Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Eevie HEEL VEEL SUCCES VANDAAG! DANS DUIM EN STROOI STROOI STROOI!!! Hoe laat moet je prikken?

Chulla Beterschap doe rustig aan meid!

Anne Hoe is het met jou?

Koolmees Wat duurt wachten lang he.. wanneer weet je iets?

@Magic Bedankt lieve meiden voor jullie advies en geruststellingen daar heb ik echt wat aan, ik heb met de angelsound het hartje kunnen horen en dat was al een hele geruststelling!
    Heb wel voor de zekerheid even gebeld met vk en zij zei dat vanaf 28 weken je je kindje pas echt iedere dag zal gaan voelen en dat het helemaal niet erg was..
    Gisteravond in bed schopt hij weer redelijk duidelijk dus dat was erg fijn moest wel een beetje rustig aan doen van vk nu met 25 weken dus dat doen we dan maar!

2. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eevie. Spannend vandaag voor je meid! Ik duim voor je!

@hier. Gisteren controle gehad en alles is goed met de kleine. Ze is ingedaald! Omdat ik me al een paar dagen grieperig voel, last heb van maagkrampen en de bloeddruk was gestegen hebben ze even getest op zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig waren alle uitslagen goed.. Heb dus gewoon buikgriep! Fijn! Pf.. Hoop dat het snel wegtrekt want de kleine heeft er ook last van! Zielig hè? Ze beweegt een stuk minder en moet daarom vandaag een extra ctg laten maken! Ben benieuwd!

Ga me maar eens douchen. Zo weer naar het ziekenhuis.. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Eevie en Fredje, heel veel succes in het zh vandaag! We hopen op goede berichten.

Magic: fijn dat je weer gerustgesteld bent meid!

hier: de laatste Provera pil zit er in. Nu maar afwachten. Bel zodra ik ongi ben geworden met de gyn om te kijken of de cyste weg is. Kun je eigenlijk zwanger raken als er nog een cyste in je eierstok zit???

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Heel veel succes vandaag!!! Duimen draaien hier!!!
    @Xd24: Wat goed! Ja bij jou begint het ook al echt op te schieten :D
    @Magic dream: 11-04 is mijn NOD en 13-04 testen, als ik het haal tenminste ;) Fijn dat het goed is met je beebje!
    @Fredje: Beterschap!!!
    @Mol81: Volgensmij heb ik wel eens gelezen dat vrouwen ook zwanger kunnen zijn en daarnaast een cyste hebben, maar ik weet het niet helemaal zeker. Als de cyste er zit kunnen ze volgensmij alleen niet stimuleren met hormonen dacht ik. Duimen dat je ongi snel komt!

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou ik zit al weer n half uur te wachten om te prikken. om 11.45 echo. Vrees het ergste... Ben zo zenuwachtig, kan wel huilen...

Mol; vriendin van mij is zwanger en heeft ook n cyste.
    Fredje; succes vandaag.

Rest; ik post vanmiddag wel beter. Sorry dat ik jullie zo weinig aandacht geef en zo ego ben... Xx voor jullie allemaal

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Mol, je hebt 2 eierstokken. Dus als er in 1 een cyste zit (weet niet of die eierstok dan wel of niet iets doet hoor) maar de andere eierstok gaat dan gewoon zijn gang lijkt me.
    Ik zou dus zeggen dat je gewoon zwanger kunt worden! Maar ik ben geen expert:)

@ Eevie, lekker aan jezelf denken nu. Is helemaal niet ego. Snap best dat je nu maar met 1 ding bezig kunt zijn!
    Succes met wachten, dat is het ergste!! Ik duim!

@ Fredje, jij ook succes vandaag!! En beterschap.

7. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, meid ik denk aan je en wacht met smart op een hopelijk Gied bericht! Dikke knuffel!

@de rest,ik reageer later,zit via m'n tel. Gaat moeilijk,eerst even in bad nu,heb slaapdienst gehad...pff

Xxx

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik zit echt vol spanning op goed bericht te wachten:)

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ff snel. Het is gestegen naar 319. Kan zijn dat ik korter zwanger ben dan gedacht, kan nog een bbz zijn, kan ook mis gaan. Steaks t hele verhaal, maar we mogen hoop houden. X

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff spannend meis.. t stijgt iig nog wel ...
    wat een onzekerheid zeg ...
    ik wacht je verhaal van straks af !

xx

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    ooh eevie, wat een onzekerheid! gelukkig is het wel gestegen, dat is een goed teken. Blijf idd hoop houden.
    Zoals ze altijd zeggen, hoop doet leven:D En jou kleintje is daar binnen aan het leven!!
    Ben benieuwd naar het hele verhaal, iig heel erg veel sterkte met de onzekerheid!!

12. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Eevie Wat spannend zeg maar zoals xd al zegt hoop doet leven en daar moet je je aan vasthouden!
    Succes meis ik duim en dans en strooi nog steeds!
    Ben benieuwd naar je hele verhaal!

Liefs Magic

13. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Wat spannend!!! Maar het lijkt toch wel goed nieuws toch? Het is toch al flink meer dan de vorige keer en met het verhaal van je schoonfamilie in het achterhoofd? Ik hoop het zo voor je, ik blijf duimen!!

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ohhh eevie op zich toch goed nieuws!!!
    Ben ook benieuwd naar je verhaal! had je ook een echo gehad?

xxx

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey lieve schatjes,
    Ik ben eindelijk weer thuis en zit achter de laptop. Klaar om een heel verhaal te schrijven, dus ik ga echt mijn best doen!!
    Allereerst ontzettend bedankt voor al jullie lieve posts!! Het doet me zo goed te weten dat er zo veel meiden met ons meeleven!!

Vanmorgen ben ik vroeg bloed gaan prikken. Erg spannend weer, ik vind dat toch iedere keer weer vervelend. Maar goed, het was deze keer goed te doen en ik heb weer een prachtige blauwe plek erbij.
    Om 11.45 moesten wij in het ziekenhuis zijn. We waren pas rond 12.05 aan de beurt. Iedere keer dat er iemand gehaald werd door de leerling-gyn, ging mijn bloeddruk echt omhoog. Hoorde het bloed steeds suizen in m'n oren. Ik was zoooo zenuwachtig.
    Toen we aan de beurt waren, moesten we eerst komen zitten. De gyn dacht dat ik gewoon voor een echo kwam en had dus niet door dat dat niet klopte. Dus ze begon er over dat dit de laatste ronde was voor de IUI enz. Dus ik heb toen maar uitgelegd dat ik eigenlijk al wel een beetje zwanger ben en dat ik 's ochtends bloed had laten prikken enz. Toevallig kwam er toen net een zuster binnenlopen met de uitslag. Het hCG was gestegen naar 319, dus een verdubbeling sinds maandag! Dat betekent dat ik wel degelijk zwanger ben, maar hoe wat en waar is dus nog niet duidelijk. De gyn zei dat het een prima stijging is, voor een prille zwangerschap.

Op de echo was eigenlijk weinig te zien. Ze kon niets vinden, maar ze zag wel een dikker bms. Na lang zoeken zag ze wel iets, maar dat zat niet op de juiste plaats en ze wist niet zeker of dat het vruchtje was... Dus een andere gyn erbij. Die kijkt op het scherm, neemt het echo-apparaat over en vraagt "Mag ik even?" Whahahahaha, mag ik even?! Ja, hoor! Jij bent namelijk nummer 3 die even wil kijken. Maakt me niets uit!
    Maar goed. Als dit het vruchtje is, dan is het nog klein, maar dan zit het ook op de verkeerde plaats. Het zit dan op de rand van m'n eileider en baarmoeder. Mocht het echt het vruchtje zijn, dan zal het zeker mis gaan en dat moet ook. Het mag daar niet verder groeien, want dat is buitenbaarmoederlijk.

De gyn ging na de echo mijn gegevens nog eens bekijken en zag dat ik 2 eitjes had gehad op de laatste echo (vóór mijn vakantie). Een van 16 en een van 13. De gyn denkt nu dat het kleine eitje mogelijk later is gesprongen en dat dat bevrucht is. Als dat zo is, ben ik dus korter zwanger dan ik denk en dan is het logisch dat ze nog niets zien. de hormoonwaardes kloppen daar wel bij.

Omdat ze het niet zeker weten, zijn er dus de volgende opties:
    1. Het kan een bbz zijn. Dan moet het dus een miskraam worden.
    2. Het kan zijn dat het toch nog mis gaat of dat het al mis is gegaan, omdat ze niets zagen. Nou ja, dan is of wordt het ook een miskraam.
    3. Ik ben korter zwanger dan verwacht en kunnen we nog niets zien. Wie weet komt het dan nog goed...

Ik kwam eigenlijk weer lamgeslagen terug. Wat moet ik hier nou mee?! De gyn gaat eigenlijk niet van optie 1 uit, het zou eerder een kleine cyste of vleesboom of wat dan ook zijn. En we mochten wel hoop houden, het zou volgens haar naar de goede kant neigen.
    Ik weet het niet meiden. De onzekerheid is absoluut niet weg.

Maandag weer even bloed prikken en woensdag moeten we weer terug voor een echo. We kunnen alleen maar hopen, wensen, duimen en vooral veel kaarsjes laten branden. Dus als jullie dat af en toe voor ons willen doen, graag...

Lang verhaal, ik hoop dat jullie er wijs uit kunnen. Ik in ieder geval niet!!

xx Eevie

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zo, en nu een post voor jullie!

@ fredje; Nog 2,5 week ongeveer... Wat bizar, je bent er gewoon al bijna!! Fijn dat er niets mis is met de beeb, maar balen van de griep. Hoe was de ctg?
    @Olijfje; Wat geweldig een kloppend hartje! :D Moet je nu weer wachten tot de 12 weken echo?
    @ Magic; het begint bij jou ook op te schieten, 25 weken al weer. Hoe is het met de babykamer?! Fijn dat de vk je toch gerust heeft kunnen stellen.
    @ Lely; jij ook al weer zo ver! Jij bent nu in ieder geval lekker een weekendje weg, dat zal fijn zijn. Hopelijk helpen de extra pauzes, maar anders gewoon weer terug naar de arbo-arts meid!!
    @ XD; hoe is het met jou? Merk je dat de beeb al ingedaald is?
    @ Chulla; Wat balen dat je in het ziekenhuis hebt gelegen. Weet je niet hoe je aan die kneuzing komt?
    @ Koolmees; op de wachtbank meid... Vind je het heel erg spannend? Ik duim zo hard voor je, meid!! En ik hoop dat je dan gewoon lekker overtuigend zwanger bent en ervan kan gaan genieten. Ik denk aan je.
    @ Lydia; Hoe is het met de kleine meid? Is 17 weken niet te vroeg voor een geslachtsbepaling? Hoorde dat ze het dan nog wel eens fout kunnen hebben. Over 2.5 week al weer 20 weken meid...
    @ Mol; Ik hoop dat je snel ongi wordt! Op naar een nieuwe ronde! Volgens mij kan een cyste juist ook kleiner worden door een zwangerschap?
    @ Poemel; Hoe is het, lieverd?! Nog een weekje en dan is de echo!

Zo, ik heb m'n best gedaan lieverds!
    Wat zijn er trouwens al een hoop zwangeren ver, zeg! Waar is de tijd heen?! Bah wat gaat dat snel. Dat betekent dat er binnen nu en een maand de eerste beeb gaat zijn!
    Fijne avond meiden!

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, tjemig meid, wat een verhaal!!! maar ik snap het wel allemaal!
    Hetgeen natuurlijk nu belangrijk is, is maar van harte hopen dat toch alles op de goede plek zit, en je minder ver zwanger bent! misschien een gekke vraag maar wat doen je zwangerschapstesten? zijn deze ondertussen al flink duidelijk?
    Ik hoop voor je dat maandag de hcg weer gestegen is!!
    en dat beebje hopelijk op de goede plek zit!

@chulla, in het ziekenhuis??das niet niks! is alles nu wel goed met je?

@Mol, hopelijk snel ongi meid! ik weet niet van die cyste, volgens mij kan het wel, zolang het de boel niet in de weg zit geen probleem denk ik..

@Hier, voel me goed eigenlijk, heb wel dagelijks een soort van vreemd gevoel, beetje misselijkheid denk ik, maar ook meer zo'n gevoel dat mn suiker te laag is, met een beetje duizelig erbij, duurt dan een half uurtje en opeens is het weg, heb het zo'n 2 keer per dag, gek he!
    Begin aardig opgezwollen te raken haha! vind het gek dat ik dat al merk! denk steeds dat ik niet zo gek moet doen en gewoon wat beter mn best doen om die dikke buik te verbergen/ in te houden.... Maar het lukt niet!!!!!!hahaha!!:p
    Volgende week de echo, hopelijk is alles goed, en dan gaan we het gauw iedereen vertellen!! is wel vroeg, maar we hebben besloten als de echo goed is, dat iedereen het dan best mag weten...
    Heb eigenlijk ook het idee dat ik over een dikke week, mn buik niet kan verbergen!!!
    Ik ga alleen nog niks op het werk zeggen, dat vind ik dan te vroeg...

xxx

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Poemel, vreemd he, die buik?! Dat heb ik nog niet, maar mn beste vriendinnetje zag t aan m'n boobs! Dat slappe heb ik ook, en ik kan goed ruiken.
    Bij ons was de planning ook om t na de 7 weken echo te zeggen. Nu weten veel mensen t, moet nu zó vaak naar t ziekenhuis... En ben vaak verdrietig, dus dan zijn aanwezige schouders fijn... Ach, mocht t goed zitten, trakteer ik gewoon nog ns!
    Ik heb eigenlijk sinds vorige week niet meer getest... Durfde niet meer... Heb wel de neiging! Xx

19. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Oja die geur! ja echt super haha! maar soms ook niet!
    Ik heb woensdag heerlijke bloemetjes gekocht voor in huis, narcissen! en sow wat ruikt dat heerlijk!
    Maar jammer dat ik over mn nek ga van de buurvrouw die schuin onder ons raam vd slaapkamer staat te roken, zodat ik weer kan rennen voor het raam dicht te doen!:cool:

PS: dames weet 1 van jullie hoe ik in godsnaam mn banner wat duidelijker leesbaar krijg? met lettertype groter maken lukt helaas niet, ik bedoel heb geen slechte ogen, maar dit is wel echt klein!:p

xxx

20. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eevie. Jeetje wat een verhaal meid!duim heel hard voor je!kan me voorstellen dat de onzekerheid je gek maakt! Maar meid, hou hoop! Positief blijven! Zolang de waarden blijven stijgen ziet het er goed uit! Steek morgen een kaarsje voor je aan! Heb er op een of andere manier een goed gevoel over!

@hier. Ctg was gelukkig helemaal goed! De buikgriep begint nu ook te zakken! Gelukkig. Heb net alweer een beetje soep kunnen eten! Hoop dat het steeds beter gaat want zo bevallen lijkt me verschrikkelijk!maar goed..die bevalling kan net zo goed nog 4,5duren..hoop het natuurljk niet..maar goed, het is nu afwachten..

Liefs

Deel Deze Pagina