@ Eevie, wat een spanning voor jullie!! Ik hoop echt zo dat alles gewoon goed is en je gewoon heel pril zwanger bent. Weet je nog dat ik provera moest slikken om een ongi op te wekken... Toen moest ik ook een echo om te kijken of mn bms wel dik genoeg was. Dat was het geval. Verder niks te zien op de echo... Pillen geslikt, en ik werd niet ongi. Bleek ik zwanger te zijn!! Dat dikke bms was achteraf dus door de zwangerschap! Ik hoop echt dat dit bij jou ook het geval is. Hopelijk is deze tijd snel voorbij, die onzekerheid is niks. De baby is idd al een stukje ingedaald. Donderdag naar de vk geweest en ze voelde het hoofdje al benenden zitten. Maar dit gevoel had ik zelf al, want het drukt wat meer van onderen. Begin nu wel te merken dat het allemaal wat 'zwaarder' aan het worden is. In mn hoofd kan ik alles nog gewoon en doe ik dit dus ook. Alleen tja, einde van de dag lig ik gebroken op de bank. @ Poemel, ik had ook snel een buikje haha... Dat zijn je darmen die omhoog gaan! Vooral savonds. Deed dan steeds de knoop van mn broek los. Ik heb het met 7 weken ook op mn werk verteld, mn baas had een foto gemaakt omdat we toen op een beurs stonden. Ik zag die foto en dacht ohjeej nu moet ik het wel zeggen haha Spannende tijd Maar wel erg leuk. @ Fredje, fijn dat alles goed gaat. En dat je je iets beter voelt!! En hopelijk is alles over als je gaat bevallen, lijkt me wel zo prettig dat je dan fit bent!! @ Hier, ik verveel me. Het is zulk mooi warm weer (hier gaat t
huh, hij plaatst automatisch mn bericht. Ik was nog niet klaar Ik verveel me dus, mn vriend is weer naar school en vind dit echt een dag om wat leuks te doen samen! Ze voorspellen hier 25 graden
Xd: hoe ver was jij toen je die eerste echo kreeg? (nog voor de pillen?) Ik merk dat ik erg moe ben en dat ik niet helemaal normaal functioneer... Deze spanning vreet energie... Vannacht een hele enge droom gehad over iemand die beviel, maar tegelijkertijd was ik dat. Heel vreemd. Het enge stuk bespaar ik jullie! Heb wel 10 uur geslapen vannacht!! Vandaag maar ns flink opruimen hier en in de zon liggen. Xx
@eevie, kan me voostellen dat het aan je er zo moe van bent. Ik had met eerste echo bij 4 weken en daar was toen ook niets op te zien behalve iets dikker baarmoederslijmvlies! Bij 6weken zagen we voor het eerst echt iets! Dus hou hoop meid.. Als het een hele vroege zwangerschap is klopt het beeld van de echo! @xd gisteren nog een beetje goed doorgekomen met dat mooie weer?.nog leuke dingen gedaan?.heb heerlijk in de zon gelegen..want was erg warm om iets te ondernemen met mijn dikke buik! @hier, buikgriep is weg! Gelukkig! Slaap alleen erg slecht de laatste dagen..ppff.. Nergens last van maar kom gewoon niet in slaap..vreemd hè? Deze week heeft mijn mannetje ook nog nachtdiensten ..helemaal niet blij mee want dan slaap ik nog slechter en ben zo bang dat het 's nachts begint en hij er niet is! Maar goed, zit niets anders op... Hij heeft zijn telefoon gelukkig de hele tijd aan! Dat scheelt.. Vandaag maar weer een dagje niksen..het weer is hier niks vandaag...dus ga maar ff nog een wasje doen of zo.. Liefs
eevie nee mag al vanaf 16 weken .. en t was ook hartstikke duidelijk .. zal ff de foto erbij pakken er waren nog vele duidelijkere maar deze heb ik allen : Bekijk bijlage 141611
@ Eevie, toen ik een echo kreeg dat mijn bms dik was.. Ik dacht dat ik toen 2/3 weken zwanger was. En toen ik na die pillen zwanger bleek te zijn wist ik zeker dat ik al een week of 6/7 was. Alleen toen tijdens een echo was er ook eigenlijk niks te zien. En werd ik net zoals jij naar huis gestuurd. Ik weet het dat vreet aan je!! Vreselijk die onzekerheid. Ik heb toen ook heel wat afgejankt weet ik nog wel. Een week later was alles gelukkig goed en was ik dus bij de vorige echo maar 5 weken zwanger. Later heb ik de echo meegekregen en als je HEEL goed kijkt zie je een soort van ringetje. Maar dit had ik tijdens de echo niet gezien. Ik hoop echt zo dat bij jou alles goed zit!! @ Fredje, niet veel gedaan.. Buiten gezeten. Niet in de zon, ik ben zo bang voor een zwmasker Normaal word ik best snel bruin nl dus mn gevoel zegt dat ik voor een zwmasker wel aanleg heb. Ben zelfs in de schaduw verkleurd. heerlijk dat weer! Dat slapen ken ik. Vannacht was ik om 5 uur wakker. Ja WAKKER. Heb niet meer geslapen en voel me nu dus best gaar, bah... Zal er allemaal bijhoren? Kan ik vast wennen aan de slapeloze nachten straks
@eevie wat een spanning zeg ik hoop zo voor jullie dat je nog maar kort zwanger bent en het allemaal goed zal komen ik blijf voor je duimen hier gaat het goed geen pijn meer gelukkig. alleen erg moe ik zal snel op iedereen reageren dikke knuffel voor jullie allen
Pffff... Mag ik nog eens klagen? Voel me vandaag echt niet lekker, ben soms wat misselijk en ben heel moe. Ik heb veel steekjes in m'n onderbuik en ik ben huilerig. Ik weet dat dit bij n zwangerschap hoort, maar ik durf er niet aan toe te geven. Ik wil hier eigenlijk van genieten, ook van het beroerd voelen, maar ik durf niet. Want wat nou als het mis is? Wat nou als ze woensdag zeggen dat het op de verkeerde plek zit? Dan geniet ik nu van het idee dat ik zwanger ben en dan word ik weer onderuit gemaaid... Ik ben er zo bang voor... Ik merk dat iedere uitslag me meer energie kost om te bevatten zeg maar. Ben emotioneel echt op aan het raken... Ik vind dit 100x zwaarder dan het afgelopen jaar MMM. Zo... En nu weer positief denken want ik ben verdorie zwanger!!
Hey meiden Eevie Dikke knuf voor jou snap je onzekerheid heel goed! Je klaagt maar een eind raak wij zijn er voor je! Moet je woensdag terug? Hoe lang zou je dan zwanger (kunnen) zijn? Xd nog een weekje en dan lekker met verlof! Ik kijk er ook al naar uit! hihi... Lely Hoe is het met jou ben je weer aan het werk? Lydia wat een mooie foto en duidelijk een meisje! Laurisse Hoe gaat het met jou aan het aftellen? Chulla Fijn dat je beter voelt en ja die moeheid hoort er echt helemaal bij dat neemt af maar komt vanzelf weer terug merk ik nu al weer hahahha Koolmees Hoe is het op de waachtbank? Mol Ben je al ongi? Fredje Hoe is het bij jou jij bent de 1e die gaat bevallen toch? Verder iedereen die ik ben vergeten hoe is het met jullie? @Magic Hier gaat het goed mn mannetje is goed aan het schoppen dus ik ben weer helemaal blij! Verder niet veel bijzonders ja mn buik begint nu echt veel dikker te worden en dus is bukken niet mn sterkste kant meer ziet er ook heel apart uit als je het dan wel doet hihi... 12 april weer controle en 20 april pretecho ben zo benieuwd! Liefs Magic
Goedemorgen dames! Ik lees nog steeds mee hoor. Wil even melden dat ik vandaag ongi ben geworden en dat we dus weer los kunnen met Femara!!! Eindelijk weer actie.
Yes, Mol eindelijk ongi!! Nu moet het ook jullie maand worden! Ik duim kei en kei hard. @ eevie, ooh die onzekerheid. Verschrikkelijk he. Ik snap best dat je niet durft te genieten, bang voor tegenslag. Stel dat het bbz is kan dan eigenlijk de waarde ook omhoog gaan? Wanneer weet je ook alweer meer? Ik blijf duimen!! @Magic, fijn he die dikke buik. Ik ben bezig met de vloer van de babykamer te schrobben. Zijn houten planken die vol met verfspatten zitten. Dus moet ik met een schuursponsje doen. Nou mn vriend zei je lijkt wel een aap haha, op handen en knieen. Anders kan ik er niet bij haha
He lieve meiden! @eevie, hier ook meid, ik duim keihard!!! Woensdag weer terug? En klaag maar lekker hoor, we zijn er voor je! @xd, haha, dat zou ik idd wel eens willen zien, lijkt me inderdaad redelijk grappig! @mol, yes yes yes! eindelijk verder!! hopelijk doet femara nu ook goed zn werk! wanneer start je daarmee? @hier, lekker rustig aan, heb een paar daagjes vrij! We zijn nog in huis aan het klussen, maar merk wel dat ik op tijd rust moet pakken! maar dat doe ik ook! Nog niet misselijk... af en toe onpasselijk, en duizelig... flinke pijn aan mn boobs! Ik neem het allemaal heerlijk voor lief!niks te klagen eigenlijk! Ik leef uit naar vrijdag, hopelijk is alles goed! xxx
haha ja om te zien vast grappig Maar om te doen errrgg onhandig. Maargoed nog een paar weekjes! Dit is mn laatste werkweek trouwens, JIHAAA!! Spannend Poemel vrijdag. Dan zien jullie een mooi kloppend hartje! Ik vond dat toen zo onwerkelijk.
Haha,lijkt me idd erg onhandig!! je buikje zal nu wel aardig in de weg zitten met veel dingen he? Doe lekker rustig aan meid, en geniet van je zwangerschapsverlof!! heerlijk!!! Waarom doen ze dat niet ook in de eerste 16 weken? haha! Ik heb trouwens volgens mij bandenpijn, kan dat al? ik heb elke dag flinke last van mn liezen met steken, als ik verkeerd beweeg.. Heb het eens opgezocht, maakte me een beetje zorgen nl. xxx (ps heb mn banner aangepast, zo issie tenminste leesbaar!)
Oh dat kan zeker die bandenpijn. Je baarmoeder is goed aan het groeien he.. Ik had dat ook wat in het begin, bij te snel opstaan oid. Ik was iedere x blij met die vage pijntjes. Het groeien van een nieuw leven kan niet voorbij gaan zonder dat je het merkt dacht ik maar steeds Mooie banner!
@Eevie Pfff zie dat jij nog steeds een beetje in de onzekerheid zit..wat balen meis.. je wacht nu op een echo? Ik had mijn eerste echo met 6.1 weken.. @Magic dreams Wat lief dat je naar mij vraagt, ja best aan het aftellen hier..ben zoooo benieuwd naar de kleine.. maar ook nog volop aan het genieten van de bewegingen..de kleine is erg actief kan soms gewoon voetjes pakken, ellebogen haha. En jij dan..nog 3 weken! Jeetje jij bent helemaal aan het aftellen! @Xd De vloer aan het scrobben met een schuursponsje..doe jij een beetje rustig aan haha mooi klusje voor je vriend.. @Poemelke Ik had ook snel al bandenpijn! Op naar een mooie echo, ik had mijn echo met 6.1 weken en had een mooi kloppend hartje dus jij met 7 weken moet dat ook kunnen zien, daar gaan we gewoon voor! Voor alle andere meiden een heeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuf!!