Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poemel, nou super!! Het is je geluksmaand lijkt het wel:)

Ik moest ook lachen om het woordje tuut hihi

@ Chulla, ik geloof goed dat je verliefd bent! Dat gaat straks alleen maar meer en meer worden:)

@ koolmees, he shit.. nu al ongi. Misschien idd even navragen voor die bollen voor je tuut:p misschien dat het voor je kan werken? Ik weet er verder niet veel van...

@ Mol, hopelijk is je cyste weg!!

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hihi, tuut. Ja, weet je, ik vind dat positiever klinken dan alle andere namen. Een collega noemde het vandaag volgens mij Villa Schoonheid, wahahaha! Heb heel hard gelachen. Het klinkt ook wel goed als je zegt: en daar lig je dan in je blote tuut, vraagt de andere gyn "mag ik ook even?!" hahaha!! Ik kan er weer om lachen!

Poemel, fijn dat het zo goed ging. Hopelijk wordt het wat meis!!
    Mol; weg met die cystes!!
    Nina; welcome back. Waar ben je geweest?
    Chull; zo fijn dat het goed zit!!

Aan de rest; slaap lekker meiden! Xx

3. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eevie, haha, tuut is erg orgineel!!maar villa schoonheid is idd nog beter, haha..
    @mol. Hoop dat die cyste weg is!!
    @ poemel, wat super dat je bent aangenomen! Klinkt helemaal geweldig! Hoop dat het salaris goed is!

@hier, heerlijk aan het genieten van de slapenloze nachten, pf,! Vannacht weer elk uur wakker en kan gewoon niet meer slapen! Verder nog geen gerommel hier..alleen af en toe lichte menstruatiepijn en steken in mijn tuut:D (of zullen we toch maar villa schoonheid nemen:D)...
    Ben benieuwd wanneer het allemaal gaat beginnen!!

Nou ga toch nog maar ff proberen te slapen! Wie weet...

Liefs

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeetje Fredje!! Het was 5 uur toen jij postte!! Die krampjes en steken kunnen volgens mij wel een voorbode zijn, maar dan hoeft het nog niet deze week te beginnen. Nou ja, uiteindelijk komt de ik er toch een keer uit! Xx

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @fredje,lekker vroeg meid!ben je nog eens in slaap gevallen?hier ook al vanaf 6:30 wakker...
    @eevie,heb je nu vandaag weer een echo??

Xxx

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja ik moet om 9 uur weer. Vind t weer spannend...

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Succes Eevie!

Ik moet om 9.30 uur bij de tutenkijker zijn haha!

8. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Eevie succes vandaag!
    Laat je snel wat weten !!

@Mol, jij ook veel succes bij de tutenkijker!! hopelijk is de cyste ook weg!!

xxx

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Pff Fredje, fijn he die nachten:) Ik heb dat ook steeds, maar ben dan gelukkig niet moe. En vannacht heb ik een x wel goed geslapen en ben nu zo gaar als iets!

@ Eevie, nu bij de echo. Spannend!! Ben HEEL hard aan het duimen.

@ Mol, jij ook bijna. Tuutze:D

10. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @slapen, nou heb gelukkig nog een uurtje kunnen slapen van 8tot9!pf..ben ontzettend gaar nu..:)
    @xd, had eerst ook nog genoeg energie na de slapeloze nachten maar de laatste dagen ben ik echt kapot! Pf. Misschien vannacht weer een goede? We houden hoop hè?:)
    @eevie, succes meid! Ik duim voor je!!:)

Liefs

11. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Vol verwachting klopt mijn hart....

Eevie al nieuws?

xxx

12. mol81

mol81 Niet meer actief

Cyste is weg! Kan dus vandaag starten met Femara. Op dag 10 terugkomen. Eevie, ik ben zo benieuwd hoe het met je echo is gegaan!!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oooh fijn Mol! Op naar een goede ronde:D

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeej! Dat is fijn Mol!!

Ik ben weer geweest. Ze ziet geen aanwijzingen voor een bbz dus dat is mooi. Zodra ze met de echo begon zagen Eevieman en ik meteen het vruchtje!! Dus er zit een vruchtzakje op de juiste plaats. Ze kon ons nog niet gerust stellen en durfde nog niet te zeggen of dit een goede zwangerschap zou zijn. Maar Eevieman en ik er hebben allebei een goed gevoel over. Maandag moeten we weer terug. Weer bloed en weer een echo. Ik heb goede hoop. Ik heb ook het gevoel dat hoe meer mensen aan onze druif (=werktitel) denken, hoe beter het voor hem of haar is. Maar het blijft spannend, ze heeft gezegd dat het nog steeds mis kan gaan.
    Xx

15. ecl

ecl Niet meer actief

*inbraak*

Eevie wat goed! Jammer dat ze je niet meer zekerheid kon geven, maar wta mij beterft zie het er hartstikke goed uit! Mijn duimen blijven flink voor jullie 3tjes duimen;)

Liefs ecl

*uitbraak*

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Aaaah YYEEESSS!!! Kippenvel hier!!
    Dat gaat hartstikke goed komen Eevie, bij mij was dat precies zo.
    Wel een vruchtje maar ze konden nog niet zeggen of het wel of niet goed was.
    En dat is logisch dat ze dat zeggen het kan ook altijd misgaan natuurlijk.
    Maar dit klinkt super, ben helemaal vrolijk:D

*minieevie groei maar goed!!!*

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    ennuuhh, banner?? :)

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    #4358 Poemelke, 6 apr 2011
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011
    JAAAAAA Jippie!!!!!
    Gelukkig zit het op de juiste plek!! nu aanmoedigen dat mini-eevie goed gaat groeien!!
    Ik praat ook dagelijks tegen ukje! Groei maar goed!!
    Trouwens je bent ongeveer 5 à 6 dagen korter als mij, konden ze dan nog geen hartje zien???

@Mol, gelukkig meid! En nu hopen dat femara precies hetzelfde doet als de vorige keer!!! ;)

xxx

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poemel, bij mij met 5/6 weken was er ook nog geen hartje te zien... Geloof dat dat in week 6 a 7 komt.
    Jij zal er vrijdag (vrijdag toch?) wel 1 zien verwacht ik!!

20. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mol, wat geweldig dat de cyste weg is!!!:D

@eevie, wat geweldig nieuws meid! :DDat zit helemaal goed..voel het gewoon!! Blijft altijd spannend natuurlijk maar dat is elke zwangerschap!! Probeer alvast te genieten meid want de weken vliegen echt voorbij!

@hartje, mijn eerste echt kreeg ik met 6weken en 3dagen en daar zagen we voor het eerst haar hartje kloppen!:) was echt een geweldig moment!:) dus poemel denk dat je bij de volgende echo wel het hartje kan zien! Wanneer heb je de echo?

Liefs

Deel Deze Pagina