Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ fredje, lijkt mij ook vervelend steeds diezelfde vraag. Mensen horen het vanzelf toch wanneer de kleine er is.
    Maargoed, snap de vraag ook wel weer. Het is ook iets spannend!!
    Het kan ieder moment gebeuren:)
    Hopelijk ga je niet over de datum heen, dan krijg je helemaal vragen.

Zie je eigenlijk op tegen de bevalling?? Doe je t thuis of in het zh?

2. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xd, ja zie er eerlijk gezegd wel Tegen op:)..helemaal nu de gyn gezegd heeft dat haar hoofdje aan de grote kant is en de kans op een ks steeds groter wordt!! En dan lees je wel eens van die verhalen, poeh, wordt er niet vrolijk van! Maat goed,ze zal er toch uitmoeten en probeer me er zo min mogelijk zorgen over te maken ( al vind ik dat erg moeilijk):) morgen heb ik weer controle en als ze dan nog niet helemaal is ingedaald gaan ze haar hoofdje nig eens meten... Ben erg benieuwd (het niet geheel indalen kan namelijk met de grote van haar hoofdje te maken hebben). Wil dus ook graag in het zh bevallen maar dat kan ook niet anders als je bij de gyn bent...:)

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eevie heel veel succes morgen , ik denk aan je :)
    xx

4. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Daar ben ik even.. vanuit bed. Ben moe.. ff in t kort.. vorig weekend was ik lekker een weekend weg met een vriendin en begon me vrijdag al wat benauwd te voelen.. maar ach.. ven astmatisch.. dus kijk er niet snel van op.. gewoon netjes mn medicatie gaan gebruiken.. zondags werd het steeds erger en maandag heb ik me om elf uur ziek gemeld op t werk omdat het echt niet meer ging.. ben mn bed ingedoken en kreeg het eigenlijk alleen maar benauwder.. dinsdag heb ik de longverpleegkundige gebeld.. want ik moest aan de bel trekken als ik het niet vertrouwde.. ze had het overlegd met de longarts en die vond het toch nodig dat ik naar de spoed eisende hulp ging.. ik moest rekening houden met opname.. eenmaal daar hadden ze alle controles gedaan en het bleek dat ik te weinig zuurstof in mn bloed had en een beginnende ontsteking in mn longen had.. ik moest blijven.. gisterochtend ben ik Weer thuis gekomen.. onder voorbehoud dat ik niks ging doen.. en me rustig zou houden. Dus dat doe ik dan maar braaf...
    Met de kleine meid gaat alles Goed.. heb woensdag nog controle gehad omdat ik me zorgen maakte ivm de medicatie en zuurstof in mn bloed.. maar ze deed het super.. loopt een volle week voor op de groei.. aankomende woensdag heb ik Weer controle.. voor de beeb en dan volgende week controle bij longarts

5. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Eevie succes vandaag denk aan jullie!!

Lely Sterkte en rustig aan dus... ook doen hoor

Straks weer ff een post voor iedereen moet nu gaan werken!

x Magic

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Eevie, succes vandaag!

Lely: wat een schrik meid! Gelukkig gaat alles goed met de kleine Lely. Zelf ook op je gezondheid letten hoor!

Fredje: irritant al die vragen hè? Goed dat je het zh bevalt. Ik vind het toch een veiliger idee dan thuis. Bovendien mag je in onze regio niet meer thuis bevallen van een eerste kind. De aanrijtijd naar het zh is te groot. Ik heb ook een ks gehad. Het is jammer als het via de natuurlijke weg niet lukt, maar de gezondheid van de kleine en jezelf staat voorop.

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ fredje, ik snap je wel hoor. Gaat helemaal goed komen! Ben benieuwd of de kleine helemaal is ingedaald.
    Ik heb (nog) geen schrik voor de bevalling. Wil het ook gewoon thuis doen. Ben benieuwd hoe dat gaat. Mn vriend wil perse naar t zh maar die heeft toch lekker pech, zolang ik moet bevallen vind ik ook dat ik de plaats bepaal:p

@ lely, gelukkig is alles weer goed. En de beeb heeft niks geleden:)

@ eevie, good luck!

@ mol, hoe gaat t bij jou?

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lely, gelukkig ben je weer thuis en indd goed rust houden dan :)
    zal wel even schrikken zijn geweest, maar gelukkig gaat alles goed met jullie meisje :D !

9. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Blondy; al gebeld? Ben benieuwd..
    Lely; fijn dat het weer goed gaat, gelukkig voor je beebje!
    Xd; heerlijk thuis bevallen, je hebt gelijk!
    Fredje; sterkte hoor!
    Eevie; succes meis vandaag! genietse ervan..

@Nina; geen last van krampjes meer, ook geen roodroze slijmverlies te zien.. had daar vanaf cd 20 last van, zo om de dag ofzo, nu niet meer.. ik wacht maar af.. ga ff testen bestellen via internet; heb er geen meer in huis en hoop ze snel nodig te hebben.. ben wel beetje bang om te testen, durf niet zo goed.. wie weet is het weer een lange cyclus, test ik voor niks en word ik volgende week gewoon ongesteld?!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    spannend nina !, ik zal voor je duimen

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik ben zo blij! M'n hCG is nu 4294 en we zagen n bewegend stipje en waarschijnlijk ook een hartje! Heb zo gehuild daar bij de gyn! Ze wil wel dat we voorzichtig blij zijn, het kan altijd nog mis gaan, maar ik ben nu toch gewoon wel echt zwanger. Wat n stress zeg... Ik ben zo blij!!

12. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    OH eevie!!!!!! Yes!!!!
    Helemaal geweldig meid!
    Zag je een mooi wit stipje flikkeren? of was het nog wat vroeg?
    Nu lekker gaan genieten hoor!!
    Ik probeer het hier ook!!:D
    Na een kloppend hartje is de kans vrijwel klein dat er nog iets mis gaat, maar iedereen en dit prille stadium moet een slag om de arm houden, dat is normaal! Maar probeer te genieten, het is echt gelukt! je bent zwanger!!!
    ga nu maar een mooie banner maken!! hup hup!:p

xxx

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    We zagen n klein stipje en dat stipje bewoog, dus ze heeft opgeschreven dat t mogelijk hartactiviteit is. Daarom moet ik maandag weer terug en dan gaan we weer kijken. Ben officieel 6w5d maar het is waarschijnlijk n kleine 6 weken. Dat wordt n sinterklaaskindje!! Blijven duimen meiden, het helpt. En aangezien ik nu ook genoeg hcg heb, bij deze strooi strooi strooi!! Ik hoop dat iedereen dit ns mee maakt...
    X

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoho ;) , jij mag je HCG mooi heel goed bij je houden :D!
    super nieuws meis !
    ik blijf heeeel hard duimen dat dit een plakbeebje is :D:D !!

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

Kippevel door je berichtje hier Eevie, terwijl het hierop zolder minstens 25 graden is :)

16. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    eevie.. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
    op naar een volgende goede echo!!!!

17. mol81

mol81 Niet meer actief

yesss Eevie! Dat klinkt hartstikke goed! En inderdaad: als je het hartje gehoord / gezien hebt gaat het bijna niet meer mis. Banner maken meid!

18. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @EevieOH GEWELDIG MEID!! :DTranen in mijn ogen van je bericht!! :)Wat geweldig!!.. geniet er maar van meid!! Bij mij was er bij 6 weken ook alleen een knipperlichtje te zien en het is allemaal goed gekomen..dus weet zeker dat het bij jou helemaal goed is.!! Genieten meid!!:D

@Lely, jeetje!:( Doe maar rustig aan ...Fijn dat jullie kleine meid het zo goed doet!!..

@XD, je moet idd bevallen waar jij je het prettigst bij voelt!!:) En je kunt op het laatste moment nog altijd veranderen...Dus zou me er niet te druk om maken..als alles goed gaat kan het ook prima thuis!!..
    Ik had niet veel keuze omdat ik bij de gyn loop maar had ook graag in het zk willen bevallen..dus vind het niet erg! Vooral nu ik weet dat alles een beetje aan de grote kant is..maar goed we wachten maar af. Dadelijk controle..ben benieuwd of ze het nog eens meten.:).

@Mol, Ja die berichten en telefoontjes zijn leuk maar soms echt te veel!!Elke dag vind ik persoonlijk een beetje overdreven ..haha..ben de hele dag bezig met het beantwoorden..
    ja idd, liever geen keizersnede maar als het niet anders kan dat is er niks aan te doen.. hoofd dat haar hoofdomtrek niet verder is gegroeid en dat alles goed en vlot verloopt..:) (maar goed, wie hoopt dat nou niet hè?).. probeer me er maar niet meer te druk over te maken.. Het gaat toch zoals het gaat..dus we wachten af..

@hier, dus nog steeds geen beeb!! Morgen alweer 39 weken..

19. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Fredje: Lijkt me heel vervelend als mensen steeds vragen hoe het ervoor staat, maar hopen dat jullie uk snel komt!
    @Lydia1986: Mooie buikfoto in je profiel!
    @Lelymupske: Sterkte en doe inderdaad lekker rustig aan!
    @Nina85: Spannend hoor! Ik duim voor je voor een positieve test!
    @Eevie: Jaaaaa helemaal goed meid!!! Het is je zo gegund! En nu inderdaad heel snel een mooie banner maken :D

Hier alles nog hetzelfde. Morgen weer een controleafspraak bij de internist. Ik ben benieuwd of de schildklierwaarden nog steeds goed zijn nu we weer een paar maanden verder zijn ;)

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wouw Eevie, YES YES YES!!
    Je bent gewoon helemaal zwanger:D:D
    En idd wat Lydia zegt, hou jij je hcg voorlopig maar even bij je oke;)

@ Fredje, en hebben ze nog gemeten?

@ Poemel, hoe voel jij je??

@ Hier, vanochtend heb ik de vk aan de telefoon gehad. Ik maakte me wat zorgen.
    Overal lees je dat je bij 34/35 weken rond de 13 kilo aangekomen moet zijn (zie oa mn banner). Nou weet ik wel dat iedereen anders is dus ik let eerlijk gezegd niet meer op mn gewicht.
    Alleen ik las het vanochtend en dacht ik ga me s wegen. Ben ik gewoon 2 kilo afgevallen?!
    Dan zit ik in totaal op 5 kilo. Ik dacht ohjeej dit kan toch niet goed zijn. Straks groeit het kindje niet goed. Die komt toch ook aan.
    Maar de vk zei dat als de groei niet goed zou zijn ik allang hier een x een opmerkingen over gehad zou hebben en waarschijnlijk neemt de kleine meer energie dan dat er binnenkomt.
    Zolang ik niet duizelig en zwak ben hoef ik me geen zorgen te maken. Dus dat doe ik dan ook niet.

Maandag heb ik een liggingsecho, dan checken ze voor de zekerheid ook even de groei om mij gerust te stellen:)

Straks ben ik na de bevalling lichter als voor de zwangerschap:p

Deel Deze Pagina