Hoi Charrie, Welkom! Je treft hier lotgenoten en veel dames zijn ondertussen zwanger of zelfs al bijna uitgerekend. Ik heb geen ervaring met een te hoof prolactine gehalte. Heb wel Clomid gebruikt maar dit sloeg niet aan. Nu gebruik ik Femara en daarnaast pregnyl en IUI. We zijn deze maand precies een jaar bezig in de MMM voor een tweede kindje. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt waarom het vruchtbaar zijn niet lukt.
Hey meiden Ff vlug ben nl kei moe!!! Eevie wat goed al die klachten geniet ervan meis komt goed is bijna maandag! Xd Joeppie verlof geniet ervan!! Poemel Wat lief dat jullie het aan je broer en schoonzus hebt verteld en wat leuk dat ze zo lief reageerde! Mooi is dat het dat hartje wat je dan ineens ziet kloppend en nog zo klein is.. Geniet ervan meid het is jullie gegund! Mol Fijn weer aan de femara hopelijk jou wondermiddel en sluit jij samen met koolmees aan de zwangerenbank aan ik duim dans en strooi strooi strooi.. Blondy Ik kan je niet helpen, heb dat nl nooit gehad.. Succes meis.. Lydia Hoe is het met jou? Lely Hoe is het met jou? Nina Hoe is het met jou? Laurisse Hoe voel je je? Fredje Spannend ik duim dat je beebje snel in je armen mag liggen.. Koolmees Hoe is het met jou meis? Charrie Welkom heb geen ervaring met prolactine verhoging.. Sorry hopelijk slaat de clomid goed aan en wordt je snel zwanger! @Magic Hier gaat het allemaal goed! wel een beetje verminderde eetlust en s'avonds echt kei moe..maar ja dat komt ook wel weer goed. Verder geen bijzonderheden gewoon aan het genieten van mn beebje en spulletjes aanschaffen enz.. 20 april pretecho!!! Iedereen knuffel en fijn weekend!!
Lief dat je ernaar vraagt, het gaat wel weer een beetje. Mezelf weer bij elkaar rapen en moed verzamelen voor deze ronde. Vandaag de 1e spuit weer gezet en volgende week de 1e FM. Ik lees wel mee, maar vindt het even wat moeilijker om te reageren nu de groep zwangeren hier steeds groter wordt. Komt vanzelf wel weer!! (begrijp me niet verkeerd, ik gun het jullie allemaal van harte en ben heel blij voor jullie, dus gewoon jullie verhalen blijven posten!).
@ Koolmees, snap dat het moeilijker is te reageren. Ooit plaatst ik een heel stuk en dan denk ik moet ik dat wel doen?! Ik hoop echt van harte dat jij (en de andere natuurijk!!) ook snel mee kunnen praten. Het is jullie zo gegunt!!!!
@poemel super nieuws meid en nu lekker genieten @xd ik heb egt zitten lachen over de eetlust hahah gekkie @eevie misselijkheid is een goed teken nog 2 daagjes voor de echo weet je al hoever je bent @magic geniet er lekker van @fredje en nog geen gerommel? @koolmees heel veel succes deze ronde hopelijk is dit jullie ronde ik duim voor je @mol wat fijn dat de femara goed bevalt hopelijk doet het zijn werk ook goed en is dit ook jullie ronde @blondy ik wil je geen valse hoop geven maar ik had dat met de eerste zwangerschap eerst helderrood bloed daarna wat oud bloed en dat bleek een innesteling te zijn hoop zo voor jou dat dat ook bij jou het geval is @welkom charrie heb er ook geen ervaring mee maar wens jullie veel succes ook op jullie wacht er een beebje @lely hoe is het met jou? hier gisteravond erge steken in de buik gelukkig vanmorgen weer voorbij. we zijn druk aan het klussen in huis hmm we? me man dus verder gaat alles wel goed
ladies.. kon even niks van me laten horen.. was dinsdag opgenomen in het ziekenhuis ivm longproblemen.. mocht vanmorgen na veel zeuren weer naar huis... ik kom snel bijlezen en kletsen.. maar moet eerst ff bijkomen..
Hi allemaal. Hier een update. Ik denk toch echt dat mijn ongi is gekomen. Het blijft maar komen.. Ga er dus maar vanuit dat dit een heeele korte cyclus was van 19 dagen.. Gek he? Ik ga maar gewoon morgen weer aan de Clomid beginnen. Kan altijd maandag even bellen naar het zh. Geniet van het mooie weer!
@ Chulla, bandenpijn misschien? @ Lely, longproblemen?? Hopelijk knap je snel op!! @ Blondy, he balen dat het doorgezet heeft. Vol goede moed te volgende ronde in!!
Ai, Lely. Sterkte! Is het nu weer goed / beter? Blondy: ik heb ook eens een cyclus van 24 dagen gehad met Clomid. Raar spul. Ik zou als ik jou was maandag bellen met het zh en dan voor die dag om een uitgangsecho vragen. Dan weet je of je niets meer in je baarmoeder hebt zitten en kun je alsnog met de Clomid beginnen. Chulla: luister goed naar je lijf meid! Fredje: al aan het bevallen haha! Hier: geen nieuws.
@lely, sterkte!! Hoop dat je snel beter bent!! @charrie, welkom @chulla en mol, hier nog geen gerommel Haha.. Af en toe menstruatiepijn en harde buiken maak niks met een patroon of zo dus volgens mij gaat het wel ff duren!! @blondy, jammer meid! Zo idd even bellen met de gyn om dit aan te geven! @koolmees, kan heelgoed begrijpen dat het er moeilijk is om te reageren..weet ook nooit zo goed wat ik moet typen! Gun het jullie allemaal zo! Blijf voor jullie duimen!! Liefs
@Xd24/Fredje: Niet erover nadenken, maar gewoon die berichtjes blijven plaatsen hoor. Zo'n dipje gaat vanzelf weer over en dan geniet ik van jullie berichten en haal ik er hoop uit, dus gewoon doen! @Chulla: Succes met klussen! @Lelymupske: Dat zal schrikken geweest zijn! Rustig aan doen en hopelijk knap je snel weer op. @Blondy: Balen meid Ik zou wel voor de zekerheid even bellen met het zkh van tevoren of in ieder geval een testje doen. Je weet maar nooit en dan kun je ook met een gerust hart weer clomid slikken (1 dagje later beginnen is nl. niet zo'n ramp). Succes!! @Mol81: Hoe gaat het met de Femara, fijner spul dan de clomid toch? Hopelijk gaat het voor jou ook een beter resultaat geven! @Poemelke/Eevie: Hoe is het nu met jullie, al helemaal aan het idee gewend dat je zwanger bent?! Hier hoort het spuiten er alweer helemaal bij. Gelukkig is het veel fijner dan de clomid. Komende vrijdag de 1e FM en dan kijken we wel of er al wat te zien is. De vorige keer niet, maar toen ben ik met een lagere dosis begonnen. Ach, ik verwacht gewoon niets te zien, dan kan het in ieder geval niet tegenvallen.
Hoi dames, Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Top! Koolmees: ik snap je gevoelens helemaal hoor. Ik heb ook van die golven dat ik er helemaal klaar mee ben en niets wil horen over zwangeren. Maar na een paar uur/ een dag is het weer over. Dus dames, niets van aan trekken en gewoon posten die onderwerpen! Fijn dat het spuiten beter werkt. Ik slik vanavond de laatste Femara en moet woensdag voor een FM. Fredje: al aan het bevallen? Vraag het nu iedere keer hoor! Blondy: heb je al besloten wat je gaat doen mbt Clomid slikken? Wat Koolmees zegt; een dagje wachten en dan slikken is niet erg hoor. Chulla: klussen op een andere manier dus! Succes! Lely: hoe gaat het met je longen? En met je zwangerschap? XD: Jij nadert de 37 weken ook al! Wanneer zou de eerste topicbaby geboren worden???????
Een kort berichtje van mij. Morgen misschien meer en beter. @ Koolmees en Mol; blijven schrijven hoor lieverds!! Jullie hebben me er al zo vaak doorheen getrokken, dus nu is het andersom. Koolmees; je ziet bij mij dat het spuiten werkt en zeker met de Utrogestan is het een goede combi. Ga daarvoor meid! Mol; jij weet al uit ervaring dat de Femara werkt. Houd hoop lieverds!! @hier; voel me wel ok. Nog wat steken en zere boobs. M'n frietjes smaakten me net absoluut niet!! Ben erg zenuwachtig voor morgen.... Heb soms wat steekjes in m'n tuut en dan denk ik weer dat het niet goed zit ofzo... Wie zien t morgen! Xx
Thanks allemaal voor jullie berichtjes en tips. Ik ga je raad opvolgen Koolmees. Morgen ga ik het zh bellen. Kan ik inderdaad eventueel een dagje later beginnen met de Clomid. Ik hou jullie op de hoogte! Ga zo lekker douchen en dan naar de meiden in de jungle kijken; altijd lachen!
Haha Eevie weer met dr tuut Ik had in het begin ook overal en nergens vage steekjes, er is vanalles aan het veranderen binnen. Dit kan niet ongemerkt voorbij gaan!! En vooral omdat je er al zolang mee bezig bent en je let nu overal op. Komt helemaal goed. @ Mol en Koolmees, we slepen jullie echt wel naar een zwangerschap toe hoor!! @ hier vandaag lekker wezen scooteren. Ik wilde eerst niet, wij hebben zon hip retro ding haha... En met mn dikke buik, ziet er niet uit Maar mn vriend wilde zo graag en hij zei nu kunnen we nog samen rondrijden en dat gaat straks niet meer. Nouja dacht daar heeft hij een punt. En het was lekker, alleen is mn hoofd een beetje verbrand!
Nou dames wat zijn jullie toch lieverds Hoewel onze ouders van de MMM af weten is het toch fijn om ook hier af en toe te kunnen spuien @Blondy: Succes morgen! Ik ben benieuwd wat het zkh zal zeggen.
@eevie,steekjes heb ik nu nog steeds! Is allemaal normaal volgens mij.. Spannend morgen meid!!succes..geniet ervan! @blondy, succes morgen! Ben benieuwd wat ze zeggen! @mol, Haha..nee nog steeds niks hier! Af en toe menstruatiepijn en steken maar verder niks..dus we wachten rustig af..morgen weer controle maar zal niet erg bijzonder zijn.. De gyn voelt alleen nog en luistert ff naar het hartje en dan kan ik weer gaan.. @hier, vandaag alweer 5 sms'jes en 2 telefoontjes gehad mrt de vraag 'en, nog niks' ppff...leuk dat vrienden en familie zo meeleven maar elke dag is misschien een beetje overdreven! Zit er vandaag ook een beetje doorheen..moet echt om niks huilen en ben chagrijnig! Pfff..stomme hormonen.. Hoop dat ik morgen een betere dag heb...