme cyste of zo zit te kijken, ik begin nu toch wel wat te twijfelen :)

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm durf er niks over te zeggen heb er echt geen verstand van...

Deel Deze Pagina