Ik duim Poemel, spannend hopelijk pakt het goed uit!! Ik zou denk ik niks durven zeggen over zwanger zijn of hier mee bezig zijn. Maargoed, dat moet je zelf weten
Ff snel vanaf de wc; m'n bloed was vrijdag 319 en nu 945! Zo'n stijging heb ik niet eerder gehad! Duimen voor morgen... Poemel succes!!!! Xx
@poemel, ik duim voor je..succes! @xd, idd ben wel goed voorbereid op de aankomende slapeloze nachten haha.. Zit al lekker in het ritme.. @eevie, wat een geweldig nieuws zeg! Al dat duimen werkt!!! Ik heb er echt vertrouwen in meid! Ben erg benieuwd naar echo!!! @hier, de nacht is gelukkig iets beter verlopen..maar 2x wakker geweest! dus voel me weer een stuk beter..gelukkig..want gisteren was echt een baaldag! Dadelijk lekker douchen en dan ff naar de winkel.. nog geen gerommel hier dus vandaag zal er ook nog niks gebeuren... We blijven afwachten!! Liefs
@magic dreams Hahah sorry was in de war met fredje, die van jou moet inderdaad nog even lekker blijven zitten! Lekker he dat beebje steeds bewegelijker wordt, ik vind het heerlijk! @XD Mooi kamertje! Enne dat gevoel van indalen herken ik gek gevoel he vooral als ik loop voelt het gek en als beebje met het hoofd draait of beweegt haha @Poemelke Succes met je sollicitatie! Ik zou helemaal niet vertellen dat je zwanger bent of bezig bent. Dat gaat hun niks aan het je hebt het recht om het niet te vertellen. Zou eerste deze ronde even afwachten. @Eevie Wat super dat het weer gestegen is! Ook ik heb er een goed gevoel over! @Fredje spannend..het kan elk moment gebeuren..
Hey meiden Eevie Wat een goed nieuws zeg ik heb ook het gevoel dat het wel goed zit bij je!! Blijf voor je duimen en dansen en strooien!!! Poemel Succes vanmiddag!! ik zou dat idd ook vertellen heb ik op mn vorige werk ook gedaan daar werk ik inmiddels niet meer maar voor mn gevoel was het fijner om te vertellen zeker als je nu eigenlijk al zwanger bent dan hebben ze toch wat meer begrip wanneer je het verteld anders ben je net aangenomen en zeg je oh ja ik ben trouwens ook zwanger zou ik zelf vervelend vinden het is makkelijker als ze al een beetje voorbereid zijn.. Succes!! Fredje Rustig aan doen lekker genieten!! Liefs Magic
@magic, ja zo denk ik er eigenlijk ook over... Ik weet dat ik het absoluut niet verplicht ben, maar het staat me wel mooi.. Als ik straks vertel dat ik zwanger ben, dan komt dat niet als een donderslag bij heldere hemel! Ik kan tzt altijd iets verzinnen, want als ze goed tellen weten ze dan dat ik nu al zwanger was, maar ik kan dan wat verzinnen waardoor ik het nog niet wist, snap je? Na goed ik kijk ook een beetje hoe het gesprek loopt, ik hoop dat mijn salaris zich loont, en ik wat kan onderhandelen, anders kan het feest helaas niet doorgaan... We hebben die overige centjes nu nog even hard nodig! @eevie, wow goed nieuws!!! krijg je vandaag ook weer een echo dan? Ben benieuwd! xxx
@ Poemel, heb je ook gelijk in hoor. Maar ik zou bang zijn dat ze me daarom al niet aannemen. Maar misschien gaat dit in de zorg wel anders hoor. Ik werk altijd in een mannenwereld, en die hebben er toch wat minder begrip voor. Eerste reactie van 1 baas toen ik vertelde zwanger te zijn: Oh echt, en hoe ga je dat straks met je uren doen?? Bedankt baas voor de felicitatie Hoe laat heb je het gesprek? @ Laurise, ja gek gevoel he... Ik voel ook ooit beneden ergens een handje porren. Dan denk ik soms dat ie eruit floept haha, maar dat zal niet zomaar gaan
Nou, ik zal weeres reageren hoor! Ben heerlijk terug van vakantie, dus we kunnen er weer tegenaan.. Eerst maar de zwangeren, daar doen we het voor he! Wauw, wat zijn jullie met velen! @Chulla: Gisteren je 2e echo! En? @Laurise: Bijna verlof, lekker joh! @Poemel: Succes met je gesprek! @Magic/Lely: Hoe ist met jullie? @Xd: Mooi kamertje joh! @Fredje: Hoop snel te lezen dat je beebje geboren is.. Succes met wachten he! @Eevie: Wauw, gestegen! Denk aan je! @Lydia: Op naar de 20 wkn echo he! @Olijfje: Nog zo moe? Sterkte meis! @Anne: Hoe ist met jou? Blondy? Sas? Vrouwtje? Belg. mama? Newleywed? Waar zijn jullie? @Koolmees: Bruinverlies, vervelend.. Blijf hoop houden! @Mol: Succes met de Femara meis! Hoop dat twerkt! @Kimsel: Overstimulatie las ik.. En nu? Weer 75 mg? @hier: Alles goed hoor met mij! Vorige week uitslag van het 2e zaadonderzoek gehad, weet geen cijfers maar het was goed! Ook de samenlevingstest gehad; die was ook goed! Bij follikelmeting was 1 goed gegroeid eitje te zien; dus die 100 mg werkt voor mij.. Nu afwachten maar.. Volgende week mn NOD.. Heb al wel rood/roze slijmverlies?! Beetje te vroeg als nu al mn menstruatie doorzet.. Hoef trouwens niet meer op controle bij de gyn. Als mn cyclus gewoon regelmatig blijft, dus geen uitschieters meer, dan hoef ik voor 1/2 jaar niet te komen! Vind het zelf wel fijn, er ff wat minder mee bezig zijn.. Heb genoeg Clomid voor de komende 3 mnd.. Maar als mn cyclus onregelmatig is, vorige was bijv. 55 dagen, dan moet ik wel weer terug.. Ja, afwachten dus.. Meer kunnen we niet doen.. Liefs en een dikke kus voor iedereen.. xx Nina.. Ff update van de lijst.. Zwangeren na Clomid: Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-'11 Wjb, uitgerekend ??? Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla,uitgerekend 03-11-2011 Olijfje, uitgerekend 07-11-2011 Poemelke, uitgerekend 25-11-2011 Zwangeren na prikken: Eevie, uitgerekend 30-11-2011?? ---------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Belgische mama: Blondy: 3e ronde Clomid 50 mg, NOD 20-3 Nina85: 10e ronde, 2e ronde Clomid, 100mg. Sas31:44e ronde vierde ronde Prikken na Clomid: Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden inmiddels stabiel. 1e ronde met 37.5 Gonal-f, opgehoogd naar 75 Gonal-f. Vrouwtjexxx: Femara + pregnyl + IUI: Mol81: Terug naar oude zh: Femara, Pregnyl en IUI. Na 5 dagen Primolut geen ongi, cyste! Nu 14 dagen Provera slikken en afwachten.
Zwangeren na Clomid: Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-'11 Wjb, uitgerekend ??? Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla,uitgerekend 03-11-2011 Olijfje, uitgerekend 07-11-2011 Poemelke, uitgerekend 25-11-2011 Zwangeren na prikken: Eevie, uitgerekend 30-11-2011?? ---------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Belgische mama: Blondy: 3e ronde Clomid 50 mg, NOD 20-3 Nina85: 10e ronde, 2e ronde Clomid, 100mg. Sas31:44e ronde vierde ronde Prikken na Clomid: Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden inmiddels stabiel. 1e ronde met 37.5 Gonal-f, opgehoogd naar 75 Gonal-f. Vrouwtjexxx: Femara + pregnyl + IUI: Mol81: Terug naar oude zh: Femara, Pregnyl en IUI. Cyste en woensdag 6 april voor uitgangsecho. Als de cyste weg is starten met Femara!
Hoi dames, Zo, ik ga eens een poging doen om te reageren. Eevie: je waarden zijn ontzettend gestegen. Hartstikke zwanger! Hopelijk krijg je met de echo duidelijkheid. Poemel: ik heb ook aangegeven tijdens een sollicitatie dat we in de MMM zitten (was ik dus niet eens zwanger maar had/heb wel de intentie). Dit werd erg gewaardeerd. XD: grappig hè, dat je opeens een hand of been voorbij ziet komen. Fredje: opperzwangere!! Wordt het al zwaar? De laatste loodjes... Anne: hoe gaat het met jou? Ben je nog steeds zo misselijk? Lely: hoe is het met het zusje van Bassemans? Koolmees: al bruinverlies dus. Balen man! Maar weet je nu wel zeker dat je een goede eisprong hebt gehad? Dat biedt kansen voor de volgende ronde. Nina: wat fijn dat de uitslagen goed waren! Houd je cyclus wel goed in de gaten nu je geen echo's meer krijgt. Ik dacht ook dat de Clomid werkte toen ik naar huis werd gestuurd voor een half jaar maar na drie maanden kreeg ik twijfels en toen bleek dat de Clomid helemaal niets meer deed. Anders had ik nog drie maanden voor niets die rommel geslikt! Laurise: voor jou ook de laatste loodjes! Hier: ongi stelt niets voor deze keer. Maar gelukkig mag ik morgen voor een echo om te kijken of de cyste weg is. ik hoop het zo, dan kan ik starten met Femara. Ik weet niet wie het vroeg maar het verschil tussen Clomid en Femara is dat je baarmoederslijmvlies van Femara niet dunner wordt en dat je minder last van bijwerkingen hebt. Mijn gyn vindt Clomid ouderwets. Het effect is al jaren minder goed dan bij Femara. Nou, daar gaan we dan maar voor !
@Magic dream: Veel plezier met de "kraam"visite! @Poemelke: Succes met het gesprek van vanmiddag! @Eevie: Jaaaa meid zie je wel! Wat goed!!! Je bent gewoon echt wel ZWANGER!!! @Fredje: Succes met de slapeloze nachten @Laurise: Hoe is het met jou? @Nina85: Wat goed dat jullie goede uitslagen hebben gekregen en een mooie eisprong! Jij ook al bloedverlies dus? We lopen ongeveer gelijk zie ik, mijn nod is over 6 dagen. @Mol81: Succes voor morgen, duimen dat die cyste weg is! Maar het klopt inderdaad, wel een eisprong, dus in ieder geval al beter dan alle vorige rondes, daar moet ik me maar even aan vast houden
Mol: Bedankt voor je advies! Hoe kreeg je in de gaten dat het toch niks deed, die Clomid? Want als ik niet op controle moet, kan ik moeilijk zien hoe groot mn eitje/eitjes groeien, toch? Koolmees: Ja, we lopen idd gelijk op.. Als mn cyclus regelmatig is dan.. Mn NOD is over 7 dagen, bij cyclus van 28 dagen.. We wachten rustig af.. Liefs Nina..
Weer even ego hier Helaas het bloedverlies is hier inmiddels ook rood geworden Als ik morgen dan als 1e menstruatiedag tel, had ik deze ronde een LF van 9 dagen, veel te kort dus Dat wordt dan vrijdagavond weer beginnen met spuiten...
Zwangeren na Clomid: Fredje, uitgerekend 19-04-2011, meisje! XD, uitgerekend 23-5-2011, jongetje! Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-'11 Wjb, uitgerekend ??? Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla,uitgerekend 03-11-2011 Olijfje, uitgerekend 07-11-2011 Poemelke, uitgerekend 25-11-2011 Zwangeren na prikken: Eevie, uitgerekend 30-11-2011?? ---------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Belgische mama: Blondy: 3e ronde Clomid 50 mg, NOD 20-3 Nina85: 10e ronde, 2e ronde Clomid, 100mg. Sas31:44e ronde vierde ronde Prikken na Clomid: Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden inmiddels stabiel. Nu 2e ronde 75 eh. Gonal-f. Vrouwtjexxx: Femara + pregnyl + IUI: Mol81: Terug naar oude zh: Femara, Pregnyl en IUI. Cyste en woensdag 6 april voor uitgangsecho. Als de cyste weg is starten met Femara!
@Koolmees; dat is idd te kort. Ik zou aan je gyn om Utrogestan vragen. Ik had precies hetzelfde probleem en met de Utrogestan word ik niet ongi. Is het overwegen waard!! Xx
He, vervelend zeg al ongi.. LF idd veel te kort.. Moet je dan geen verhoging van medicatie krijgen? Meer eh. ofzo ipv. 75 eh. Gonal-f? En Eevie; Utrogestan zijn die bollen toch waar jij het over hebt? Die slik je van wanneer tot wanneer? Ben nl. zelf ook al rood/roze slijm aant verliezen, en af en toe krampjes.. Dusss, ben bang dat ik ook te vroeg ongi ga worden.. Kan denk ik geen innesteling zijn.. Zit op cd 22.. Wat denken jullie meiden?
Het kan innesteling zijn, maar ja... Dat kun je niet met zekerheid zeggen... Die bollen moeten in je tuut, zeg maar! Werken erg goed bij mij! Xx
Haha in je tuut??!! leuke uitdrukking Eevie!!! @nina, een innesteling kan wel hoor, ik heb destijds een beetje bloed verloren na de sex, kan daarvan geweest zijn!was ook best laat in de cyclus... ik hoop het voor je! @hier, even een update van mijn gesprek! het is een lang verhaal dus... Hoe dan ook, aangenomen ben ik! dat is het belangrijkste! Ze bieden mij nu een opleiding aan tot verzorgende ig, ik ga dan modules volgen en 28uur pw werken, het is pittig, maar voor mij makkelijk te doen. Ik wacht nu op een gesprek met de school, zodat ze op basis van mijn competenties kunnen inschatten hoelang die modules gaan duren, die mevrouw schatte een half jaar. Ik heb maar eens voorgelegd dat we in de mmm zitten, en ze was superblij dat ik zo eerlijk was, en zei gelijk dat het geen probleem zou zijn, ik kan evt die tijdelijke studie uitstellen tot na het verlof. Tzt krijg ik ook baangarantie en dus verlenging voor onbepaalde tijd!! Is toch helemaal super!! Nu alleen nog even afwachten qua loon, ze maakt me een uitdraai zodat ik precies weet wat ik netto zou verdienen, en zodat ik mn keuze kan maken! Klinkt goed he?! Hopelijk is het qua loon een beetje te doen, ik kan wel iets minder gaan verdienen, maar moet niet teveel minder worden.. Oh enne, gelukkig ben ik vanavond weer opgezwollen en heb weer bandenpijn!!
@eevie wat een goed nieuws meid veel succes morgen we blijven duimen @mol eindelijk kan je weer verder hopelijk doet de femara goed zijn werk en zul je snel verblijd worden met een zwangerschap ik ga hard voor je duimen @koolmees is het niet een beetje te vroeg voor ong? ik zou eerst contact opnemen met de gyn voor je weer begint met spuiten je weet maar nooit @lydia bijna de 20wk echo echt leuk en wat gaat de tijd snel zeg hoe is het met je en je beebje? @magic heerlijk gevoel he van de baby geniet er lekker van. @laurise nog een paar weekjes spannend zeg @xd prachtige kamer!! hoe gaat het verder met jou? @fredje bij jou kan het elk moment gebeuren dus wat spannend zeg @nina het zou best kunnnen ik ga iig hard voor je duimen @lely hoe gaat het met jou en je beebje? @Poemel heel veel succes/plezier vrijdag ik hoop dat ik niemand ben vergeten hier gisteren een echo gehad alles was gelukkig goed. hier zijn we al helemaal verliefd