Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey lieverds,
    Ik ga vandaag weer voor bloed en woensdag voor de echo. Ik heb ook bandenpijn, Poemel!! Als ik me in bed om wil draaien bijvoorbeeld! En veel honger maar soms ook licht misselijk. Voel me niet altijd lekker. Kont wel goed. Ik hoop dat t allemaal goede tekens zijn. Ik wens echt ieder moment dat ik eraan denk, dat het gewoon goed zit. Nu naar hopen dat het nut heeft!! Xx

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    spannend meis! succes

3. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eevie, Succes vandaag meid! Duim voor goed nieuws!!

@XD en Magic; Ja die buik! hahaha..Zo onhandig..kan mijn eigen laarsen en sokken nauwelijks nog aantrekken..moet me in allerlei bochten wringen..haha..

@Bandpijn..daar heb ik ook al vroeg last van..volgens mij al vanaf de 6de week.>De baarmoeder is dan toch al aan het veranderen en groeien..

@Hier; zometeen weer ctg..Hoop dat die goed is! Vind onze meid maar erg rustig de laatste tijd maar veel ruimte heeft ze natuurlijk niet meer.. Ben benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren..tot nu toe helaas nog niet veel voortekenen.. Dus we wachten maar af..

Liefs

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, wanneer krijg je die uitslag vh bloed ? als het nou gestegen is, zegt dat dan wat over of het op de juiste plek zit of niet?

Ik duim voor je!

xxx

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Zo dames, ik heb weer even tijd gehad om alles bij te lezen :)

@Eevie: Het blijft nog spannend bij jou meid, ik heb er wel een goed gevoel over, nu jij ook nog ;) Ik blijf hard voor je duimen!!
    @Poemelke: Dat klinkt ook allemaal goed, succes met de kwaaltjes! En over 4 dagen de echo al, spannend :D
    @Fredje: Succes vandaag!
    @Xd24: Haha ik zie het zo voor me van die vloer schrobben :p
    @Lydia1986: Mooie echo en ik zie het ook duidelijk! :D
    @Chulla: Fijn dat het bij jou ook beter gaat!
    @Lelymupske: Hoe is het met jou en je beebje?
    @Magic dream: Wat bijzonder dat je mannetje nu volop aan het schoppen is!
    @Mol81: Jeeeeej op naar de volgende ronde! En hopelijk meteen met succes!!

Het topic hier wordt steeds positiever met allerlei zwangerschapsverhalen :) Ga zo door dames! :D
    Nu Mol81 en ik nog ;) Hoewel ik zelf niet het idee heb dat het deze maand raak is. Ik voel wel af en toe wat steekjes, maar verder helemaal niets. Ik verwacht gewoon dit weekend ongi te worden. Maar we wachten geduldig af en zien het vanzelf :)

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fotos van de babykamer staan in mn album:)
    De kamer verder is nog kaal heb nog geen prulletjes enz staan, want alles moet nog goed schoon gemaakt worden:)

@ Laurise, ja dat schrobben is ook niks voor mij om nu te doen. Maar mn vriend werkt 40 uur en doet in het weekend een opleiding. Savonds moet hij veel leren dus hij heeft daar echt geen tijd voor helaas.
    Ach ja iedere dag een klein stukje:)

@ Fredje, hoe ging te ctg?

@ Koolmees, nou voor jou geen bloedend weekend. Dat mag niet!!

7. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @allen, alles is prima! Gelukkig! Beeb is nog steeds niet helemaal ingedaald dus volgens mij laat ze nog wel ff op zich wachten! Dus we hobbelen nog maar ff door:D..maandag hoef ik pas weer terug...
    Verder een beetje een baaldag vandaag..ppff..moet steeds huilen om niks..ppff..stomme hormonen! :( morgen zal het vast weer beter gaan..ga me maar eens lekker op de bank gooien;)..

Liefs

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wil niks zeggen Fredje, vriendin van me is pas bevallen en dat kindje was een week voor de bevalling nog niet ingedaald.

Wel fijn dat alles goed is!

Heerlijk die hormonen, ik had dat gisteren. Zag echt niks meer zitten en heb me zitten janken. En daarna dacht ik, uuh wat doe ik nou?!

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Wat een mooi babykamertje! leuke kleertjes ook :D
    @Fredje: Wat fijn dat alles goed was, succes met de hormoontjes ;)

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Fredje; nog niet ingedaald... Dat lijkt me trouwens een vervelend gevoel, als dat hoofdje daar zo vastzit!! Nog even genieten van de beeb in je buik; je zult het vast ook een beetje missen. Maar wij zijn toch wel nieuwsgierig aan het worden, hoor!! ;) Ik snap wel dat die hormonen opspelen klaar zijn. Gewoon lekker huilen, op de bank hangen en thee drinken. Of chocomel. Of sap? Maar in ieder geval lief zijn voor jezelf!! Knuffeltje voor jou.
    @ Poemel; Ik krijg morgen de uitslag. Ik denk niet dat het zegt of het op de juiste plek zit. Misschien alleen dat het goed blijft gaan? Ik weet het niet!
    @ Koolmees; ik heb er ook wel een goed gevoel over, maar dat maakt het wel moeilijker! Nog een weekje meid. Ik hoop ook zo dat jij nou eindelijk eens goed nieuws krijgt. Vind dat het lang genoeg geduurd heeft bij jou!
    @ XD; wauw! Wat een mooi kamertje!! Mooie kleur heb je op de muur, ik hou daar wel van. Flinke meubels zijn dat, erg gaaf!!
    @ Magic; krijg je bij iedere controle ook een echo, of is de controle bij de vk?
    @ Mol; jeej!! Hoppakee, eindelijk ongesteld!! Nu aan de slag met de Femara. Ik hoop echt dat het snel raak is, meis. Ook voor jou heeft het nu lang genoeg geduurd.
    @ Lydia; dank je wel voor alle knuffels meis... :p
    @ Poemel; kun jij op je buik of op je zij slapen? Ik kan het niet; doet echt zeer. Ben alleen niet echt een rugslaper, dus dat is lastig. Ik smeer m'n boobs trouwens wel in met olie. Wil geen strepen! Baadt het niet dan schaadt het niet! Eevieman vindt dat jij alleen niet zo leuk, we klussen minder omdat die bollen een troep geven. En ik smeer m'n boobs dan wel voor zijn neus in met olie. Hahaha! Schatteke toch... Ik duim heel hard voor je voor vrijdag, dat je een prachtig hartje ziet!!
    @ Laurise; ik wacht inderdaad op nog een echo. Hopelijk zien ze nu hier gewoon een zwangerschap, want heel eerlijk gezegd voel ik me wel zwanger! Wat raar he, dat je af en toe echt een stukje van je beeb ziet of voelt... Zo bizar!! En het idee dat je het straks echt kunt vasthouden enzo... Waarom duurt zwanger worden en zijn zo lang!! Ben ook erg benieuwd naar jullie beebje.

x voor jullie allemaal!

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Eevie, jij kwam uit brabant toch? Mocht alles nu goed zijn (wat MOET). Dan snel meubeltjes kijken bij babydeals Goedkoopste, goedkope, babykamers, babykamer, tienerkamer, tienerkamers
    daar hebben ze allemaal van zulk soort meubels en de prijs valt reuze mee!

Ik duim voor een goede uitslag morgen!

Bij mij is de kleine al wel een stuk ingedaald, en dit voelt. Uhm, vreemd.. :)
    Zo nu en dan zon drukkend gevoel van onderen, heel apart.

12. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xd, oh dat is fijn om te horen!!misschien toch nog een mogelijkheid dat onze meid eerder komt!:DZal min buikje zeker gaan missen maar heb het ff gehad met de slapeloze nachten en de kwaaltjes..ppff..voel met echt een zeur! Sorry! Die hormonen ook! Hoop dat ik dadelijk een beetje redelijk kan slapen.dan voel ik me morgen vast veel beter!:)

@eevie, duim voor een goede uitslag morgen!!!!!!

Liefs

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #4313 Eevie, 4 apr 2011
    Laatst bewerkt: 4 apr 2011
    @ Fredje; we zitten in de klaagmood!! Dat mag hoor; ik klaag hier heel wat af! Snap ook wel dat je het beu bent, je bent nu zo dichtbij ook!
    Ik bedacht vandaag dat ik het zh stom vind... Ze hebben me bang gemaakt met die hcg test, terwijl ik toen misschien te vroeg was. Als ik niet in de mmm had gezeten, dan was ik nu gewoon blij en zwanger en zou ik over 6 weken de eerste echo krijgen. Maar nu leef ik in stress omdat we onderzoeken krijgen waar ik te vroeg voor ben... Ze bedoelen t goed, maar maken het niet makkelijker.
    Aan de andere kant mag ik zo niet denken, dat is mezelf echt hoop geven.... En misschien is die hoop onterecht. Morgen bloeduitslag. Ik zie het wel weer. Wordt steeds minder spannend, ook al ben ik doodsbang dat het straks allemaal niet echt blijkt te zijn. Het komt wel goed hoop ik! Xx

14. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eevie, ja idd.af en toe klagen lucht ook erg op, haha!
    De mmm heeft idd zijn voor-en nadelen! Je weet nu veel meer dan je anders zou weten! En dat kan je idd extra onzekerheid en spanning geven..maar hou hoop meid! Duim heel hard voor je! En als je het ff echt niet meer ziet zitten kom je maar lekker klagen... Doe ik dat ook, haha..
    Nou, ik ga zo maar eens slapen! Ben erg moe dus hoop op een hele goede nacht vol slaap,haha!

Liefs

15. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Succes vandaag!! Duimen op een mooie uitslag!

Hier ben ik ervan overtuigd dat het deze ronde niets wordt, de eerste druppels bruinverlies zijn helaas al gesignaleerd :( Het zou ook wel te mooi zijn als het meteen de 1e "goede" ronde zou gaan lukken. Op maar weer naar het spuiten ;)

16. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Goedemorgen!!
    Eevie ik duim vandaag! wanneer hoor je iets?

@koolmees, maar je nod is pas de 11de lees ik onderaan? Is het dan niet wat vroeg? misschien wel iets van een innesteling? nja, je voelt het zelf het beste, maar ik hoop dat er nog mooie positieve test komt!!

@Xd, Wow meid wat een geweldig kamertje! heb eens op die site gekeken en zitten leuke dingen bij! maar is echt nog te vroeg, :p

@hier, voel me vandaag weer zo onzeker, gisteravond minder opgeblazen als normaal, vanmorgen ook minder buikje, waarschijnlijk simpelweg omdat ik nog niks gegeten had... maar ben ook nog steeds niet misselijk!!! pff hopen dat vrijdag alles ok is, er gaan me toch wel van die negatieve gedachten door het hoofd....

xxx

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Poemelke: Klopt, de ronde clomid die wel goed ging werd ik ook al na 11 dagen ongi. Maar dit zou dan wel echt veel te vroeg zijn. Maar het voelt toch als de voorloper van ongi (lage rugpijn enzo) en bruin bloed is hier normaal toch echt een voorbode. Wel iets om te bespreken bij de volgende FM, want zo lijkt de LF veel te kort. Maar goed, we wachten eerst maar even de duiveltjes af ;)
    Ik blijf voor je duimen dat vrijdag alles ok is, vast wel!!

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poemel niet zo negatief:) Logisch dat sochtends je buik minder is!! Dat had ik in het begin ook. Komt omdat het in het begin echt nog je darmen zijn die voor de bolling zorgen!!
    Maargoed ik zeg verder niks, ik was in het begin ook erg onzeker (moet eerlijk bekennen dat ik dat zo nu en dan nog steeds onzeker ben hoor).

@ Koolmees, bloed is nu toch wel vroeg?! Ik blijf voor je duimen!!

@ Eevie, goodluck vandaag!!!

@ Fredje, slapeloze nachten. Ik ken het, das voorbereiding op de (ik wil je niet ontmoedigen;)) aankomende slapeloze nachten:p
    Maargoed dan heb je een reden om niet te slapen he... hihi
    Hopelijk hoeven jullie niet al te lang meer te wachten!

19. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Eevie heel veel succes vandaagik duim ook kei hard voor jou!

Koolmees Is inderdaad wel erg vroeg nu al ongi ook voor jou duim ik kei hard!

Laurisse Ik moet nog wel wat langer dan 3 weken hoor of bedoelde je dat niet ik ben pas in 15 juli uitgeteld hahahah laat hem nog maar ff zitten!
    Fijn dat het met jou goed gaat en ook wij zijn benieuwd naar je beebje!

Poemel Ik snap die onzekerheid maar al te goed ik had dat in het begin ook en dat je buik s´morgens minder dik is ligt gewoon aan wat xd ook al zegt dat je nog niet gegegeten hebt en je darmen hebben de hele nacht gerust vandaar....
    Wacht maar tot je 25 weken bent dan gaat die buik echt niet weg en denk je s´morgens hoe kom ik in hemelsnaam uit dit bed hahahha...
    knufje voor jou

Fredje Spannend wij wachten in spanning met je mee!

Mol Fijn dat je nu wat weet en kunt gaan beginnen met femara!
    Wat is het verschil tussen clomid en femara?
    Mijn zus zit nl ook al in de mmm en clomid slaat bij haar niet aan heeft al 100mg maar geen dominante eieren.. Wat nu?

Lely Hoe gaat het met je ?

Anne Hoe gaat het met jou ben je al uit het ziekenhuis?

Chulla Hoe gaat het met jou?

@magic Hier gaat alles goed ga zo boodschappen doen en dan lunchen bij een vriendinnetje!
    Waarschijnlijk heeft haar paard een veulen dus een beetje ook op kraamvisite hahahaha...
    Verder niet veel bijzonders allleen dat mn beebje steeds beweeglijker wordt maar dat vind ik wel fijn dan weet je tenminste dat ie er nog zit hihi...

Dikke kus en knuf voor iedereen en als ik iemand ben vergeten Sorry! Hoe is het met jullie?

20. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hahahahahah!! ik kan niet wachten! :p
    Geniet lekker van je dag vandaag!!!

Duimen jullie vanmiddag een beetje voor me? ik heb een sollicitatie gesprek om als verzorgende B aan de slag te kunnen! Eindelijk van die slaapdiensten af, en weg uit de woonvormen! het is al het tweede gesprek, dus in principe gaat alles door, ik hoop dat ik qua loon er niet te hard op achteruit ga!
    Ik wil wel vertellen dat we in de medische molen zitten voor een kindje, maar ik ga niet vertellen dat ik al zwanger ben, ik bedoel ik zal straks evenveel rechten hebben als zwangere als waar ik nu werk, toch!
    Er zijn zoveel mensen in de zorg die zwanger raken, als het straks echt te zwaar wordt kan ik altijd tijdelijk vervangend werk doen, zolang ik maar laat zien dat ik wil! en dat is absoluut zo!

xxx

Deel Deze Pagina