@blondy, ik had ook elke keer iemand anders! Vervelend hè? Wel fijn dat ze je goed controleren deze maand! @lely, geweldig nieuws!! @hier..helaas nog steeds geen beeb en het gerommel is ook helemaal verdwenen..vandaag maar een lekker stadten.. Kijken of ik voor mezelf een verjaardagcadeau kan vinden, haha..ben aanstaande dinsdag (op de uitgerEkende datum)jarig!! Hoop natuurlijk onze kleine meid aks grootste cadeau te krijgen
hier alles goed hoor heb zin ( en spanning ) voor a.s dinsdag ! 20 wk echo !! ( ahah ff chekken of t echt een meid is )
ik had 50 mg en was de 2e ronde dus zwanger .. ( de eerste ronde was het ook goed aangeslagen maar niet zwanger ) is toch uittesten of de dosis hoog genoeg is .
@Mol, weet niet of ik vanaf nu altijd FM's krijg, maar in ieder geval wel deze ronde. Jij veel klusplezier vandaag en morgen!
@ Mol, yes dat begint goed. Ook ik voel aan mn vruchtwater dat dit moet lukken @ Lydia, spannend de 20 weken echo. Ik vond het best wel eng haha... @ Fredje, das toevallig uitgerekend op je verjaardag... Misschien loop je dinsdag al wel rond met een babytje @ hier, alles goed. Beetje onwennig dat ik niks hoef nu ik verlof heb. Heb net maar de hele keuken gepoetst, moet iets doen he (of zou het nesteldrang zijn). Van mij mag de tijd wel even wat sneller gaan! Als ons beebje er straks is weet ik zeker dat ik me niet verveel hihi. Gisteren partneravond gehad bij zwangerschapsgym, echt lache al die mannen. Mn vriend had er echt geen zin in; 'ik ga echt niet puffen hoor, ben gek'. Ze kregen ook les in masseren, zei al in zn oor... Vergeet alles maar behalve dit oke
xd.. haha.. alles vergeten behalve die massage helemaal top ik heb met de eerste geen gym gedaan.. en nu met de tweede ook niet.. voel me er absoluut niet geroepen toe.. mijn gym elke dag is.. vroeg naar bed whahaha ik ga vrijdag de klossen ophalen voor onder t bed.. merk toch dat het in en uit bed komen moeilijk word met de bekken klachten.. dus heb Icare gebeld en mag ze komen halen.. zo word het ook makkelijker om de slaapkamer stofvrij te houden ivm mn longen.. knuf voor alle meiden!!!
Haha Lely, Wij hebben een extra matras op het bed gegooid (klossen pasten niet) en dat ligt er nog steeds. Liggen dus nog steeds lekker hoog.
@ Lely, ik voelde me ook niet echt geroepen tot zwangerschapsgym. Last minute toch maar gedaan. En het is wel leuk, groepje van ongever 10 dames die allemaal rond dezelfde periode zitten. Best gezellig Bed op klossen, ik moet er serieus niet aan denken stel het zo lang mogelijk uit. Veel te hoog voor mij dan kom ik mn bed niet meer in joh @ Mol, je voelt je goed ofniet?? Ik merk het aan je manier van schrijven
Oh mol wat goed! Dat was lang geleden dat het zo goed ging!! Aan de klus meid, ik duim voor je!! Koolmees ga je de korte lf bespreken? Hier alles goed, vandaag erg moe. Heb verder weinig klachten, dat maakt me weer onzeker.... Zo stom dat je geen luikje hebt om te kijken of het wel goed gaat! Het ene moment bedenk ik dat ik zo blij ben en ik ben ook een stuk rustiger. Het andere moment ben ik zo bang dat er maandag niets meer te zien is.... Het blijft spannend en onzeker! Ik ga weer verder pitten, binnenkort een goede post van mij. Xx
@ Eevie, Ik kreeg pas rond week 8 de eerste 'klachten'. En dat moe zijn is ook een verschijnsel he dus je hebt wel iets! Slaapze!