Hey XD, heb net met de vlos gebeld maar ook zei zeggen dat ik het beste de echo de 27ste kan afwachten..Ze kunnen wel eerder een echo maken maar dan zien ze waarschijnlijk toch niets dus moet toch maar even geduld hebben....echt iets voor mij geduld hebben!! Pppff..spring bijna uit mijn vel hier!! Na de echo moest ik haar gewoon terugbellen....Dus helaas nog twee weekjes wachten..en af en toe nog eens een extra testje doen om mezelf te overtuigen... het is heel gek maar voor de testen wist ik gewoon zeker dat het raak was terwijl ik het nu veel minder heb! Gelukkig is de buikpijn ook veel minder, heb nu alleen nog last van mijn tepels en enorme honger de hele tijd.. ff opletten dat mijn jurk nog past over 2 weken..haha.... liefs..
Ga hard duimen dat jullie allemaal snel de zelfde banner mogen hebben!! ..Heb alle kaarsjes al aangestoken. Moest naar de kerk om te oefenen voor de bruiloft dus ieder heeft er een....Gaat zeker helpen!!! Voel het gewoon..dit is ons jaar!! liefs..
Ooh wat lief Fredje, heb je dat echt gedaan?? Mooi dat je banner gelukt is, ziet er erg goed uit, zon kruipende baby als banner. Wie wil dat hier nou niet Shit balen zeg dat je nog geen echo mag, had het zo gehoopt voor je. Dat geeft je toch net wat meer zekerheid als een streep op een test he. Al kun je die natuurlijk wel geloven maar toch, beetje zekerheid is altijd prettig. Hoop voor je dat de dagen voorbij vliegen en dat het maar snel de 27ste is! En kijk maar uit met je jurk! Wat zal jij een superdag hebben wetende dat er een wondertje in je buik zit, helemaal compleet die dag!!
Ja natuurlijk. Als ik iets zeg dat doe ik het ook! en wat is nou 25 cent per kaarsje....zovel moeite is het niet hè? Mijn ouders en mijn oma hebben het ook voor mij gedaan! en kijk nu eens ! Ik geloof er echt in dus hoop dat het voor jullie ook heel erg mag helpen!! ... ind het ook wel jammer dat ik nog even op de echo moet wachten maar goed.. Als ze niets zien heeft het ook weinig zin hè?.. Moet het idd maar even doen met het steepje.. heb er al 3 gedaan..haha.. maar doe er gewoon nog een paar als ik me onzeker voel..kan mij het schelen.... Het is gewoon zo onwerkelijk! Weet nog hoe de gyn zei"jullie kans is echt 0"! Nou niet dus!!... mijn vriend is volgens mij wel erg nerveus en vraag zich af of het wel gezond kan zijn omdat hij zo'n slecht zaad heeft (had?)! Maar volgens mij heeft de kwaliteit van de zaadcellen niets te maken met de gezondheid toch?? Ik heb geen idee maar merk dat hij zich er een beetje druk om maakt... .. Niet dat we er dan minder van zullen houden hoor! Begrijp me niet verkeerd!! Maar iedereen wenst nauurlijk het zelfde hè? . liefs..
Ja logisch je wilt een gezond kindje, dat wil iedereen! Maar slecht zaad heeft niks met de gezondheid te maken, meer met de kans van slagen. Al heb je slecht zaad er hoeft maar 1 superzaadje bij te zitten en die heeft je vriend gehad! Snap goed dat hij zich zorgen maakt. Mijn vriend zou dat ook hebben. Zelfs al zou het goed zaad hebben (dat weten we niet). Als ik zou vertellen dat ik zwanger ben schiet hij sowieso wel even in de stress denk ik Toch een hele verandering van je leven ook al wil je het graag.
bedankt XD. Dat heb ik hem ook verteld!..Denk ook dat het de schrik nog een beetje is....haha.. hij had dit natuurlijk ook helemaal niet verwacht en begint nu een beetje te stressen..haha.. Hij was het spaargeld ook al aan het berekenen..hahaha (we hebben echt meer dan genoeg gespaard maar goed).. Maar hij ziet ook de voordelen: hij is sinds gisteren al opzoek naar een grotere auto.... Hij vraagt wel elke 5 minuten hoe ik me voel, of ik mijn vitamines heb genomen, etc..hahaha.. lief hè? Weet dat hij het ontzettend graag wil maar nu het er echt is is het toch wel even schrikken voor hem denk ik....ik kan er wel om lachen.. mannen hè? .. liefs,
He meiden, nou ik heb de vage test maar even gelaten voor wat ie is.... was het maar al morgenvroeg! @fredje, pff meid kan me voorstellen dat je mannetje even in de stress schiet! Maar ook weer hartstikke leuk eigenlijk!! Kun je het eigen lijk al bevatten? Misschien kun je wel bij de huisarts een bloedtest aanvragen? dat geeft misschien wat meer vat erop? of gaat dat niet zomaar? Ohja, en idd zoals xd al zegt, slecht zaad heeft absoluut niks te maken met de gezondheid, je hebt zaadjes die zijn minder bewegelijk en afwijkend, maar die zaadjes redden het helemaal niet tot het eitje hoor, alleen de aller aller beste redden het tot daar, en als er ook maar iets afwijkends is (kan natuurlijk eens gebeuren, is dan meestal een vmk) dan laat meestal het eitje het zaadje helemaal niet toe.... Dus maak je niet druk meid, dat zaadje is waarschijnijk van op en top conditie geweest!!! Je ziet maar je hebt er maar 1 nodig he!!!! Ik hoop dat het zaadje mijn eitje ook heeft gevonden!!! xxxx
@Fredje: gefeliciteerd en hopen dat het snel de 27ste is! @Poemelke: 2daagjes wachten en nog een test doen, kijken of die wat duidelijker is! en hopen natuurlijk op een positieve test!! Nou hier nog steeds aan het wachten totdat het 3sep is! Normaal vliegen de maanden voorbij en nou lijkt het alsof het jaren duurt! Nou ga even boodschappen halen, moet ook gebeuren! X
@ Esda, erg he als je iets graag wilt dan schiet de tijd maar niet op. Ik wil aan de ene kant dan de tijd snel gaat want wil beginnen met clomid enz. Maar aan de andere kant, volgende week ben ik met vakantie die tijd moet weer niet snel gaan haha. Zo is het altijd iets Poemel, ik heb wel eens gehoord dat je beter een dag kunt wachten met testen? Maar goed als ik in jou schoenen stond had ik allang 500 extra testen gedaan hihi... @ Fred, wat lief van je as. man!! Hij moet ook goed voor je zorgen, als jij ergens last van hebt... Hij is mede verantwoordelijk Laat je maar goed verwennen. xxx
Fredje: het moest gewoon zo zijn. Die superzaadjes hebben de strijd gewonnen van de trage zaadjes en ze wilden je eitje in. Heerlijk toch? Poemel: Groot gelijk om de testen even achterwege de laten. Gewoon morgen of overmorgen nog een keertje kijken en anders een bloedonderzoek aanvragen hoor. Esda: wachten is het ergste wat er is. Het is zo 3 september (jaja...) en dan mag jij! Ik heb, net als gisteren, kramp in mijn onderbuik. Soort ongi gevoel. Komt en gaat weer. Ik kan nu toch nog niet ongi worden. Vandaag is dag 23 pas en de sprong was afgelopen weekend. Wie weet is het ook een goed voorteken voor een zwangerschap (innesteling ofzo haha!) Dames, ik ga de tuin even netjes maken. Moet ook gebeuren hè?
@mol, jij bent goed bezig zeg. Eerst de zolder nu de tuin. Als je straks klaar bent zal ik je mijn adres geven Ohh Mol ik hoop dat het een innesteling is! Je let er nu ook op he, en dan voel je ook echt vanalles!! Fredje heeft al een kaarsje voor je aangezet. En ik duim en dans me suf!
hey Mol, Ja idd.. Voel me gewelidg nu!!! Begint een beetje door te dringen maar denk pas dat ik het echt geloof als ik de echo heb gehad de 27ste.. Dus toch nog ff spannend.. Wil je geen valse hoop geven maar ik had 3 dagen na mijn eisprong (denk ik tenminste) last van ontzettende ongikrampen.. daaraan merkte ik al dat er iets was.. ik hoop voor je meid dat jij de zelfde uitslag krijgt!! ..spannend hè? Al dat wachten... Ben erg benieuwd,.. Succes met de tuin, liefs
Ik heb even een vraagje, sinds vandaag is mijn ongi over. Nouja heeeeel minimaal. Vrijwel niks meer zeg maar. Ik heb het heel de dag zo warm!! terwijl het hier echt niet warm is. Heb nl al een paar x aan collega's gevraagd of ze het ook zo warm hebben En dat is niet het geval... Aangezien ik nooit ongi ben geweest (op pilbloedingen na dan) weet ik ook niet of dit normaal is?
Hey XD, Kan helaas niet uit ervaring mee babbelen maar weet wel dat mijn zus vaak last had van opvliegers als ze ongi was.... Maar heb er verder nooit zo na gevraagd. misschien weten de anderen meer.. liefs
hier de eerste dag van de clomid.. whoeha verder niet veel fut om te lezen.. doe ik vanavond wel ff Knuf voor allen
@lely: Spannend allemaal... @ iedereen.. Ga er zo vandoor. Lekker uiteten vanavond.. morgen zal ik niet zo actief online zijn.. Ga met de kinderen van mijn zus naar de Zoo in Duisburg en dan heb je ogen en handen te weinig hè? .. @poemelke; ik denk aan je morgen meid! hou hoop hè? misschien tot morgenavond ander ga ik alle berichten natuurlijk vrijdag weer lezen .. liefs..
Fredje: Ik hoop dat het, net als bij jou, andere pijn dan ongipijn is. Fijne dag morgen! Zet je iedere dag even kaarsjes neer? We maken wel geld aan je over haha! @XD: ik heb wel eens last van de warme opvliegers als ik ongi ben. Loop dan ineens in mijn onderbroek door het huis. En de buren maar kijken en denken; 'die is gek". @Lely: Woehoe, Clomid laat het eitje maar goed rijpen! Tuin is weer netjes. Nu de tweede Bumba sessie met dochterlief. Tot later dames!
@fredje, veel plezier morgen! Kun je vast wennen Heb je het al aan iemand verteld trouwens? @ mol, het is dat ik op mn werk zit haha. Dus onderbroeken lol zit er niet in (helaas, zweet me rot) @ Lely, Succes met clomid!
Oooh wat kunnen mensen toch NIET nadenken he... Sprak net een goeie vriendin van me. Ze vroeg hoe het ging. Dus ik vertelde ja wel goed alleen baal zo dat ik het een maand uit moet stellen. Weet je wat ze zegt... Ja ey hallo als je nou 40 bent, je bent 24 dus je hebt tijd zat! Dus ik zei nou sorry maar wat heeft leeftijd daar nou in hemelsnaam mee te maken. Zegt ze ja gewoon proberen en het is toch niet noodzakelijk om binnen nu en een half jaar zwanger te zijn. Dus ik stond ff met mn bek vol tanden. Ik zei ook nee noodzakelijk is het niet, maar wel iets wat wij graag willen. Ja weet je zegt ze zo heeft iedereen wel wat. Ik hou het er maar op dat ze niet beter weet, maar op zon moment denk ik wel ik hoop dat jij niet zo 1,2,3 kinderen kunt krijgen zodat je weet wat het is!!!! Grrrrr, zo bedankt.. Ik ben mn frustratie weer kwijt