YES Eevie! Dit klinkt allemaal hartstikke goed joh! Hartje kun je vanaf 6 weken en ong. 3 dagen horen. Prachtig, zo'n flikkerend lichtje.
hee meiden , sorry niet zoveel gereageerd afgelopen dagen .. mol cycste weg !super ! op naar een (goeie!) nieuwe ronde ! Eevie ook goed nieuws! , hcg was ook goed gestegen .. jeetje wat spannend zeg !! ik duim kei hard voor je meis !
hier alles goed , alweer ruim 18 weken .. over 2 weken de 20 weken echo .. spannend hoor ! nog een fototje erbij dan maar Bekijk bijlage 142335
Ziet er goed uit Lydia Ik zal binnenkort ook weer een x een foto maken. Mn buik kan ik echt niet meer omheen nu haha
@Mol: Succes met Femara.. Hoop op n mooie eitje deze maand.. En dattie bevrucht word tuurluk! @Lydia: Leuke foto! @Eevie: Wauw zeg! Ben zo blij voor jullie.. Ik duim mee voor jullie 3tjes hoor! Enne, we zijn lekker in Turkije geweest, dat vroeg je.. Heerlijk was t!
Hey meiden ff vlug... Eevie Yess Yess Yess gefeliciteerd!!! Succes maandag liefs magic @magic ook weinig geslapen vannnacht... grrrr... nu ff poetsen beneden en dan maar weer even rusten! Hahaha lijk wel bejaard! Hihi...
@ nina, lekker turkije!!! Daar is ons kleintje gefabriceert Waar ergens zijn jullie geweest? @ magic, wil je niet telleurstellen maar dat slapen word bij mij alleen maar erger voorbereiding op straks denk ik. @ eevie, hoe voel je je nu???
Hey hey, Wat zijn jullie toch schatjes! @ xd; het geeft mij hoop dat het bij jou ook zo ging! En als ik niet in het ziekenhuis zou lopen, dan zou ik dit allemaal niet doen en weten en gewoon genieten van het idee dat ik zwanger ben! Een banner durf ik nog niet, ik weet ook nog niet hoe lang ik zwanger ben. Ik heb wel m'n handtekening aangepast. Show die buik!! @ Poemel; het geeft ook wel een goed gevoel om tegen de uk te praten. Ze konden inderdaad nog geen hartje zien, ik ben mogelijk pas 5 weken en een paar dagen. @ Fredje; ik probeer vanaf nu ook te genieten! @ Mol; dat vind ik nog spannend hoor. Ben nu weer bang dat er straks geen hartje te zien is.... Succes met de eerste femara meid. @ Lydia; wat een mooie buik!! @ Nina; heerlijk Turkije!! hopelijk he je lekker weer gehad en is het goed geweest voor een beebje! Die van ons is in de vakantie gemaaakt, hahaha! @ Magic; Lekker rustig aan meid. No need to hurry. Dan alles maar wat langzamer en lekker tussendoor tukken! Hier gaat alles wel goed. Vanmorgen voor de lol getest; echt een knaltest! Mijn hart maakt een sprongetje als ik bedenk dat we ons kindje hebben gezien. Ik heb van mijn moeder meteen al het boek "Het grote wonder" gekregen en Eevieman zit al te lezen. Hij vindt het geweldig om te zien wat er nu in mijn buik gebeurt. Erg schattig. Verder wel wat steekjes en ook wel wat spanning. Probeer daar wel vanaf te komen, maar nu denk ik steeds; wat nou als er geen hartje te zien is... Wat nou als mijn hCG niet stijgt? Maar goed, zo kan ik mezelf wel gek blijven maken. Ik probeer ook te genieten van het feit dat ik gewoon echt zwanger ben. De tijd gaat nu nog wel erg langzaam... Voor we het weten is het weer maandag! xx
@Lydia, mooi buikje! Moet ook echt eens een foto plaatsen., maar zit meestal op de bank met de iPad en heb geen idee hoe ik foto's met dat ding kan plaatsen... @eevie, ja leuk hè dat boek!!idd genieten meid en voor je weet is het al maandag.. @hier, nou ga zo weer eens een slaap poging doen!! Hoop echt dat ik iets beter slaap dan gisteren... De kleine is sinds gisteravond al super druk.. Vanaf het begin is ze altijd super rustig geweest dus vind het wel erg leuk! Mijn hele buik gaat nu heen en weer..hahaha.. Vraag me af waarom ze zo druk is! Misschien een teken?? Heb net gelezen dat baby's juist rustiger worden bij een naderende bevalling.. Dan zou het dus juist een teken zijn dat het dametje het nog erg naar haar zin heeft daar binnen.. Haha.. Slaaplekker allemaal
@Xd; We zijn vlakbij Side geweest, was heerlijk! Jij ook al vaker begrijp ik.. Hopelijk was tgoed voor n beebje voor ons.. Wacht maar af.. Maar heb al krampen en lichtrood slijmverlies, dus denk dat ik snel ongi word.. Maarja, dan op naar de volgende ronde! @Eevie; jullie kleintje ook al in de vakantie gemaakt, haha! Wat zijn we dan op ons relaxed he.. Hoop ook zo dat het bij ons raak is.. Liefs Nina..
@ Nina, leuk Side daar zijn wij ook wel eens geweest @ Eevie, die spanning hou je altijd hoor. Nu is het of het hartje wel gaat kloppen. Straks zie je m klopppen, en dan heb je later weer een x een echo en dan denk je.. Zal ie nog steeds kloppen?? En zo is het iedere x weer wat Tenminste ik had dat wel, je hebt het zelf niet in de hand dat is juist het rotte. Het groeit zoals het groeit of je je nu druk maakt of niet Probeer te genieten want zwanger ben je!! Steekjes zijn alleen maar goed denk ik, een teken dat er iets bezig is van binnen
@xd; zo lief dat jij me steeds weer opvrolijkt! ik denk nu maar gewoon; ik ben zwanger. Punt. En maandag zien we wel weer verder. We houden met alle opties rekening, maar zijn ook nog wel positief gestemd. En het is al weer donderdagavond. nog maar 4 nachtjes... komt goed! Druk weekend voor de boeg, dus ik vermaak me wel. Heb trouwens gisterenochtend nog eens getest; ik wilde zo onderhand een knaltest!! hihi! xx
hoii thanx voor de reacties ! fredje , hihi druk beebje dus.. misschien bereid ie je vast voor ! eevie .. ik blijf voor je duimen ben beniuewd naar de echo maandag !
Graag gedaan Eevie Ik weet gewoon hoe het voelt, ik zat in het begin ook in die onzekerheid. Vreselijk is dat! Goed dat je zo positief bent. ennuhh je avatar, mooiere test kun je niet krijgen denk ik
Dames, dames, wat was het stil vandaag!! Iedereen lekker aan het genieten van het weer? @xd, mooie uitleg schat! ik denk inderdaad dat niet alleen het zwanger worden, maar ook het zwanger blijven een hele stressvolle periode is! evenwicht proberen te houden lijkt me de kern van het verhaal?! @eevie, mooie test meid!! ik had ook zo'n knaltest op 5 weken ongeveer! @hier, morgen echo, eindelijk!!!! ben wel zenuwachtig, kan me haast niet voorstellen als we slecht nieuws krijgen... Positief blijven dan maar! Gister en vanmorgen volgens mij misselijk geweest, maar ik kan het niet thuisbrengen dat gevoel, het lijkt alsof ik opeens honger krijg, mn suikerspiegel daalt, ik word duizelig, moe en een brok in mn keel alsof het er bijna uitkomt!!? Tja zal dat dan die ochtendmisselijkheid zijn? maar ik heb het ook 's avonds gehad! (in deze regel 10minuten nagedacht over wat ik ook nog wilde vertellen...) Oja, gister hebben we het de eerste mensen verteld, mijn schoonbroer en zijn vrouw! We hebben daar heel goed contact mee, en hun zitten ook al bijna 2jaar in de mmm, ze starten in juni met de eerste IVF poging, allemaal heel emotioneel. Ik wil zo graag rekening houden met hun, ik weet zo goed hoe zwaar het is! Daarom zijn ze ook de eerste en kunnen ze het een paar dagen laten bezinken voordat de ouders het weten. Dat werd wel heel erg gewaardeerd, erg lief! Het rare/enge/toeval/magische/ hoe je het ook wil noemen was dus dat zij de dag van te voren tegen haar man had gezegd, Poemel(mijn naam dus he..) is zwanger, ik voel het... Dat is toch wel wat om kippenvel van te krijgen niet?!!!!! Ze stuurde s'avonds nog een lief smsje, dat ze van me hield zoals ik was, en dat ze alleen maar bewondering kon hebben voor ons, omdat we zoveel rekening probeerde te houden met hun! Waarin ze ook zei, geniet van de echo vrijdag, en zorg maar goed voor dat kleine meisje in je buik!!! Ja zegt ze, noteer dat maar voor de toekomst! Nou ja zeg...kippenvel hoor!!! Lang verhaal, maar moest even lekker alles vertellen!!!
Oh dat is heftig, Poemel!! Superlief dat je eraan denkt, fijn dat zij het ook zo waarderen. Ik vind het ook spannend voor je, morgen. Hoe laat moet je? Ik zal heel hard duimen!! Ik had nu natuurlijk 1,5 week niet getest, dus logisch dat deze knalt! Maar dat wilde ik graag!! Moet het toch een keer meemaken!! Nu slapen, ben kapot! Hoe is t met de andere meiden?! Xx
@eevie wat een super nieuws. ik heb het zo druk gehad de laatste dagen maar bleef aan je denken. en zoals xd al zei die spanning is normaal denk ik heb het zelf ook ,al 3 x het hartje zien klopppen en elke x denk ik zou het nog wel goed zitten. binnenkort zullen jullie ook het hartje zien kloppen en kun je lekker gaan genieten van je zwangerschap @poemel veel plezier morgen @magic doe lekker rustig aan meid en zorg goed voor jezelf en je beebje de rest kan wachten. @xd hoe is het met jou nog lekker fit? @fredje spannend bij jou zeg wnr moet je weer voor controle @lydia prachtige foto hoe gaat het verder met jou @mol geweldig nieuws meid eindelijk kun je beginnen met femara hopelijk jou wondermiddel ik ga hard voor je duimen hier niet veel bijzonders te melden gaat redelijk goed alleen af en toe avondmisselijkheidbij mij dus geen ochtendmisselijkheid en heb zo een vreetbuien hadden jullie dat ook in het begin van de zwangerschap of ben ik een geval apart slaap lekker xx
@poemel,wat lief dat je het al verteld hebt! En wat vreemd dat ze al een voorgevoel had hè?zo raar als mensen het 'aanvoelen'. Wat een spannende dag morgen! De eerste keer dat je echt het hartje ziet..ik vond het zo'n bijzonder moment..geniet ervan!! @chulla, maandag heb ik weer controle..zal niet veel bijzonders zijn.. Meestal voelen ze even, vragen hoe ik e voel en luisteren naar het hartje...dan mag ik alweer gaan!ben echt benieuwd wan neer het gaat beginnen,. Het zijn echt spannende dagen... @slapen, nou meiden, ga eens mijn bed in..hopen weer op een goede nacht (maar stiekem hoop ik ook wel op een beetje gerommel).. Slaaplekker
Goedemorgen! @ Poemel, veel plezier!!! Je gaat genieten van een hartje, zo mooi!! Idd, evenwicht is de kern van het verhaal haha Wat lief dat jullie het verteld hebben, lijkt me best moeilijk... Maar wel fijn dat nu iemand het weet toch. Als jullie de echo hebben gehad vertellen jullie het dan aan de ouders?! Spannend hoor, ben benieuwd naar de reacties!! @ Chulla, alles goed hoor. Ik voel me hartstikke fit, kan alles nog gelukkig. Alleen doe het wat rustiger aan natuurlijk want mn buik is behoorlijk groot. Het is ook nog maar 6 weekjes. Om 12.30 begint mijn verlof!! Vreetbuien? Die heb ik altijd, zelfs als ik niet zwanger ben @ Fredje, en al iets gerommelt vannacht?? Spannend he!!
@xd, heerlijk hè? Eindelijk verlof! En wat een prachtig weer is het!! Vind het echt super om juist nu verlof te hebben..tot wanneer heb jij? Ik moet de tweede week van augustus weer beginnen.. Heb er ook nog vakantie achteraangeplakt.. Dus hebt nog wel ff.. @nacht, pppffff, wat een verschrikkelijke nacht! Jeetje! Niks geslapen! Heb een zeurderige menstruatiepijn, last van mijn darmen en erg misselijk! Kan niets eten! Pf! Hoop dat ik niet weer ziek wordt! heb net de buikgriep achter de rug dus vind het wel mooi geweest.. @poemel, geniet vandaag! Jullie hebben in ieder geval al prahtig weer.. Maakt de dag nog mooier!